quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Met zo'n naam is het bij voorbaat kutquote:Op maandag 18 april 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Vinden jullie de likt ook zo'n kutmuziek
ah dit doet het goed in Toffler denk ikquote:Op maandag 18 april 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rotterdam is van shit als helderheid naar dit gegaan
zonder twijfelquote:Op maandag 18 april 2016 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah dit doet het goed in Toffler denk ik
Mijn vader vindt dat leuke muziek.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]Best mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken ze niet
de jvt of de likt?quote:Op maandag 18 april 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader vindt dat leuke muziek.
En hij spreekt geen nederlands
Ja leuk he. ze zijn echt apart die oranjequote:
erg hoogstaand is het niet qua perfomance nee, maar ik vind het wel een leuk feestje als zij er zijnquote:Op maandag 18 april 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wanstaltige muziek.
Live ook lachwekkend.
nooit echt geluisterdquote:Op maandag 18 april 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
broederliefde ook lachwekkend geworden
wel half miljoen op youtube alweer pff
BL niet echt gangsterrapquote:Op maandag 18 april 2016 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
nooit echt geluisterd
was al vrij snel klaar met nederlandse gangsterrap
Klopt ja apart randjequote:Op maandag 18 april 2016 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja leuk he. ze zijn echt apart die oranje
laat alle hoeken van je slaapkamer maar aan ezell zienquote:
Jan Smitquote:Op maandag 18 april 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
laat alle hoeken van je slaapkamer maar aan ezell zien
vulgairquote:Op maandag 18 april 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
laat alle hoeken van je slaapkamer maar aan ezell zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |