abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2016 @ 23:58:14 #251
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_161592367
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 23:51 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Vraag me af hoeveel wedstrijden Ajax de scheids heeft tegen gehad dan? Kan me bijvoorbeeld nog een wedstrijd herinneren waarbij Bazoer al lang had moeten douchen met een dikke rode kaart maar er in bleef en vervolgens de winnende goal maakte. En zo waren er nog wel een paar wedstrijden. Heb ook genoeg wedstrijden dit seizoen gezien waarbij arbitrale blunders PSV punten heeft gekost. Dit is zo'n standaard cliche uitspraak dat aan het eind van het seizoen alles gelijkgetrokken wordt maar ik kan me dit seizoen maar weinig wedstrijden voor de dag halen waarbij Ajax echt genaaid werd.

Maar nu ben ik weer een Calimero dus piep piep.
Misschien zal het niet altijd elk seizoen gelijk zijn maar over een nog langere termijn zeker wel. Dit seizoen valt het inderdaad mee hoevaak Ajax is benaldeeld in grote beslissingen (andere seizoenen wel). Maar vind dat wel dat Ajax de scheids erg vaak tegen heeft in kleinere beslissingen, maar ook dje zijn zeker niet Onbelangrijk. Vrije trap op t middenveld bv, ook heel belangrijk. Kan zomaar weer een goal uit vallen etc etc. Zo blijf je bezig. Er zijn nou eenmaal nog geen video Beelden.
pi_161592370
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 23:49 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Je begrijpt toch wel hoe ik het bedoel? De ene keer zit een scheids je mee en een andere keer weer tegen. Aan het eind van het seizoen is het normaal gesproken ongeveer gelijk. Dat Ajax nog wat te goed had bedoel ik dus niet in de zin van: de scheids maakt dat foutje (tegen Utrecht) bewust. Dat is gewoon het lot. Overigens was dat foutje van Makkelie heel begrijpelijk en vanaf zijn positie had 90% van de refs hetzelfde gedaan.
Dat vond ik eerlijk gezegd begrijpelijker dan die pingel van vanavond :D . Gisteren ook al 2 van die rare gele kaarten bij PSV-Vitesse na aangeschoten hands.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 21 april 2016 @ 00:01:40 #253
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_161592444
En Psv moet natuurlijk altijd makkelijk kampioen worden met deze selectie. Vind het al een schande als je op doelsaldo kampioen zal worden. Zelfs beslissingen van een scheids zouden geen invloed mogen hebben op t kampioenschap van psv
pi_161592459
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 23:58 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Misschien zal het niet altijd elk seizoen gelijk zijn maar over een nog langere termijn zeker wel. Dit seizoen valt het inderdaad mee hoevaak Ajax is benaldeeld in grote beslissingen (andere seizoenen wel). Maar vind dat wel dat Ajax de scheids erg vaak tegen heeft in kleinere beslissingen, maar ook dje zijn zeker niet Onbelangrijk. Vrije trap op t middenveld bv, ook heel belangrijk. Kan zomaar weer een goal uit vallen etc etc. Zo blijf je bezig. Er zijn nou eenmaal nog geen video Beelden.
Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee dit seizoen. Ga hier in de USA wel lekker American football volgen, hebben we tenminste videobeelden.
Land of the free. Home of the brave.
pi_161592573
Cambuur moet winnen van jullie dus de bus parkeren gaat ook niet. 7-0 moet kunnen
pi_161592584
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:09 schreef hafcfan het volgende:
Cambuur moet winnen van jullie dus de bus parkeren gaat ook niet. 7-0 moet kunnen
Cambuur moet niets als ze morgen gewoon winnen en hopen op wat Ajax doet.
pi_161592606
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Cambuur moet niets als ze morgen gewoon winnen en hopen op wat Ajax doet.
Ja als, maar dat doen ze niet
pi_161592641
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:12 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ja als, maar dat doen ze niet
Ik vind Cambuur wel redelijk naïef geworden. Ze voeren voor de camera's wel een lachwekkend slechte act op. Die zijn sowieso al gedegradeerd maar dat durven ze niet toe te geven.
  donderdag 21 april 2016 @ 00:15:04 #259
263417 Keyos
Like a Boss
pi_161592649
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:02 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee dit seizoen. Ga hier in de USA wel lekker American football volgen, hebben we tenminste videobeelden.
Goede beslissing, mooiste sport op aarde. Niet dat daar nooit arbitrale blunders voorkomen maar het is in ieder geval een stuk eerlijker dan voetbal. Voetbal heeft nog zoveel regels die echt niet kunnen (een tikje tegen iemands voet in de vorm van natrappen staat dezelfde straf op als iemands been breken met gestrekt been inkomen).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_161592706
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik vind Cambuur wel redelijk naïef geworden. Ze voeren voor de camera's wel een lachwekkend slechte act op. Die zijn sowieso al gedegradeerd maar dat durven ze niet toe te geven.
Klopt. Ook in plee ofs kansloos. Denk ik ook van Excelsior en W2 trouwens. Graafschap zit in de flow en kunnen zich prima handhaven als ze met de druk kunnen omgaan. Benieuwd hoe ze het dan volgend seizoen doen. Als de ze de lijn van na de winter doortrekken kunnen ze zich prima handhaven. Spelen beter dan Roda bijvoorbeeld.
pi_161592745
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:18 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Klopt. Ook in plee ofs kansloos. Denk ik ook van Excelsior en W2 trouwens. Graafschap zit in de flow en kunnen zich prima handhaven als ze met de druk kunnen omgaan. Benieuwd hoe ze het dan volgend seizoen doen. Als de ze de lijn van na de winter doortrekken kunnen ze zich prima handhaven. Spelen beter dan Roda bijvoorbeeld.
Maar Cambuur moet verplicht zes punten halen. Vier punten is verboden. Als ze morgen niet winnen, kunnen ze op 1 mei met de rouwstoet vanuit Eindhoven terug.
pi_161592786
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maar Cambuur moet verplicht zes punten halen. Vier punten is verboden. Als ze morgen niet winnen, kunnen ze op 1 mei met de rouwstoet vanuit Eindhoven terug.
Die kunnen de druk nooit aan. Ik voorspel tranen in Leeuwarden morgen en veel choke.
pi_161592802
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:24 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Die kunnen de druk nooit aan. Ik voorspel tranen in Leeuwarden morgen en veel choke.
Toch ook wel benieuwd hoe PSV met de druk om zal gaan.
pi_161592818
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:15 schreef Keyos het volgende:

[..]

Goede beslissing, mooiste sport op aarde. Niet dat daar nooit arbitrale blunders voorkomen maar het is in ieder geval een stuk eerlijker dan voetbal. Voetbal heeft nog zoveel regels die echt niet kunnen (een tikje tegen iemands voet in de vorm van natrappen staat dezelfde straf op als iemands been breken met gestrekt been inkomen).
Moet alleen nog een favoriete team uitkiezen :9 Neig naar de Seattle Seahawks omdat ik waarschijnlijk langere tijd in Washington state ga wonen.
pi_161592826
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Toch ook wel benieuwd hoe PSV met de druk om zal gaan.
PEC uit is erg lastig
pi_161592878
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:27 schreef hafcfan het volgende:

[..]

PEC uit is erg lastig
Ik denk dat naar speelronde 34 kijken momenteel geen zin heeft. Als PSV niet uithaalt tegen Cambuur, want Ajax gaat zeker wel met 2 doelpunten verschil winnen, denk ik dat het gelopen is.
pi_161592902
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik denk dat naar speelronde 34 kijken momenteel geen zin heeft. Als PSV niet uithaalt tegen Cambuur, want Ajax gaat zeker wel met 2 doelpunten verschil winnen, denk ik dat het gelopen is.
Heb je gelijk in. Hoeveel moeten ze zeker winnen dan? 6-0?
pi_161593010
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:31 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Hoeveel moeten ze zeker winnen dan? 6-0?
6 doelsaldopunten is het verschil

Even grof gezien: Ajax wint sowieso twee keer. Dan stijgt het minstens naar +8 en moet PSV echt twee keer rrrrrrruim winnen.

Gelijk doelsaldo is overigens PSV kampioen want die hebben meer doelpunten.
pi_161593075
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

6 doelsaldopunten is het verschil

Even grof gezien: Ajax wint sowieso twee keer. Dan stijgt het minstens naar +8 en moet PSV echt twee keer rrrrrrruim winnen.

Gelijk doelsaldo is overigens PSV kampioen want die hebben meer doelpunten.
Het is ook wel te verwachten dat Ajax met méér dan 1 goal verschil van De Graafschap wint.

Dus PSV moet 4-0 of 5-0 winnen van zowel Cambuur als PEC. Ik zei het vóór PSV-Vitesse al, maar kampioen worden op doelsaldo lijkt me echt onmogelijk.
pi_161593096
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:41 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is ook wel te verwachten dat Ajax met méér dan 1 goal verschil van De Graafschap wint.

Dus PSV moet 4-0 of 5-0 winnen van zowel Cambuur als PEC. Ik zei het vóór PSV-Vitesse al, maar kampioen worden op doelsaldo lijkt me echt onmogelijk.
Zeker als Cambuur morgen geen zege boekt, heeft De Graafschap lucht en zijn ze met hun hoofd meer bij de wedstrijden van P/O die niet lang daarna volgen.
pi_161593119
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zeker als Cambuur morgen geen zege boekt, heeft De Graafschap lucht en zijn ze met hun hoofd meer bij de wedstrijden van P/O die niet lang daarna volgen.
Precies. Zou goed zijn voor PSV als Cambuur morgen wint, want dan kan DGS degraderen afhankelijk van de uitslag van Cambuur - Excelsior en zullen ze er vol op klappen.

Heerlijk dit zinloze gespeculeer, trouwens. :') :D
pi_161593155
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Precies. Zou goed zijn voor PSV als Cambuur morgen wint, want dan kan DGS degraderen afhankelijk van de uitslag van Cambuur - Excelsior en zullen ze er vol op klappen.

Heerlijk dit zinloze gespeculeer, trouwens. :') :D
Ik ging me net eigenlijk pas beseffen dat het gebler van Cocu helemaal debiel is. PSV moet twee keer enorm diep gaan.
pi_161593215
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik ging me net eigenlijk pas beseffen dat het gebler van Cocu helemaal debiel is. PSV moet twee keer enorm diep gaan.
Ik vind Cocu een prima coach, maar hij zou gewoon Ziyech-stijl geen enkel interview moeten geven. Wat wauwelt die kerel maar door zeg.
pi_161593243
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:50 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind Cocu een prima coach, maar hij zou gewoon Ziyech-stijl geen enkel interview moeten geven. Wat wauwelt die kerel maar door zeg.
Ik vind hem een prima coach, alleen is het oliedom geweest om te stellen dat je bij vier keer winst kampioen bent.
pi_161593282
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik vind hem een prima coach, alleen is het oliedom geweest om te stellen dat je bij vier keer winst kampioen bent.
Heb je liever allemaal van die veilige cliché's dan? Vond het wel leuk dat hij zijn nek uitstak. En bovendien denk ik dat het geen rare opmerking is, gezien de moeite die Ajax heeft. Lijkt er alleen op dat hij nét geen gelijk gaat krijgen.
pi_161593308
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:54 schreef Tchock het volgende:

[..]

Heb je liever allemaal van die veilige cliché's dan? Vond het wel leuk dat hij zijn nek uitstak. En bovendien denk ik dat het geen rare opmerking is, gezien de moeite die Ajax heeft. Lijkt er alleen op dat hij nét geen gelijk gaat krijgen.
Nee, het liefst heb ik dat de journalisten meer factchecken en mee gaan in de discussie. Het is allemaal wat klammetjes en hetzelfde riedeltje tegenwoordig. Je krijgt bijna nooit meer inzichten in filosofieën van coaches.
pi_161593354
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee, het liefst heb ik dat de journalisten meer factchecken en mee gaan in de discussie. Het is allemaal wat klammetjes en hetzelfde riedeltje tegenwoordig. Je krijgt bijna nooit meer inzichten in filosofieën van coaches.
Ik heb net Van Bronckhorst horen zeggen: "De wedstrijd voor een bekerfinale is altijd lastig natuurlijk, omdat de bekerfinale staat voor de deur"

:') ;(
pi_161593362
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb net Van Bronckhorst horen zeggen: "De wedstrijd voor een bekerfinale is altijd lastig natuurlijk, omdat de bekerfinale staat voor de deur"

:') ;(
Van Bronckhorst is sowieso een clichémachine van hier tot Tokyo.

Wat mij betreft is het momenteel.
1. Cocu
--
--
2. De Boer
=
=
=
=
=
=
=
=
=
==
3. Van Bronckhorst
  donderdag 21 april 2016 @ 02:40:47 #279
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_161594147
Toch weer een ZEER discutabele penalty. Waar moet ie zijn armen dan houden? Eraf hakken? Kom eens op zeg. Dat weerhoudt me echter niet om te zeggen, dat PSV het mislopen van de titel HE-LE-MAAL aan zichzelf heeft te danken.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_161594187
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:02 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Sowieso american football _O_ Seahawks zijn een prachtig team! Worden ook in de gehele staat enorm gesteund. Als je als buitenlander daar voor de Hawks bent val je meteen goed in de smaak. Sounders in Seattle zelf misschien wel iets meer, maar daar buiten niet echt meer.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_161594205
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2016 03:01 schreef Seam het volgende:

[..]

Sowieso american football _O_ Seahawks zijn een prachtig team! Worden ook in de gehele staat enorm gesteund. Als je als buitenlander daar voor de Hawks bent val je meteen goed in de smaak. Sounders in Seattle zelf misschien wel iets meer, maar daar buiten niet echt meer.
Klopt :) Viel me op dat ook in bijvoorbeeld Spokane iedereen in een Seahawks shirtje rondliep. Enige nadeel vind ik de commercials telkens tussendoor.
pi_161595850
Metruud twitterde op donderdag 21-04-2016 om 09:35:11 PSV geeft vanmiddag om 15 uur persconferentie: Vermoedelijk over shirtsponsor reageer retweet
pi_161595873
TP-VISION
pi_161595910
JeroenKapteijns twitterde op donderdag 21-04-2016 om 09:43:25 #PSV maakt vanmiddag nieuwe shirtsponsor bekend. Bedrag ligt volgens ingewijden beduidend lager dan 8 miljoen die Philips nu betaalt reageer retweet
  donderdag 21 april 2016 @ 09:47:39 #285
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_161595954
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
JeroenKapteijns twitterde op donderdag 21-04-2016 om 09:43:25 #PSV maakt vanmiddag nieuwe shirtsponsor bekend. Bedrag ligt volgens ingewijden beduidend lager dan 8 miljoen die Philips nu betaalt reageer retweet

Hebben wel voorgesteld om voor 2 miljoen extra per jaar de naam te veranderen in DSV
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_161595969
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
JeroenKapteijns twitterde op donderdag 21-04-2016 om 09:45:11 Met de 3 miljoen die Philips nog jaarlijks betaalt komt #PSV in totaliteit op een vergelijkbaar bedrag uit als hoofdsponsorschap nu oplevert reageer retweet
pi_161595994
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 09:49 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

JeroenKapteijns twitterde op donderdag 21-04-2016 om 09:45:11 Met de 3 miljoen die Philips nog jaarlijks betaalt komt #PSV in totaliteit op een vergelijkbaar bedrag uit als hoofdsponsorschap nu oplevert reageer retweet
Dit moet de eerste keer zijn dat Kapteijns een nieuwtje heeft.
pi_161596090
Maar hoe doen ze dat dan? Want ik neem aan dat de plek die Philips nu als niet-hoofdsponsor krijgt voorheen anders ingevuld werd? Dus dat je er per saldo aan totale sponsorinkomsten wel wat op bijlegt als je nu hoofdsponsor+grote sponsor nodig hebt om tot een bedrag te komen waar voorheen alleen je hoofdsponsor voor stond.
pi_161596288
Tering wat sneu. Je moet als PSV toch gewoon een shirtsponsor kunnen vinden die evenveel zoniet meer betaalt dan fucking Ziggo :')
pi_161596433
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 10:09 schreef Gutanoth het volgende:
Tering wat sneu. Je moet als PSV toch gewoon een shirtsponsor kunnen vinden die evenveel zoniet meer betaalt dan fucking Ziggo :')
Want? Je kan er niet omheen dat qua branding Ajax een veel grotere naam heeft dan PSV.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 21 april 2016 @ 10:31:15 #291
131800 Tarado
capô de fusca
pi_161596654
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 10:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Want? Je kan er niet omheen dat qua branding Ajax een veel grotere naam heeft dan PSV.
dat is ook zo maar wel jammer want ook hier had ik liever gehad dat PSV er meer uit had gehaald, nu zie je dat terwijl het in de top steeds meer wordt het in NL steeds minder wordt wat betreft dit soort inkomsten.
  donderdag 21 april 2016 @ 10:59:54 #292
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_161597292
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 10:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is ook zo maar wel jammer want ook hier had ik liever gehad dat PSV er meer uit had gehaald, nu zie je dat terwijl het in de top steeds meer wordt het in NL steeds minder wordt wat betreft dit soort inkomsten.
Precies, want dit is voor Ziggo, of een eventuele opvolger bij Ajax, ook weer een argument om een minder aanbod te doen. En vervolgens ook bij Feyenoord en de andere clubs.
pi_161597339
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 10:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

PSV dat bij de laatste 16 van de Championsleague zat of Ajax dat nog geen deuk in een pakje boter wist te slaan in de europa league?
pi_161597345
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 10:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik denk dat je het veel breder moet zien. PSV heeft een gezonde basis in verscheidene sponsoren, waardoor ze op een heel respectabel sponsorbedrag komen. Dat doen ze al verschillende jaren heel erg goed en dat is de reden dat PSV zich sinds jaar en dag kan meten met Ajax.
pi_161597352
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:02 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

PSV dat bij de laatste 16 van de Championsleague zat of Ajax dat nog geen deuk in een pakje boter wist te slaan in de europa league?
Ahhh kijk, iemand die er niks van snapt _O_
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_161597365
quote:

[..]

Gast kom op hey, je snapt toch wel dat in the bigger picture Ajax gewoon een grotere club is dan PSV? En dat sponsoren niet één jaartje terugkijken.

Meer prijzen, meer naamsbekendheid, meer 'grote' voetballers voortgebracht, etc. etc. Dan boeit een jaartje geen/matige CL voor een sponsor vrij weinig hoor.
pi_161597430
Dat PSV niet meer krijgt dan Ajax kan ik zeker nog wel mee inkomen ja. Maar als PSV maar +-5mio eruit heeft weten te trekken vind ik ook wel weer het andere uiterste.. Maar laten we nog maar even afwachten ipv blind naar de Telegraaf te luisteren
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_161597439
quote:

[..]

Je kunt moeilijk ontkennen dat het merk Ajax groter is dan het merk PSV. Als je zegt dat je uit Nederland komt beginnen de meeste buitenlanders over Cruyff. Daarna over Ajax en daarna pas over PSV. Dat laatste heeft dan weer meer te maken met Romario en Ronaldo. Neemt niet weg dat Philips en PSV wel met elkaar geassocieerd worden en dat Philips heel lang in de top 10 bekendste merken ter wereld heeft gestaan. Maar vraag bijvoorbeeld in de USA naar de link tussen Philips en PSV en niemand zal hem je kunnen vertellen.

Het doet ook een beetje sneu aan om steeds te moeten verkondigen hoeveel groter jouw club is. Ik denk dat we met zijn allen heel trots mogen zijn op PSV. We hebben in ieder geval weer iets neergezet in Europa. Dat is wat mij betreft veel belangrijker dan de waarde van een naam.
pi_161597502
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dat PSV niet meer krijgt dan Ajax kan ik zeker nog wel mee inkomen ja. Maar als PSV maar +-5mio eruit heeft weten te trekken vind ik ook wel weer het andere uiterste.. Maar laten we nog maar even afwachten ipv blind naar de Telegraaf te luisteren
Ik vind van niet, Ajax heeft die 8 miljoen er uit kunnen trekken, maar dat is ook niet van harte gegaan. Heeft lang geduurd voordat Ajax een sponsor had gevonden. Dus die 8 miljoen is al een beetje vertekend. Het is niet zo dat Ajax het lachend heeft weten binnen te halen.
pi_161597526
Het is overigens ook niet gek dat er niet de hoofdprijs wordt betaald. Het is nota bij de benen de Philips Sport Vereniging. PSV zal altijd geassocieerd blijven met Philips.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')