Misschien zal het niet altijd elk seizoen gelijk zijn maar over een nog langere termijn zeker wel. Dit seizoen valt het inderdaad mee hoevaak Ajax is benaldeeld in grote beslissingen (andere seizoenen wel). Maar vind dat wel dat Ajax de scheids erg vaak tegen heeft in kleinere beslissingen, maar ook dje zijn zeker niet Onbelangrijk. Vrije trap op t middenveld bv, ook heel belangrijk. Kan zomaar weer een goal uit vallen etc etc. Zo blijf je bezig. Er zijn nou eenmaal nog geen video Beelden.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel wedstrijden Ajax de scheids heeft tegen gehad dan? Kan me bijvoorbeeld nog een wedstrijd herinneren waarbij Bazoer al lang had moeten douchen met een dikke rode kaart maar er in bleef en vervolgens de winnende goal maakte. En zo waren er nog wel een paar wedstrijden. Heb ook genoeg wedstrijden dit seizoen gezien waarbij arbitrale blunders PSV punten heeft gekost. Dit is zo'n standaard cliche uitspraak dat aan het eind van het seizoen alles gelijkgetrokken wordt maar ik kan me dit seizoen maar weinig wedstrijden voor de dag halen waarbij Ajax echt genaaid werd.
Maar nu ben ik weer een Calimero dus piep piep.
Dat vond ik eerlijk gezegd begrijpelijker dan die pingel van vanavondquote:Op woensdag 20 april 2016 23:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel hoe ik het bedoel? De ene keer zit een scheids je mee en een andere keer weer tegen. Aan het eind van het seizoen is het normaal gesproken ongeveer gelijk. Dat Ajax nog wat te goed had bedoel ik dus niet in de zin van: de scheids maakt dat foutje (tegen Utrecht) bewust. Dat is gewoon het lot. Overigens was dat foutje van Makkelie heel begrijpelijk en vanaf zijn positie had 90% van de refs hetzelfde gedaan.
Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee dit seizoen. Ga hier in de USA wel lekker American football volgen, hebben we tenminste videobeelden.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Misschien zal het niet altijd elk seizoen gelijk zijn maar over een nog langere termijn zeker wel. Dit seizoen valt het inderdaad mee hoevaak Ajax is benaldeeld in grote beslissingen (andere seizoenen wel). Maar vind dat wel dat Ajax de scheids erg vaak tegen heeft in kleinere beslissingen, maar ook dje zijn zeker niet Onbelangrijk. Vrije trap op t middenveld bv, ook heel belangrijk. Kan zomaar weer een goal uit vallen etc etc. Zo blijf je bezig. Er zijn nou eenmaal nog geen video Beelden.
Cambuur moet niets als ze morgen gewoon winnen en hopen op wat Ajax doet.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:09 schreef hafcfan het volgende:
Cambuur moet winnen van jullie dus de bus parkeren gaat ook niet. 7-0 moet kunnen
Ja als, maar dat doen ze nietquote:Op donderdag 21 april 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur moet niets als ze morgen gewoon winnen en hopen op wat Ajax doet.
Ik vind Cambuur wel redelijk naïef geworden. Ze voeren voor de camera's wel een lachwekkend slechte act op. Die zijn sowieso al gedegradeerd maar dat durven ze niet toe te geven.quote:
Goede beslissing, mooiste sport op aarde. Niet dat daar nooit arbitrale blunders voorkomen maar het is in ieder geval een stuk eerlijker dan voetbal. Voetbal heeft nog zoveel regels die echt niet kunnen (een tikje tegen iemands voet in de vorm van natrappen staat dezelfde straf op als iemands been breken met gestrekt been inkomen).quote:Op donderdag 21 april 2016 00:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee dit seizoen. Ga hier in de USA wel lekker American football volgen, hebben we tenminste videobeelden.
Klopt. Ook in plee ofs kansloos. Denk ik ook van Excelsior en W2 trouwens. Graafschap zit in de flow en kunnen zich prima handhaven als ze met de druk kunnen omgaan. Benieuwd hoe ze het dan volgend seizoen doen. Als de ze de lijn van na de winter doortrekken kunnen ze zich prima handhaven. Spelen beter dan Roda bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Cambuur wel redelijk naïef geworden. Ze voeren voor de camera's wel een lachwekkend slechte act op. Die zijn sowieso al gedegradeerd maar dat durven ze niet toe te geven.
Maar Cambuur moet verplicht zes punten halen. Vier punten is verboden. Als ze morgen niet winnen, kunnen ze op 1 mei met de rouwstoet vanuit Eindhoven terug.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Ook in plee ofs kansloos. Denk ik ook van Excelsior en W2 trouwens. Graafschap zit in de flow en kunnen zich prima handhaven als ze met de druk kunnen omgaan. Benieuwd hoe ze het dan volgend seizoen doen. Als de ze de lijn van na de winter doortrekken kunnen ze zich prima handhaven. Spelen beter dan Roda bijvoorbeeld.
Die kunnen de druk nooit aan. Ik voorspel tranen in Leeuwarden morgen en veel choke.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Cambuur moet verplicht zes punten halen. Vier punten is verboden. Als ze morgen niet winnen, kunnen ze op 1 mei met de rouwstoet vanuit Eindhoven terug.
Toch ook wel benieuwd hoe PSV met de druk om zal gaan.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kunnen de druk nooit aan. Ik voorspel tranen in Leeuwarden morgen en veel choke.
Moet alleen nog een favoriete team uitkiezenquote:Op donderdag 21 april 2016 00:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Goede beslissing, mooiste sport op aarde. Niet dat daar nooit arbitrale blunders voorkomen maar het is in ieder geval een stuk eerlijker dan voetbal. Voetbal heeft nog zoveel regels die echt niet kunnen (een tikje tegen iemands voet in de vorm van natrappen staat dezelfde straf op als iemands been breken met gestrekt been inkomen).
PEC uit is erg lastigquote:Op donderdag 21 april 2016 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch ook wel benieuwd hoe PSV met de druk om zal gaan.
Ik denk dat naar speelronde 34 kijken momenteel geen zin heeft. Als PSV niet uithaalt tegen Cambuur, want Ajax gaat zeker wel met 2 doelpunten verschil winnen, denk ik dat het gelopen is.quote:
Heb je gelijk in. Hoeveel moeten ze zeker winnen dan? 6-0?quote:Op donderdag 21 april 2016 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat naar speelronde 34 kijken momenteel geen zin heeft. Als PSV niet uithaalt tegen Cambuur, want Ajax gaat zeker wel met 2 doelpunten verschil winnen, denk ik dat het gelopen is.
6 doelsaldopunten is het verschilquote:Op donderdag 21 april 2016 00:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Hoeveel moeten ze zeker winnen dan? 6-0?
Het is ook wel te verwachten dat Ajax met méér dan 1 goal verschil van De Graafschap wint.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
6 doelsaldopunten is het verschil
Even grof gezien: Ajax wint sowieso twee keer. Dan stijgt het minstens naar +8 en moet PSV echt twee keer rrrrrrruim winnen.
Gelijk doelsaldo is overigens PSV kampioen want die hebben meer doelpunten.
Zeker als Cambuur morgen geen zege boekt, heeft De Graafschap lucht en zijn ze met hun hoofd meer bij de wedstrijden van P/O die niet lang daarna volgen.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is ook wel te verwachten dat Ajax met méér dan 1 goal verschil van De Graafschap wint.
Dus PSV moet 4-0 of 5-0 winnen van zowel Cambuur als PEC. Ik zei het vóór PSV-Vitesse al, maar kampioen worden op doelsaldo lijkt me echt onmogelijk.
Precies. Zou goed zijn voor PSV als Cambuur morgen wint, want dan kan DGS degraderen afhankelijk van de uitslag van Cambuur - Excelsior en zullen ze er vol op klappen.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker als Cambuur morgen geen zege boekt, heeft De Graafschap lucht en zijn ze met hun hoofd meer bij de wedstrijden van P/O die niet lang daarna volgen.
Ik ging me net eigenlijk pas beseffen dat het gebler van Cocu helemaal debiel is. PSV moet twee keer enorm diep gaan.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Zou goed zijn voor PSV als Cambuur morgen wint, want dan kan DGS degraderen afhankelijk van de uitslag van Cambuur - Excelsior en zullen ze er vol op klappen.
Heerlijk dit zinloze gespeculeer, trouwens.![]()
Ik vind Cocu een prima coach, maar hij zou gewoon Ziyech-stijl geen enkel interview moeten geven. Wat wauwelt die kerel maar door zeg.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ging me net eigenlijk pas beseffen dat het gebler van Cocu helemaal debiel is. PSV moet twee keer enorm diep gaan.
Ik vind hem een prima coach, alleen is het oliedom geweest om te stellen dat je bij vier keer winst kampioen bent.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Cocu een prima coach, maar hij zou gewoon Ziyech-stijl geen enkel interview moeten geven. Wat wauwelt die kerel maar door zeg.
Heb je liever allemaal van die veilige cliché's dan? Vond het wel leuk dat hij zijn nek uitstak. En bovendien denk ik dat het geen rare opmerking is, gezien de moeite die Ajax heeft. Lijkt er alleen op dat hij nét geen gelijk gaat krijgen.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind hem een prima coach, alleen is het oliedom geweest om te stellen dat je bij vier keer winst kampioen bent.
Nee, het liefst heb ik dat de journalisten meer factchecken en mee gaan in de discussie. Het is allemaal wat klammetjes en hetzelfde riedeltje tegenwoordig. Je krijgt bijna nooit meer inzichten in filosofieën van coaches.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je liever allemaal van die veilige cliché's dan? Vond het wel leuk dat hij zijn nek uitstak. En bovendien denk ik dat het geen rare opmerking is, gezien de moeite die Ajax heeft. Lijkt er alleen op dat hij nét geen gelijk gaat krijgen.
Ik heb net Van Bronckhorst horen zeggen: "De wedstrijd voor een bekerfinale is altijd lastig natuurlijk, omdat de bekerfinale staat voor de deur"quote:Op donderdag 21 april 2016 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, het liefst heb ik dat de journalisten meer factchecken en mee gaan in de discussie. Het is allemaal wat klammetjes en hetzelfde riedeltje tegenwoordig. Je krijgt bijna nooit meer inzichten in filosofieën van coaches.
Van Bronckhorst is sowieso een clichémachine van hier tot Tokyo.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb net Van Bronckhorst horen zeggen: "De wedstrijd voor een bekerfinale is altijd lastig natuurlijk, omdat de bekerfinale staat voor de deur"![]()
Sowieso american footballquote:Op donderdag 21 april 2016 00:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee dit seizoen. Ga hier in de USA wel lekker American football volgen, hebben we tenminste videobeelden.
Kloptquote:Op donderdag 21 april 2016 03:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Sowieso american footballSeahawks zijn een prachtig team! Worden ook in de gehele staat enorm gesteund. Als je als buitenlander daar voor de Hawks bent val je meteen goed in de smaak. Sounders in Seattle zelf misschien wel iets meer, maar daar buiten niet echt meer.
twitter:Metruud twitterde op donderdag 21-04-2016 om 09:35:11PSV geeft vanmiddag om 15 uur persconferentie: Vermoedelijk over shirtsponsor reageer retweet
twitter:JeroenKapteijns twitterde op donderdag 21-04-2016 om 09:43:25#PSV maakt vanmiddag nieuwe shirtsponsor bekend. Bedrag ligt volgens ingewijden beduidend lager dan 8 miljoen die Philips nu betaalt reageer retweet
quote:Op donderdag 21 april 2016 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op donderdag 21-04-2016 om 09:43:25#PSV maakt vanmiddag nieuwe shirtsponsor bekend. Bedrag ligt volgens ingewijden beduidend lager dan 8 miljoen die Philips nu betaalt reageer retweet
quote:Op donderdag 21 april 2016 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op donderdag 21-04-2016 om 09:45:11Met de 3 miljoen die Philips nog jaarlijks betaalt komt #PSV in totaliteit op een vergelijkbaar bedrag uit als hoofdsponsorschap nu oplevert reageer retweet
Dit moet de eerste keer zijn dat Kapteijns een nieuwtje heeft.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]twitter:JeroenKapteijns twitterde op donderdag 21-04-2016 om 09:45:11Met de 3 miljoen die Philips nog jaarlijks betaalt komt #PSV in totaliteit op een vergelijkbaar bedrag uit als hoofdsponsorschap nu oplevert reageer retweet
Want? Je kan er niet omheen dat qua branding Ajax een veel grotere naam heeft dan PSV.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:09 schreef Gutanoth het volgende:
Tering wat sneu. Je moet als PSV toch gewoon een shirtsponsor kunnen vinden die evenveel zoniet meer betaalt dan fucking Ziggo
dat is ook zo maar wel jammer want ook hier had ik liever gehad dat PSV er meer uit had gehaald, nu zie je dat terwijl het in de top steeds meer wordt het in NL steeds minder wordt wat betreft dit soort inkomsten.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Want? Je kan er niet omheen dat qua branding Ajax een veel grotere naam heeft dan PSV.
Precies, want dit is voor Ziggo, of een eventuele opvolger bij Ajax, ook weer een argument om een minder aanbod te doen. En vervolgens ook bij Feyenoord en de andere clubs.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook zo maar wel jammer want ook hier had ik liever gehad dat PSV er meer uit had gehaald, nu zie je dat terwijl het in de top steeds meer wordt het in NL steeds minder wordt wat betreft dit soort inkomsten.
PSV dat bij de laatste 16 van de Championsleague zat of Ajax dat nog geen deuk in een pakje boter wist te slaan in de europa league?quote:Op donderdag 21 april 2016 10:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Want? Je kan er niet omheen dat qua branding Ajax een veel grotere naam heeft dan PSV.
Ik denk dat je het veel breder moet zien. PSV heeft een gezonde basis in verscheidene sponsoren, waardoor ze op een heel respectabel sponsorbedrag komen. Dat doen ze al verschillende jaren heel erg goed en dat is de reden dat PSV zich sinds jaar en dag kan meten met Ajax.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook zo maar wel jammer want ook hier had ik liever gehad dat PSV er meer uit had gehaald, nu zie je dat terwijl het in de top steeds meer wordt het in NL steeds minder wordt wat betreft dit soort inkomsten.
Ahhh kijk, iemand die er niks van snaptquote:Op donderdag 21 april 2016 11:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
PSV dat bij de laatste 16 van de Championsleague zat of Ajax dat nog geen deuk in een pakje boter wist te slaan in de europa league?
Gast kom op hey, je snapt toch wel dat in the bigger picture Ajax gewoon een grotere club is dan PSV? En dat sponsoren niet één jaartje terugkijken.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
PSV dat bij de laatste 16 van de Championsleague zat of Ajax dat nog geen deuk in een pakje boter wist te slaan in de europa league?
Je kunt moeilijk ontkennen dat het merk Ajax groter is dan het merk PSV. Als je zegt dat je uit Nederland komt beginnen de meeste buitenlanders over Cruyff. Daarna over Ajax en daarna pas over PSV. Dat laatste heeft dan weer meer te maken met Romario en Ronaldo. Neemt niet weg dat Philips en PSV wel met elkaar geassocieerd worden en dat Philips heel lang in de top 10 bekendste merken ter wereld heeft gestaan. Maar vraag bijvoorbeeld in de USA naar de link tussen Philips en PSV en niemand zal hem je kunnen vertellen.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind van niet, Ajax heeft die 8 miljoen er uit kunnen trekken, maar dat is ook niet van harte gegaan. Heeft lang geduurd voordat Ajax een sponsor had gevonden. Dus die 8 miljoen is al een beetje vertekend. Het is niet zo dat Ajax het lachend heeft weten binnen te halen.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dat PSV niet meer krijgt dan Ajax kan ik zeker nog wel mee inkomen ja. Maar als PSV maar +-5mio eruit heeft weten te trekken vind ik ook wel weer het andere uiterste.. Maar laten we nog maar even afwachten ipv blind naar de Telegraaf te luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |