In dat geval kan ik er ook wel mee akkoord gaan ja, maar als er verder geen andere band is dan "ik vind Litouwen wel leuk" liever nietquote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het is een EU-land dus eigenlijk niet. Maar als hier een Litouwer rondloopt die echt alle ins en outs kan delen van de zevenkampster die in Londen goud won, dan wil ik het op zich door de vingers zien. Litouwen is nu ook weer geen Duitsland.
Tonga mag zonder meer.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:09 schreef Arth_NL het volgende:
Monaco zal wel te West-Europees zijn om te kiezen, vrees ik? :$
Zou ik dan Tonga weer mogen, net als vier jaar geleden?
quote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het is een EU-land dus eigenlijk niet.
Eigenlijk moet het inderdaad de EU + Zwitserland, Noorwegen, IJsland, Liechtenstein, San Marino, Andorra, Monaco + voormalig Joegoslavië + Moldavië zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:30 schreef vaduz het volgende:
[..]Pas dan gelijk de OP aan in alle EU-landen i.p.v. West-Europa.
Dat kan hijquote:Op maandag 2 mei 2016 20:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het inderdaad de EU + Zwitserland, Noorwegen, IJsland, Liechtenstein, San Marino, Andorra, Monaco + voormalig Joegoslavië + Moldavië zijn.
Kan wellicht heywoodu dit nog even aanpassen?
Misschien dat ik dan maar fan van Albanie ga worden.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het inderdaad de EU + Zwitserland, Noorwegen, IJsland, Liechtenstein, San Marino, Andorra, Monaco + voormalig Joegoslavië + Moldavië zijn.
Kan wellicht heywoodu dit nog even aanpassen?
quote:Op maandag 2 mei 2016 21:16 schreef vaduz het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan maar fan van Albanie ga worden.
Ik twijfel of we alsnog niet Bahamas en Trinidad & Tobago aan de reservelijst moeten toevoegen. Die hebben toch wel wat atletiekmedailles gewonnen. Denk aan zo'n Ato Boldon en Debby Ferguson. Echt klein zijn ze niet. Als Costa Rica erop gaat moeten die landen er denk ik toch ook wel op.quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik twijfel of we alsnog niet Bahamas en Trinidad & Tobago aan de reservelijst moeten toevoegen. Die hebben toch wel wat atletiekmedailles gewonnen. Denk aan zo'n Ato Boldon en Debby Ferguson. Echt klein zijn ze niet. Als Costa Rica erop gaat moeten die landen er denk ik toch ook wel op.
Nou vooruitquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Okay, zullen we vaduz belonen met zijn spitsvondigheid en hem Albanië toekennen?
Je gaat er maar gewoon naartoe, "want een beetje googelen naar info is niet goed genoeg"?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:58 schreef Leatherface het volgende:
Nu hebben we denk ik alles wel besproken.
Ik wacht intussen op de definitieve tickets voor De Malediven en ga dan een mooie ode aan dit eilandenstaatje schrijven.
Die ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je gaat er maar gewoon naartoe, "want een beetje googelen naar info is niet goed genoeg"?
Edit: Ah, hun olympische startbewijzen, die tickets![]()
Check wie een wildcard heeft gekregen voor het taekwondoquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:53 schreef sasquatsch het volgende:
Doen er überhaupt atleten uit Nepal mee, want dan wil ik daar wel voor gaan.
niet Swazilandquote:Op donderdag 5 mei 2016 15:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Check wie een wildcard heeft gekregen voor het taekwondo
http://mastkd.com/2016/05(...)-card-para-rio-2016/
Die hadden inderdaad wel een kans daar, maar het zou goed kunnen dat ze geen aanvraag voor een wildcard gedaan hebbenquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Check wie een wildcard heeft gekregen voor het taekwondo
http://mastkd.com/2016/05(...)-card-para-rio-2016/
Om te beginnen hebben ze alvast een mooi handbalteam bij elkaar gekocht, wat Nigeriaantjes en andere Afrikaantjes in de atletiek plus wat Russische of andere ex-Sovjetworstelaars erbij kopen en je hebt toch al een mooi team hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 20:46 schreef DeeBee het volgende:
Ik wilde Qatar kiezen omdat ik er nu woon en 'pride in Qatar' een van de kernwaarden van m'n werkgever is.Maar ik zag dat ze al vakkundig op de reservelijst waren geplaatst door de jury.
Wel maar 4 medailles in de geschiedenis, maar helaas ook wel weer een hele hoop import-atleten. Ben heel benieuwd hoe de kranten hier verslag doen van evt. medailles, want het is altijd lachwekkende propaganda in de kranten als ze wat winnen of goed doen.
Ik wacht nog wel even af of denk nog even na over andere exoten, ook moet ik nog even zien hoeveel Qatari's zich al geplaatst hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |