D'Accord.quote:Op maandag 18 april 2016 16:49 schreef heywoodu het volgende:
Overigens wil ik bij dezen voor alle volgende edities van de Winterspelen Brazilië claimen. Dan is dat alvast vastgelegd
Als er persoonlijk moverende redenen zijn mag dat wel ja.quote:Op maandag 18 april 2016 16:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien dat het bij de landen op het randje ook een beetje afhangt van wie het wil claimen? Ik bedoel, Maleisië is reserve, maar als hier iemand specifieke redenen heeft om echt Maleisië te willen kan daar natuurlijk over overlegd worden denk ik
Yeah, Yeah, Yeahquote:Op maandag 18 april 2016 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mits Chris Brown een mooie ode krijgt
niet akkoordquote:Op maandag 18 april 2016 16:49 schreef heywoodu het volgende:
Overigens wil ik bij dezen voor alle volgende edities van de Winterspelen Brazilië claimen. Dan is dat alvast vastgelegd
Ze doen anders al vanaf de jaren '70 zo ongeveer meequote:Op maandag 18 april 2016 22:32 schreef komrad het volgende:
Ook is Swaziland het land met de minste Olympische deelnames.
SPT / De slechtste landen ooit op de Olympische Spelenquote:Op maandag 18 april 2016 22:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze doen anders al vanaf de jaren '70 zo ongeveer mee
Mocht je trouwens nog een naam willen om info over te zoeken: wat kwalificatie betreft moeten ze het hebben van Sibusiso Matsenjwa (of wildcards)
Ligt er een beetje aan in welke sporten ze enigszins degelijk presterenquote:Op maandag 18 april 2016 22:44 schreef komrad het volgende:
[..]
SPT / De slechtste landen ooit op de Olympische Spelen
http://www.socga.org.sz/index.php
http://www.times.co.sz/sp(...)ic-scholarships.html
ik ga er van uit dat de atleten met een scholarship wel een wildcard krijgen als ze geen directe kwalificatie halen
quote:Op maandag 18 april 2016 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De bazen-Chris Brown, niet de pauper-Chris Brown.
Toch zal ik voor ze duimen, want in mijn hart doen ze mee.quote:Op maandag 18 april 2016 22:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kan misschien als we het Pacific Games 2019-topic openen...
Volgens mij heeft zwemster Lara Grangeon zich namens Frankrijk geplaatst. Geboren in Nouméaquote:Op maandag 18 april 2016 22:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Toch zal ik voor ze duimen, want in mijn hart doen ze mee.
Die had ik 4 jaar geledenquote:Op maandag 18 april 2016 22:32 schreef komrad het volgende:
Ik ga voor Swaziland, als ze meedoen. In Londen deed Swaziland met 3 deelnemers mee, maar de website van het Swaziland Olympisch Comité zwijgt nog over Rio. Ook is Swaziland het land met de minste Olympische deelnames.
Ik moet eens sneller knopen doorhakken geloof ik, had al 2 dagen een tabblad open over de eerste Vanuatuaan (?) ooit die zich voor de tweede keer voor de Spelen geplaatst heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |