De opdrachtquote:De Duitse komiek Jan Böhmermann heeft niet een, niet twee, maar mogelijk drie rechtszaken aan zijn broek hangen dankzij een gedicht. In zijn satirische programma op de Duitse televisie noemde hij de Turkse president Erdogan onder meer een geitenneuker. En dat kon Erdogan niet waarderen.
Ik mis Hans Teeuwen in deze postquote:
quote:
Die had ik over het hoofd gezien. Ik pik de leukste paints uit beide topics. De volgende keer zal ik beter uit mijn doppen kijkenquote:Op maandag 18 april 2016 11:57 schreef ToT het volgende:
Zullen we deze 2 topics ff mergen? ONZ / [Paint] Belediger Erdogan mag worden vervolgd Hier staan er namelijk al een paar paintjes in.
Geen?quote:Op zondag 24 april 2016 11:41 schreef ToT het volgende:
En als dit topic op slot gaat, en mensen nog meer Erdopaintjes maken willen, kan er natuurlijk later nog wel weer eentje gemaakt worden!
Zelf heb ik inmiddels even geen inspiratie meer! Gek he?
Ja die Ebru Umar die nu gearresteerd is ook.quote:Op zondag 24 april 2016 11:54 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Geen?
Mwah met wat nu gaande is kan er genoeg
Oh moet het perse over geiten neuken gaan?quote:Op zondag 24 april 2016 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die Ebru Umar die nu gearresteerd is ook.
Nee maar ik bedoel qua geiten neuken; ik denk dat ik daar mijn fantasie wel mee uitgeput heb!
Nee, dat was in dat topic wat ik had gemaakt. Maar ook daar had men ook wel gewoon vrije keus, maar primair was het over geiten neuken.quote:Op zondag 24 april 2016 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh moet het perse over geiten neuken gaan?
Klopt maar nog genoeg dingen die meneer Erdogan niet zo leuk vindtquote:Op zondag 24 april 2016 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, dat was in dat topic wat ik had gemaakt.
I know, dus nu dat specifieke onderwerp los gelaten is, kunnen er volgens mij wel 15 deeltjes met paintjes over ome Erdo gevuld worden!quote:Op zondag 24 april 2016 12:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt maar nog genoeg dingen die meneer Erdogan niet zo leuk vindt
Mensenrechten, Koerden, IS, etcquote:Op zondag 24 april 2016 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, dus nu dat specifieke onderwerp los gelaten is, kunnen er volgens mij wel 15 deeltjes met paintjes over ome Erdo gevuld worden!
De Armeense genocide enzo... "Nee hoor, het was een oorlog! Wil je dat niet zo noemen?!?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |