SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Tactisch is hij ook wel goed denk ik. Ik heb alleen niet het idee dat hij nou echt bij Ajax gaat passenquote:Op zondag 17 april 2016 22:00 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hij Ajax verder kan brengen. Er kan wel weer een andere Ajax man aangesteld worden die alleen maar ja knikt maar tactisch vind ik Ten Hag erg sterk en misschien is dat juist positief voor het Ajax voetbalMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een lulkoek, met 0-0 moet je er ook vol opklapen zeker tegen Utrecht.quote:
Maar Drank had met zijn opstelling het lot al bezegeld. Hoe haal je het in je hoofd om volgens de Cruijff filosofie te spelen en dan met 3-4-3 aan te komen zetten. Met Viergever en Sinkgraven in de basis, ongelofelijk. Schone op de bank en out of the blue Sinkgraven tegen F´n Utrecht waar je er 9vd10 keer zwaar tegen hebt.Narf!![]()
Ik heb die hele trainers-discussie niet gevolgd, maar zijn er al mensen die Van den Brom hebben genoemd?
Dan weet ik wie ik niet meer serieus hoef te nemen.![]()
![]()
Lijkt mij de meest waarschijnlijke maar zeker niet de beste optiequote:Op zondag 17 april 2016 22:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb die hele trainers-discussie niet gevolgd, maar zijn er al mensen die Van den Brom hebben genoemd?
Dan weet ik wie ik niet meer serieus hoef te nemen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Moet je er wel een wiskundige naast zetten om alles duidelijk te makenquote:Op zondag 17 april 2016 22:17 schreef Adames het volgende:
Aad de Mos
Die heeft nog een EC gewonnen met MechelenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Laatste vijf jaar 3x keer gewonnen en 2x gelijk gespeeld, maar heb je gezien hoe ze vandaag speelden? Die aanval is echt waardeloos op het moment.quote:Op zondag 17 april 2016 22:00 schreef Vriezzer het volgende:
Ik vrees die uitwedstrijd tegen Heerenveen..
De rest geloof ik wel, maar die rare Friezen. Je weet het nooit.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Tot die Larsson een keer Veltman uitkapt.quote:Op zondag 17 april 2016 22:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Laatste vijf jaar 3x keer gewonnen en 2x gelijk gespeeld, maar heb je gezien hoe ze vandaag speelden? Die aanval is echt waardeloos op het moment.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Frank die iets boeiends zegtquote:Op maandag 18 april 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zei Frank nog iets boeiends bij Studio Voetbal?
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zei Frank nog iets boeiends bij Studio Voetbal?Hij stond achter zijn eigen tactiek tegen utrecht, maar de spelers waren te slecht. Ik heb het een kwartier volgehouden.quote:Op maandag 18 april 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zei Frank nog iets boeiends bij Studio Voetbal?![]()
Cocu lijkt me wel wat als nieuwe trainerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 02:39 schreef gazhims3lv het volgende:
Cocu lijkt me wel wat als nieuwe trainerJa, die staan vast te springen om bij Ajax aan de slag te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is knap, aangezien die twee ook niet dezelfde gedachte hebben.quote:Op maandag 18 april 2016 08:39 schreef Syntix het volgende:
Doe maar iemand die dezelfde voetbalgedachte als Guardiola en Klopp heeft.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 08:39 schreef Syntix het volgende:
Doe maar iemand die dezelfde voetbalgedachte als Guardiola en Klopp heeft.de gedachte alleen is niet goed genoeg, maar ik zie deze directie niet iets revolutionairs doen door bijvoorbeeld Bielsa aan te trekken
![]()
Aanvallend voetbal met pressie is een behoorlijk brede voetbalgedachte.quote:Op maandag 18 april 2016 08:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is knap, aangezien die twee ook niet dezelfde gedachte hebben.![]()
Zou een Bielsa daar überhaupt zin in hebben?quote:Op maandag 18 april 2016 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]de gedachte alleen is niet goed genoeg, maar ik zie deze directie niet iets revolutionairs doen door bijvoorbeeld Bielsa aan te trekken
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Ik ben er bang voor dat we of woensdag al klaar zijn door puntverlies of op doelsaldo nog gaan misgrijpen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
dat is weer een ander verhaalquote:Op maandag 18 april 2016 08:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zou een Bielsa daar überhaupt zin in hebben?![]()
Ja, als je het zo breed neemt kun je zelfs de tactiek van Frank daar nog wel ergens onder frommelen.quote:Op maandag 18 april 2016 08:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Aanvallend voetbal met pressie is een behoorlijk brede voetbalgedachte.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
dan verdien je het toch ook niet, ik zie ook wel dat het heel stroef gaat maar ik kijk er toch wat anders naar, ik had nooit verwacht dat Ajax van PSV zou winnen en daarmee weer kans op de titel.quote:Op maandag 18 april 2016 08:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er bang voor dat we of woensdag al klaar zijn door puntverlies of op doelsaldo nog gaan misgrijpen.
Als het dan uiteindelijk toch niet lukt kan je alleen maar jezelf verwijten want behalve van PSV moet je van iedereen kunnen winnen.![]()
Nouja, je kunt ook moeilijk klagen dat de directie niet iets revolutionairs doet door bijvoorbeeld Messi aan te trekken, aangezien iedereen snapt dat die ook niet hierheen wil komen.quote:
Een buitenlandse trainer zou ik wel leuk vinden hoor, misschien dat de Duitsland-kenners daar nog wel een trainer kennen die aanvallend voetbal wil spelen en nog interesse zou kunnen hebben in Ajax?Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
dat is toch iets heel anders, Bielsa is nog wel te halen ook financieel gezien maar gezien zijn te sterke persoonlijkheid gaat het sowieso niet gebeuren.quote:Op maandag 18 april 2016 08:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nouja, je kunt ook moeilijk klagen dat de directie niet iets revolutionairs doet door bijvoorbeeld Messi aan te trekken, aangezien iedereen snapt dat die ook niet hierheen wil komen.
Een buitenlandse trainer zou ik wel leuk vinden hoor, misschien dat de Duitsland-kenners daar nog wel een trainer kennen die aanvallend voetbal wil spelen en nog interesse zou kunnen hebben in Ajax?![]()
Ik vraag me af of hij financieel haalbaar is. Wat zou hij aan salaris vragen?quote:Op maandag 18 april 2016 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is toch iets heel anders, Bielsa is nog wel te halen ook financieel gezien maar gezien zijn te sterke persoonlijkheid gaat het sowieso niet gebeuren.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
dat moet je hem vragenquote:Op maandag 18 april 2016 08:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij financieel haalbaar is. Wat zou hij aan salaris vragen?maar het is wel een man die verder kijkt dan alleen het salaris, hij is al een heel seizoen niets aan het doen en kan me niet voorstellen dat hij geen goeie financiële aanbiedingen heeft gehad.
![]()
Hij schijnt in te gaan stappen bij Everton als opvolger van Martinez.quote:Op maandag 18 april 2016 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat moet je hem vragenmaar het is wel een man die verder kijkt dan alleen het salaris, hij is al een heel seizoen niets aan het doen en kan me niet voorstellen dat hij geen goeie financiële aanbiedingen heeft gehad.
![]()
OK, benieuwd hoe hij het daar gaat doenquote:Op maandag 18 april 2016 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij schijnt in te gaan stappen bij Everton als opvolger van Martinez.![]()
Ik heb minder vertrouwen in de wedstrijd tegen Twente.quote:Op maandag 18 april 2016 08:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er bang voor dat we of woensdag al klaar zijn door puntverlies of op doelsaldo nog gaan misgrijpen.
PSV gaat alles winnen, Ajax zie ik dat eerlijk gezegd niet doen.![]()
Zal wel veel geld te besteden zijn als Lukaku daar eenmaal vertrokken is.quote:Op maandag 18 april 2016 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, benieuwd hoe hij het daar gaat doen![]()
Hoezo heb je geen vertrouwen in de wedstrijd tegen FC Twente? Die vallen of staan toch echt met Hakim Ziyech. Voor de rest is het echt een puinhoop daar. Zelfs Feyenoord won er naar het schijnt zorgeloos omdat er totaal geen middenveld bij hen te bekennen was. Ze werden een helft lang overlopen door fucking Willem II.quote:Op maandag 18 april 2016 09:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik heb minder vertrouwen in de wedstrijd tegen Twente.
PSV gaat alles winnen, Ajax zie ik dat eerlijk gezegd niet doen.
Alleen als ze de vorm van Celtic - Ajax hebben, zie ik dat misgaan.![]()
Ik heb er nog alle vertrouwen in ondanks het slechtte voetbal van gister. Met doelsaldo zou psv 9 doelpunten moeten maken al zou ajax alles met 1-0 winnen. Daarintegen moet psv nog tegen vitesse en pec zwolle waardoor ze ook nog punten kunnen verspelen.![]()
Die waren thuis nog minder in vorm dan nu en dat werd en gelijkspel. Ajax heeft altijd moeite met Twente.quote:Op maandag 18 april 2016 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo heb je geen vertrouwen in de wedstrijd tegen FC Twente? Die vallen of staan toch echt met Hakim Ziyech. Voor de rest is het echt een puinhoop daar. Zelfs Feyenoord won er naar het schijnt zorgeloos omdat er totaal geen middenveld bij hen te bekennen was. Ze werden een helft lang overlopen door fucking Willem II.
Alleen als ze de vorm van Celtic - Ajax hebben, zie ik dat misgaan.![]()
Dat dus. Ajax kan er echt he-le-maal niks meer van de afgelopen weken. Twente is altijd kut om tegen te voetballen.quote:Op maandag 18 april 2016 09:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die waren thuis nog minder in vorm dan nu en dat werd en gelijkspel. Ajax heeft altijd moeite met Twente.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Een wedstrijd in het vroege seizoen van Ajax valt doorgaans moeilijk te vergelijken met die van in mei. Inmiddels is er veel veranderd en stond Gudelj bijvoorbeeld veel meer te blunderen dan hij nu doet. Dat was een van de hoofdoorzaken dat het daar misging. Liet zijn man lopen en maakte hands. Dat soort catastrofale dingen heeft hij inmiddels wel afgeleerd.quote:Op maandag 18 april 2016 09:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die waren thuis nog minder in vorm dan nu en dat werd en gelijkspel. Ajax heeft altijd moeite met Twente.![]()
Dit dus. dat kan je niet vergelijken. toen speelde die matige fischer nog regelmatig. Milik was uit vorm. En speelde Gudelj ook als stront.quote:Op maandag 18 april 2016 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een wedstrijd in het vroege seizoen van Ajax valt doorgaans moeilijk te vergelijken met die van in mei. Inmiddels is er veel veranderd en stond Gudelj bijvoorbeeld veel meer te blunderen dan hij nu doet. Dat was een van de hoofdoorzaken dat het daar misging. Liet zijn man lopen en maakte hands. Dat soort catastrofale dingen heeft hij inmiddels wel afgeleerd.![]()
ik denk dat Frank nog een jaar blijft of misschien nog wel 2.
hij wilt namelijk alleen vertrekken als er een grote of mooie club komt, maar op eerlijk te zijn denk ik niet dat er clubs geïnteresseerd zijn in frankie![]()
![]()
Nothing to see here, carry on![]()
Fischer scoorde destijds wel de schitterende 2-2, maar ik snap je puntquote:Op maandag 18 april 2016 09:39 schreef nick202 het volgende:
[..]
Dit dus. dat kan je niet vergelijken. toen speelde die matige fischer nog regelmatig. Milik was uit vorm. En speelde Gudelj ook als stront..
![]()
Ja, alleen zie ik in zn totaliteit geen stijgende lijn afgelopen weken. Het blijft kwakkelen, ik zou niet weten waarom het nu ineens makkelijk zou gaan, want dan overschat je jezelf enorm.quote:Op maandag 18 april 2016 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een wedstrijd in het vroege seizoen van Ajax valt doorgaans moeilijk te vergelijken met die van in mei. Inmiddels is er veel veranderd en stond Gudelj bijvoorbeeld veel meer te blunderen dan hij nu doet. Dat was een van de hoofdoorzaken dat het daar misging. Liet zijn man lopen en maakte hands. Dat soort catastrofale dingen heeft hij inmiddels wel afgeleerd.![]()
Ik zie dus in FC Twente niet het team dat die zwakheden uit kan buiten net zoals SC Heerenveen.quote:Op maandag 18 april 2016 09:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, alleen zie ik in zn totaliteit geen stijgende lijn afgelopen weken. Het blijft kwakkelen, ik zou niet weten waarom het nu ineens makkelijk zou gaan, want dan overschat je jezelf enorm.![]()
Dat zag je bij Roda wel?quote:Op maandag 18 april 2016 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie dus in FC Twente niet het team dat die zwakheden uit kan buiten net zoals SC Heerenveen.![]()
Bij Roda stond er een elftal met compleet debiele wijzigingen. Vind je het dan gek dat de motor niet draait?quote:![]()
2-1quote:Op maandag 18 april 2016 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fischer scoorde destijds wel de schitterende 2-2, maar ik snap je punt.
Na die heerlijke pass van Bazoer. Over Bazoer gesproken, wat een drama de laatste weken.![]()
Als we woensdag winnen, winnen we die laatste 2 ook wel. Moet het woensdag alleen wel 5x beter dan gisteren![]()
![]()
Bazoer vond ik gister erg arrogant overkomen. Na de slechtte bal van klaassen ging Bazoer een beetje lopen zeiken terwijl zijn man wegkwam waaruit de 0-2 onstond. Gelukkig werd hij daarna ook gewisseldquote:Op maandag 18 april 2016 09:56 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
2-1
Na die heerlijke pass van Bazoer. Over Bazoer gesproken, wat een drama de laatste weken.![]()
En dan dat verongelijkte gezicht van hem. Ben het met je eens, ik vond hem ook veel te arrogant. Belachelijk trouwens dat Fischer wordt gestraft voor zijn optreden in Jong Ajax en dat Sinkgraven wordt beloond met een basisplaats.quote:Op maandag 18 april 2016 10:01 schreef nick202 het volgende:
[..]
Bazoer vond ik gister erg arrogant overkomen. Na de slechtte bal van klaassen ging Bazoer een beetje lopen zeiken terwijl zijn man wegkwam waaruit de 0-2 onstond. Gelukkig werd hij daarna ook gewisseld![]()
Het gaat om veel meer dan zijn optreden in Jong Ajax bij Fischer. Zijn houding naar alles en iedereen, vooral zijn teamgenoten, is de reden dat hij gestraft wordt. Frank de Boer heeft met teamgenoten om de tafel gezeten en uiteindelijk Fischer kenbaar gemaakt hoe het zit. Inmiddels heeft hij dat begrepen en traint hij weer stukken beter, schijnt.quote:Op maandag 18 april 2016 10:03 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
En dan dat verongelijkte gezicht van hem. Ben het met je eens, ik vond hem ook veel te arrogant. Belachelijk trouwens dat Fischer wordt gestraft voor zijn optreden in Jong Ajax en dat Sinkgraven wordt beloond met een basisplaats.![]()
Ik ben het ook wel met De Boer eens dat hij Fischer straft, maar om dan Sinkgraven meteen een basisplaats te geven na afgelopen maandag is bizar.quote:Op maandag 18 april 2016 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat om veel meer dan zijn optreden in Jong Ajax bij Fischer. Zijn houding naar alles en iedereen, vooral zijn teamgenoten, is de reden dat hij gestraft wordt. Frank de Boer heeft met teamgenoten om de tafel gezeten en uiteindelijk Fischer kenbaar gemaakt hoe het zit. Inmiddels heeft hij dat begrepen en traint hij weer stukken beter, schijnt.![]()
Heeft met tactiek te maken, beste NoventaMinutos. Frank de Boer wilde per se een 3-4-3 spelen en in Utrecht liep dat niet zo met Serero als linkermiddenvelder. Derhalve wilde hij het proberen met Sinkgraven.quote:Op maandag 18 april 2016 10:05 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Ik ben het ook wel met De Boer eens dat hij Fischer straft, maar om dan Sinkgraven meteen een basisplaats te geven na afgelopen maandag is bizar.![]()
Kun je wel zo wijs lopen doen, maar ik neem aan dat jij Sparta-Jong Ajax niet hebt gezien? Hij maakte een prachtige goal, maar verder heeft hij nog minder dan Fischer gedaan. Zeker de eerste helft was belachelijk. Ik had een Schone op het middenveld gezet als extra man.quote:Op maandag 18 april 2016 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft met tactiek te maken, beste NoventaMinutos. Frank de Boer wilde per se een 3-4-3 spelen en in Utrecht liep dat niet zo met Serero als linkermiddenvelder. Derhalve wilde hij het proberen met Sinkgraven.![]()
Ik snap zeker wat je bedoelt, maar het heeft toch echt met tactiek te maken.quote:Op maandag 18 april 2016 10:09 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Kun je wel zo wijs lopen doen, maar ik neem aan dat jij Sparta-Jong Ajax niet hebt gezien? Hij maakte een prachtige goal, maar verder heeft hij nog minder dan Fischer gedaan. Zeker de eerste helft was belachelijk. Ik had een Schone op het middenveld gezet als extra man.
Schöne ben ik wat minder fan van als middenvelder omdat hij dan veel meer loopwerk zou moeten verrichten op zijn oude arme dag.![]()
Wat denk je van Schone op de bank houden terwijl hij de laatste wedstrijden altijd constant speelt. Frank heeft in mijn ogen in alle opzichte weer gefaald.quote:Op maandag 18 april 2016 10:05 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Ik ben het ook wel met De Boer eens dat hij Fischer straft, maar om dan Sinkgraven meteen een basisplaats te geven na afgelopen maandag is bizar.![]()
Klopt, daarom zou ik Schone ook als extra middenvelder hebben gebruikt. Met vier middenvelder zou hij dat juist goed moeten kunnen.quote:Op maandag 18 april 2016 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap zeker wat je bedoelt, maar het heeft toch echt met tactiek te maken.
Schöne ben ik wat minder fan van als middenvelder omdat hij dan veel meer loopwerk zou moeten verrichten op zijn oude arme dag.![]()
Ik had dan juist liever Serero gezien, maar bij Frank de Boer lijkt het erop: een keer kut dan is het ook kut, een keer goed dan is het fantastisch.quote:Op maandag 18 april 2016 10:13 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Klopt, daarom zou ik Schone ook als extra middenvelder hebben gebruikt. Met vier middenvelder zou hij dat juist goed moeten kunnen.![]()
Ik snap wel dat je Schöne op de bank houdt als je aan de rechterkant ook al geen back of middenvelder hebt staan die dat gat op kan vullenquote:Op maandag 18 april 2016 10:12 schreef nick202 het volgende:
[..]
Wat denk je van Schone op de bank houden terwijl hij de laatste wedstrijden altijd constant speelt. Frank heeft in mijn ogen in alle opzichte weer gefaald.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Komt omdat meneer Frank weer een heel ander systeem heeft gebruikt. Hij heeft blijkbaar niks geleerd van het verleden. Het gaat al een hele tijd goed met schone op rechts en Anwar laat invallen in de 2de helft.quote:Op maandag 18 april 2016 10:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je Schöne op de bank houdt als je aan de rechterkant ook al geen back of middenvelder hebt staan die dat gat op kan vullen![]()
Ik ben ook helemaal met je eens dat hij beter 4-3-3 had kunnen spelen. Maar als je dan eenmaal 3-4-3 gaat spelen snap ik wel dat je El Ghazi opstelt ipv Schönequote:Op maandag 18 april 2016 10:34 schreef nick202 het volgende:
[..]
Komt omdat meneer Frank weer een heel ander systeem heeft gebruikt. Hij heeft blijkbaar niks geleerd van het verleden. Het gaat al een hele tijd goed met schone op rechts en Anwar laat invallen in de 2de helft.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dus als we woensdag winnen zijn we kampioen volgens jou? Als Psv er niet op los scoort tenminste.quote:Op maandag 18 april 2016 09:59 schreef Syntix het volgende:
Als we woensdag winnen, winnen we die laatste 2 ook wel. Moet het woensdag alleen wel 5x beter dan gisteren![]()
Laten we hopen dat ze door gisteren wakkergeschrokken zijn, maar vrees dat we nog met 4 punten achterstand gaan eindigen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 10:47 schreef franklop het volgende:
Laten we hopen dat ze door gisteren wakkergeschrokken zijn, maar vrees dat we nog met 4 punten achterstand gaan eindigen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
als je gisteren had gewonnen was het wel een gelopen zaak geweest, ik schat de rest een stuk lager in dan Utrecht maar zoals je nu speelt heb je het tegen iedereen moeilijkquote:Op maandag 18 april 2016 10:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dus als we woensdag winnen zijn we kampioen volgens jou? Als Psv er niet op los scoort tenminste.![]()
Bazoer was niet best en moet minder miepen en gewoon doorgaan, maar hij kreeg heel veel drama ballen ballen gisteren of ik zie het verkeerd en hij liep gewoon steeds niet goed. Dat kan ook nog.quote:Op maandag 18 april 2016 10:01 schreef nick202 het volgende:
[..]
Bazoer vond ik gister erg arrogant overkomen. Na de slechtte bal van klaassen ging Bazoer een beetje lopen zeiken terwijl zijn man wegkwam waaruit de 0-2 onstond. Gelukkig werd hij daarna ook gewisseld
Viel me ook op dat El Ghazi veel vrijer werd gelaten dan Younes gisteren, dat had Utrecht goed voor elkaar.![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 10:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal met je eens dat hij beter 4-3-3 had kunnen spelen. Maar als je dan eenmaal 3-4-3 gaat spelen snap ik wel dat je El Ghazi opstelt ipv SchöneKlopt. Maarja van een ervaren trainer verwacht je wel dat je op zon cruciale wedstrijd geen gekke dingen gaat doen.En wat doet meneer Frank hij gaat weer gek doen met het wisselen van tacktiek en dat geëindigd is met 2 tegengoals. We hebben echt mazzel dat Makkelie oogkleppen op had want het was echt een cadeautje!quote:Op maandag 18 april 2016 10:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal met je eens dat hij beter 4-3-3 had kunnen spelen. Maar als je dan eenmaal 3-4-3 gaat spelen snap ik wel dat je El Ghazi opstelt ipv Schöne![]()
ja maar die goals kwamen toch ook niet echt door de gewijzigde tactiek maar meer door een gebrek aan scherpte, die eerste was een fout van Klaassen maar Bazoer stond erbij keek er naar, daarna gingen nog een speler Veltman? en v/d Hoorn in de fout.quote:Op maandag 18 april 2016 10:50 schreef nick202 het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Maarja van een ervaren trainer verwacht je wel dat je op zon cruciale wedstrijd geen gekke dingen gaat doen.En wat doet meneer Frank hij gaat weer gek doen met het wisselen van tacktiek en dat geëindigd is met 2 tegengoals. We hebben echt mazzel dat Makkelie oogkleppen op had want het was echt een cadeautje!
Die 2e geen idee of die jongen dat vaak doet maar die zat er lekker in al vond ik daar Cillessen ook niet helemaal vrijuit gaan.![]()
Dan zou ik nog altijd Schone doen ipv van Sink.quote:Op maandag 18 april 2016 10:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal met je eens dat hij beter 4-3-3 had kunnen spelen. Maar als je dan eenmaal 3-4-3 gaat spelen snap ik wel dat je El Ghazi opstelt ipv Schöne![]()
Youri had opzicht wel een goed punt, dat Frank wellicht teveel naar de bedreigingen kijkt ipv van de kansen. Waarom moeten wij ons aanpassen aan Utrecht? Zoals hierboven al gezegd is had hij gewoon 4-3-3 moeten beginnen.![]()
daar ben ik het ook wel mee eensquote:Op maandag 18 april 2016 11:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Youri had opzicht wel een goed punt, dat Frank wellicht teveel naar de bedreigingen kijkt ipv van de kansen. Waarom moeten wij ons aanpassen aan Utrecht? Zoals hierboven al gezegd is had hij gewoon 4-3-3 moeten beginnen.![]()
Combinatie van beiden.quote:Op maandag 18 april 2016 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar die goals kwamen toch ook niet echt door de gewijzigde tactiek maar meer door een gebrek aan scherpte, die eerste was een fout van Klaassen maar Bazoer stond erbij keek er naar, daarna gingen nog een speler Veltman? en v/d Hoorn in de fout.
Die 2e geen idee of die jongen dat vaak doet maar die zat er lekker in al vond ik daar Cillessen ook niet helemaal vrijuit gaan.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Al is het maar om je automatismen een beetje te behoudenquote:Op maandag 18 april 2016 11:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Youri had opzicht wel een goed punt, dat Frank wellicht teveel naar de bedreigingen kijkt ipv van de kansen. Waarom moeten wij ons aanpassen aan Utrecht? Zoals hierboven al gezegd is had hij gewoon 4-3-3 moeten beginnen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waarom heeft Ajax die Janssen eigenlijk niet opgepikt bij Almere? Verleden, of gewoon niet goed genoeg voor jullie?blablablabla![]()
Niet goed genoeg inderdaad. Überhaupt nooit op de radar geweest. Zelfs nog in de eerste seizoenshelft redelijk onder de radar. Sinds het vertrek van El Hamdaoui is hij ook pas echt losgekomen.quote:Op maandag 18 april 2016 11:26 schreef Elan het volgende:
Waarom heeft Ajax die Janssen eigenlijk niet opgepikt bij Almere? Verleden, of gewoon niet goed genoeg voor jullie?![]()
Verleden boeit niet lijkt mij, zie El Ghazi bijvoorbeeld. Daarnaast vind ikzelf hem niet een speler die Ajax zou moeten halenquote:Op maandag 18 april 2016 11:26 schreef Elan het volgende:
Waarom heeft Ajax die Janssen eigenlijk niet opgepikt bij Almere? Verleden, of gewoon niet goed genoeg voor jullie?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als we woensdag winnen, zie ik ons die laatste 2 wedstrijden ook wel winnen. Met andere woorden, maak mij meer druk om Heerenveen uit dan om Twente thuis of de Graafschap uit.quote:Op maandag 18 april 2016 10:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dus als we woensdag winnen zijn we kampioen volgens jou? Als Psv er niet op los scoort tenminste.![]()
En Twente heeft Ziyech en de Graafschap vecht tegen degradatie. Gaat lastig worden, maar ik heb er zin in.quote:Op maandag 18 april 2016 11:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als we woensdag winnen, zie ik ons die laatste 2 wedstrijden ook wel winnen. Met andere woorden, maak mij meer druk om Heerenveen uit dan om Twente thuis of de Graafschap uit.![]()
je ziet hoe moeilijk dat is met ontwikkeling van spelers, waarom heeft Feyenoord hem laten gaan? Zullen echt wel redenen voor geweest zijn. Boilesen en nu weer Fischer waren toch toppers in de dop, is helemaal niets van over.quote:Op maandag 18 april 2016 11:26 schreef Elan het volgende:
Waarom heeft Ajax die Janssen eigenlijk niet opgepikt bij Almere? Verleden, of gewoon niet goed genoeg voor jullie?![]()
eerlijk is eerlijk, Twente verliezen zou al een redelijke blamage zijn.quote:Op maandag 18 april 2016 11:33 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
En Twente heeft Ziyech en de Graafschap vecht tegen degradatie. Gaat lastig worden, maar ik heb er zin in.
Maar als je tegen De Graafschap je kampioenschap verspeeld, dan verdien je het ook niet om kampioen te worden natuurlijk. Zelfde geldt voor PSV met Cambuur.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik verwacht en hoop ook op 9 punten.quote:Op maandag 18 april 2016 11:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, Twente verliezen zou al een redelijke blamage zijn.
Maar als je tegen De Graafschap je kampioenschap verspeeld, dan verdien je het ook niet om kampioen te worden natuurlijk. Zelfde geldt voor PSV met Cambuur.![]()
en 9 doelpunten (dat is hoop)quote:Op maandag 18 april 2016 11:39 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik verwacht en hoop ook op 9 punten.het zou lullig zijn als je wel de punten pakt en dan alsnog 2e bent.
![]()
ik denk niet dat het doelsaldo nog in het voordeel voor psv gaat vallen als Ajax gewoon drie keer wint.(al is het 3 keer met 1-0)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
PIEPPIEP HOItwitter:Mattijssmit twitterde op maandag 18-04-2016 om 11:39:48Supporter van #psv gaat zo aangifte doen wegens #matchfixing , 12:10 live op radio, 12:30 live op TV bij @omroepbrabant #ob reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
PIEPPIEP HOItwitter:Mattijssmit twitterde op maandag 18-04-2016 om 11:39:48Supporter van #psv gaat zo aangifte doen wegens #matchfixing , 12:10 live op radio, 12:30 live op TV bij @omroepbrabant #ob reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
![]()
![]()
![]()
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
Godverdommequote:Op maandag 18 april 2016 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vers van de pers (Omroep Brabant):
PSV-fan doet aangifte tegen scheidsrechter Makkelie na omstreden penalty voor Ajax
EINDHOVEN - PSV-fan Marcel Blaak uit Eindhoven doet bij de politie aangifte tegen de KNVB, de scheidsrechtersbond en scheidsrechter Danny Makkelie. Volgens Blaak is er sprake van 'matchfixing'.
Concurrent Ajax wist zondag op de valreep een punt binnen te slepen tegen FC Utrecht door een omstreden penalty die door scheidsrechter Makkelie werd toegekend. Na de wedstrijd gaf de scheidsrechter aan dat hij de penalty niet had moet geven.
'Ik ben het beu dat Ajax steeds wordt voorgetrokken'
“Dat scheidsrechter Makkelie vlak voor tijd een penalty geeft aan Ajax terwijl er niets aan de hand is, is voor mij eens te meer een teken dat het bij de scheidsrechters flink fout zit", aldus Blaak.
Ook tegen de KNVB doet de Eindhovense fan aangifte. "Aangezien de scheidsrechter deel uitmaakt van de bond doe ik ook aangifte tegen de KNVB. Puur omdat ik het beu ben dat Ajax steeds voorgetrokken wordt. Wat er tijdens de wedstrijd Ajax – FC Utrecht gebeurde met die penalty vlak voor tijd slaat nergens op. FC Utrecht wordt enorm benadeeld en PSV ook. Daarom wil ik de bond en Makkelie aanpakken.”
'Het gaat over miljoenen euro's'
De supporter van PSV vindt dat Ajax vaker door de scheidsrechters bevoordeeld wordt en wil dat een halt toeroepen via deze aangifte. “We praten hier over al dan niet Europees voetbal voor FC Utrecht, over al dan niet Champions League voor PSV. Dan heb je het over miljoenen aan euro’s die nu misschien naar andere clubs gaan."
Blaak doet aangifte omdat hij dit niet kan geloven. "Dit kan niet waar zijn. En dat allemaal vanwege een slechte beslissing van de scheidsrechter, die daarmee de uitslag van het duel bewust beïnvloedt. Dat is dus matchfixing.” HR
WHAHAHAHA. Ze worden altijd voorgetrokken![]()
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Wat doet ie dan?quote:Op maandag 18 april 2016 12:37 schreef Bolasie het volgende:
Even over de 0-2 van gisteren: waarom doet Cillessen zo debiel daar?![]()
Tegen zo'n bal kun je vrij weinig doen. Voor je kunt springen of je hand uit steken ligt ie al het doel. Dat die gast op die plek de ruimte kreeg om zo uit te halen, daar kan je wel wat aan doen.quote:Op maandag 18 april 2016 12:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Goede vraag, vrijwel niets namelijk.![]()
Volgens jouw beredenering kan je beter zonder keeper spelen. Dit was wel degelijk een bokje.quote:Op maandag 18 april 2016 12:45 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Tegen zo'n bal kun je vrij weinig doen. Voor je kunt springen of je hand uit steken ligt ie al het doel. Dat die gast op die plek de ruimte kreeg om zo uit te halen, daar kan je wel wat aan doen.![]()
ik had ook het idee dat hij wel houdbaar wasquote:Op maandag 18 april 2016 12:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Volgens jouw beredenering kan je beter zonder keeper spelen. Dit was wel degelijk een bokje.![]()
De Cil was lekker aan het grabbelen ja.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 12:26 schreef StarGazer het volgende:
Vers van de pers (Omroep Brabant):
PSV-fan doet aangifte tegen scheidsrechter Makkelie na omstreden penalty voor Ajax
EINDHOVEN - PSV-fan Marcel Blaak uit Eindhoven doet bij de politie aangifte tegen de KNVB, de scheidsrechtersbond en scheidsrechter Danny Makkelie. Volgens Blaak is er sprake van 'matchfixing'.
Concurrent Ajax wist zondag op de valreep een punt binnen te slepen tegen FC Utrecht door een omstreden penalty die door scheidsrechter Makkelie werd toegekend. Na de wedstrijd gaf de scheidsrechter aan dat hij de penalty niet had moet geven.
'Ik ben het beu dat Ajax steeds wordt voorgetrokken'
“Dat scheidsrechter Makkelie vlak voor tijd een penalty geeft aan Ajax terwijl er niets aan de hand is, is voor mij eens te meer een teken dat het bij de scheidsrechters flink fout zit", aldus Blaak.
Ook tegen de KNVB doet de Eindhovense fan aangifte. "Aangezien de scheidsrechter deel uitmaakt van de bond doe ik ook aangifte tegen de KNVB. Puur omdat ik het beu ben dat Ajax steeds voorgetrokken wordt. Wat er tijdens de wedstrijd Ajax – FC Utrecht gebeurde met die penalty vlak voor tijd slaat nergens op. FC Utrecht wordt enorm benadeeld en PSV ook. Daarom wil ik de bond en Makkelie aanpakken.”
'Het gaat over miljoenen euro's'
De supporter van PSV vindt dat Ajax vaker door de scheidsrechters bevoordeeld wordt en wil dat een halt toeroepen via deze aangifte. “We praten hier over al dan niet Europees voetbal voor FC Utrecht, over al dan niet Champions League voor PSV. Dan heb je het over miljoenen aan euro’s die nu misschien naar andere clubs gaan."
Blaak doet aangifte omdat hij dit niet kan geloven. "Dit kan niet waar zijn. En dat allemaal vanwege een slechte beslissing van de scheidsrechter, die daarmee de uitslag van het duel bewust beïnvloedt. Dat is dus matchfixing.” HR
WHAHAHAHA. Ze worden altijd voorgetrokken![]()
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Kampioen worden met +1 doelpunten voor tov PSV. Ik verheug me nu al op de zure reacties van alles wat Ajax geen goed hart toedraagt
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 13:21 schreef Pedroso het volgende:
Kampioen worden met +1 doelpunten voor tov PSV. Ik verheug me nu al op de zure reacties van alles wat Ajax geen goed hart toedraagtzou leuk zijn als het op onderling resultaat uit komt.quote:Het gelijkspel van Ajax afgelopen zondag tegen FC Utrecht heeft de Eredivisie richting een ongekend spannende ontknoping geslingerd. De koploper uit Amsterdam heeft nu evenveel punten als nummer twee PSV en het doelsaldo van beide teams scheelt maar zes goals. Dus werpt de vraag zich op: wat geeft de doorslag bij een gelijke stand?
1. Puntenaantal
Dat spreekt voor zich. In eerste instantie geeft het behaalde aantal punten na 34 wedstrijden de doorslag. Mocht dat gelijk zijn - en dat is deze jaargang dus goed mogelijk - gaan we naar punt 2.
2. Doelsaldo
Bij een gelijk puntenaantal wordt naar het doelsaldo gekeken. Trek alle tegendoelpunten van alle voordoelpunten af, en je hebt het doelsaldo. Hoe hoger het doelsaldo, hoe beter. Mochten beide teams een gelijk doelsaldo hebben - eveneens niet ondenkbaar - dan gaan we naar punt 3.
3. Aantal gescoorde doelpunten
Bij een gelijk doelsaldo wordt gekeken naar het aantal gescoorde doelpunten. Wie de meeste doelpunten heeft gemaakt, is dan de landskampioen.
4. Onderling resultaat
Bij een gelijk puntenaantal, een evenhoog doelsaldo én evenveel gescoorde doelpunten, zullen de onderlinge resultaten de doorslag geven. Ajax en PSV hebben dit seizoen tweemaal tegen elkaar gespeeld in de Eredivisie. In Amsterdam werd het 1-2 voor PSV, in Eindhoven 0-2 voor Ajax. Oftewel, Ajax heeft een beter onderling resultaat en is kampioen wanneer puntenaantal en doelsaldo gelijk zijn.
Maar wat nou als ook dát gelijk zou zijn, als ze bijvoorbeeld twee keer 0-0 tegen elkaar hadden gespeeld? Dan ga je naar punt 5.
5. De beslissingswedstrijd
Mocht al het andere geen uitsluitsel bieden, dan wordt er een beslissingswedstrijd gepland. Maar dat is dit seizoen niet aan de orde.
Programma Ajax
20 april - sc Heerenveen (uit)
1 mei - FC Twente (thuis)
8 mei - De Graafschap (uit)
Programma PSV
19 april - Vitesse (thuis)
1 mei - SC Cambuur (thuis)
8 mei - PEC Zwolle (uit)
hoe is het eigenlijk met dijks?
al bekomen van zijn ongelukje?
volgens mij alleen blikschade toch voor hem.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:
Dan moet Ajax 3 keer vaker scoren dan PSV en desondanks moet PSV het verschil van nu (+6) goed weten te maken.quote:Op maandag 18 april 2016 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
zou leuk zijn als het op onderling resultaat uit komt.
Zo lek is de defensie van Ajax nou ook weer niet lijkt mij.![]()
![]()
Kampioenen ole olequote:Op maandag 18 april 2016 13:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan moet Ajax 3 keer vaker scoren dan PSV en desondanks moet PSV het verschil van nu (+6) goed weten te maken.
Zo lek is de defensie van Ajax nou ook weer niet lijkt mij.![]()
![]()
Liefst met zo veel mogelijk punten verschil kampioen. Dan hoeven we dat van die onterechte strafschop ook niet meer aan te horen.![]()
telt veel doelpunten ook?quote:Op maandag 18 april 2016 14:01 schreef Ramboetan het volgende:
Liefst met zo veel mogelijk punten verschil kampioen. Dan hoeven we dat van die onterechte strafschop ook niet meer aan te horen.
ik zie het niet op punten beslist worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mij ook, eerst maar winnen, zo makkelijk gaat het allemaal niet helaas, daarin is PSV constanterquote:Op maandag 18 april 2016 13:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het lijkt mij te vroeg om te juichen eerlijk gezegd.![]()
Deze scores kloppen volgens mij niet, dat is alleen de score van het afgelopen jaar. Je moet naar de afgelopen 5 jaar kijken en dan heeft Ajax (58.112) nog steeds een betere score dan PSV (57.112).quote:Op maandag 18 april 2016 14:58 schreef Brammess het volgende:
Voorronde CL, mochten we 2e worden.
[ afbeelding ]
Enige redder om geplaatst te worden is dat Lyon en Anderlecht allebei niet 2e worden in hun respectievelijke competities.
Ajax of PSV zal sowieso geplaatst zijn bij de 3e voorronde, de 4e voorronde is nog te onduidelijk.![]()
Ik dacht eerlijk gezegd al. 56e zou wel heel treurig gesteld zijnquote:Op maandag 18 april 2016 15:02 schreef BobW het volgende:
[..]
Deze scores kloppen volgens mij niet, dat is alleen de score van het afgelopen jaar. Je moet naar de afgelopen 5 jaar kijken en dan heeft Ajax (58.112) nog steeds een betere score dan PSV (57.112).
Ajax of PSV zal sowieso geplaatst zijn bij de 3e voorronde, de 4e voorronde is nog te onduidelijk.![]()
![]()
Dit is een geweldige site waar je alles op kan vinden: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/index.htmlquote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd al. 56e zou wel heel treurig gesteld zijn![]()
Ja gebruikte die ook, maar had het verkeerde lijstje.quote:Op maandag 18 april 2016 15:04 schreef BobW het volgende:
[..]
Dit is een geweldige site waar je alles op kan vinden: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/index.html
Betere komt er nu aan![]()
Het zal allemaal afhangen of er nog transfers plaatsvinden komende zomer, anders is het weer drama.quote:Op maandag 18 april 2016 15:11 schreef Brammess het volgende:
Dit is wel de kloppende dan:
[ afbeelding ]
Oftewel moet je overleven.![]()
We winnen die champions league sowieso wel.quote:Op maandag 18 april 2016 15:11 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Molde, Wiengod enzovoort.quote:Op maandag 18 april 2016 15:11 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Niet met Frank.quote:Op maandag 18 april 2016 15:11 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Het is de bedoeling dat Riedewald vrijdag met Jong meedoet, dispensatie is aangevraagd
quote:Op maandag 18 april 2016 16:25 schreef Tagliano het volgende:
Het is de bedoeling dat Riedewald vrijdag met Jong meedoet, dispensatie is aangevraagd![]()
![]()
Mijn Brabantsche collega's: "Is allemaal omdat Ajax van de KNVB kampioen moet worden in het jaar dat Cruijff is overleden"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik:![]()
![]()
Enfin... we zijn er nog lang niet.![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 19:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik ga helemaal stuk om die gast wat aangifte heeft gedaan.![]()
![]()
![]()
Man man man![]()
![]()
Demente Swart doet hetzelfde . Gaat de Willy en René kant opquote:Op maandag 18 april 2016 20:04 schreef Vriezzer het volgende:
Mijn Brabantsche collega's: "Is allemaal omdat Ajax van de KNVB kampioen moet worden in het jaar dat Cruijff is overleden"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik:![]()
![]()
Enfin... we zijn er nog lang niet.RED ONS HENNIEGOD![]()
'Moet je overleven'quote:Op maandag 18 april 2016 15:11 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs tegen fucking Athene is Ajax niet de favoriet. Té triest.
Was inderdaad houdbaar.quote:Op maandag 18 april 2016 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had ook het idee dat hij wel houdbaar was
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2016 20:34:08 ]![]()
Ga jij nu ook aangifte doen ?quote:Op maandag 18 april 2016 20:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
http://www.elfvoetbal.nl/(...)age-het-vaakst-tegenRED ONS HENNIEGOD![]()
Wtf dat schot van Joosten houdbaar?
Volgens mij rekende niemand in het stadion, gemeente Amsterdam en de hele wereld en de 7 zeeën incluis Joosten zelf erop dat hij vanaf die afstand ging schieten. En dan zon kanonskogel. Theoretisch wellicht houdbaar maar kwam totaal off guard.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Oké, ook ik had het idee dat hij houdbaar was.quote:Op maandag 18 april 2016 22:15 schreef inslagenreuring het volgende:
Wtf dat schot van Joosten houdbaar?
Volgens mij rekende niemand in het stadion, gemeente Amsterdam en de hele wereld en de 7 zeeën incluis Joosten zelf erop dat hij vanaf die afstand ging schieten. En dan zon kanonskogel. Theoretisch wellicht houdbaar maar kwam totaal off guard.![]()
Nouja. Joodse complotten zijn nou niet echt van gisteren.quote:Op maandag 18 april 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik word altijd heel erg moe van die mensen die in werkelijk alles een complot zien.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Bedankt Hans.quote:Op maandag 18 april 2016 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Joodse complotten zijn nou niet echt van gisteren.![]()
Je bent zelf een Joods complot.quote:Op maandag 18 april 2016 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Joodse complotten zijn nou niet echt van gisteren.Oh.![]()
Fuck het Joodse complot. Ajax gaat vissen bij Klaas-Jan volgens het AD.quote:Ajax wil Klaas-Jan Huntelaar deze zomer graag terughalen naar Amsterdam. De clubleiding beschouwt de 32-jarige Achterhoeker als een ideale optie voor de spitspositie, óók gezien zijn leeftijd en ervaring.
De Schalke 04-spits en diens management zijn op de hoogte van de interesse, nadat Ajax ook in de winterstop al informeerde naar de situatie rondom Huntelaar. De voetballer zal in de komende maanden zijn opties afwegen, in de wetenschap dat zijn contract in Gelsenkirchen tot medio 2017 doorloopt. Ajax heeft naast de huidig clubtopscorer Arek Milik (19 goals) nauwelijks opties op de centrale spitspositie.
Huntelaar scoorde dit seizoen tot nu toe negen keer en maakt met de Duitse club een moeizaam seizoen door. Schalke 04 speelt onder trainer André Breitenreiter reactievoetbal, zonder buitenspelers, waardoor Huntelaar in veel wedstrijden ver van het vijandelijke doel speelt. De sportieve koers van de club is bovendien uiterst onzeker: pas in juni treedt de nieuwe technisch directeur Christian Heidel in dienst.
Ajax volgt die ontwikkelingen met interesse. Trainer Frank de Boer verklaarde eerder al Huntelaar graag in de winterstop toe te willen voegen aan zijn selectie. Een tussentijdse overstap was toen geen optie, maar deze zomer ontstaat onvermijdelijk een nieuwe situatie.![]()
Ervaring moet jou goed in de oren klinkenquote:Op maandag 18 april 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck het Joodse complot. Ajax gaat vissen bij Klaas-Jan volgens het AD.
[..]Oh.![]()
Lees: Marc Netto gaat de hele zomer werk maken van Huntelaar waarna laatstgenoemde vertrekt naar DubaiVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kunnen we Eriksen, Vertonghen en Alderweireld ook niet terughalen ?
Genot hoe ze bij de Spurs spelen dit seizoen, goede opleiding gehad schijnbaar
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gister zei De Boer nog dat het geen optie is?quote:Op maandag 18 april 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat heeft hij niet gezegd volgens mij.quote:Op maandag 18 april 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gister zei De Boer nog dat het geen optie is?![]()
Dan heb ik dat verkeerd begrepen, dankquote:Op maandag 18 april 2016 23:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet gezegd volgens mij.
We gaan het met deze groep doen.quote:Op maandag 18 april 2016 23:12 schreef Caland het volgende:
Lees: Marc Netto gaat de hele zomer werk maken van Huntelaar waarna laatstgenoemde vertrekt naar DubaiOh.![]()
In Dolberg zit hartstikke veel potentie.quote:Op maandag 18 april 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan het met deze groep doen.![]()
Laat die het eerst maar even in Jong zienquote:Op maandag 18 april 2016 23:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
In Dolberg zit hartstikke veel potentie.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Boilesen en Fischer hadden ook hartstikke veel potentie.quote:Op maandag 18 april 2016 23:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
In Dolberg zit hartstikke veel potentie.Oh.![]()
Ja reken er maar op dat dit het argument gaat worden als er geen spits aangetrokken wordt.quote:Op maandag 18 april 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boilesen en Fischer hadden ook hartstikke veel potentie.
Durfde het gister bij SV ook uit zijn bek te douwen![]()
Frank de Boer vond Menig ooit de nieuwe Kluivert.quote:Op maandag 18 april 2016 23:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja reken er maar op dat dit het argument gaat worden als er geen spits aangetrokken wordt.
Durfde het gister bij SV ook uit zijn bek te douwen
Dat zal dan wel gebaseerd zijn op zijn rijgedrag, want een andere overeenkomst is er niet.Oh.![]()
Wat ?quote:Op maandag 18 april 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank de Boer vond Menig ooit de nieuwe Kluivert.
Dat zal dan wel gebaseerd zijn op zijn rijgedrag, want een andere overeenkomst is er niet.
Nee toch hé ? NEE HÉ ?RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heeft hij gezegd bij Studio Voetbal of bij VI ooit.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik weet niet eens wat hij gisteren allemaal heeft uitgebraakt, maar ik kan er niet meer naar luisteren.quote:Oh.![]()
Je gaat er spontaan van kotsen denk ik .quote:Op maandag 18 april 2016 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat hij gisteren allemaal heeft uitgebraakt, maar ik kan er niet meer naar luisteren.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik las alleen iets dat hij zichzelf wel zag werken in de topcompetities.quote:Op maandag 18 april 2016 23:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je gaat er spontaan van kotsen denk ik .
Maar welke ploeg daar wil hem nou hebben?Oh.![]()
De ex-brommertjes van de jeugdopleiding hebben inmiddels allemaal de IJssel als bestemming gehad.quote:![]()
Swansea laatst nog , maar verder niemand . Krijg je ervan als je altijd eruit gaat in Europa in de eerste de beste ronde.quote:Op maandag 18 april 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las alleen iets dat hij zichzelf wel zag werken in de topcompetities.
Maar welke ploeg daar wil hem nou hebben?RED ONS HENNIEGOD![]()
De bij PSV weggestuurde James Fofana gaat nu ook bij Ajax pleite (thx @Niels2424)
![]()
Juan Familia Castillio ook trouwens maar dat hing al een tijdje in de lucht
![]()
JamanVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tijd dat Lada Gudelj daarheen gaatquote:Op maandag 18 april 2016 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De ex-brommertjes van de jeugdopleiding hebben inmiddels allemaal de IJssel als bestemming gehad.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe dat soort lui met elkaar pratenquote:Op maandag 18 april 2016 23:47 schreef Caland het volgende:
De bij PSV weggestuurde James Fofana gaat nu ook bij Ajax pleite (thx @Niels2424)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaman
Oh.![]()
Chaos bij de jeugdopleiding, je verwacht het nietquote:Op maandag 18 april 2016 23:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JamanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die vertrekt wel naar Duitsland of de Premier League.quote:Op maandag 18 april 2016 23:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tijd dat Lada Gudelj daarheen gaat![]()
Sjempionship .quote:Op maandag 18 april 2016 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die vertrekt wel naar Duitsland of de Premier League.RED ONS HENNIEGOD![]()
Voor een kutploeg als WBA uitermate geschikt jaquote:Op maandag 18 april 2016 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Middenmoter Premier League. Een Crystal Palace // Watford // WBARED ONS HENNIEGOD![]()
Of de gezelligheid van Stoke.quote:Op maandag 18 april 2016 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor een kutploeg als WBA uitermate geschikt ja![]()
Werden vandaag in de tweede helft weggevaagd door Eriksen en co.quote:Op maandag 18 april 2016 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stijve nek krijgen en de wind tegen . Je moet er maar zin in hebben![]()
Die jongen moet lekker bij Tottenham blijven . Prima niveau voor hemquote:Op maandag 18 april 2016 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werden vandaag in de tweede helft weggevaagd door Eriksen en co.RED ONS HENNIEGOD![]()
WBA zou prima zijn voor een Gudelj, lekker beren op het middenveld en jezelf veilig spelen door 15x 1-0 te winnen![]()
Eriksen? Die kan wel een stap maken hoorquote:Op maandag 18 april 2016 23:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die jongen moet lekker bij Tottenham blijven . Prima niveau voor hemOh.![]()
Als Tottenham zich zo blijft ontwikkelen hoeft hij helemaal geen stap te maken. Spelen het beste voetbal in Engelandquote:Op maandag 18 april 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen? Die kan wel een stap maken hoor![]()
Welke absolute topclub heeft nog behoefte aan een spelmaker ?quote:Op maandag 18 april 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen? Die kan wel een stap maken hoorRED ONS HENNIEGOD![]()
Banken bij Bayern als Götze weggaat.quote:Op maandag 18 april 2016 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke absolute topclub heeft nog behoefte aan een spelmaker ?![]()
Daar schiet je niet veel mee opquote:Op maandag 18 april 2016 23:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Banken bij Bayern als Götze weggaat.RED ONS HENNIEGOD![]()
Barca. Neem aan dat Iniesta stopt eerdaags.
Busquets, rakitic eriksen #genotHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Maar ik denk dat volgend jaar de standaard topclubs wel weer boven Tottenham zullen eindigen.quote:Op maandag 18 april 2016 23:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als Tottenham zich zo blijft ontwikkelen hoeft hij helemaal geen stap te maken. Spelen het beste voetbal in EngelandOh.![]()
Alsof Rakitic zo zeker is van zijn plek.quote:Op maandag 18 april 2016 23:59 schreef Catch22- het volgende:
Barca. Neem aan dat Iniesta stopt eerdaags.
Busquets, rakitic eriksen #genot![]()
Maar toch best knap hoe hij in drie jaar zich ontwikkeld heeft. Volgens een kenner in dit topic moesten we zijn rol in Ajax niet overschatten.![]()
Wie?quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar toch best knap hoe hij in drie jaar zich ontwikkeld heeft. Volgens een kenner in dit topic moesten we zijn rol in Ajax niet overschatten.![]()
Juve.quote:Op maandag 18 april 2016 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke absolute topclub heeft nog behoefte aan een spelmaker ?![]()
Vjenne12345 bijvoorbeeld.quote:quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ach heb ik al zo vaak gezegd, maar spelers als Verthongen, Sneijder, Van der Vaart, Suarez en bijvoorbeeld Stekelenburg waren overduidelijk veel beter dan de rest. Op dat niveau is Eriksen nog niet en vraag me af of hij überhaupt de beste speler van de selectie of NL is, waar die anderen wat ik genoemd had dat overduidelijk wel waren. Eriksen wordt inderdaad enorm overschat, en is heel vaak nog totaal onzichtbaar en bakt er dan geen kloten van.
Kan wel voetballen, maar is (nog) geen topper.![]()
En dan blijkt z'n knie kapot en zien we 'm na 45 min. in de beker niet meerquote:Op maandag 18 april 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
![]()
Heeft te weinig uitstraling voor Juve. Liever Isco of Vasquez. En dit jaar draait het gewoon lekker geen idee of hij beter kan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denen en Juventus gaat op zich wel goed samen idd![]()
Die Isco en Vasquez moet je niet willen . Worden door Ronaldo gezien als losersquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft te weinig uitstraling voor Juve. Liever Isco of Vasquez. En dit jaar draait het gewoon lekker geen idee of hij beter kan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe kent Ronaldo Vasquez dan? Die man met Dybala herenigen is porno.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die Isco en Vasquez moet je niet willen . Worden door Ronaldo gezien als losers![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ging uit van Litmanen, mokkiemok of jr eigenlijk
Ik ben altijd een zeer groot fan van Eriksen geweest.Oh.![]()
Wat boeit uitstraling nou.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft te weinig uitstraling voor Juve. Liever Isco of Vasquez. En dit jaar draait het gewoon lekker geen idee of hij beter kan.
Eriksen is wel gewoon beter dan IscoOh.![]()
Bij Real loopt er ook z,on gast rond met dezelfde naamquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe kent Ronaldo Vasquez dan? Die man met Dybala herenigen is porno.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die ken ik niet moet ik zeggen en je weet wel wie ik bedoelde toch?quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Real loopt er ook z,on gast rond met dezelfde naam![]()
Eerst dacht ik aan die Real-speler . Nu weet ik wel wie .quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die ken ik niet moet ik zeggen en je weet wel wie ik bedoelde toch?RED ONS HENNIEGOD![]()
There is only one Vasquezgodquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst dacht ik aan die Real-speler . Nu weet ik wel wie .![]()
Ben benieuwd, categorie Eto'o?quote:Op dinsdag 19 april 2016 07:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
http://www.nu.nl/voetbal/(...)n-met-huntelaar.htmlI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik geloof niet dat ik Eriksen ooit in een slecht daglicht heb gezet. Genot om naar te kijken, erg talentvolle speler.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ging uit van Litmanen, mokkiemok of jr eigenlijkFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
huntelaar
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als de hunt komt denk ik dat ze nog een spits nodig zullen hebben, 1 spits is niet genoeg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Milik, Huntelaar, Zivkovic, en Dolberg.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:17 schreef mokkiemok het volgende:
Als de hunt komt denk ik dat ze nog een spits nodig zullen hebben, 1 spits is niet genoeg.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zivko is afgeschrevenquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Milik, Huntelaar, Zivkovic, en Dolberg.
Dolberg moet eerst laten zien in Jong
Maar waar ik eigenlijk op doelde, ik zie Milik vertrekken als ze een "eerste" spits aan nemen.
Heb het idee dat hij wel een beetje klaar is met het "vertrouwen" van Frank.
ik kan het mij in ieder geval voorstellen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nah, ik weet het niet. Die kan nog 1 of 2 jaar in de spits staan en dan stopt ie er mee. Hoop zelf dat Milik lekker blijft staan. Die is nog jong en kan evt in de toekomst nog wat poen opleveren.quote:![]()
Gehehquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ging uit van Litmanen, mokkiemok of jr eigenlijk![]()
![]()
Milik kan weer veel van hem leren, ervaring is ook belangrijk in een elftalquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nah, ik weet het niet. Die kan nog 1 of 2 jaar in de spits staan en dan stopt ie er mee. Hoop zelf dat Milik lekker blijft staan. Die is nog jong en kan evt in de toekomst nog wat poen opleveren.![]()
Tuurlijk, maar dan moet je Hunter in de rol van Ooijer of Heitinga halen. Gewoon op de bank en af en toe wat speelminuten en verder Milik wat trucjes leren op de training. Denk namelijk dat Milik niet zou willen blijven als hij eerst een seizoen op de bank plaats moet nemen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Milik kan weer veel van hem leren, ervaring is ook belangrijk in een elftal![]()
Je vraagt je toch af wat Milik moet doen voor wat vertrouwenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je moet gewoon twee spitsen van niveau hebben, als Milik nu wegvalt heb je niets. Huntelaar is een prima oplossing, daarna kan Dolberg het hopelijk overnemen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:57 schreef Tagliano het volgende:
Je vraagt je toch af wat Milik moet doen voor wat vertrouwen![]()
Dan maar 4-4-2quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan moet je Hunter in de rol van Ooijer of Heitinga halen. Gewoon op de bank en af en toe wat speelminuten en verder Milik wat trucjes leren op de training. Denk namelijk dat Milik niet zou willen blijven als hij eerst een seizoen op de bank plaats moet nemen.![]()
![]()
Nu is het alleen nog afwachten of Huntelaar zelf natuurlijk nog terug wilt komen. Ben er zeker voor in maar ik ben benieuwd of Huntelaar het salaris wat Ajax te bieden heeft accepteert. Daarnaast had ik volgens mij ook nog ergens gelezen dat hij het nog te vroeg vond om terug te komen maar ik ben benieuwd het zou zeker een enorme aanwinst zijn.![]()
![]()
heeft begin van dit seizoen gezegd dat het afgelopen transferperiode te vroeg was. Misschien is het aankomende zomer wel tijd voor hem.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:08 schreef nick202 het volgende:
Nu is het alleen nog afwachten of Huntelaar zelf natuurlijk nog terug wilt komen. Ben er zeker voor in maar ik ben benieuwd of Huntelaar het salaris wat Ajax te bieden heeft accepteert. Daarnaast had ik volgens mij ook nog ergens gelezen dat hij het nog te vroeg vond om terug te komen maar ik ben benieuwd het zou zeker een enorme aanwinst zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik hoop het. daarintegen moet Ajax ook even een uitzondering maken over zijn salaris want, ik zie hem niet terug komen voor 1 miljoen per jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heeft begin van dit seizoen gezegd dat het afgelopen transferperiode te vroeg was. Misschien is het aankomende zomer wel tijd voor hem.![]()
precies waar ik dus bang voor ben, plus dat ik denk dat je dan Milik ook kwijt bent.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Jullie denken echt dat Huntelaar veel beter is dan Milik?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat zeg ik niet. maar een vedette op het veld die even die jonkies aanspreekt als ze lamlendig en lui in de weer lopen te rennen lijkt het me daarintegen helemaal niet verkeerd. En hij is niet zo uitvorm wat er bij Heitinga wel het geval was.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Jullie denken echt dat Huntelaar veel beter is dan Milik?![]()
Ik zie dan liever Janssen, totaal andere spits waarmee je ook anders zou kunnen spelen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
precies waar ik dus bang voor ben, plus dat ik denk dat je dan Milik ook kwijt bent.
Huntelaar is natuurlijk een baas maar daarmee haal je een beetje hetzelfde soort spits in huis.![]()
dit dusquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik zie dan liever Janssen, totaal andere spits waarmee je ook anders zou kunnen spelen.
Huntelaar is natuurlijk een baas maar daarmee haal je een beetje hetzelfde soort spits in huis.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Janssen zal wel naar PSV gaan, ik verwacht dat Luuk het nog eens gaat proberen in het buitenland.
Dan kunnen wij lekker het hele jaar zeiken dat de Hunt over zijn top is, en dat het zonde is dat Milik niet in de basis staat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk niet dat Klaas heel veel beter is. Zal misschien wat meer goals maken ja. Maar Klaas is 33 en in Milik zit echt nog wel rek. Die is pas 21 oid? Dus dan is de keuze toch wel lastig.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kiezen tussen KJH en Milik is toch wel een heel simpele keuze![]()
Tenzij je Arek voor miljoentje of 15 kan verkopen dan kan je KJH halen anders is het gewoon zinloos. KJH is geen aanspeelpunt, en Frank had het zondag nog over dat ze graag een aanspeelpunt wilden halen![]()
Betere optie om 4-2-2-2 te spelen met 2 controleurs en 2 buitenspelers op get middenveldquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Klaas heel veel beter is. Zal misschien wat meer goals maken ja. Maar Klaas is 33 en in Milik zit echt nog wel rek. Die is pas 21 oid? Dus dan is de keuze toch wel lastig.hardcoholic![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Jullie denken echt dat Huntelaar veel beter is dan Milik?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Siggy was ook gewoon een topperquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
D
[..]
Dat kun je ook van Siggy maken.![]()
Geen gerucht meer: http://www.ajax.nl/stream(...)-wordt-opgeheven.htmquote:Mooi dat dit soort dingen gewoon zonder hoofd jeugdopleidingen besloten wordenquote:Het tweede A-juniorenteam van Ajax zal met ingang van het seizoen 2016-2017 worden opgeheven. De afgelopen jaren is de meerwaarde van de A2 binnen de club veelvuldig onderwerp van discussie geweest. De voor- en nadelen zijn zorgvuldig afgewogen door de betrokkenen, waaronder het Technisch Hart en interim hoofd jeugdopleiding Said Ouaali.
Consequentie is dat na de zomerstop nog maar één jeugdelftal met A-junioren (A1) actief is, het vlaggenschip van de jeugdopleiding. Met deze verandering wil Ajax het niveau van de oudste jeugd en de doorstroom naar Ajax 1 en Jong Ajax verbeteren.
Waarschijnlijk was Jonk tegen, nu die uit de weg geruimd is kan het lekker doorgaan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen gerucht meer: http://www.ajax.nl/stream(...)-wordt-opgeheven.htm
[..]
Mooi dat dit soort dingen gewoon zonder hoofd jeugdopleidingen besloten worden![]()
![]()
Zo komt die eerste alinea wel een beetje overquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was Jonk tegen, nu die uit de weg geruimd is kan het lekker doorgaan.
De enige juiste optie in de spits zou een verkapte middenvelder zijn natuurlijk. Een spits die alle aspecten van een Ajax-spits heeft speelt niet voor Ajax.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Misschien dat ik het wat te positief zie, als groot fan van de man.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:35 schreef Nouri het volgende:
De enige juiste optie in de spits zou een verkapte middenvelder zijn natuurlijk. Een spits die alle aspecten van een Ajax-spits heeft speelt niet voor Ajax.
Maar is Milik niet gewoon op weg om alle aspecten te beheersen? En lijkt het enkel ene kwestie van tijd en vertrouwen en genoeg speelminuten voor hij dat beheerst?
Is het halen van de Hunt niet een dooddoener voor Arek?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hopelijk kan Vitesse vanavond stunten.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
denk het niet joh.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat laatste sowieso. Huntelaar halen zou een ongelooflijk rare beslissing zijn. Die daarom ook wel gaat gebeuren. Milik is minder beperkt dan Huntelaar maar op dit moment komt hij (en ik denk op de langere termijn ook) tekort voor dit systeem.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Misschien dat ik het wat te positief zie, als groot fan van de man.
Maar is Milik niet gewoon op weg om alle aspecten te beheersen? En lijkt het enkel ene kwestie van tijd en vertrouwen en genoeg speelminuten voor hij dat beheerst?
Is het halen van de Hunt niet een dooddoener voor Arek?Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Hopelijk denkt PSV dat ook en gaan ze hen onderschatten. Dan zie ik Vitesse er nog best wel een puntje weghalen. Maar ik hoop vooral dat ze de druk bij PSV van 'het moeten winnen' voelen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vitesse kan er he-le-maal niets van
Zelf moeten we morgen gewoon echt met drie goals verschil winnen. Dan kan PSV die illusie van het kampioen worden op doelsaldo ook weer achterwege laten.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:01 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hopelijk denkt PSV dat ook en gaan ze hen onderschatten. Dan zie ik Vitesse er nog best wel een puntje weghalen. Maar ik hoop vooral dat ze de druk bij PSV van 'het moeten winnen' voelen.
Zelf moeten we morgen gewoon echt met drie goals verschil winnen. Dan kan PSV die illusie van het kampioen worden op doelsaldo ook weer achterwege laten.![]()
Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Wij zijn juist het team ´wat moet winnen´ onze jongens gaan daar dan ook wel vroeg of laat onder bezwijken ben ik bang. PSV heeft gewoon een aanhanger met ervaring dus met pijn in het hart durf ik bijna zeker te zeggen dat de schaal naar het zuiden gaat.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
D
[..]
Dat kun je ook van Siggy maken.![]()
Morgen win je niet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:01 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hopelijk denkt PSV dat ook en gaan ze hen onderschatten. Dan zie ik Vitesse er nog best wel een puntje weghalen. Maar ik hoop vooral dat ze de druk bij PSV van 'het moeten winnen' voelen.
Zelf moeten we morgen gewoon echt met drie goals verschil winnen. Dan kan PSV die illusie van het kampioen worden op doelsaldo ook weer achterwege laten.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Mwoh, dat zou uiteraard zeer prettig zijn maar ik denk niet dat dat heel waarschijnlijk isquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:01 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Zelf moeten we morgen gewoon echt met drie goals verschil winnen. Dan kan PSV die illusie van het kampioen worden op doelsaldo ook weer achterwege laten.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat is er zo grappig? Jij denkt dat die speler bij PSV geen druk voelen?quote:
Met alleen drie keer winnen zijn zij er (waarschijnlijk) nog niet. Zij moeten ook risico's nemen om voor hoge scores te zorgen, met drie keer 1-0 of 2-0 zijn ze er niet (mits Ajax blijft winnen). Ik ben het wel met je eens dat de druk bij Ajax hoger ligt, zeker na afgelopen zondag. Maar dat die PSV-ers geen druk voelen, klopt gewoon niet.![]()
Ik denk (hoop) overigens dat Ajax Heerenveen van de mat speelt. Als Frank weer gewoon 4-3-3 speelt en die Friezen achteloos gaan aanvallen, staat Ajax voor rust al met 0-2 voor.![]()
Ik denk dat PSV beter met de druk om kan gaan ja. Ze voelen ook nog minder druk en we staan gelijk met ze. Dat zijn voor mij alleen maar plusfactoren. Dus ik denk dat die schaal naar Eindhoven gaat.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:07 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig? Jij denkt dat die speler bij PSV geen druk voelen?
Met alleen drie keer winnen zijn zij er (waarschijnlijk) nog niet. Zij moeten ook risico's nemen om voor hoge scores te zorgen, met drie keer 1-0 of 2-0 zijn ze er niet (mits Ajax blijft winnen). Ik ben het wel met je eens dat de druk bij Ajax hoger ligt, zeker na afgelopen zondag. Maar dat die PSV-ers geen druk voelen, klopt gewoon niet.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Wat een heerlijk filmpje.quote:
Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Als Ajax morgen met 0-3 wint zie ik Ajax kampioen worden. Ze moeten laten zien dat de prestatie van afgelopen zondag een eenmalige fout is geweest van gebrek aan motivatie en verkeerde opstelling.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:10 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV beter met de druk om kan gaan ja. Ze voelen ook nog minder druk en we staan gelijk met ze. Dat zijn voor mij alleen maar plusfactoren. Dus ik denk dat die schaal naar Eindhoven gaat.![]()
Ach ja, we zullen zien wat het wordt. Er kan nog veel gebeuren. Hopelijk staat Ajax over een paar weken met de schaal.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:10 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV beter met de druk om kan gaan ja. Ze voelen ook nog minder druk en we staan gelijk met ze. Dat zijn voor mij alleen maar plusfactoren. Dus ik denk dat die schaal naar Eindhoven gaat.![]()
![]()
Ik denk ook nog steeds dat PSV er met de schaal vandoor gaat.
Zoals ik na roda-ajax zei, als psv dit nog weg geeft hebben ze dat geheel aan hun zelf te danken. En daar blijf ik bij.
Dat Ajax nu weer boven psv staat heeft met de seizoensstart te maken en met het weg geven van de eerste plaats van psv tegen willem ll en roda.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Alles minder dan 0-3 is ronduit kut. Zeker aangezien PSV vanavond met 5-0 wint van Vitesse.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:14 schreef nick202 het volgende:
[..]
Als Ajax morgen met 0-3 wint zie ik Ajax kampioen worden. Ze moeten laten zien dat de prestatie van afgelopen zondag een eenmalige fout is geweest van gebrek aan motivatie en verkeerde opstelling.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik schat onze kansen op minder dan 50% in.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:14 schreef mokkiemok het volgende:
Zoals ik na roda-ajax zei, als psv dit nog weg geeft hebben ze dat geheel aan hun zelf te danken. En daar blijf ik bij.
Dat Ajax nu weer boven psv staat heeft met de seizoensstart te maken en met het weg geven van de eerste plaats van psv tegen willem ll en roda.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Na roda had ik het op minder dan 25% gehouden nu inderdaad minder dan 50 %quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik schat onze kansen op minder dan 50% in.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb die eenmalige fout dit seizoen wel 9 keer in nationaal verband zien gebeuren anders. Ik ben er niet gerust op.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:14 schreef nick202 het volgende:
[..]
Als Ajax morgen met 0-3 wint zie ik Ajax kampioen worden. Ze moeten laten zien dat de prestatie van afgelopen zondag een eenmalige fout is geweest van gebrek aan motivatie en verkeerde opstelling.
Heerenveen uit is normaal voor ons een makkelijke horde. Maar ik ben er niet gerust op.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Ajax gaat toch weer 4-3-3 spelen.Daarnaast is heereveen geen ploeg die 4-4-2 gaat spelen waar Ajax in het algemeen altijd lastig tegen heeft. Heereveen is een aanvallende ploeg dus denk ik dat het ook 0-3 word.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Alles minder dan 0-3 is ronduit kut. Zeker aangezien PSV vanavond met 5-0 wint van Vitesse.![]()
ook bij 3 keer 1-0 zie ik psv niet winnen op doelsaldo hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:20 schreef wieisboos het volgende:
bij dit soort teksten weet je dat we drie kutpotjes tegemoet gaan
alleen dat drie keer winnen zie ik niet gebeuren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
winnen is al moeilijk zatquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:20 schreef wieisboos het volgende:
bij dit soort teksten weet je dat we drie kutpotjes tegemoet gaan
ik zie dit niet rooskleurig inSometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Die zien we nooit meer... te-rug.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:23 schreef Tagliano het volgende:
Damian van Bruggen gaat naar PSV, prima![]()
whateverwhatever welquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:28 schreef nick202 het volgende:
Jongens een beetje vertrouwen. We hadden ook niet verwacht dat we van psv 0-2 zouden winnen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ikzelf zag in hem nou niet de nieuwe centrale topverdediger, geen probleem dusquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:27 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Die zien we nooit meer... te-rug.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vanavond weten we het. Als ze winnen van Vitesse zijn ze de aanstaande kampioen. Ajax wint never nooit niet drie duels nu.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:14 schreef mokkiemok het volgende:
Dat Ajax nu weer boven psv staat heeft met de seizoensstart te maken en met het weg geven van de eerste plaats van psv tegen willem ll en roda.![]()
Ik moet heel eerlijk zeggen dat hij me de laatste jaren niet echt opgevallen is. Vroeger was het een enorm talent. Weet jij er iets meer over? Ik neem aan dat Ajax niet wilde verlengen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ikzelf zag in hem nou niet de nieuwe centrale topverdediger, geen probleem dusWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Kom op man. Beetje vertrouwen. Ajax wordt gewoon kampioen. Ik sluit zelfs niet uit dat PSV vanavond morst. Dat sluit ik overigens nooit uit.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:32 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Vanavond weten we het. Als ze winnen van Vitesse zijn ze de aanstaande kampioen. Ajax wint never nooit niet drie duels nu.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik weet niet specifiek of hij of Ajax niet wilde verlengen. Het is natuurlijk wel zo dat het perspectief voor hem niet geweldig is: het eerste heeft al wel verdedigers met potentie en naar mijn mening heeft hij niet de potentie van een Riedewald of Tete. Misschien best een leuke verdediger om erbij te hebben, maar geen echte kwaliteitsimpulsquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat hij me de laatste jaren niet echt opgevallen is. Vroeger was het een enorm talent. Weet jij er iets meer over? Ik neem aan dat Ajax niet wilde verlengen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het opportunisme viert als vanouds hoogtij. Drie jaar geleden had je ook na PSV - Ajax opeens een 1-1 tegen SC Heerenveen. Iedereen in paniek, uiteindelijk gewoon in de 33e ronde kampioen.![]()
Rechtspoot toch? Ik ben niet heel erg onder de indruk van Veltman. Wat ik me meen te herinneren is dat het een typische Ajax cv is. Type Veltman dus. Kun je dit beamen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik weet niet specifiek of hij of Ajax niet wilde verlengen. Het is natuurlijk wel zo dat het perspectief voor hem niet geweldig is: het eerste heeft al wel verdedigers met potentie en naar mijn mening heeft hij niet de potentie van een Riedewald of Tete. Misschien best een leuke verdediger om erbij te hebben, maar geen echte kwaliteitsimpulsWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Jij spreekt je niet snel uit hè. Wint Ajax morgen in Fiesland?quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Het opportunisme viert als vanouds hoogtij. Drie jaar geleden had je ook na PSV - Ajax opeens een 1-1 tegen SC Heerenveen. Iedereen in paniek, uiteindelijk gewoon in de 33e ronde kampioen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hier kan ik op zich wel in komen ja, qua type. Ik denk wel dat hij minder is dan Veltman (met de nuance dat iedere speler het in een team als Jong Ajax wat lastiger heeft dan in een team wat wel normaal op elkaar is ingespeeld)quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rechtspoot toch? Ik ben niet heel erg onder de indruk van Veltman. Wat ik me meen te herinneren is dat het een typische Ajax cv is. Type Veltman dus. Kun je dit beamen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ruim.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij spreekt je niet snel uit hè. Wint Ajax morgen in Fiesland?
1-4.![]()
Ik ben benieuwd, maar denk dat het opvulling is. In de u19 komt bij PSV weinig door in het centrum. Carolina maar die is links en Obispo maar die is 16. Bij Ajax loopt natuurlijk Murani nog rond en de Ligt. Al is die laatste ook nog erg jong.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier kan ik op zich wel in komen ja, qua type. Ik denk wel dat hij minder is dan Veltman (met de nuance dat iedere speler het in een team als Jong Ajax wat lastiger heeft dan in een team wat wel normaal op elkaar is ingespeeld)Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dus Ajax wordt ook gewoon kampioen?quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Geen andere optie is mogelijk. In dit topic kan ik zoveel argumenten verzinnen waarom Ajax geen problemen hoort te hebben met de laatste drie wedstrijden: het heeft uiteindelijk geen effect. Die wedstrijd van zondag vind ik puur de verdienste van FC Utrecht en niet dat het iets met Ajax te maken heeft. Ajax past zich immers nooit aan, wel eens aan een 4-4-2 systeem maar praktisch verandert er weinig.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus Ajax wordt ook gewoon kampioen?![]()
Ajax is gewoon te matig in 'leiden'. Beter in de achtervolging, daarom denk ik dat het gewoon nog 3x billenknijpen wordt hoor, zeker als PSV nog een keer uithaalt en qua doelsaldo het ook erg dichtbij komt.![]()
PSV zet geen hoge uitslagen neer.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ajax is gewoon te matig in 'leiden'. Beter in de achtervolging, daarom denk ik dat het gewoon nog 3x billenknijpen wordt hoor, zeker als PSV nog een keer uithaalt en qua doelsaldo het ook erg dichtbij komt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Mirani gaat er ook van tussen. De Ligt is wel een potentieel pareltje, maar wat jij zegt nog erg jong inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, maar denk dat het opvulling is. In de u19 komt bij PSV weinig door in het centrum. Carolina maar die is links en Obispo maar die is 16. Bij Ajax loopt natuurlijk Murani nog rond en de Ligt. Al is die laatste ook nog erg jong.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: