Allebei. Last van eenzaamheid in zowel gewoon sociale contacten (kan niemand mee uitvragen samen ergens naar toe te gaan) maar ook een gemis aan liefde ja. Zeker als je ouder wordt en elke jaar nog steeds alleen bent en overal waar je komt je wel verliefde koppeltjes ziet of oud-klasgenoten die inmiddels ook onder de pannen zijn en mensen om je heen roepen dat het 'echt wel goedkomt'.. Voor mij is het echter meer ook een experiment of ik überhaupt wel een relatie wil. Misschien denk ik er straks heel anders over, ik heb voornamelijk een romantisch beeld ervan. Soort beste maatje met intiem als toetje. Ik probeer dus ook al jaren via datingapp/sites maar dat gaat erg stroef. Ging eigenlijk alleen lekker toen ze net nieuw waren. Nu steek ik niet meer boven het maaiveld uit lijkt het wel.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:39 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Ben je nu eigenlijk op zoek naar vrienden, of een relatie? Hoe moeilijk mij het vrienden zoeken ook af gaat, zo makkelijk ging het me af met daten. Dat deed ik voornamelijk via datingsites. Als ik eenmaal wat raakvlakken met iemand heb ontdekt en ik kan er lang mee ouwehoeren, gaat het vanzelf. En op zo'n datingprofiel vul je natuurlijk 1001 dingen in die je interessant vindt. Zo had ik een foto van een verre vakantie en kreeg ik 9 van de 10 keer reactie van reislustige types.
Leuk voor zo'n meisje ook joh, als je het toch niet bevalt dump je haar gewoon weer......Blijkt ook wel weer uit dat jij je totaal niet kan inleven in anderen. Zal met je ASS te maken hebben maar dan nogquote:Op donderdag 28 april 2016 23:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Allebei. Last van eenzaamheid in zowel gewoon sociale contacten (kan niemand mee uitvragen samen ergens naar toe te gaan) maar ook een gemis aan liefde ja. Zeker als je ouder wordt en elke jaar nog steeds alleen bent en overal waar je komt je wel verliefde koppeltjes ziet of oud-klasgenoten die inmiddels ook onder de pannen zijn en mensen om je heen roepen dat het 'echt wel goedkomt'.. Voor mij is het echter meer ook een experiment of ik überhaupt wel een relatie wil. Misschien denk ik er straks heel anders over, ik heb voornamelijk een romantisch beeld ervan. Soort beste maatje met intiem als toetje. Ik probeer dus ook al jaren via datingapp/sites maar dat gaat erg stroef. Ging eigenlijk alleen lekker toen ze net nieuw waren. Nu steek ik niet meer boven het maaiveld uit lijkt het wel.
Omdat ik natuurlijk niet altijd jaren vrijgezel wil blijven, dat breekt nu wel op. Dus single dames hebben mijn voorkeur, ook al heeft die bezette meid misschien een leuke vriendin die wel vrijgezel is. Maar goed, liever nu weten wie er single is, dan weet ik dat leuk contact verder niks betekend. Geen vrienden is ook niet het probleem bij de mensen hier, meer hun eigen onzekerheid of geen nee kunnen zeggen. Dat maakt mijn eenzaamheid als student ook best lastig bespreekbaar soms.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:43 schreef gebakken-koekje het volgende:
Nog maar eens een keer over leeftijden. Ik heb vrienden van 18 en ik heb vrienden van over de 80 dus hou nou toch eens op met dat eeuwige leeftijd gezeur. En je begint meteen al weer over bezet zijn. Ik weet wel waarom jij geen aansluiting/vrienden/hoe je het wil noemen kan vinden want dat is helemaal niet waar jij mee bezig bent.
Jij bent alleen maar bezig met: bij wie heb ik een kans, prima maar stop met jezelf voor de gek te houden want in een vriendschap maakt leeftijd en uiterlijk geen drol uit
Jij noemt het gezeur, ik vind het ook niet meer dan logisch. Met het gros van de mensen die maar net 20 zijn, heb ik ook niks. Die studeren nog, wonen nog thuis, zijn niet zelfstandig en zelfredzaam, zijn vaak nog vrijgezel, zitten nog vol in dat "ik MOET elke week 2 keer op stap naar lawaaierige toko's"-circuit, enzovoorts. Daar heeft zo'n burgerlijke huislul als ik die met een koophuis bezig is, al jaren een relatie heeft en niks om "op stap gaan" geeft natuurlijk maar weinig raakvlak mee.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:43 schreef gebakken-koekje het volgende:
Nog maar eens een keer over leeftijden. Ik heb vrienden van 18 en ik heb vrienden van over de 80 dus hou nou toch eens op met dat eeuwige leeftijd gezeur. En je begint meteen al weer over bezet zijn. Ik weet wel waarom jij geen aansluiting/vrienden/hoe je het wil noemen kan vinden want dat is helemaal niet waar jij mee bezig bent.
Jij bent alleen maar bezig met: bij wie heb ik een kans, prima maar stop met jezelf voor de gek te houden want in een vriendschap maakt leeftijd en uiterlijk geen drol uit
Wie heeft het over dumpen? Denk jij dat mijn eerste relatie meteen jaren goed gaat? Ik niet hoor, een eerste relatie is toch elkaar ontdekken en rekening houden met de ander, iets wat ik tot nu toe nog nooit heb hoeven doen.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:46 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Leuk voor zo'n meisje ook joh, als je het toch niet bevalt dump je haar gewoon weer......Blijkt ook wel weer uit dat jij je totaal niet kan inleven in anderen. Zal met je ASS te maken hebben maar dan nog
Over het algemeen, ja. Maar daar kom je dus achter als je mensen leert kennen en dat gaat niet gebeuren als je ze meteen al op leeftijd blijft afschrijvenquote:Op donderdag 28 april 2016 23:49 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
[..]
Jij noemt het gezeur, ik vind het ook niet meer dan logisch. Met het gros van de mensen die maar net 20 zijn, heb ik ook niks. Die studeren nog, wonen nog thuis, zijn niet zelfstandig en zelfredzaam, zijn vaak nog vrijgezel, zitten nog vol in dat "ik MOET elke week 2 keer op stap naar lawaaierige toko's"-circuit, enzovoorts. Daar heeft zo'n burgerlijke huislul als ik die met een koophuis bezig is, al jaren een relatie heeft en niks om "op stap gaan" geeft natuurlijk maar weinig raakvlak mee.
Hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn. Een goede maat van me is ook ruim 5 jaar jonger dan ik. Maar in het algemeen zijn die verschillen wel groot.
En wat als het wel goed gaat en het niet is wat je er van verwacht? Dat je toch liever geen relatie had gehad?quote:Op donderdag 28 april 2016 23:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wie heeft het over dumpen? Denk jij dat mijn eerste relatie meteen jaren goed gaat? Ik niet hoor, een eerste relatie is toch elkaar ontdekken en rekening houden met de ander, iets wat ik tot nu toe nog nooit heb hoeven doen.
Niet eens tijd om je profiel te gaan oppoetsen dan? Zet er eens wat nieuwe, leuke foto's op. Vermeld eens wat meer hobby's en interesses. Al is het maar muzieksmaak, films of eten. Ik kreeg er altijd erg veel positief commentaar op dat ik er lappen tekst op had staan.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Allebei. Last van eenzaamheid in zowel gewoon sociale contacten (kan niemand mee uitvragen samen ergens naar toe te gaan) maar ook een gemis aan liefde ja. Zeker als je ouder wordt en elke jaar nog steeds alleen bent en overal waar je komt je wel verliefde koppeltjes ziet of oud-klasgenoten die inmiddels ook onder de pannen zijn en mensen om je heen roepen dat het 'echt wel goedkomt'.. Voor mij is het echter meer ook een experiment of ik überhaupt wel een relatie wil. Misschien denk ik er straks heel anders over, ik heb voornamelijk een romantisch beeld ervan. Soort beste maatje met intiem als toetje. Ik probeer dus ook al jaren via datingapp/sites maar dat gaat erg stroef. Ging eigenlijk alleen lekker toen ze net nieuw waren. Nu steek ik niet meer boven het maaiveld uit lijkt het wel.
Dat dus. Ik kijk nog steeds verbaasd op als er mensen van 22/23 zijn die fulltime werken en al klaar zijn met hbo/uni. Maar dat is op zich wel een redelijk normale leeftijd als je gewoon netjes je studie hebt afgemaakt en daar loop ik dus ook op achter maar toch heb ik niks met eerste/tweedejaars. En als ik net kijk op het station welk publiek uitgaat zijn dat gewoon echt de amper 18-jarigen die gewoon nog niet helemaal volwassen zijn, dan zijn het vaak feestjes bij studenten thuis.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:49 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
[..]
Jij noemt het gezeur, ik vind het ook niet meer dan logisch. Met het gros van de mensen die maar net 20 zijn, heb ik ook niks. Die studeren nog, wonen nog thuis, zijn niet zelfstandig en zelfredzaam, zijn vaak nog vrijgezel, zitten nog vol in dat "ik MOET elke week 2 keer op stap naar lawaaierige toko's"-circuit, enzovoorts. Daar heeft zo'n burgerlijke huislul als ik die met een koophuis bezig is, al jaren een relatie heeft en niks om "op stap gaan" geeft natuurlijk maar weinig raakvlak mee.
Hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn. Een goede maat van me is ook ruim 5 jaar jonger dan ik. Maar in het algemeen zijn die verschillen wel groot.
quote:Op donderdag 28 april 2016 23:52 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
En wat als het wel goed gaat en het niet is wat je er van verwacht? Dat je toch liever geen relatie had gehad?
Dan maak ik er een eind aan. Want dan kan een relatie niet goed gaan, zo ben ik niet. En vergeet niet: een relatie is met 2 personen he, dus de ander kan er zelf ook eind aan breien, dat risico bestaat altijd.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:52 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
En wat als het wel goed gaat en het niet is wat je er van verwacht? Dat je toch liever geen relatie had gehad?
Ach, ik heb juist als een van de weinige nog daadwerkelijk tekst staan. De meeste apps en sites zijn leeg of 'vraag maar'quote:Op donderdag 28 april 2016 23:53 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
[..]
Niet eens tijd om je profiel te gaan oppoetsen dan? Zet er eens wat nieuwe, leuke foto's op. Vermeld eens wat meer hobby's en interesses. Al is het maar muzieksmaak, films of eten. Ik kreeg er altijd erg veel positief commentaar op dat ik er lappen tekst op had staan.
Andere sites gebruiken en die tekst en foto's eens oplappen.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach, ik heb juist als een van de weinige nog daadwerkelijk tekst staan. De meeste apps en sites zijn leeg of 'vraag maar'
Daar ben ik het mee eens. In een relatie moet je wel interesse in elkaar hebben. Waarom zou je dat wel hebben in een eventuele toekomstige vriendin en niet in andere mensen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:00 schreef Bananenpap het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat jij nooit een relatie gaat krijgen. Het begint er al mee dat eigenlijk niemand goed genoeg is of aan dat enorme eisenpakket van je voldoet. Als jij iemand ontmoet ga je die persoon helemaal analyseren, als je dan eindelijk een minpuntje gevonden heb gaat er een enorme ijzeren deur dicht die onder geen bedwing nog open gaat. Mocht je dan toch iemand vinden die in jouw ogen perfect is, dan nog gaat het door je gebrek aan oprechte interesse nooit werken. Er is niemand die jouw opvulling of experimentje wilt zijn.
Ja, op elk potje past een dekseltje, maar niet als je van blik gemaakt bent.
Doe ik ook niet hoor, iedereen krijgt netjes de kans. Maar zo ben ik laatst eens een keer op stap geweest met vrienden van die goede maat van me (die dus al zo'n 5 jaar jonger dan mij is), die weer ietsje jonger dan hem waren. Die avond werd zo'n typisch levensfase-verhaal wel pijnlijk duidelijk.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:50 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Over het algemeen, ja. Maar daar kom je dus achter als je mensen leert kennen en dat gaat niet gebeuren als je ze meteen al op leeftijd blijft afschrijven
Soms mag ik wel eens relaxter denken ja, denk soms veel te serieus.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:00 schreef Bananenpap het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat jij nooit een relatie gaat krijgen. Het begint er al mee dat eigenlijk niemand goed genoeg is of aan dat enorme eisenpakket van je voldoet. Als jij iemand ontmoet ga je die persoon helemaal analyseren, als je dan eindelijk een minpuntje gevonden heb gaat er een enorme ijzeren deur dicht die onder geen bedwing nog open gaat. Mocht je dan toch iemand vinden die in jouw ogen perfect is, dan nog gaat het door je gebrek aan oprechte interesse nooit werken. Er is niemand die jouw opvulling of experimentje wilt zijn.
Ja, op elk potje past een dekseltje, maar niet als je van blik gemaakt bent.
Ja maar dan is het heel iets anders. Dan zie je dus dat ze inderdaad niet bij je passen maar je hebt ze wél een kans gegeven. Je roept niet meteen al 'TE JONG!!' dat is het hele verschilquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:03 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor, iedereen krijgt netjes de kans. Maar zo ben ik laatst eens een keer op stap geweest met vrienden van die goede maat van me (die dus al zo'n 5 jaar jonger dan mij is), die weer ietsje jonger dan hem waren. Die avond werd zo'n typisch levensfase-verhaal wel pijnlijk duidelijk.
Maar zie je mij al met een meisje van 17 als ik niet eens met leeftijdsgenoten contact krijg? Waarom zou ik zo jong gaan, klinkt wel alsof ik geen vertrouwen heb in mijn eigen leeftijdsgenoten. Al is de vraag naar zelfstandigheid, een baan en toekomstperspectief misschien groter ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:16 schreef gebakken-koekje het volgende:
Mijn vriend was echt veel ouder dan mij en wij zijn ook jaren bij elkaar geweestOndanks het commentaar van iedereen dus het zegt echt niets die leeftijden
Je ziet mensen niet als mensen, dat is het probleem. Je focust alleen op de negatieve dingen en nooit eens het positieve.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Soms mag ik wel eens relaxter denken ja, denk soms veel te serieus.
Dat staat stil.quote:
Misschien maar op jezelf richten dan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:38 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat staat stil.
Ik kan me zijn verlangen wel begrijpen. Als je op straat loopt en je ziet al dat lekkers langslopen, dan zou je er ook wel wat van willen proeven. Het grote verschil is dat hij in een omgeving zit waarin vrouwen van zijn leeftijd in de meerderheid zijn en dat knaagt. Ik kom in het dagelijks leven nauwelijks jonge vrouwen tegen, dus dan moet je wel naar een grote stad afreizen waar het straatbeeld er een stuk jonger uitziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |