Lol, ik weet wel wat gepast is en niet hoor. Maar wie weet als ik het voorstelde en ze ja zei...quote:Op donderdag 28 april 2016 17:32 schreef Koral het volgende:
[..]
Je hebt rekening gehouden met de normen van anderen. Hou dat vast!
quote:Op donderdag 28 april 2016 17:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lol, ik weet wel wat gepast is en niet hoor. Maar wie weet als ik het voorstelde en ze ja zei...(ze was niet mijn type overigens)
quote:Op donderdag 28 april 2016 09:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Of die mensen ook alleen op mij zitten te wachten...
Vandaag start de training dus ben benieuwd. Wat is precies mijn hulpvraag, angst die ik wil overwinnen?
Dat is zijn probleem, hij is wel fysiek aanwezig maar hij weet niet hoe hij diepgaand contact moet maken. Dat kan moeilijk zijn voor mensen met ASS, je wilt immers geen vreemde indruk achterlaten.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:40 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar niet om echt contact te maken met mensen. Iemand die hele dagen op zijn zolderkamer zit, maar wel de vrijdagavond even een biertje gaat drinken met z'n maten heeft bij wijze van nog meer aansluiting.
Met een belangrijk verschil dat die mensen er misschien simpelweg geen behoefte aan hebben en jij en Deezer geen vrienden kunnen krijgen door het gebrek aan sociale vaardigheden.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:32 schreef syndroom het volgende:
Er zullen vast wel genoeg bij zitten die het niet erg vinden dat hij geen vrienden heeft. Niet elke vrouw zit op een feestbeest te wachten.
Geleerd ja. Meer mensen met perfectionisme en onzekerheid. Samen met nog een jongen tussen 13 meidenquote:Op donderdag 28 april 2016 18:57 schreef DoubleDip het volgende:
Deezertje hoe was je cursus? Heb je er iets van geleerd? Met mensen gesproken? Verteld dat je ASS hebt?
Er zit ook niemand te wachten op advies van iemand die er zelf ook geen kloten van begrijpt.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:32 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Dat is zijn probleem, hij is wel fysiek aanwezig maar hij weet niet hoe hij diepgaand contact moet maken. Dat kan moeilijk zijn voor mensen met ASS, je wilt immers geen vreemde indruk achterlaten.
Hij is wel pro actief bezig![]()
![]()
Eigenlijk zou hij de afspraak met zichzelf moeten maken om elke dag minimaal een paar mensen, bij voor vrouwen aan te spreken. Er zullen vast wel genoeg bij zitten die het niet erg vinden dat hij geen vrienden heeft. Niet elke vrouw zit op een feestbeest te wachten.
Waarom oppervlakkig contact, omdat ze jonger zijn?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geleerd ja. Meer mensen met perfectionisme en onzekerheid. Samen met nog een jongen tussen 13 meidenmeeste amper 18 dus tja beetje oppervlakkig contact. Samen naar station gelopen maar als enige moest ik de trein dr andere kant op. Over twee weken weer bijeenkomst. Nee niet gezegd over mijn ASS.
Waar het hart vol van is..quote:Op donderdag 28 april 2016 12:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar heeft ie er dan zelf van gemaakt..
Hoe gaat het met jouw vooruitgang?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:32 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Dat is zijn probleem, hij is wel fysiek aanwezig maar hij weet niet hoe hij diepgaand contact moet maken. Dat kan moeilijk zijn voor mensen met ASS, je wilt immers geen vreemde indruk achterlaten.
Hij is wel pro actief bezig![]()
![]()
Eigenlijk zou hij de afspraak met zichzelf moeten maken om elke dag minimaal een paar mensen, bij voor vrouwen aan te spreken. Er zullen vast wel genoeg bij zitten die het niet erg vinden dat hij geen vrienden heeft. Niet elke vrouw zit op een feestbeest te wachten.
En daar gaan we weer...niet je type? Hoe weet je dat? Omdat ze geen 'premium girl' was? Wat een nare term overigens...quote:Op donderdag 28 april 2016 17:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lol, ik weet wel wat gepast is en niet hoor. Maar wie weet als ik het voorstelde en ze ja zei...(ze was niet mijn type overigens)
Ik kan op een oogopslag ook wel redelijk zien of iemand mijn type is. Maar verder ben ik het wel met je eens.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
En daar gaan we weer...niet je type? Hoe weet je dat? Omdat ze geen 'premium girl' was? Wat een nare term overigens...
En daarnaast, ik zou het verdomd creepy vinden als iemand zich zo aan zou bieden. Het is wat anders als je al mee doet in een gesprek, al zou ik je dat eerlijk gezegd ook afraden.
Mensen kunnen je verbazen wanneer je ze beter leert kennen.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan op een oogopslag ook wel redelijk zien of iemand mijn type is. Maar verder ben ik het wel met je eens.
Ik denk wel dat jij bij een potentiële date naar andere dingen kijkt als deezer doet. Iets meer de diepte qua inhoud in zeg maar.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan op een oogopslag ook wel redelijk zien of iemand mijn type is. Maar verder ben ik het wel met je eens.
Dat is waar, maar als iemand echt niet mijn type is dan verandert dat ook niet zo snel. Dan heb ik het niet alleen over uiterlijk, maar ook stemgeluid en manier van praten en zo (iets wat je in het ov dus wel oppikt).quote:Op donderdag 28 april 2016 22:09 schreef Kamina het volgende:
[..]
Mensen kunnen je verbazen wanneer je ze beter leert kennen.
Mwah, ik kijk wel veel naar uiterlijk. Het moet me iets doen, staat verder los van knap of lelijk.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk wel dat jij bij een potentiële date naar andere dingen kijkt als deezer doet. Iets meer de diepte qua inhoud in zeg maar.
Wanneer iemand je al direct tegen staat, kan ik begrijpen dat je al vroeg afknapt. Al kan zelfs dan iemand je nog versteld doen staan.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als iemand echt niet mijn type is dan verandert dat ook niet zo snel. Dan heb ik het niet alleen over uiterlijk, maar ook stemgeluid en manier van praten en zo (iets wat je in het ov dus wel oppikt).
Dat herken ik! Vorig jaar, toen ik klaar was met werken bij de Toppers, zat ik lekker uit een zak chips te kanen op het station en ik besloot om het stel naast me ook wat aan te bieden. Die pakten natuurlijk wat, wij raakten aan de praat en uiteindelijk vroegen ze of ik mee wilde met uitgaan in hun stad...quote:Op donderdag 28 april 2016 22:14 schreef yats het volgende:
Oh by the way deezer, om t verschil aan te geven. Ik kreeg gisteren op de terugweg van koningsdag naar huis zelf de uitnodiging van twee leuke studentes om nog voor een afterparty met hen mee naar een kroeg in Leiden te gaan. Ik heb vriendelijk bedankt overigens, mocht je je dat afvragen. Maar waarom vragen ze mij wel en jou niet? Dat is puur omdat ik het gesprek met hen gewoon aan ging om een gezellig praatje te hebben (en omdat de hele coupe moest lachen om een dronken man die een kansloze versierpoging deed) en het dus ook gewoon een gezellig praatje zonder intenties was. Dat wist ik, en dat wisten zij en dus gaat t dan makkelijker. Probeer zo'n gesprek eens, het zou je goed doen!
Omdat ze in een andere fase zitten. Vooral eerste/tweedejaars en zitten die te wachten op vriendschap met iemand van 25? Misschien wel, maar je merkt gewoon dat ze jonger zijn en denken. Ik was sowieso de enige van mijn opleiding, de rest studeren allemaal verpleegkunde ofzoquote:Op donderdag 28 april 2016 21:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Waarom oppervlakkig contact, omdat ze jonger zijn?
Je kan als 18-jarige best bevriend raken met een 25-jarige hoor. In bijvoorbeeld disputen gebeurt dat ook, dus zo gek is het niet. Ik had als eerstejaars vrienden en dispuutsgenoten van 4-5 jaar ouder.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ze in een andere fase zitten. Vooral eerste/tweedejaars en zitten die te wachten op vriendschap met iemand van 25? Misschien wel, maar je merkt gewoon dat ze jonger zijn en denken. Ik was sowieso de enige van mijn opleiding, de rest studeren allemaal verpleegkunde ofzoOh, en ik hoef me ook niet rijk te reken met 13 dames... 10 zijn al bezet! Dat bleek uit het intro-rondje.. Best ironisch, want de meerderheid van de problemen waren onzekerheid en blijkbaar zijn onzekere dames wél goed genoeg voor een relatie maar onzekere mannen dan weer niet. Overigens is dat niet het doel van deze cursus, want je komt er vooral om zelf iets te leren, En ik hoef ook geen drankje te verwachten.. mensen komen uit alle hoeken van de regio en er is geen mogelijkheid voor. Bij de sportcursus ook veel eerste en tweedejaars... Maar daar verwacht ik ook al niks meer van. Zit zoveel tijd tussen de lessen dat het ook niks kan worden.
`quote:Op donderdag 28 april 2016 23:22 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je kan als 18-jarige best bevriend raken met een 25-jarige hoor. In bijvoorbeeld disputen gebeurt dat ook, dus zo gek is het niet. Ik had als eerstejaars vrienden en dispuutsgenoten van 4-5 jaar ouder.
Je zou ook met een paar mensen een drankje kunnen gaan doen. Het moet toch wel een keer kunnen om na de cursus nog even wat te drinken? Gewoon even kort bijpraten, kan iedereen daarna de trein pakken.
En hou alsjeblieft op met dat gefixeer op wie er bezet is en wie niet. Heb je niks aan en daarvoor kom je niet naar de cursus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |