Kan wel, maar voelen randdebielen over het algemeen geen emotie?quote:
Begrijp hier niets van.quote:Op zondag 17 april 2016 18:26 schreef smeerpijp. het volgende:
jij moet wel een echte G zijn.... MS13?
Nee jij bent gewoon een idioot die denkt dat hij geen emotie heeft. Als ik de dode advertenties lees barst ik ook niet in huilen uit. Doet mij weinig, maar maakt mij geen psychopaat.quote:Op zondag 17 april 2016 18:24 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Kan wel, maar voelen randdebielen over het algemeen geen emotie?
Ik vraag het alleen hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 18:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon een idioot die denkt dat hij geen emotie heeft. Als ik de dode advertenties lees barst ik ook niet in huilen uit. Doet mij weinig, maar maakt mij geen psychopaat.
Een psychopaat praat niet graag over emoties. Een psychopaat wordt boos/gefrustreerd als je over emoties begint. Welnu jij hebt vast emoties je kan jezelf wel een breivik vinden want die deed gewoon WoW spelen en gamede lekker door. Dat doe je niet als geen emoties hebt. Iemand zonder emoties raakt al gauw verveeld aan dingen. Doet iets gooit het weg begint met iets anders. Dat jij je eigen topics of loopbaan hier nog niet beu bent zegt mij genoeg. Je bent gewoon als iedereen stop met speciaal te willen zijn okay Ed?
Het feit dat je hierover in zit maakt je al geen psychopaat. Verder sla je al het andere wat ik zeg over. Nee je bent geen psychopaat. Klaar is klaar. Man man man dat je een achterlijke idioot bent staat wel vast.quote:Op zondag 17 april 2016 18:31 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Ik vraag het alleen hoor.
Maar ik heb het ook niet over advertenties. Mijn tante was bijvoorbeeld best close, maar het boeide me niet toen ze stierf.
Foute vergelijking. De duivel brengt juist liefde. God is degene die aan overstromingen en genocide doet en zoquote:Op zondag 17 april 2016 18:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
Psychopaten hebben heus wel emoties. Vaak hebben ze een enorme woede/haat in zich.
Ze zijn gewoon niet zo van de blije/positieve emoties zoals liefde en zo. Psychopaten zijn meer into haat. Niet voor niks zijn het min of meer verpersoonlijkingen van de duuvel
Ach joh, die jongen is gewoon 18.quote:Op zondag 17 april 2016 18:33 schreef Argo het volgende:
Het feit dat je hierover in zit maakt je al geen psychopaat. Verder sla je al het andere wat ik zeg over. Nee je bent geen psychopaat. Klaar is klaar. Man man man dat je een achterlijke idioot bent staat wel vast.
Ja weet ik. maar ik was wel close met mijn tante en toen ze stierf voelde ik niks weetje.quote:Op zondag 17 april 2016 18:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Het feit dat je hierover in zit maakt je al geen psychopaat. Verder sla je al het andere wat ik zeg over. Nee je bent geen psychopaat. Klaar is klaar. Man man man dat je een achterlijke idioot bent staat wel vast.
Er is niemand die helemaal geen emoties heeft. Er zijn wel mensen die minder sterk emoties ervaren.quote:Op zondag 17 april 2016 18:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
Psychopaten hebben heus wel emoties. Vaak hebben ze een enorme woede/haat in zich.
Ze zijn gewoon niet zo van de blije/positieve emoties zoals liefde en zo. Psychopaten zijn meer into haat. Niet voor niks zijn het min of meer verpersoonlijkingen van de duuvel
God doet aan genocide? Whut??quote:Op zondag 17 april 2016 18:33 schreef Magemelvin het volgende:
Foute vergelijking. De duivel brengt juist liefde. God is degene die aan overstromingen en genocide doet en zo
Waarom zou je iets moeten voelen? Niet iedereen huilt of voelt emoties op zulke momenten.quote:Op zondag 17 april 2016 18:34 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Ja weet ik. maar ik was wel close met mijn tante en toen ze stierf voelde ik niks weetje.
Huh, ooit gehoord van de zondevloed?quote:Op zondag 17 april 2016 18:35 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
God doet aan genocide? Whut??
En overstromingen komen door de natuur!
Maar goed, je snapt m'n pundt wel denk ik.
Ja weet ik ook niet, maar echt,. was close met mijn tante, maar ik voelde niks toen ze stierf dus geen advertenties en zoquote:
Je helpt je eigen topic om zeep.quote:Op zondag 17 april 2016 18:36 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Huh, ooit gehoord van de zondevloed?jeweetwel een boot bouwen met dieren erop en zo en dan iedereen op aarde vermoorden en zo
Ja en? Waarom maakt dat je een psychopaat?quote:Op zondag 17 april 2016 18:37 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet, maar echt,. was close met mijn tante, maar ik voelde niks toen ze stierf dus geen advertenties en zo
ja geen idee, maar toen mijn tante stierf voelde ik niks en misschien is dat het dus geen advertenties gewoon ik was close.quote:Op zondag 17 april 2016 18:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja en? Waarom maakt dat je een psychopaat?
Het zit 'm meer in het gebrek aan geweten idd.quote:Op zondag 17 april 2016 18:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Er is niemand die helemaal geen emoties heeft. Er zijn wel mensen die minder sterk emoties ervaren.
Psychopaten zitten hem denk ik ook niet in het emotieloos zijn. Iemand zonder emoties zou onverschillig zijn. Een psychopaat is dat niet.
Deze TS weet niet waar hij over spreekt. Misschien had hij beter eens een Google kunnen doen want er zijn ziektebeelden waarin mensen weinig emotie bezitten. Dat laatste is dan ook geen pretje
Ja waarom maakt dat je een psychopaat? Kom nou voor de draad ermee ik kan lezen wat je zegt alleen de link tussen psychopaat zijn en wat je zegt niet.quote:Op zondag 17 april 2016 18:40 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
ja geen idee, maar toen mijn tante stierf voelde ik niks en misschien is dat het dus geen advertenties gewoon ik was close.
Kinderenquote:
Ja weet ik niet ik was close met m'n tante maar toen voelde ik niets toen ze stierf.quote:Op zondag 17 april 2016 18:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja waarom maakt dat je een psychopaat? Kom nou voor de draad ermee ik kan lezen wat je zegt alleen de link tussen psychopaat zijn en wat je zegt niet.
Dat lijkt me duidelijk.quote:
Juist precies.quote:Op zondag 17 april 2016 18:40 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Het zit 'm meer in het gebrek aan geweten idd.
Nooit schuldgevoelens hebben, geen echte (liefdes)band met anderen aan kunnen gaan. Volledig in je ego zitten, zwaar narcisme etc. dat zijn een beetje de belangrijkste pijlers.
En dan heb je ook nog pathologisch liegen en zulke dingen.
Seriemoordenaars hebben meestal ook een obsessieve dwangstoornis. Dan blijven bepaalde gewelds/moordfantasieën zodanig zich opdringen dat men op een gegeven moment tot actie over gaat.
Ja en dat maakt je een psychopaat omdat? Heb je je tante vermoord en voelde je toen niets? Of stierf ze zonder jouw invloed?quote:Op zondag 17 april 2016 18:42 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Ja weet ik niet ik was close met m'n tante maar toen voelde ik niets toen ze stierf.
Oh dan val ik een beetje buiten de boot.quote:
Verdomme, jij bent wel een doorbijter. Ik post 20x hetzelfde en je houdt nog steeds vol, mijn complimenten.quote:Op zondag 17 april 2016 18:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja en dat maakt je een psychopaat omdat? Heb je je tante vermoord en voelde je toen niets? Of stierf ze zonder jouw invloed?
ik maak me zorgen dat hij ouder is.quote:Op zondag 17 april 2016 18:44 schreef Villas__Rubin het volgende:
Deze TS moet over 6 jaar echt lachen om zichzelf over hoe die was toen die 18 was.
Ja ik vraag je waarom je een psychopaat zou zijn. Leg het dan uit verdomme.quote:Op zondag 17 april 2016 18:45 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Verdomme, jij bent wel een doorbijter. Ik post 20x hetzelfde en je houdt nog steeds vol, mijn complimenten.
Gestopt met lezen.quote:Op zondag 17 april 2016 18:44 schreef PreiKaas het volgende:
De raad die de Bijbel over het huwelijk geeft, werkt echt
Heb je de r&p cursus nooit gedaan?quote:Op zondag 17 april 2016 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh dan val ik een beetje buiten de boot.
Nee joh. Mensen die 20 jaar of ouder zijn, zijn normaler. Ik ben 18.quote:
de psychiatrische kliniek van FOK!quote:
En waarom maakt dat jou een psychopaat?quote:Op zondag 17 april 2016 18:46 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Nee joh. Mensen die 20 jaar of ouder zijn, zijn normaler. Ik ben 18.
Maakt niet uit, die heb je ook niet nodig om in te zien dat ts een randdebiel is. Het slechtste dat fok is kunnen gebeuren is de ontdekking van fok door Melvin.quote:Op zondag 17 april 2016 18:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee niemand heeft mij dat ooit verteld [ afbeelding ]
Ja weet ik toch niet toen mijn tante stierf voelde ik niets was geen advertentiequote:
Dat je geen inspiratie hebt is me al opgevallen.quote:Op zondag 17 april 2016 18:48 schreef Magemelvin het volgende:
Verdomme, heb geen topic inspiratie meer. Vanavond komt er nog een kuttopic zonder inspiratie of gewoon geen topic!
Waarom maakt dat je een psychopaat lul?quote:Op zondag 17 april 2016 18:49 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Ja weet ik toch niet toen mijn tante stierf voelde ik niets was geen advertentie
Ja want me tante was dood gegaan en toen voelde ik niks toch, ze was wel lekker dus daar ligt het niet aanquote:
Denken dat mensen buiten het rijke deel van Europa ertoe doen.quote:Op zondag 17 april 2016 18:50 schreef Geerd het volgende:
Ook niet als je al die zielige vluchtelingen ziet ts?
Nu wordt het wel heel slecht, kerel.quote:Op zondag 17 april 2016 18:51 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Ja want me tante was dood gegaan en toen voelde ik niks toch, ze was wel lekker dus daar ligt het niet aan
quote:Op zondag 17 april 2016 18:51 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Ja want me tante was dood gegaan en toen voelde ik niks toch, ze was wel lekker dus daar ligt het niet aan
Laat dp het maar niet horen!! Die gaat weer stampend door FOK!quote:Op zondag 17 april 2016 18:52 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Denken dat mensen buiten het rijke deel van Europa ertoe doen.
Haha kneusje, zo wel tof doen maar me verder demonstratief negeren.quote:Op zondag 17 april 2016 18:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Laat dp het maar niet horen!! Die gaat weer stampend door FOK!
Nou lekkere dames die doodgaan doen er meer aan toe dan als figuren als Susan Boyle dood gaan.quote:
Ik zou haar niet keihard doen !quote:Op zondag 17 april 2016 18:55 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Nou lekkere dames die doodgaan doen er meer aan toe dan als figuren als Susan Boyle dood gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |