Ja waarom maakt dat je een psychopaat? Kom nou voor de draad ermee ik kan lezen wat je zegt alleen de link tussen psychopaat zijn en wat je zegt niet.quote:Op zondag 17 april 2016 18:40 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
ja geen idee, maar toen mijn tante stierf voelde ik niks en misschien is dat het dus geen advertenties gewoon ik was close.
Kinderenquote:
Ja weet ik niet ik was close met m'n tante maar toen voelde ik niets toen ze stierf.quote:Op zondag 17 april 2016 18:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja waarom maakt dat je een psychopaat? Kom nou voor de draad ermee ik kan lezen wat je zegt alleen de link tussen psychopaat zijn en wat je zegt niet.
Dat lijkt me duidelijk.quote:
Juist precies.quote:Op zondag 17 april 2016 18:40 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Het zit 'm meer in het gebrek aan geweten idd.
Nooit schuldgevoelens hebben, geen echte (liefdes)band met anderen aan kunnen gaan. Volledig in je ego zitten, zwaar narcisme etc. dat zijn een beetje de belangrijkste pijlers.
En dan heb je ook nog pathologisch liegen en zulke dingen.
Seriemoordenaars hebben meestal ook een obsessieve dwangstoornis. Dan blijven bepaalde gewelds/moordfantasieën zodanig zich opdringen dat men op een gegeven moment tot actie over gaat.
Ja en dat maakt je een psychopaat omdat? Heb je je tante vermoord en voelde je toen niets? Of stierf ze zonder jouw invloed?quote:Op zondag 17 april 2016 18:42 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Ja weet ik niet ik was close met m'n tante maar toen voelde ik niets toen ze stierf.
Oh dan val ik een beetje buiten de boot.quote:
Verdomme, jij bent wel een doorbijter. Ik post 20x hetzelfde en je houdt nog steeds vol, mijn complimenten.quote:Op zondag 17 april 2016 18:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja en dat maakt je een psychopaat omdat? Heb je je tante vermoord en voelde je toen niets? Of stierf ze zonder jouw invloed?
ik maak me zorgen dat hij ouder is.quote:Op zondag 17 april 2016 18:44 schreef Villas__Rubin het volgende:
Deze TS moet over 6 jaar echt lachen om zichzelf over hoe die was toen die 18 was.
Ja ik vraag je waarom je een psychopaat zou zijn. Leg het dan uit verdomme.quote:Op zondag 17 april 2016 18:45 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Verdomme, jij bent wel een doorbijter. Ik post 20x hetzelfde en je houdt nog steeds vol, mijn complimenten.
Gestopt met lezen.quote:Op zondag 17 april 2016 18:44 schreef PreiKaas het volgende:
De raad die de Bijbel over het huwelijk geeft, werkt echt
Heb je de r&p cursus nooit gedaan?quote:Op zondag 17 april 2016 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh dan val ik een beetje buiten de boot.
Nee joh. Mensen die 20 jaar of ouder zijn, zijn normaler. Ik ben 18.quote:
de psychiatrische kliniek van FOK!quote:
En waarom maakt dat jou een psychopaat?quote:Op zondag 17 april 2016 18:46 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Nee joh. Mensen die 20 jaar of ouder zijn, zijn normaler. Ik ben 18.
Maakt niet uit, die heb je ook niet nodig om in te zien dat ts een randdebiel is. Het slechtste dat fok is kunnen gebeuren is de ontdekking van fok door Melvin.quote:Op zondag 17 april 2016 18:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee niemand heeft mij dat ooit verteld [ afbeelding ]
Ja weet ik toch niet toen mijn tante stierf voelde ik niets was geen advertentiequote:
Dat je geen inspiratie hebt is me al opgevallen.quote:Op zondag 17 april 2016 18:48 schreef Magemelvin het volgende:
Verdomme, heb geen topic inspiratie meer. Vanavond komt er nog een kuttopic zonder inspiratie of gewoon geen topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |