Waarom maakt dat je een psychopaat lul?quote:Op zondag 17 april 2016 18:49 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Ja weet ik toch niet toen mijn tante stierf voelde ik niets was geen advertentie
Ja want me tante was dood gegaan en toen voelde ik niks toch, ze was wel lekker dus daar ligt het niet aanquote:
Denken dat mensen buiten het rijke deel van Europa ertoe doen.quote:Op zondag 17 april 2016 18:50 schreef Geerd het volgende:
Ook niet als je al die zielige vluchtelingen ziet ts?
Nu wordt het wel heel slecht, kerel.quote:Op zondag 17 april 2016 18:51 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Ja want me tante was dood gegaan en toen voelde ik niks toch, ze was wel lekker dus daar ligt het niet aan
quote:Op zondag 17 april 2016 18:51 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Ja want me tante was dood gegaan en toen voelde ik niks toch, ze was wel lekker dus daar ligt het niet aan
Laat dp het maar niet horen!! Die gaat weer stampend door FOK!quote:Op zondag 17 april 2016 18:52 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Denken dat mensen buiten het rijke deel van Europa ertoe doen.
Haha kneusje, zo wel tof doen maar me verder demonstratief negeren.quote:Op zondag 17 april 2016 18:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Laat dp het maar niet horen!! Die gaat weer stampend door FOK!
Nou lekkere dames die doodgaan doen er meer aan toe dan als figuren als Susan Boyle dood gaan.quote:
Ik zou haar niet keihard doen !quote:Op zondag 17 april 2016 18:55 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Nou lekkere dames die doodgaan doen er meer aan toe dan als figuren als Susan Boyle dood gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |