quote:Op zondag 17 april 2016 17:31 schreef Ludacriss het volgende:
Ik vraag me af hoe Hollywood de rode kaart van Vardy gaat verwerken voor zijn kaskraker? Veel emoties, langzame muziek en huilende vrouwen op de tribunes?
Als Tottenham vanavond niet wint dan kan het bijna niet meer mis gaan voor Leicester.quote:Op maandag 18 april 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Lloris (c), Walker, Alderweireld, Vertonghen, Rose; Dier, Dembele; Lamela, Eriksen, Alli; Kane.
Het maakt mij het oprecht geen moer uit. Het is Tottenham van harte gegund, net als Leicester.quote:Op maandag 18 april 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik de enige die het stiekem niet erg vindt wanneer Tottenham ook kampioen wordt?
Louis is kansloos voor het kampioenschap derhalve niet relevantquote:Op maandag 18 april 2016 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Het maakt mij het oprecht geen moer uit. Het is Tottenham van harte gegund, net als Leicester.
Alleen Louis gun ik het niet.
Dit ja. Spurs zou ook gewoon een stunt van jewelste zijn. Nog net iets Specialer als Leicester het wordt, dat dan weer wel.quote:Op maandag 18 april 2016 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Het maakt mij het oprecht geen moer uit. Het is Tottenham van harte gegund, net als Leicester.
http://www.stokesentinel.(...)62-detail/story.htmlquote:
Succes brengt een hoop gekken met zich meequote:Op maandag 18 april 2016 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja. Spurs zou ook gewoon een stunt van jewelste zijn. Nog net iets Specialer als Leicester het wordt, dat dan weer wel.
Maar al die geforceerde Leicester fanboys hier is wel beetje overtrokken allemaal
Niets geforceerd aan. Iedereen houdt van een middelvinger naar het grote geld.quote:Op maandag 18 april 2016 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja. Spurs zou ook gewoon een stunt van jewelste zijn. Nog net iets Specialer als Leicester het wordt, dat dan weer wel.
Maar al die geforceerde Leicester fanboys hier is wel beetje overtrokken allemaal
Maar dat gebeurt toch ook als Spurs hem pakt?quote:Op maandag 18 april 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets geforceerd aan. Iedereen houdt van een middelvinger naar het grote geld.
Spurs zijn niet echt little spendersquote:Op maandag 18 april 2016 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt toch ook als Spurs hem pakt?
Spurs heeft ook heel wat geld gesmeten voor genoeg spelers.quote:Op maandag 18 april 2016 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt toch ook als Spurs hem pakt?
Laatste drie seizoenen 240 miljoen bij elkaar zie ikquote:Op maandag 18 april 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spurs heeft ook heel wat geld gesmeten voor genoeg spelers.
True. Vergeleken met Leicester zeker. Maar met top 4 is het ook een erg groot verschilquote:
Dit is er eentje uit de categorie ''MAAR MESSI IS OOK GEEN LIEVERDJE HOOR''.quote:Op maandag 18 april 2016 21:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Laatste drie seizoenen 240 miljoen bij elkaar zie ik
HALLO
Het is inderdaad een stuk minder Chelsea, City, United. Maar Arsenal bijv. geeft gewoon 2x minder dan de Spurs uitquote:Op maandag 18 april 2016 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Vergeleken met Leicester zeker. Maar met top 4 is het ook een erg groot verschil
Louis is verantwoordelijk voor 340 miljoenquote:Op maandag 18 april 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan zijn er nog steeds mensen die denken dat Van Gaal het goed doet.
Dus een verlies van 290 miljoen. FM-praktijken.quote:Op maandag 18 april 2016 21:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Louis is verantwoordelijk voor 340 miljoen
Wel 150 miljoen ook verdiend met transfers
Pak de rekenmachine er maar bijquote:Op maandag 18 april 2016 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus een verlies van 290 miljoen. FM-praktijken.
Jammer dat Wilmots hem nooit in de basis gaat zetten.quote:Op maandag 18 april 2016 21:47 schreef Kopsterk het volgende:
Dembele kan heel belangrijk gaan worden voor het Belgische nationale team.
Ik denk dat Spurs het gaat worden.. voetballen makkelijker dan Leicester, scoren makkelijker, makkelijker programma.. Ik vrees voor het Liverpool-scenario van 2 jaar terug..quote:Op maandag 18 april 2016 22:30 schreef Ludacriss het volgende:
Spurs erg sterk vandaag. Toch het idee dat ze het niet gaan halen qua kampioenschap.
Leicester moet waarschijnlijk uit van United of Chelsea winnen en allebei hun thuiswedstrijden. Zal lastig worden.quote:Op maandag 18 april 2016 22:30 schreef Ludacriss het volgende:
Spurs erg sterk vandaag. Toch het idee dat ze het niet gaan halen qua kampioenschap.
Pochettino heeft er echt een geoliede machine van gemaakt. Heel veel goedkope spelers of zelfs uit de eigen opleiding, echt respect.quote:
Zelfde als Leicester.quote:Op maandag 18 april 2016 23:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pochettino heeft er echt een geoliede machine van gemaakt. Heel veel goedkope spelers of zelfs uit de eigen opleiding, echt respect.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:57 schreef Nouri het volgende:
Mocht Liverpool de EL winnen gaat dan de CL-plek van City weg?
Mocht City met een wonder de CL winnen en Liverpool de EL. Wat gaat er dan gebeuren?
Dus Man Utd kan vierde worden en nog geen Champions League hebben als Man City vijfde wordt en de Champions League wint en Liverpool de Europa League wintquote:Regarding the top three associations (i.e. Spain, Germany and England*): if two clubs from one of these countries win the UEFA Champions League and UEFA Europa League, and neither finish their domestic league in a position that qualifies them for the UEFA Champions League (something distinctly possible in England with Manchester City and Liverpool), the following will happen:
– The club that won the UEFA Champions League will go straight into the group stage
– The UEFA Europa League winners will go into the UEFA Champions League play-offs
– The club that had qualified for a UEFA Champions League play-off spot via their domestic league competition (i.e. finished fourth) will transfer into the UEFA Europa League
Dus als ze beide winnen zien we volgend jaar Lpool, Leicester, City en Spurs in de CL.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Regarding the top three associations (i.e. Spain, Germany and England*): if two clubs from one of these countries win the UEFA Champions League and UEFA Europa League, and neither finish their domestic league in a position that qualifies them for the UEFA Champions League (something distinctly possible in England with Manchester City and Liverpool), the following will happen:
– The club that won the UEFA Champions League will go straight into the group stage
– The UEFA Europa League winners will go into the UEFA Champions League play-offs
– The club that had qualified for a UEFA Champions League play-off spot via their domestic league competition (i.e. finished fourth) will transfer into the UEFA Europa League
twitter:TrollFootball twitterde op dinsdag 19-04-2016 om 22:20:42Newcastle vs Man City Possession:Newcastle: 15% Man City: 15% Air: 70% reageer retweet
Ik neigde eerder naar Huth dan Morganquote:Op donderdag 21 april 2016 19:49 schreef Anoonumos het volgende:
TOTY
De Gea, Bellerin, Morgan, Alderweireld, Rose, Kante, Alli, Payet, Mahrez, Kane, Vardy
Dat Alderweireld werd verkozen is gewoon misselijkmakend als je weet dat Daley Blind hiervoor over het hoofd werd gezien. Ronduit beschamend!!! Ook die Morgan van Leicester hoort niet thuis in dit elftal. Die man heeft helemaal geen inspeelpas en ramt steeds de bal in de tribune. Dan heeft Virgil van Dijk met zijn elegantie, spelinzicht en duelkracht meer recht op een verkiezing dan die anti-voetballer.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:49 schreef Anoonumos het volgende:
TOTY
De Gea, Bellerin, Morgan, Alderweireld, Rose, Kante, Alli, Payet, Mahrez, Kane, Vardy
WAAR IS ÖZILquote:Op donderdag 21 april 2016 19:49 schreef Anoonumos het volgende:
TOTY
Wat is ditquote:Op donderdag 21 april 2016 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat Alderweireld werd verkozen is gewoon misselijkmakend als je weet dat Daley Blind hiervoor over het hoofd werd gezien. Ronduit beschamend!!! Ook die Morgan van Leicester hoort niet thuis in dit elftal. Die man heeft helemaal geen inspeelpas en ramt steeds de bal in de tribune. Dan heeft Virgil van Dijk met zijn elegantie, spelinzicht en duelkracht meer recht op een verkiezing dan die anti-voetballer.
Twee grapjes, wat leuk.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo de verdediger in Ozil gezien.
[..]
Even een grapje voor tussendoor LOL
Wel deels serieus. Natuurlijk kun je ervoor kiezen maar 3 verdedigers in je team op te nemen maar als je al 4 andere middenvelders boven Ozil hebt verkozen hoeft hij er dan toch niet per se in?quote:
Özil is bezig om het record van assists te verbreken notabene. Al 18 op zijn naam.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel deels serieus. Natuurlijk kun je ervoor kiezen maar 3 verdedigers in je team op te nemen maar als je al 4 andere middenvelders boven Ozil hebt verkozen hoeft hij er dan toch niet per se in?
Nee, vind je het gekquote:Op donderdag 21 april 2016 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Kennelijk durf jij ook geen middenvelder aan te wijzen om eruit te halen ten koste van ozil.
De Geaquote:Op donderdag 21 april 2016 21:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dan zou je een compleet debiele opstelling krijgen.
Ik ben om eerlijk te zijn niet echt wars van de verdedigers dit seizoen. Meer van Huth en Alderweireld, niet zoveel anderen eigenlijk.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Want 2 verdedigers opnoemen is ook niet echt zinnig in deze discussie.
Ok en nu een serieuze opstelling graag.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Gea
Bellerin - Alderweireld - Rose
Kante
Mahrez - Özil - Payet - Alli
Vardy - Kane
Welk systeem geniet je voorkeur of is dat mijn eigen probleem?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ok en nu een serieuze opstelling graag.
Alli eruitquote:Op donderdag 21 april 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi pech dan maar
De Gea
Bellerin - Alderweireld - Huth - Rose
Mahrez - Payet - Kanté - Özil
Vardy - Kané
Ik zat ook te twijfelen bij Payet. Het is natuurlijk toch meer zijn vrije trappen waar zijn beroemdheid vooral op teert.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Alli eruit![]()
Nou goed, áls er per se iemand uit moet op het middenveld zou ik kiezen voor Payet of Alli, maar persoonlijk zou ik ze allebei laten staan in plaats van Ozil.
Wat als ze dat niet worden?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel nu al dat Manchester City volgend seizoen kampioen wordt.
Mag dat?
Leuk. Durf je er iets aan te verbinden?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zijn ze geen kampioen geworden.
Nee, dat vind ik iets te overdreven op dit moment.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Leuk. Durf je er iets aan te verbinden?
Ik ga wel al graag de Guardiola v Bielsa confrontatie met je aan. #TeamBielsaquote:Op donderdag 21 april 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik iets te overdreven op dit moment.
Het is nog puur afwachten welke aankopen wel of niet doorgaan, maar ik voorspel dat hij van Silva - De Bruyne - Agüero een gruwelijke doelpuntenmachine maakt.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga wel al graag de Guardiola v Bielsa confrontatie met je aan. #TeamBielsa
Hij zal vooral de verdediging op orde moeten krijgen.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is nog puur afwachten welke aankopen wel of niet doorgaan, maar ik voorspel dat hij van Silva - De Bruyne - Agüero een gruwelijke doelpuntenmachine maakt.
MATS, een centrale verdediger naast Kompany zijn zijn prio's gok ik.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij zal vooral de verdediging op orde moeten krijgen.
Op zich wel mee eens. In doel zou je ook nog Kasper kunnen zetten en als linksback Cresswell. En Mesut wellicht ipv Alli. Maar goed, dit vind ik ook prima. Blijft subjectief verder.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:49 schreef Anoonumos het volgende:
TOTY
Leicester is meer teamwork dan wat De Gea moet trotseren imo.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Op zich wel mee eens. In doel zou je ook nog Kasper kunnen zetten en als linksback Cresswell. En Mesut wellicht ipv Alli. Maar goed, dit vind ik ook prima. Blijft subjectief verder.
Laporte, credits ontvang ik later.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MATS, een centrale verdediger naast Kompany zijn zijn prio's gok ik.
Of Stones.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Laporte, credits ontvang ik later.
Klopt, klopt. Veel goede keepers dit jaar. De Gea keept dan ook wel een paar seizoen sterk na een kut begin.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leicester is meer teamwork dan wat De Gea moet trotseren imo.
Goede backs zijn er dit jaar niet echt enorm. Meer centrale verdedigers. Kanté is de enige die ik van de defensieve middenvelders zou kiezen. Voor de rest allemaal aanvallend geweld.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Veel goede keepers dit jaar. De Gea keept dan ook wel een paar seizoen sterk na een kut begin.
Lijkt mij niet op het moment.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:29 schreef Bolasie het volgende:
Ik zie Thiago Pep's kont wel volgen naar Mentsjestur.
Zou me oprecht verbazen als Bayern hem zo makkelijk laat gaan. Zitten al niet diep in de middenvelders. Ook Vidal schijnt weer aan te worden getrokken. Enige incoming gerucht is daar dat ze met Chelsea strijden om Pjanic.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geruchten zijn wel gaande volgens The Guardian.
De tv gelden gaan ons compleet verneuken voor zover we al niet een totaal nietige competitie hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit wordt wel een ziekelijke transferwindow, hé.
Ah joh, zelfs de Championship van Engeland heeft meer tv gelden dat de Eredivisie. Nederland zal nooit meer op het aller hoogste niveau mee kunnen doen.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De tv gelden gaan ons compleet verneuken voor zover we al niet een totaal nietige competitie hebben.
Smaakmakers van de Eredivisie naar Nottingham Forest. Niets mis mee.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:47 schreef Rabieluh het volgende:
Spelers als Pröpper, Tete, Klaassen en De Jong verdwijnen dan naar de championship voor de poen.
Dat is dan nog wel een leuke club natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Smaakmakers van de Eredivisie naar Nottingham Forest. Niets mis mee.
We zouden toch met Portugal moeten kunnen councurreren zou je zeggen, meer inwoners en grotere economie. Die kunnen echter lekker goedkoop Zuid-Amerikaantjes aantrekken en hebben een veel meer gedenivelleerde competitie.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:38 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Ah joh, zelfs de Championship van Engeland heeft meer tv gelden dat de Eredivisie. Nederland zal nooit meer op het aller hoogste niveau mee kunnen doen.
Tenzij er een soort van Europese league wordt opgericht.
Je vergeet de degradatiestrijdquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
En natuurlijk de FA Cup semi finals.
De strijd tussen City en Arsenal om plek drie, De strijd tussen Leicester en Spurs.
Norwich en Sunderland spelen 3 dagen voor de laatste speelronde nog een inhaalwedstrijd. Tegen Watford en Everton volgens mij.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Norwich speelt niet dus daar valt nog weinig over te zeggen
Watford thuis is die pot
Vind ik ook, kan je beter die wedstrijden tussen 2 en 7 mei inplannen. Dan verplaats je maar enkele wedstrijden naar de zondag die op zaterdag 7 mei moetenquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Norwich en Sunderland spelen 3 dagen voor de laatste speelronde nog een inhaalwedstrijd. Tegen Watford en Everton volgens mij.
Dat is toch competitievervalsing?
Middlesbrough en Burnley rechtstreeks, Hull via de play-offs.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
20:45 Preston NE - Burnley FC
Morgen Middlesbrough - Ipswich Town, Charlton (al gedegradeerd) - Brighton
Nog drie speelrondes.
Dat klopt, maar die zakken ook met de jaar verder weg..quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is dan nog wel een leuke club natuurlijk.
Cunt.quote:
Net lekker bezig, sjeezquote:Ibrahim Afellay ontbreekt zaterdag bij zijn club Stoke City dat op bezoek gaat bij Manchester City. De Nederlandse middenvelder heeft vrijdag op de training een 'serieuze knieblessure' opgelopen, meldt Stoke dat verder geen details prijsgeeft.
Afellay had eerder in zijn tijd als speler van FC Barcelona te maken met een ernstige knieblessure die hem destijds zeven maanden aan de kant hield. Daarna volgden nog enkele andere kwetsuren. Dit seizoen was hij lang blessurevrij, de oud-PSV'er maakte ook deel uit van Oranje. Ook Erik Pieters ontbreekt bij Stoke.
Wat?quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Word er nou geen 16:00 wedstrijd uitgezonden vandaag?
Jawelquote:Op zaterdag 23 april 2016 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Word er nou geen 16:00 wedstrijd uitgezonden vandaag?
quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh, stond er niet op mijn vaste site iservoetbalvanavond.nl
Inderdaad, waarom zou je ook niet bij FOX (website oid) kijkenquote:Op zaterdag 23 april 2016 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh, stond er niet op mijn vaste site iservoetbalvanavond.nl
Omdat je daar geen overzicht heb van alle wedstrijden, op die website wel mits ze hun werk doenquote:Op zaterdag 23 april 2016 13:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom zou je ook niet bij FOX (website oid) kijken
De gids doorlezen, omg wat een zwaarte. Je hebt het verdomme in een oogopslag.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat je daar geen overzicht heb van alle wedstrijden, op die website wel mits ze hun werk doen
Streven we er niet allemaal naar om dingen makkelijker te maken?quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De gids doorlezen, omg wat een zwaarte. Je hebt het verdomme in een oogopslag.
[ afbeelding ]
Dat doe ik lekker wel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Streven we er niet allemaal naar om dingen makkelijker te maken?
Dat doet JR, dat kan je hem moeilijk kwalijk nemen.
Ik kwam er pas maandag achter bij Stoke - Spurs. Überhaupt niet meegekregen dat hij daarheen was verkast.quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wist geeneens dat Shay Given nog voetbalde
Mama gebruikt dopingquote:Op zaterdag 23 april 2016 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Sakho geschorst door Liverpool vanwege een of ander vetverbrandingsmiddel.
Verrassend dat hij bij Bielsa gevoetbald heeft.quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Imbula is écht goed. Die Belgjes hebben keuzes te veel.
Hoezo?quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verrassend dat hij bij Bielsa gevoetbald heeft.
Hazard zal wel geen basisplaats krijgen op het EK lijkt me.quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Fransman?quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Geboren in Vilvoorde, gespeeld voor de Franse jeugdelftallen, maar hier en daar wordt gesugereerd dat hij meegaat met België naar het EK.quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Fransman?
Ik kende hem overigens niet hoor maar dit zegt google mij.
Ik kwam er al achter dat ik er flink naast zat. Hij heeft zich in 2012 tot Fransman laten naturaliseren maar blijkt nu bezig te zijn met een Belgisch paspoort (Die hij nog niet heeft)quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geboren in Vilvoorde, gespeeld voor de Franse jeugdelftallen, maar hier en daar wordt gesugereerd dat hij meegaat met België naar het EK.
Hazard speelt altijd, of dat terecht is een ander verhaal. Keuzes zat.quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hazard zal wel geen basisplaats krijgen op het EK lijkt me.
Op het WK was hij ook vreselijk slecht en mocht hij ook blijven staanquote:Op zaterdag 23 april 2016 14:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hazard speelt altijd, of dat terecht is een ander verhaal. Keuzes zat.
Het is Wilmots, die doet en roept de meest vreemde dingen. Voorbeeld: Bakkali speelde drie wedstrijden leuk bij PSV: opgeroepen. Hij speelde anderhalve wedstrijd bij Valencia: opgeroepen. Musonda is maanden lang een openbaring bij Betis: ''Te vroeg, moet meer laten zien, meer spelen.''quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op het WK was hij ook vreselijk slecht en mocht hij ook blijven staan
Elke coach heeft zijn lievelingetjes helaas.quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is Wilmots, die doet en roept de meest vreemde dingen. Voorbeeld: Bakkali speelde drie wedstrijden leuk bij PSV: opgeroepen. Hij speelde anderhalve wedstrijd bij Valencia: opgeroepen. Musonda is maanden lang een openbaring bij Betis: ''Te vroeg, moet meer laten zien, meer spelen.''
Van hun verdedigende blok is weinig meer over in ieder geval. City krijgt gewoon de vrije doortocht af en toequote:Op zaterdag 23 april 2016 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Worden door elke fatsoenlijke ploeg wel ruim verslagen. Nergens tegen Spurs.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van hun verdedigende blok is weinig meer over in ieder geval. City krijgt gewoon de vrije doortocht af en toe
Zo speel ik overigens ook Fifa dus het voelt wel vertrouwd
Laat me tegen je spelenquote:Op zaterdag 23 april 2016 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van hun verdedigende blok is weinig meer over in ieder geval. City krijgt gewoon de vrije doortocht af en toe
Zo speel ik overigens ook Fifa dus het voelt wel vertrouwd
Laat me eerst heel even voelen danquote:Op zaterdag 23 april 2016 14:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Viezerik, oprotten naar de homo SC jij
Bah bahquote:Op zaterdag 23 april 2016 14:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Laat me eerst heel even voelen dan
Waar zie jij hem heen gaan deze zomer?quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Touré is ook niet meer wat het geweest is
China/VSquote:Op zaterdag 23 april 2016 14:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waar zie jij hem heen gaan deze zomer?
Nee. En ik ben ook niet in voor vieze spelletjes.quote:
Die gaat even cashen in China om zijn honderd dorpen in Ivoorkust te onderhoudenquote:Op zaterdag 23 april 2016 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Touré is ook niet meer wat het geweest is
Is dat met m'n boi Seth Rogen?quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat lijkt Bad Neighbours 2 mij een kutfilm zeg.
Baconbus vind Zac Efron wel een lekker ding ander en ik ook wel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat lijkt Bad Neighbours 2 mij een kutfilm zeg.
Daar zal hij blij mee zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Baconbus vind Zac Efron wel een lekker ding ander en ik ook wel.
Mijn pener wil dan door mijn spandex heen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Baconbus vind Zac Efron wel een lekker ding ander en ik ook wel.
Jij bent niet zo'n Real Madrid fan hèquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ze dinsdag maar met 3-0 uithalen. Dan gaat de vlag uit.
Stijn wil graag dat City extra belast wordt zodat zijn held Van Gaal de CL alsnog bereikt.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent niet zo'n Real Madrid fan hè
Dit klopt niet. Het zou een schande van een ongekend formaat zijn als Real Madrid de finale haalt. Plus liever dat City rechtstreeks de CL haalt dan via de voorrondes, want Pep. En dat heeft feitelijk niets met mijn Louis van Gaal-haat te maken. Succes ermee.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn wil graag dat City extra belast wordt zodat zijn held Van Gaal de CL alsnog bereikt.
Waarom ben jij zo'n Guardiola fan?quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Het zou een schande van een ongekend formaat zijn als Real Madrid de finale haalt. Plus liever dat City rechtstreeks de CL haalt dan via de voorrondes, want Pep. En dat heeft feitelijk niets met mijn Louis van Gaal-haat te maken. Succes ermee.
Dat is een randzaak.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo'n Guardiola fan?
Die gedraagt zich toch ook vaak zat als een enorme debiel
Pepquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo'n Guardiola fan?
Die gedraagt zich toch ook vaak zat als een enorme debiel
Als Pepje de CL dit jaar niet wint dat heeft hij gewoon gefaald in zijn dienstverband bij Bayern Munchenquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Het zou een schande van een ongekend formaat zijn als Real Madrid de finale haalt. Plus liever dat City rechtstreeks de CL haalt dan via de voorrondes, want Pep. En dat heeft feitelijk niets met mijn Louis van Gaal-haat te maken. Succes ermee.
Dit jaar zijn ze de grootste favoriet inderdaad. Maar Atletico wordt nog akelig genoeg. Ik zou me er eerder druk overmaken als het tegen pakweg Wolfsburg vergeven wordt.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Pepje de CL dit jaar niet wint dat heeft hij gewoon gefaald in zijn dienstverband bij Bayern Munchen
#Dtz
Ik denk dat Atletico doorgaat tegen Bayern.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit jaar zijn ze de grootste favoriet inderdaad. Maar Atletico wordt nog akelig genoeg. Ik zou me er eerder druk overmaken als het tegen pakweg Wolfsburg vergeven wordt.
Dat mag. Ik durf het niet te zeggen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Atletico doorgaat tegen Bayern.
Gun het Bayern verder wel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag. Ik durf het niet te zeggen.
Pellegrini heeft gewoon een nietszeggend kudtelftal samengesteld. Obsessie voor matige negers buiten Yaya.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gun het Bayern verder wel.
Atletico vind ik toch een wat te verdedigende ploeg en teveel matennaaiers. City is geen bijzondere ploeg en verdienen het echt niet en Real is gewoon een kutclub.
Bij Barca zitten meer 'matennaaiers' dan bij Atletico.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gun het Bayern verder wel.
Atletico vind ik toch een wat te verdedigende ploeg en teveel matennaaiers. City is geen bijzondere ploeg en verdienen het echt niet en Real is gewoon een kutclub.
Maar Barca doet helemaal niet meer mee, dus dat is niet zo rullevant.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bij Barca zitten meer 'matennaaiers' dan bij Atletico.
wowquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pellegrini heeft gewoon een nietszeggend kudtelftal samengesteld. Obsessie voor matige negers buiten Yaya.
Ik ben wel benieuwd wat Pep ervan gaat maken. En dan deze zomer ook Klopp die transfers gaat doen en kijken wat Lowietje gaat halen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pellegrini heeft gewoon een nietszeggend kudtelftal samengesteld. Obsessie voor matige negers buiten Yaya.
Wordtquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat Pep ervan gaat maken. En dan deze zomer ook Klopp die transfers gaat doen en kijken wat Lowietje gaat halen.
Word een genotszomer qua transfers.
5 teams.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:14 schreef Ludacriss het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als Man city 4de wordt en de CL wint, daarnaast wint Liverpool de EL. Mag Arsenal dan geen CL spelen? Mogen maar 4 teams max de CL in dacht ik?
en nu in allebei de wedstrijden helemaalquote:Op zaterdag 23 april 2016 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Verdomme, mis je 7 minuten is er in beide wedstrijden al gescoord.
gebeurtquote:Op zaterdag 23 april 2016 16:14 schreef Ludacriss het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als Man city 4de wordt en de CL wint, daarnaast wint Liverpool de EL. Mag Arsenal dan geen CL spelen? Mogen maar 4 teams max de CL in dacht ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |