quote:Op zondag 17 april 2016 17:31 schreef Ludacriss het volgende:
Ik vraag me af hoe Hollywood de rode kaart van Vardy gaat verwerken voor zijn kaskraker? Veel emoties, langzame muziek en huilende vrouwen op de tribunes?
Als Tottenham vanavond niet wint dan kan het bijna niet meer mis gaan voor Leicester.quote:Op maandag 18 april 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Lloris (c), Walker, Alderweireld, Vertonghen, Rose; Dier, Dembele; Lamela, Eriksen, Alli; Kane.
Het maakt mij het oprecht geen moer uit. Het is Tottenham van harte gegund, net als Leicester.quote:Op maandag 18 april 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik de enige die het stiekem niet erg vindt wanneer Tottenham ook kampioen wordt?
Louis is kansloos voor het kampioenschap derhalve niet relevantquote:Op maandag 18 april 2016 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Het maakt mij het oprecht geen moer uit. Het is Tottenham van harte gegund, net als Leicester.
Alleen Louis gun ik het niet.
Dit ja. Spurs zou ook gewoon een stunt van jewelste zijn. Nog net iets Specialer als Leicester het wordt, dat dan weer wel.quote:Op maandag 18 april 2016 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Het maakt mij het oprecht geen moer uit. Het is Tottenham van harte gegund, net als Leicester.
http://www.stokesentinel.(...)62-detail/story.htmlquote:
Succes brengt een hoop gekken met zich meequote:Op maandag 18 april 2016 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja. Spurs zou ook gewoon een stunt van jewelste zijn. Nog net iets Specialer als Leicester het wordt, dat dan weer wel.
Maar al die geforceerde Leicester fanboys hier is wel beetje overtrokken allemaal
Niets geforceerd aan. Iedereen houdt van een middelvinger naar het grote geld.quote:Op maandag 18 april 2016 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja. Spurs zou ook gewoon een stunt van jewelste zijn. Nog net iets Specialer als Leicester het wordt, dat dan weer wel.
Maar al die geforceerde Leicester fanboys hier is wel beetje overtrokken allemaal
Maar dat gebeurt toch ook als Spurs hem pakt?quote:Op maandag 18 april 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets geforceerd aan. Iedereen houdt van een middelvinger naar het grote geld.
Spurs zijn niet echt little spendersquote:Op maandag 18 april 2016 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt toch ook als Spurs hem pakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |