Ajax is al jaren de morele kampioen, derhalve juiste TTquote:Op zondag 17 april 2016 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze TT is raar, want PSV is op dit moment kampioen.
Wow.quote:Op zondag 17 april 2016 15:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ajax is al jaren de morele kampioen, derhalve juiste TT
Hoe zet je een gezicht opquote:Op zondag 17 april 2016 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wow.
Jij hebt echt je trollgezicht opgezet vandaag.
Als ik vandaag serieus naar Ajax had gekeken had ik dat waarschijnlijk niet overleefdquote:Op zondag 17 april 2016 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wow.
Jij hebt echt je trollgezicht opgezet vandaag.
In Tagliano's geval zou ik ook een nieuw gezicht opzetten! HAHA!quote:Op zondag 17 april 2016 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van de vorige eigenaar afscheuren en op je gezicht plakken met elastiekjes rond je oren.
TR gezetquote:Op zondag 17 april 2016 15:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
In Tagliano's geval zou ik ook een nieuw gezicht opzetten! HAHA!
(sorry)
Dat kan vanaf hier VBL / [Live Eredivisieverslagen #293] hahahahahaquote:Op zondag 17 april 2016 15:22 schreef Jojoortje het volgende:
Even de reacties teruggelezen tijdens Ajax - Utrecht![]()
![]()
![]()
![]()
Geen penalty, maar vanuit zijn hoek lijkt het wel zo (wat inderdaad wel te billijken valt imo)quote:
Dat ie vanaf zijn positie de bal niet zag, maar wel het contact tussen de spelers. Dus penalty. Erkent zijn fout, want het is geen penalty met beelden.quote:
Was het zicht op de bal kwijt, zag dat Milik in een soort schaar kwam. Na het zien van de beelden geen pingel.quote:
Raar, ik dacht dat hij er heel goed voor stond. Nouja hij zal het wel verkeerd beoordeeld hebbenquote:Op zondag 17 april 2016 15:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen penalty, maar vanuit zijn hoek lijkt het wel zo (wat inderdaad wel te billijken valt imo)
Dat Ajax op 30% speelde tot de 85e minuut.quote:
De bal was uit zijn zicht; hij zag alleen dat het been van Milik vast kwam tussen de twee benen van Janssenquote:Op zondag 17 april 2016 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar, ik dacht dat hij er heel goed voor stond. Nouja hij zal het wel verkeerd beoordeeld hebben
Prima. Een scheids die zijn fout erkent in een cruciale wedstrijd. Zie je zelden.quote:Op zondag 17 april 2016 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ie vanaf zijn positie de bal niet zag, maar wel het contact tussen de spelers. Dus penalty. Erkent zijn fout, want het is geen penalty met beelden.
Heeft Ajax ook eens geluk met penalsquote:
Verfrissend idd.quote:Op zondag 17 april 2016 15:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Prima. Een scheids die zijn fout erkent in een cruciale wedstrijd. Zie je zelden.
wat zegt die debiel?quote:
Anders maakt je je zelf volstrekt belachelijk.quote:Op zondag 17 april 2016 15:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Prima. Een scheids die zijn fout erkent in een cruciale wedstrijd. Zie je zelden.
Eens. Maar het blijft een ongelofelijk fout, op dat moment.quote:Op zondag 17 april 2016 15:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 17 april 2016 15:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De bal was uit zijn zicht; hij zag alleen dat het been van Milik vast kwam tussen de twee benen van Janssen
Datquote:Op zondag 17 april 2016 15:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die neem ik nu niet serieus hoor. 'We hadden de wedstrijd onder controle.'
Dat Ajax de controle had.quote:
Zeg maar wat de Boer net even deed.quote:Op zondag 17 april 2016 15:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Anders maakt je je zelf volstrekt belachelijk.
Frank is klaar voor opnamequote:
'Ik ben blij dat scheidsrechters niet alleen in ons nadeel kunnen fluiten'quote:
Dat is 100% waarquote:Op zondag 17 april 2016 15:26 schreef Kopsterk het volgende:
Frank zei: 'We hebben de scheids nu een keer mee, andere keer hebben we hem tegen'.
Man man manquote:Op zondag 17 april 2016 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
'Ik ben blij dat scheidsrechters niet alleen in ons nadeel kunnen fluiten'
Wat een calimero.quote:Op zondag 17 april 2016 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij niet te zeggen dat Ajax de scheids normaal altijd tegen heeft, maar het kwam er niet al te handig uit inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2016 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Achja, die spelen nog ergens om...quote:Op zondag 17 april 2016 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat alleen maar over Willem 2.
Een scheids staat er niet om achteraf zijn foute te erkennen maar om te zorgen dat tijdens de wedstrijden de juiste beslissingen worden genomen dombo.quote:Op zondag 17 april 2016 15:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2016 15:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij niet te zeggen dat Ajax de scheids normaal altijd tegen heeft, maar het kwam er niet al te handig uit inderdaad.
Noem jij Roland nou een dombo?quote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Een scheids staat er niet om achteraf zijn foute te erkennen maar om te zorgen dat tijdens de wedstrijden de juiste beslissingen worden genomen dombo.
Dat was zo dom van die jongen hequote:
En waar heb ik gezegd dat een scheids er staat om achteraf zijn foute te erkennen?quote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Een scheids staat er niet om achteraf zijn foute te erkennen maar om te zorgen dat tijdens de wedstrijden de juiste beslissingen worden genomen dombo.
Iedereen maakt foutenquote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hey niet tegen Roland he. Even dimmen Dirk.quote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Madquote:Op zondag 17 april 2016 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat meen je nietquote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Snap dan ook niet waarom hij een fout erkent, was terechte pingel.quote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je klinkt mad.quote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Sunri5e gewoon echt zo dom isquote:Op zondag 17 april 2016 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sunri5e hoort ook in de categorie PizzaGeit
Moest lachenquote:Op zondag 17 april 2016 15:31 schreef opperkleurder het volgende:
Kahya over de wissel bij Willem 2: Ik verwacht een speler voor een speler.
Weer wat geleerdquote:Op zondag 17 april 2016 15:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar is hij pas ook achter gekomen. Dat mag je hem niet kwalijk nemen.
Ik denk dat eerste, maar we oordelen hier niemandquote:Op zondag 17 april 2016 15:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Sunri5e gewoon echt zo dom is
Of iemand op FOK is echt een meestertroll
Natuurlijk niet, het was slechts een vrije gedachtequote:Op zondag 17 april 2016 15:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat eerste, maar we oordelen hier niemand
NIEMAND is zo dom, dat kan gewoon niet.quote:Op zondag 17 april 2016 15:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Sunri5e gewoon echt zo dom is
Of iemand op FOK is echt een meestertroll
Hij blijkt overigens in andere delen van het forum wel normale taal te kunnen gebruikenquote:Op zondag 17 april 2016 15:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
NIEMAND is zo dom, dat kan gewoon niet.
Maar ter zijn verdediging: hij is niet in Nederland geboren.quote:Op zondag 17 april 2016 15:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
NIEMAND is zo dom, dat kan gewoon niet.
Hmm...quote:Op zondag 17 april 2016 15:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Laat hem het maar doen samen met Rankovic.
Ik denk dat je PSVCL bedoeltquote:Op zondag 17 april 2016 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ter zijn verdediging: hij is niet in Nederland geboren.
Dus..
Litmanen kan er ook wat vanquote:
"Milik kan er niets van"quote:
Zijn laatste post dateert van 11 september zie ikquote:Op zondag 17 april 2016 15:38 schreef Caland het volgende:
Leeft da_sandman eigenlijk nog? Dat was ook altijd wel een genotscalimero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |