Wat scheelde het? Hij heeft wel even ondersteboven gezetenquote:Op zondag 17 april 2016 15:05 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Dacht echt die gaat rollen..,
Di Grassi er ook uit denk ik..
Youtube is snel vandaagquote:
Slaat nergens op. Dit gaat over WEC. Zo heet het kampioenschap, zo kan het topic ook gewoon heten.quote:Op zondag 17 april 2016 15:44 schreef Peterselieman het volgende:
Sportscar en GT-racen: Op naar Le Mans
zoiets?
Dus gewoon net als het IndyCar-topic. Het hoeft niet zo moeilijk te zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 15:19 schreef heywoodu het volgende:
Door een leek wat WEC betreft: is het te vergelijken met de IndyCar Series en de Indy 500? Er is een topic over de IndyCar, waar gewoon over het hele seizoen en de races gesproken wordt (inclusief nieuws over de Indy 500) en als het tijd is voor de Indy 500 wordt de TT gewoon gewijzigd naar iets als "[IndyCar] #12 Tijd voor de Indy 500"
Gaat alleen om de TT,wat er besproken wordt gaat niet veranderen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:52 schreef TargaFlorio het volgende:
De belangstelling voor dit soort racen is niet zo groot op Fok dus dan kun je beter één topic hebben dan allemaal versplinterde topics. Dat is mijn mening althans.
Ik ben niet geinteresseerd in Blancpain dus waarom moet ik dan dit topic steeds omhoog zien komen als dat ook gewoon ergens anders kan?quote:Op zondag 17 april 2016 15:52 schreef TargaFlorio het volgende:
De belangstelling voor dit soort racen is niet zo groot op Fok dus dan kun je beter één topic hebben dan allemaal versplinterde topics. Dat is mijn mening althans.
Niet meer. Afgesplitst van de F1-divisie.quote:
De oude eigenaren van Manor zijn dit team gestart.quote:
Mwah het gat was maar een paar seconden dus ik denk dat #2 sowieso nog wel een aanval had gepleegd.quote:Op zondag 17 april 2016 16:16 schreef Jigzoz het volgende:
Safetycar is wel gunstig voor de race. Misschien dan toch nog een Porsche op 1.
Ja, ik ben wel een Porsche-fan.
Join the clubquote:Op zondag 17 april 2016 16:16 schreef Jigzoz het volgende:
Safetycar is wel gunstig voor de race. Misschien dan toch nog een Porsche op 1.
Ja, ik ben wel een Porsche-fan.
Ik heb geen LT bij de hand, maar die heeft toch al een paar rondjes achterstand?quote:Op zondag 17 april 2016 16:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mwah het gat was maar een paar seconden dus ik denk dat #2 sowieso nog wel een aanval had gepleegd.
Nu doet de #6 Toyota misschien wel weer mee.
Nee, de Toyota's reden tot nu toe steeds op ongeveer een halve minuut tot 45 seconden achterstand. Ze verliezen in het verkeer nogal wat maar op een lege baan zijn ze ongeveer net zo snel als Audi.quote:Op zondag 17 april 2016 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen LT bij de hand, maar die heeft toch al een paar rondjes achterstand?
Porsche #1 uit leidende positie gekegeld met bijna koprol door een GTquote:Op zondag 17 april 2016 17:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Zo, terug van het wokken met de familie, en nu nog 90 minuten WEC mee pakken
Update graag.
thnxquote:Op zondag 17 april 2016 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Porsche #1 uit leidende positie gekegeld met bijna koprol door een GT
Audi #8 nokte er plots me
Toyota #5 had een lekke band die het complete bodywork heeft vernield
Klopt. En Porsche heeft zo gewoon een 1-2 weggegooid.quote:Op zondag 17 april 2016 17:55 schreef Nattekat het volgende:
En volgens mij is Audi nu geklopt. Zij moeten nog minimaal een keer naar binnen. Als Porsche het nog even volhoudt, hoeven zij ook nog maar één keer
Nou is de #1 er gewoon uitgekegeld...quote:Op zondag 17 april 2016 17:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Klopt. En Porsche heeft zo gewoon een 1-2 weggegooid.
Hmja...quote:Op zondag 17 april 2016 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou is de #1 er gewoon uitgekegeld...
Maar op een heel andere manier. Op Spa is low downforce, Silverstone is high.quote:Op zondag 17 april 2016 18:33 schreef Jigzoz het volgende:
Nou ja, aan de andere kant zegt dit wel weer wat over de kansen op Spa. Ook een hogesnelheidsbaan tenslotte.
Hoe de watte?quote:Op zondag 17 april 2016 18:38 schreef Sinister-D- het volgende:
De GT's die voor de 10 kleine negertjes door kunnen
jij kent de uitspraak "10 kleine negertjes" (van het boek) niet? Mol gebruikt(e) die anders overvloedig.quote:
afhankelijk van mijn kameraderij, als alles goed gaag gaan we met 3.quote:Op zondag 17 april 2016 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Nog mensen die daar naartoe gaan?
Ik zou graag willen, maar dan moet ik alleen en volgens mij is het OV naar Spa geen doenquote:Op zondag 17 april 2016 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Nog mensen die daar naartoe gaan?
quote:The winning car from this afternoon’s opening round of the 2016 FIA WEC at Silverstone, the Audi Sport R18 of Andre Lotterer, Benoit Treluyer and Marcel Fassler has been excluded from the results after its front skid plank was found to be worn outside the permitted tolerances in post race scrutineering.
Audi have until 23:55 tonight to appeal the decision but if it stands then the #2 Porsche 919 of Marc Lieb, Romain Dunas and Neel Jani will be elevated to the race win, with the #6 Toyota in second place and the #13 Rebellion Racing R-One making the final step on the podium
Lokale tijd, dus 0:55. Het is inmiddels officieel.quote:Op maandag 18 april 2016 10:08 schreef Sinister-D- het volgende:
"23.55 tonight". Dus dat was gisteren als het bericht nog geplaatst ie op de 17de?
Geen plannen. Is toch ruim 8 uur rijden in totaal.quote:Op maandag 18 april 2016 00:30 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar dan moet ik alleen en volgens mij is het OV naar Spa geen doen
Ga jij niet toevallig?
uur verschil, compleet vergetenquote:Op maandag 18 april 2016 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lokale tijd, dus 0:55. Het is inmiddels officieel.
Yes , echt een aanrader.quote:Op zondag 17 april 2016 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Nog mensen die daar naartoe gaan?
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:55 schreef Ferry_76 het volgende:
Le Mans op Eurosport voortaan helaas zonder Peter Baert...:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)t-52-overleden.dhtml
Klopt; ook in dat topic even een post gemaakt..quote:Op maandag 2 mei 2016 19:22 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Hij deed toch ook de WTCC als commentator ?
vond het een leuke commentator met van die mooie benamingen, uitspraken ,quote:Op maandag 2 mei 2016 19:34 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Klopt; ook in dat topic even een post gemaakt..
Dat waren inderdaad typisch Baert uitspraken.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:19 schreef King_Merc het volgende:
[..]
vond het een leuke commentator met van die mooie benamingen, uitspraken ,
"Hij is komen tikken" (even een touche )
"In de kattenbak belanden" (grindbak)
Etc
Vetquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit karretje kwam ik toevallig in Berlijn in een VAG pop-up store tegen.
Op de hoek Unter den Linden - Friederichstrasse, als je toch in de buurt bent.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:54 schreef Fir3fly het volgende:
https://www.instagram.com/p/BE3o2T3OuWY/
Cockpit van de Toyota.
quote:The Headlines after Free Practice Two at Spa:
New Toyota TS 050 HYBRID takes 1-2 sweep after Free Practice 2 this afternoon
Kazuki Nakajima’s time of 1m58.556s heads teammate Stephane Sarrazin’s 1m58.711s
Porsche third and fourth as No.1 919 Hybrid leads No.2 sister machine
Audi suffer tough start as No.7 places fifth and No.8 R18 fails to take part after technical problems
Nick Heidfeld sets LM1 Privateer pace with 2m04.850s in No.12 Rebellion R-One AER
Richard Bradley takes quickest LMP2 lap time on 2m07.865 in No.45 Manor ORECA 05
G-Drive Racing in second and No.36 Signatech Alpine in third separated by just 0.001s!
AF Corse Ferrari lead LMGTE Pro as Calado sets best of 2m18.494s
Aston Martin second with No.97 car and No.71 AF Corse Ferrari third
AF Corse Ferrari also takes LMGTE Am top slot ahead of Gulf Racing Porsche
Session shortened to retrieve stranded No.26 G-Drive ORECA and Larbre Competition Corvette
http://www.dailysportscar(...)ortened-session.htmlquote:FIA WEC: Spa, Free Practice 2, Toyota To The Fore In Shortened Session
on 05/05/2016 16:53 in 2016, FIA WEC, FIA WEC Race Reports, Latest News, News
After Porsche sat comfortably at the top of the times in FP1 with both its cars, Toyota did the same in the second session of the weekend. The #6 Toyota TS050 headed a 1-2 for the Japanese team, with Stephane Sarrazin setting a 1:58.556 after ten minutes of running.
Second in the order was the sister car, with Kazuki Nakajima completing a lap of 1:58.711 on his first flyer. The Porsches meanwhile, came in third and fourth overall, with the #1 of Timo Bernhard, Mark Webber and Brendon Hartley the quicker of the two, six tenths off Sarrazin.
It was not a good session for Audi however; the #7 was fifth overall, and the #8 didn’t take part due to a failure of the front axle drivetrain, which needed to be repaired.
ByKolles split the two Rebellions in the LMP1-L sub-class, with the #12 R-One heading the trio.
In LMP2 Richard Bradley in the #45 Manor Oreca jumped to the top of the class order with 45 minutes remaining after the G-Drive Jota Gibson led the way in the opening minutes.
Giedo Van Der Garde looked like he was going to finish up fastest after his early hot lap of 2:08.709. But Bradley pushed the 015S down to second with a 2:08.341.
James Calado’s #51 AF Corse 488 topped the GTE runners, pipping Aston Martin who sat 1-2 for a time. The British driver, put up a 2:18.494 which was half a second quicker than the #97 Aston Martin in second.
AF Corse also went fastest in GTE Am. Rui Aguas was quickest of the #83 458’s trio, reeling off a 2:20.130.
It wasn’t a good day for Larbre Competition. After stopping on the way back to the pits in FP1 after the chequered flag fell, the #50 C.7R was reported midway through the running as losing fuel out on track by race control, before hitting the barriers in the final ten minutes at Turn 13 with Yutaka Yamagishi driving. The shunt brought out a full-course yellow and then the red flags.
Meh, dat heb ik nietquote:
Ze rijden op dezelfde banden als de kwalificatie, dus de zachtere banden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Vraag me af of ze er wat aan hebben. Volgens de commentators hebben ze andere banden dan de rest.
Ander type banden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze rijden op dezelfde banden als de kwalificatie, dus de zachtere banden.
Oh dat kan ook. Michelin maakt voor iedere auto andere banden als dat gevraagd wordt geloof ik.quote:
Ze waren toch wel een minuut of 20 te vroeg, dat kan ze een extra stop kosten...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Scheelt dat ze al redelijk ver in de stint waren, dan doet enkel het langzame rondje pijn. Dit wil je niet vlak na je pitstop hebben.
Wildcard voor die auto, normaal rijden ze in ELMS.quote:
Porsche #2 ook al. Wow.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:05 schreef Nattekat het volgende:
Die kunnen we afschrijven als er geen gekke dingen gebeuren...
quote:
Dat is de 7. De 8 ligt nog steeds tweede.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
kreeg niemand mee, en er was geen oppas voor de kleine
Eerst witte rook, daarna ontplofte de rem.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Zelden meegemaakt dat ze bij Radio Le Mans erlangs zaten was toch duidelijk dat de #44 Manor een kapotte remschijf heeft linksvoor, en dan hebben zij het over een lockup
Vorige keer ook al.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Dan hebben we gewoon een Rebellion op het podium
er bestaat ook leven, en voornamelijk bier, buiten het internetquote:
Ah, ik dacht barbecue.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
er bestaat ook leven, en voornamelijk bier, buiten het internet
Beknopte update iemand.?
waar denk je dat dat bier bij hoortquote:
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
waar denk je dat dat bier bij hoort
Die complete hoofdtribune zat vol voor de finishquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:46 schreef Fir3fly het volgende:
Trouwens bijna 60.000 man op het circuit. Weer veel meer dan vorig jaar .
Leuk. Volgend jaar ga ik ook weer eens.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:33 schreef M90 het volgende:
Was weer fantastisch gisteren op spa prachtig weer erbij veel uitvallers/pech in LMP1 prachtig gevecht op het einde in LMP2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2016 14:31 schreef M90 het volgende:
Over 2 weken 24h Nürburgring
[ afbeelding ]
Entry list
SP9
Aston Martin x2
Audi x9
Bentley x2
BMW x7
Lamborghini x1
Mercedes x9
Nissan x2
Porsche x5
quote:Op maandag 16 mei 2016 14:31 schreef M90 het volgende:
Over 2 weken 24h Nürburgring
[ afbeelding ]
Entry list
SP9
Aston Martin x2
Audi x9
Bentley x2
BMW x7
Lamborghini x1
Mercedes x9
Nissan x2
Porsche x5
eerste plaatje in het midden is hem. gentleman-coureur uit Den Dolder. Heet Gerwin Schuring, voor zover ik snel heb kunnen achterhalenquote:
Dat slaat toch nergens opquote:Op maandag 16 mei 2016 15:17 schreef M90 het volgende:
Ook wel typisch aan dit event dat het zo op de entry list mag
[ afbeelding ]
Dit zie je wel meer in VLN en 24 Uren van Nurburgring.quote:
9/10, waarvan eentje goed gegokt. 8/10 wist ik zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:28 schreef Fir3fly het volgende:
https://www.carthrottle.c(...)the-zoomed-in-photo/
Ik had ze allemaal goed.
Welke had je fout (of gegokt?) De Sauber ?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
9/10, waarvan eentje goed gegokt. 8/10 wist ik zeker
Ik schaam me kapot, maar ik had de 919 Hybrid fout Ik zat meteen daarna ook echt zoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Welke had je fout (of gegokt?) De Sauber ?
1989 winnaar . Eigenlijk een vermomd Mercedes fabrieksteam in die tijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot, maar ik had de 919 Hybrid fout Ik zat meteen daarna ook echt zo
De Sauber gegokt inderdaad, ik kende die niet. De rest was goed herkenbaar eigenlijk
Ah kijk Die 787B, wat een prachtapparaat is dat ook. Je hoeft alleen die kleurencombinatie maar te zien en je weet het meteen Had hetzelfde bij de Bentley en de Toyotaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
1989 winnaar . Eigenlijk een vermomd Mercedes fabrieksteam in die tijd.
Interessant is dat dus GM interesse heeft, BMW was al bekend maar zullen wachten tot 2019. Maar het meest in het oog springend is Nissan dat het misschien weer wil proberen . Hopelijk deze keer dan met een fatsoenlijke auto niet gebaseerd op lucht en mooie praatjes.quote:Our friends at the Le Maine Libre newspaper have published an exclusive interview with the ACO President Pierre Fillon yesterday which includes several very interesting pieces of news and information:
Interest from New Constructors
On the subject of potential new constructors joining the Le Mans 24 Hours field:
“Ferrari will remain in F1 until they become world champions. I would find it an excellent idea if Fiat positioned Alfa Romeo in Endurance racing.
“We are hopeful to see the return of a French brand some day.
“We are currently working/talking with General Motors, Cadillac, as well as Nissan who is working on a project after missing its last return. We are also talking with other German brands (most likely a reference to the current interest from BMW).”
“Cost control and promotion of new technologies allowing all [constructors] to compete with equal chances is central to our regulations.”
French F1 Grand Prix
Mr Fillon also indicates that FIA President Jean Todt has asked the ACO to organise a French F1 GP at Le Mans. Fillon, for the time being has declined for essentially two motives. First, he sees no need for it “I think it would not bring anything” and second, “We would need to invest 17 or 18 Million euros and finance it via the ticket booths exclusively, At best, we would be (financially) breaking even on such an event”.
New Events for the Le Mans Track
An event dedicated to old bikes (similar to what is done for cars at Le Mans Classic) seems well on the way. Timing is unclear although Fillon indicated it is for very soon.
Le Mans Resort
The project to develop the Le Mans estate to attract more year-round visitors will be discussed some more over the summer. He confirms the timing of the project’s roll-out; 2019-2023.
“It won’t be a theme park but more of an experience related to the history of the 24 Hours of Le Mans and (technical) innovation showing how mobility is heading towards electricity and hydrogen”.
Le Mans resort will be opened from early April to the end of October and will be located from the Musee des 24 Heures all the way down to the Karting track. Visitors will be going through LM resort in autonomous cars (Google car like).
Other projects
An ACO smartphone app will be rolled out for this year’s Le Mans 24 Hours – primarily designed for newcomers. The purpose is to guide these new fans and help them get the best out of the event: where should they go, at what time, etc…
A Hotel will be built at Antares. It is a joint effort of the ACO and an as yet undisclosed hotel chain.
Tja, GM kent het klappen van de zweep natuurlijk met de Corvette. Zouden ze dan de CTS-V van Cadillac willen doorontwikkelen als GTE-wagen? Nissan moet gewoon even een R390 of R391 afstoffen Of alleen de GT-R inzetten in de lagere klassenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:31 schreef Fir3fly het volgende:
Interessant is dat dus GM interesse heeft, BMW was al bekend maar zullen wachten tot 2019. Maar het meest in het oog springend is Nissan dat het misschien weer wil proberen . Hopelijk deze keer dan met een fatsoenlijke auto niet gebaseerd op lucht en mooie praatjes.
Met dit soort dingen heb ik toch altijd "eerst zien dan geloven".quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:31 schreef Fir3fly het volgende:
Interessant interview met de president van de ACO (eigenaar Le Mans circuit en samen met de FIA organisator van WEC) in een Franse krant. Dailysportscar heeft er wat interessante dingetjes uit gehaald:
[..]
Interessant is dat dus GM interesse heeft, BMW was al bekend maar zullen wachten tot 2019. Maar het meest in het oog springend is Nissan dat het misschien weer wil proberen . Hopelijk deze keer dan met een fatsoenlijke auto niet gebaseerd op lucht en mooie praatjes.
Het enige dat mij een beetje doet bibberen zijn de woorden 'cost control' . De mythe dat regelgeving voor verlagen van kosten kan zorgen is helaas nog steeds niet doorbroken, zo blijkt.
Ook maar even de laatste 20 minuten kijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:51 schreef M90 het volgende:
Top 30 qualifying 24H Nürburgring
Livestream
Commentaar radio le mans (engels)
live streams onboards
live timing
twitter:Mattzel89 twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 20:22:58 #Catsburg the next one in the barriers #24hNurburgring https://t.co/uTjZRT6e8w reageer retweet
In de uitloopronde? Hij heeft toch 7e tijd neergezet?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:23 schreef M90 het volgende:twitter:Mattzel89 twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 20:22:58 #Catsburg the next one in the barriers #24hNurburgring https://t.co/uTjZRT6e8w reageer retweet
Duitse livestream, Engelse livestream, allerlei onboard livestreams...Vodafone pakt uitquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:26 schreef M90 het volgende:
Nürburgring 24hours, start binnen 5 minuten
Entry list
Overzicht streams (11 onboards)
Engels commentaar
Live timing
kan helaas vandaag niet heel veel zien
Hier idd meteen de engelse live stream met radio le mans erbij, thanksquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Duitse livestream, Engelse livestream, allerlei onboard livestreams...Vodafone pakt uit
Volgens mij is dit de eerste race die ik ooit zie op de Nordschleifequote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:30 schreef M90 het volgende:
[..]
Hier idd meteen de engelse live stream met radio le mans erbij, thanks
coverage is de afgelopen jaren echt heel sterk verbeterd
Maar dat is ook vaag, dan ben je de helft van de tijd dus de tegenstander van een team waar je de andere helft juist voor rijdtquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:41 schreef M90 het volgende:
vaak wel paar coureurs die met meer dan 1 auto mee rijden , maar 2 exact gelijk heb ik volgens mij nog niet gezien
eerste uitvaller?twitter:AMR_Official twitterde op zaterdag 28-05-2016 om 15:46:56 The wind has changed and the clouds are gathering above the @nuerburgring. #teamAMR #n24h https://t.co/trDR1wNzl5 reageer retweet
twitter:PorscheRaces twitterde op zaterdag 28-05-2016 om 15:50:09 Accident #911GT3R No 911 @NickTandyR . Car not moving at the moment. Rear damaged. #24hNurburgring reageer retweet
Wat een onzinquote:
Denk dat deze rode vlag niet voor de regen is...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:22 schreef heywoodu het volgende:
Zet er regenbanden onder en gaan. Ook hier kom je met rustig rijden echt wel door.
Allemaal van die amateurs die denken "oh ik rem wel even 2 seconden eerder, niks aan de hand"quote:
Ja ok, dat is wel een plausibele verklaringquote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:23 schreef M90 het volgende:
Denk dat er iets teveel auto's her en der stil staan
En de derde formation lap is ook onderweg inmiddels.quote:
Mooiste niet-Nederlandse taal alleen luister ik hier toch maar naar eindbaas Martin Havenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:04 schreef Geralt het volgende:
Rote ampel ist an und jetzt grun!!!
Wat een graftaal is dat Deutsch ook
Die junges brauchen einfach dikke eier zei hij net op de duitserquote:
Mooiste circuit ter wereld.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:42 schreef JimmyManna het volgende:
Blijft geweldig, die onboard beelden over deze baan
Kutleven ja...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:54 schreef heywoodu het volgende:
Best jammer als je band er ongeveer 200 meter na het opdraaien van de Nordschleife vandoor gaat.
En dan mag je nog zo'n 20 kilometer terug naar de pitstraat op drie banden...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:54 schreef heywoodu het volgende:
Best jammer als je band er ongeveer 200 meter na het opdraaien van de Nordschleife vandoor gaat.
Hij zal vast wel in de pits komen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Denkt die commentator nog dat ze in de pits kunnen komen?
Je mag toch duwen?quote:
En anders wel achterop een bergingswagenquote:
Dat lijkt me dan weer vrij sterkquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En vervolgens reparatie en dan weer gaan met die banaan?
Even nieuwe motor inlepelen en klaar tochquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En vervolgens reparatie en dan weer gaan met die banaan?
Ik kijk op Youtube via een Vodafonestreamquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Oh er is ook een RLM stream, had ik dat maar eerder geweten.
Je hebt een Duitse en Engelse (Radio Le Mans) Vodafone stream.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik kijk op Youtube via een Vodafonestream
Och inderdaad, die kijk ik inderdaadquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je hebt een Duitse en Engelse (Radio Le Mans) Vodafone stream.
RLM stream:
edit: je was snellerquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Maar de 8 en 88 hebben in de startlijst ook exact dezelfde opstelling, dat kan toch niet
GMTA, zie de post hierbovenquote:Op zondag 29 mei 2016 01:38 schreef M90 het volgende:
[..]
Net op radio le mans wat interessante info hierover, dit was een bewuste strategie, 2 gelijke line-ups. De beste gepositioneerde auto na zoveel uur bleef in de race, daarom is de #8 er nu uit en de #88 rijdt nog rond
twitter:NickMcMillen80 twitterde op zondag 29-05-2016 om 02:05:45 Wow. HTP Motorsport Mercedes just hit the wall hard. Driver appeared to be fine. #N24h https://t.co/RCZxllKQGc reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |