Wat scheelde het? Hij heeft wel even ondersteboven gezetenquote:Op zondag 17 april 2016 15:05 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Dacht echt die gaat rollen..,
Di Grassi er ook uit denk ik..
Youtube is snel vandaagquote:
Slaat nergens op. Dit gaat over WEC. Zo heet het kampioenschap, zo kan het topic ook gewoon heten.quote:Op zondag 17 april 2016 15:44 schreef Peterselieman het volgende:
Sportscar en GT-racen: Op naar Le Mans
zoiets?
Dus gewoon net als het IndyCar-topic. Het hoeft niet zo moeilijk te zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 15:19 schreef heywoodu het volgende:
Door een leek wat WEC betreft: is het te vergelijken met de IndyCar Series en de Indy 500? Er is een topic over de IndyCar, waar gewoon over het hele seizoen en de races gesproken wordt (inclusief nieuws over de Indy 500) en als het tijd is voor de Indy 500 wordt de TT gewoon gewijzigd naar iets als "[IndyCar] #12 Tijd voor de Indy 500"
Gaat alleen om de TT,wat er besproken wordt gaat niet veranderen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:52 schreef TargaFlorio het volgende:
De belangstelling voor dit soort racen is niet zo groot op Fok dus dan kun je beter één topic hebben dan allemaal versplinterde topics. Dat is mijn mening althans.
Ik ben niet geinteresseerd in Blancpain dus waarom moet ik dan dit topic steeds omhoog zien komen als dat ook gewoon ergens anders kan?quote:Op zondag 17 april 2016 15:52 schreef TargaFlorio het volgende:
De belangstelling voor dit soort racen is niet zo groot op Fok dus dan kun je beter één topic hebben dan allemaal versplinterde topics. Dat is mijn mening althans.
Niet meer. Afgesplitst van de F1-divisie.quote:
De oude eigenaren van Manor zijn dit team gestart.quote:
Mwah het gat was maar een paar seconden dus ik denk dat #2 sowieso nog wel een aanval had gepleegd.quote:Op zondag 17 april 2016 16:16 schreef Jigzoz het volgende:
Safetycar is wel gunstig voor de race. Misschien dan toch nog een Porsche op 1.
Ja, ik ben wel een Porsche-fan.
Join the clubquote:Op zondag 17 april 2016 16:16 schreef Jigzoz het volgende:
Safetycar is wel gunstig voor de race. Misschien dan toch nog een Porsche op 1.
Ja, ik ben wel een Porsche-fan.
Ik heb geen LT bij de hand, maar die heeft toch al een paar rondjes achterstand?quote:Op zondag 17 april 2016 16:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mwah het gat was maar een paar seconden dus ik denk dat #2 sowieso nog wel een aanval had gepleegd.
Nu doet de #6 Toyota misschien wel weer mee.
Nee, de Toyota's reden tot nu toe steeds op ongeveer een halve minuut tot 45 seconden achterstand. Ze verliezen in het verkeer nogal wat maar op een lege baan zijn ze ongeveer net zo snel als Audi.quote:Op zondag 17 april 2016 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen LT bij de hand, maar die heeft toch al een paar rondjes achterstand?
Porsche #1 uit leidende positie gekegeld met bijna koprol door een GTquote:Op zondag 17 april 2016 17:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Zo, terug van het wokken met de familie, en nu nog 90 minuten WEC mee pakken
Update graag.
thnxquote:Op zondag 17 april 2016 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Porsche #1 uit leidende positie gekegeld met bijna koprol door een GT
Audi #8 nokte er plots me
Toyota #5 had een lekke band die het complete bodywork heeft vernield
Klopt. En Porsche heeft zo gewoon een 1-2 weggegooid.quote:Op zondag 17 april 2016 17:55 schreef Nattekat het volgende:
En volgens mij is Audi nu geklopt. Zij moeten nog minimaal een keer naar binnen. Als Porsche het nog even volhoudt, hoeven zij ook nog maar één keer
Nou is de #1 er gewoon uitgekegeld...quote:Op zondag 17 april 2016 17:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Klopt. En Porsche heeft zo gewoon een 1-2 weggegooid.
Hmja...quote:Op zondag 17 april 2016 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou is de #1 er gewoon uitgekegeld...
Maar op een heel andere manier. Op Spa is low downforce, Silverstone is high.quote:Op zondag 17 april 2016 18:33 schreef Jigzoz het volgende:
Nou ja, aan de andere kant zegt dit wel weer wat over de kansen op Spa. Ook een hogesnelheidsbaan tenslotte.
Hoe de watte?quote:Op zondag 17 april 2016 18:38 schreef Sinister-D- het volgende:
De GT's die voor de 10 kleine negertjes door kunnen
jij kent de uitspraak "10 kleine negertjes" (van het boek) niet? Mol gebruikt(e) die anders overvloedig.quote:
afhankelijk van mijn kameraderij, als alles goed gaag gaan we met 3.quote:Op zondag 17 april 2016 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Nog mensen die daar naartoe gaan?
Ik zou graag willen, maar dan moet ik alleen en volgens mij is het OV naar Spa geen doenquote:Op zondag 17 april 2016 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Nog mensen die daar naartoe gaan?
quote:The winning car from this afternoon’s opening round of the 2016 FIA WEC at Silverstone, the Audi Sport R18 of Andre Lotterer, Benoit Treluyer and Marcel Fassler has been excluded from the results after its front skid plank was found to be worn outside the permitted tolerances in post race scrutineering.
Audi have until 23:55 tonight to appeal the decision but if it stands then the #2 Porsche 919 of Marc Lieb, Romain Dunas and Neel Jani will be elevated to the race win, with the #6 Toyota in second place and the #13 Rebellion Racing R-One making the final step on the podium
Lokale tijd, dus 0:55. Het is inmiddels officieel.quote:Op maandag 18 april 2016 10:08 schreef Sinister-D- het volgende:
"23.55 tonight". Dus dat was gisteren als het bericht nog geplaatst ie op de 17de?
Geen plannen. Is toch ruim 8 uur rijden in totaal.quote:Op maandag 18 april 2016 00:30 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar dan moet ik alleen en volgens mij is het OV naar Spa geen doen![]()
Ga jij niet toevallig?
uur verschil, compleet vergetenquote:Op maandag 18 april 2016 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lokale tijd, dus 0:55. Het is inmiddels officieel.
Yesquote:Op zondag 17 april 2016 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Nog mensen die daar naartoe gaan?
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:55 schreef Ferry_76 het volgende:
Le Mans op Eurosport voortaan helaas zonder Peter Baert...:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)t-52-overleden.dhtml
Klopt; ook in dat topic even een post gemaakt..quote:Op maandag 2 mei 2016 19:22 schreef King_Merc het volgende:
[..]![]()
Hij deed toch ook de WTCC als commentator ?
quote:Op maandag 2 mei 2016 19:34 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Klopt; ook in dat topic even een post gemaakt..
Dat waren inderdaad typisch Baert uitspraken.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:19 schreef King_Merc het volgende:
[..]vond het een leuke commentator met van die mooie benamingen, uitspraken ,
"Hij is komen tikken" (even een touche )
"In de kattenbak belanden" (grindbak)
Etc
Vetquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit karretje kwam ik toevallig in Berlijn in een VAG pop-up store tegen.
Op de hoek Unter den Linden - Friederichstrasse, als je toch in de buurt bent.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:54 schreef Fir3fly het volgende:
https://www.instagram.com/p/BE3o2T3OuWY/
Cockpit van de Toyota.
quote:The Headlines after Free Practice Two at Spa:
New Toyota TS 050 HYBRID takes 1-2 sweep after Free Practice 2 this afternoon
Kazuki Nakajima’s time of 1m58.556s heads teammate Stephane Sarrazin’s 1m58.711s
Porsche third and fourth as No.1 919 Hybrid leads No.2 sister machine
Audi suffer tough start as No.7 places fifth and No.8 R18 fails to take part after technical problems
Nick Heidfeld sets LM1 Privateer pace with 2m04.850s in No.12 Rebellion R-One AER
Richard Bradley takes quickest LMP2 lap time on 2m07.865 in No.45 Manor ORECA 05
G-Drive Racing in second and No.36 Signatech Alpine in third separated by just 0.001s!
AF Corse Ferrari lead LMGTE Pro as Calado sets best of 2m18.494s
Aston Martin second with No.97 car and No.71 AF Corse Ferrari third
AF Corse Ferrari also takes LMGTE Am top slot ahead of Gulf Racing Porsche
Session shortened to retrieve stranded No.26 G-Drive ORECA and Larbre Competition Corvette
http://www.dailysportscar(...)ortened-session.htmlquote:FIA WEC: Spa, Free Practice 2, Toyota To The Fore In Shortened Session
on 05/05/2016 16:53 in 2016, FIA WEC, FIA WEC Race Reports, Latest News, News
After Porsche sat comfortably at the top of the times in FP1 with both its cars, Toyota did the same in the second session of the weekend. The #6 Toyota TS050 headed a 1-2 for the Japanese team, with Stephane Sarrazin setting a 1:58.556 after ten minutes of running.
Second in the order was the sister car, with Kazuki Nakajima completing a lap of 1:58.711 on his first flyer. The Porsches meanwhile, came in third and fourth overall, with the #1 of Timo Bernhard, Mark Webber and Brendon Hartley the quicker of the two, six tenths off Sarrazin.
It was not a good session for Audi however; the #7 was fifth overall, and the #8 didn’t take part due to a failure of the front axle drivetrain, which needed to be repaired.
ByKolles split the two Rebellions in the LMP1-L sub-class, with the #12 R-One heading the trio.
In LMP2 Richard Bradley in the #45 Manor Oreca jumped to the top of the class order with 45 minutes remaining after the G-Drive Jota Gibson led the way in the opening minutes.
Giedo Van Der Garde looked like he was going to finish up fastest after his early hot lap of 2:08.709. But Bradley pushed the 015S down to second with a 2:08.341.
James Calado’s #51 AF Corse 488 topped the GTE runners, pipping Aston Martin who sat 1-2 for a time. The British driver, put up a 2:18.494 which was half a second quicker than the #97 Aston Martin in second.
AF Corse also went fastest in GTE Am. Rui Aguas was quickest of the #83 458’s trio, reeling off a 2:20.130.
It wasn’t a good day for Larbre Competition. After stopping on the way back to the pits in FP1 after the chequered flag fell, the #50 C.7R was reported midway through the running as losing fuel out on track by race control, before hitting the barriers in the final ten minutes at Turn 13 with Yutaka Yamagishi driving. The shunt brought out a full-course yellow and then the red flags.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |