SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik wilde als 'Makkelie man of the match ' als ttI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Als een modje zin heeft om dat te veranderen vind ik het allemaal primaquote:Op zondag 17 april 2016 14:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik wilde als 'Makkelie man of the match ' als ttMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ah nee joh, prima zoquote:Op zondag 17 april 2016 14:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als een modje zin heeft om dat te veranderen vind ik het allemaal prima
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Heerenveen gelijkspelletje denk, de rest win je wel, maar dat boeit niet want PSV laat geen punt meer liggen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Fixed.quote:Op zondag 17 april 2016 14:29 schreef Gruisman het volgende:
Blij dat we nog een 2-2 cadeau krijgen maar het is niet genoeg denk ik
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2016 14:34:59 ]![]()
quote:Op zondag 17 april 2016 14:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik wilde als 'Makkelie man of the match ' als ttnou zeg het maarquote:Op zondag 17 april 2016 14:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als een modje zin heeft om dat te veranderen vind ik het allemaal primagraag op anoniem![]()
Staan er spelers bij Heerenveen op scherp?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dit gaan we op deze manier natuurlijk niet redden.. Woensdag gelijk weer cruciaal.
Alle 3 eigenlijkCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Zie ook nog wel dat we gewoon punten gaan verspelen komende wedstrijden.quote:Op zondag 17 april 2016 14:38 schreef franklop het volgende:
Dit gaan we op deze manier natuurlijk niet redden.. Woensdag gelijk weer cruciaal.
Alle 3 eigenlijkI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
PSV heeft meer kans in de voorronde dan Ajax wel. Maar goed, PSV verdient op basis van het hele seizoen de titel welquote:Op zondag 17 april 2016 14:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PSV mag geen kampioen worden. Echt zonde ook voor het NL voetbal als dit Ajax de CL ingaat.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:
Deze in het psv topic gooien zou wel toepasselijk zijnI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik heb even je post aangepast.quote:Op zondag 17 april 2016 14:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PSV mag geen kampioen worden. Echt zonde ook voor het NL voetbal als Ajax Europa in gaat.![]()
quote:Op zondag 17 april 2016 14:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Deze in het psv topic gooien zou wel toepasselijk zijn![]()
![]()
Je weet natuurlijk nog niet wie en wat wordt verkocht en gekochtquote:Op zondag 17 april 2016 14:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSV heeft meer kans in de voorronde dan Ajax wel. Maar goed, PSV verdient op basis van het hele seizoen de titel welOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Doe danquote:Op zondag 17 april 2016 14:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Deze in het psv topic gooien zou wel toepasselijk zijn![]()
![]()
Ajax maakt helemaal geen kans in de CL en zoals Rickert zegt in de EL ook niet. PSV moet dus 1e worden.quote:Op zondag 17 april 2016 14:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSV heeft meer kans in de voorronde dan Ajax wel. Maar goed, PSV verdient op basis van het hele seizoen de titel wel![]()
Als Frankie blijft en de tegenstander zonedekking speelt ben je al uitgeschakeldquote:Op zondag 17 april 2016 14:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk nog niet wie en wat wordt verkocht en gekochtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
van mij niet hoor, al vind ik het voetbal ook treurigquote:Op zondag 17 april 2016 14:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax maakt helemaal geen kans in de CL en zoals Rickert zegt in de EL ook niet. PSV moet dus 1e worden.![]()
Je kunt toch beter 2 ploegen in de CL hebben dan 1 (even ervan uitgaande dat PSV het zou halen)quote:Op zondag 17 april 2016 14:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax maakt helemaal geen kans in de CL en zoals Rickert zegt in de EL ook niet. PSV moet dus 1e worden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat is dit lekker, voor al die keren dat we pingel krijgen. Pak dat onderzoek er maar bij.
Maar goed spel is om te janken. PSV wordt gewoon kampioen, gaan dat doelsaldo ook makkelijk goed maken.Snelle Egel![]()
Nee. Want 2 ploegen in de CL levert doorgaans minder punten op voor de coëfficient.quote:Op zondag 17 april 2016 14:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt toch beter 2 ploegen in de CL hebben dan 1 (even ervan uitgaande dat PSV het zou halen)![]()
Dit is te weinig voor het kampioenschap.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hmm ik weet niet precies hoe het zit qua punten, op een gegeven moment is een punt in de CL meer waard in de EL maar ik weet niet of dat vanaf de groepsfase al geldt. Financieel zou het ook nog wel aantrekkelijk zijnquote:Op zondag 17 april 2016 14:45 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Nee. Want 2 ploegen in de CL levert doorgaans minder punten op voor de coëfficient.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Yep. Sowieso verlies je punten tegen Heerenveen, dus dat doelsaldo boeit niet.quote:Op zondag 17 april 2016 14:45 schreef S0nic het volgende:
Wat is dit lekker, voor al die keren dat we pingel krijgen. Pak dat onderzoek er maar bij.
Maar goed spel is om te janken. PSV wordt gewoon kampioen, gaan dat doelsaldo ook makkelijk goed maken.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat is het het hele seizoen al op een wedstrijd of 5 naquote:Op zondag 17 april 2016 14:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit is te weinig voor het kampioenschap.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gezeik om die pingel, soms zit het mee en soms zit het tegen. Was licht gegeven maar hij raakt 'm wel. Het is dus niet zo dat er helemaal niets gebeurde.
PSV gaat tegen Vitesse (dramatisch de laatste weken / maanden) en Cambuur wel aan het doelsaldo werken dus ook op dat gebied gaat het erg spannend worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
en als ze het nou wel worden?quote:Op zondag 17 april 2016 14:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit is te weinig voor het kampioenschap.![]()
Neequote:Op zondag 17 april 2016 14:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax maakt helemaal geen kans in de CL en zoals Rickert zegt in de EL ook niet. PSV moet dus 1e worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mwah.. zitten weinig dagen rust tussen hoorquote:Op zondag 17 april 2016 14:47 schreef Pedroso het volgende:
Gezeik om die pingel, soms zit het mee en soms zit het tegen. Was licht gegeven maar hij raakt 'm wel. Het is dus niet zo dat er helemaal niets gebeurde.
PSV gaat tegen Vitesse (dramatisch de laatste weken / maanden) en Cambuur wel aan het doelsaldo werken dus ook op dat gebied gaat het erg spannend worden.![]()
![]()
Als je met Sink begint vraag je eigenlijk al om ellende. Begin dan gewoon met Schone als je zo nodig 3-4-3 moet spelen, dan rendeert Schone denk ik nog beter dan op rechtsbuiten.quote:Op zondag 17 april 2016 14:48 schreef S0nic het volgende:
Die opstelling sloeg ook nergens opdat werkt gewoon niet.
![]()
Snap ik ook niet nee. We winnen bijna alles de laatste maanden en dan de opstelling omgooienquote:Op zondag 17 april 2016 14:48 schreef S0nic het volgende:
Die opstelling sloeg ook nergens opdat werkt gewoon niet.
Al was Sinkgraven zeker niet de slechtste vandaag.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sink speelde beter dan Bazoer..quote:Op zondag 17 april 2016 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als je met Sink begint vraag je eigenlijk al om ellende. Begin dan gewoon met Schone als je zo nodig 3-4-3 moet spelen, dan rendeert Schone denk ik nog beter dan op rechtsbuiten.![]()
Als je met Sink begint kun je net zo goed met 10 beginnen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als je met Sink begint vraag je eigenlijk al om ellende. Begin dan gewoon met Schone als je zo nodig 3-4-3 moet spelen, dan rendeert Schone denk ik nog beter dan op rechtsbuiten.
wooblabalurg![]()
Het zal aan mij liggen maar ik vond Sinkgraven een van de betere. Ghazi, Klaassen, Bazoer en Veltman een 4. En dan ben ik nog mild voor Ghazi.quote:Op zondag 17 april 2016 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als je met Sink begint vraag je eigenlijk al om ellende. Begin dan gewoon met Schone als je zo nodig 3-4-3 moet spelen, dan rendeert Schone denk ik nog beter dan op rechtsbuiten.![]()
Het is wel schrijnend om te zien dat onze jongetjes gedomineerd worden door ramselaar en Barazite, vooral die laatste is erg indrukwekkend voor ze.![]()
Dan heeft PSV gefaald in de laatste drie wedstrijden, want Ajax gaat op zeker meer punten verspelen.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat klopt, Bazoer en Klaassen waren vrij matig. Maar Bazoer heeft laten zien het te kunnen, iets wat bij Sink totaal ontbreekt.quote:![]()
Wauw in de 84e gewoon weer 0-2 en dan weer een gelijkspelletje eruit slepen. Lucky Ajax lijkt wel een abonnement te hebben op gestolen puntjes![]()
![]()
Kan Ghazi iig niet meer mauwen dat hij erin wil staan.quote:Op zondag 17 april 2016 14:50 schreef Fargo het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen maar ik vond Sinkgraven een van de betere. Ghazi, Klaassen, Bazoer en Veltman een 4. En dan ben ik nog mild voor Ghazi.wooblabalurg![]()
Daarom moet Frank ook gewoon optyfen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Snap ik ook niet nee. We winnen bijna alles de laatste maanden en dan de opstelling omgooienAl was Sinkgraven zeker niet de slechtste vandaag.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ben ik wel met je eens. De sterkhouders lieten het afweten vandaag.quote:Op zondag 17 april 2016 14:50 schreef Fargo het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen maar ik vond Sinkgraven een van de betere. Ghazi, Klaassen, Bazoer en Veltman een 4. En dan ben ik nog mild voor Ghazi.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik snapte die keuze ook niet zo goed. Ghazi erin als je ruimte achter de laatste linie hebt, Schone voor een handbalverdediging.quote:Op zondag 17 april 2016 14:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kan Ghazi iig niet meer mauwen dat hij erin wil staan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: