Naja als je zo speelt wordt Heerenveen nog niet zo gemakkelijk. Maar ik verwacht wel dat jullie winnen. Geen idee met hoeveel goals, daar gaat t om hangenquote:Op zondag 17 april 2016 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij overschat Heerenveen, Twente en De Graafschap.
anders donder je even op naar je eigen topicquote:Op zondag 17 april 2016 14:25 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
iedereen kan t zien nerdje, heeft niks met emotie te maken
Waar komt die Heerenveen-hype opeens vandaan?quote:Op zondag 17 april 2016 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naja als je zo speelt wordt Heerenveen nog niet zo gemakkelijk. Maar ik verwacht wel dat jullie winnen. Geen idee met hoeveel goals, daar gaat t om hangen
Ja dit was te verwachten, allemaal leipe PSV'ers.quote:
Heerenveen wint met gemak van dit Ajax.quote:Op zondag 17 april 2016 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat om vorm. Klaassen en Bazoer raken geen kut.quote:Op zondag 17 april 2016 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap nou eens dat FC Utrecht mijlenver boven Twente, De Graafschap en Heerenveen uitsteekt.
Heerenveen speelt de laatste weken wel weer oke.quote:Op zondag 17 april 2016 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar komt die Heerenveen-hype opeens vandaan?
daarom jammer dat je vandaag geen 3 punten pakt, nu blijft het spannendquote:Op zondag 17 april 2016 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ging vandaag totaal niet om vorm. FC Utrecht is een tactisch sterke ploeg, De Boer is gewoon geen tacticus. Er was geen enkel antwoord op FC Utrecht.quote:Op zondag 17 april 2016 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gaat om vorm. Klaassen en Bazoer raken geen kut.
Heerenveen is gewoon afhankelijk van Larsson en Zeneli. Die presteren ook lang niet altijd stabiel dus ik maak me daar echt geen zorgen om. Zeker met de sterkte van Dijks en Tete.quote:Op zondag 17 april 2016 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen speelt de laatste weken wel weer oke.
Hopelijk winnen jullie gewoon 3x 0-1 en PSV 3x 3-0.
nee dat niet maar zij kunnen de zwaktes wel beter blootleggen dan die andere 3quote:Op zondag 17 april 2016 14:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat het alleen aan Utrecht ligt dat Ajax punten verliest?
Nee liever 3x 1-0 en PSV 2x 3-0 en 1x 3-1... en dan die ene tegengoal natuurlijke een onterechte penalty tegen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen speelt de laatste weken wel weer oke.
Hopelijk winnen jullie gewoon 3x 0-1 en PSV 3x 3-0.
Ja, en als je belangrijkste spelers dan ook nog eens hopeloos uit vorm zijn heb je toch een probleem. Ook tegen Twente, Heerenveen en zelfs de Graafschap.quote:Op zondag 17 april 2016 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ging vandaag totaal niet om vorm. FC Utrecht is een tactisch sterke ploeg, De Boer is gewoon geen tacticus. Er was geen enkel antwoord op FC Utrecht.
Daar staat het verdedigend de laatste weken wel okequote:Op zondag 17 april 2016 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen is gewoon afhankelijk van Larsson en Zeneli. Die presteren ook lang niet altijd stabiel dus ik maak me daar echt geen zorgen om. Zeker met de sterkte van Dijks en Tete.
Nope. Je had moeten winnen. PSV laat geen punt meer liggen en maakt er nog wel wat. Wij mogen van geluk spreken als we drie keer winnen, laat staan dat we met dit doelsaldo er gaan komen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:29 schreef Gruisman het volgende:
Blij dat we er nog een 2-2 uitslepen maar het is niet genoeg denk ik
Dan ga ik een trein koppen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee liever 3x 1-0 en PSV 2x 3-0 en 1x 3-1... en dan die ene tegengoal natuurlijke een onterechte penalty tegen.
Eens, Utrecht is de beste ploeg van de laatste ploegen die Ajax tegenkomt. Echter speelde Ajax zelf ook gewoon slecht en dat kun je er niet bij hebben tegen Utrechtquote:Op zondag 17 april 2016 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee dat niet maar zij kunnen de zwaktes wel beter blootleggen dan die andere 3
Watquote:Op zondag 17 april 2016 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ging vandaag totaal niet om vorm. FC Utrecht is een tactisch sterke ploeg, De Boer is gewoon geen tacticus. Er was geen enkel antwoord op FC Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |