Dat joh. Die 3-1 die volgde was eigenlijk wel genoeg genoegdoening. Bovendien was die 10-0 allesbehalve het dieptepunt dat seizoen. Al geloven de boeren dat niet.quote:Op zondag 17 april 2016 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef geen flikker om die 10-0 eigenlijk. Ik was veel liever gewoon kampioen geworden.
Was de domste opmerking van de dag zei iemandquote:Op zondag 17 april 2016 13:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja nou, dan zijn we het toch eens of wat
Dat was niet mijn quotequote:Op zondag 17 april 2016 13:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Was de domste opmerking van de dag zei iemand
Die 0-1 tegen De Graafschap was voor mijn gevoel het dieptepunt.quote:Op zondag 17 april 2016 13:55 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Dat joh. Die 3-1 die volgde was eigenlijk wel genoeg genoegdoening. Bovendien was die 10-0 allesbehalve het dieptepunt dat seizoen. Al geloven de boeren dat niet.
Ja dat vind ik eigenlijk wel heel genant, vooral gezien de stand.quote:Op zondag 17 april 2016 13:56 schreef Merkie het volgende:
Leuk dat Ajax er zo bovenop zit met de verdediging als Utrecht aanvalt.
Ik keek net ff op 818 om de stand te zien en zag meteen motivatie om de wedstrijd aan te zettenquote:Op zondag 17 april 2016 13:56 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij is een aantal users ernstig mad
Ik stel voor dat we muffins uitdelen.quote:Op zondag 17 april 2016 13:56 schreef Scrummie het volgende:
Er hangt hier geen fijn sfeertje jongens.
Dat magquote:Op zondag 17 april 2016 13:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik keek net ff op 818 om de stand te zien en zag meteen motivatie om de wedstrijd aan te zetten![]()
10-0 niet je dieptepuntquote:Op zondag 17 april 2016 13:55 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Dat joh. Die 3-1 die volgde was eigenlijk wel genoeg genoegdoening. Bovendien was die 10-0 allesbehalve het dieptepunt dat seizoen. Al geloven de boeren dat niet.
Juist! Dan ben je een van de weinigen die het wel snapt.quote:Op zondag 17 april 2016 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 0-1 tegen De Graafschap was voor mijn gevoel het dieptepunt.
Nee, door een seizoen lang het tactisch brein van een knurft te hebbenquote:Op zondag 17 april 2016 13:58 schreef Vasion het volgende:
Het kampioenschap verliezen door FC Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |