Nee als Schone speelde werd het tijd om ghazza te brengen. Niet andersom. Zinloos.quote:
Ik bedoelde dat het de afgelopen weken in een 4-3-3 gewoon prima ging, waarom zou je dan 3-4-3 spelenquote:Op zondag 17 april 2016 13:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee zei dat we de boer mogen aankijken omdat hij de zooi omgooit. En toen zei jij: krijgen we redelijk tot goed voetbal, is het weer niet goed
....
omdat 4-4-2quote:Op zondag 17 april 2016 13:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het de afgelopen weken in een 4-3-3 gewoon prima ging, waarom zou je dan 3-4-3 spelen
Ik heb niets tegen PSV. Ook niets met trouwens. Wel gefascineerd door hun Europese campagne dit jaar.quote:Op zondag 17 april 2016 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi dat jij dit wel vermakelijk vindt. Van die Feyenoorders die PSV alles meer misgunnen dan Ajax kan ik niet serieus nemen.
Je deed precies wat ik zei.quote:Op zondag 17 april 2016 13:51 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
Ga je ook nog even je domme posts over Guidetti rectificeren?
Ajax speelt 3-4-3quote:Op zondag 17 april 2016 13:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het de afgelopen weken in een 4-3-3 gewoon prima ging, waarom zou je dan 3-4-3 spelen
PSV - Feyenoord 10-0quote:Op zondag 17 april 2016 13:51 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen PSV. Ook niets met trouwens.
hij zat echt diepquote:Op zondag 17 april 2016 13:51 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Ga je ook nog even je domme posts over Guidetti rectificeren?
Die zijn er nietquote:Op zondag 17 april 2016 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi dat jij dit wel vermakelijk vindt. Van die Feyenoorders die PSV alles meer misgunnen dan Ajax kan ik niet serieus nemen.
We hebben gezien tegen Roda en Utrecht eerder dit seizoen dat dat fantastisch werkt. Ik denk dat je beter bij je vaste automatismes kan blijvenquote:
Volgens mij zijn er wel een aantal die zo denken, sinds die 10-0 vooralquote:
Ja, precies?quote:
Kop kaalscheren op het dorpsplein.quote:Op zondag 17 april 2016 13:52 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Mwah. Ik zag een raar wijf posten dat Ajax nu maar kampioen moest worden nu Cruyff dood was.
wel met je eens ja, zeker in de laatste wedstrijdenquote:Op zondag 17 april 2016 13:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben gezien tegen Roda en Utrecht eerder dit seizoen dat dat fantastisch werkt. Ik denk dat je beter bij je vaste automatismes kan blijven
Die 10-0 blijft alleen jullie iets interesseren. Oh wacht. Dat is niet waar. Er zijn ook wat neuzen die geen eigen successen kunnen vieren en daarom maar de 10-0 erbij halen ten aanzien van Feyenoorders. True story.quote:Op zondag 17 april 2016 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel een aantal die zo denken, sinds die 10-0 vooral
TeleTekst pagina 316.quote:Op zondag 17 april 2016 13:53 schreef FireFox1 het volgende:
WAAROM STAAT SINKGRAVEN ER NOG IN DE BOER?!?
Juist. Dat was ook exact mijn punt. Waarom ineens 343 spelen? Waarom ineens sinkgraven weer laten spelen en alles omgooien?quote:Op zondag 17 april 2016 13:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, precies?
Ik zou dus de lijn van de afgelopen weken eerder doortrekken dan van systeem veranderen
speelt die dan?quote:Op zondag 17 april 2016 13:53 schreef FireFox1 het volgende:
WAAROM STAAT SINKGRAVEN ER NOG IN DE BOER?!?
Tegen de echte laagvliegers kan het overigens wel een leuk dingetje zijn, maar dat is een ander verhaalquote:Op zondag 17 april 2016 13:53 schreef Adames het volgende:
[..]
wel met je eens ja, zeker in de laatste wedstrijden
Dit wil je niet zienquote:
Ik geef geen flikker om die 10-0 eigenlijk. Ik was veel liever gewoon kampioen geworden.quote:Op zondag 17 april 2016 13:53 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Die 10-0 blijft alleen jullie iets interesseren. Oh wacht. Dat is niet waar. Er zijn ook wat neuzen die geen eigen successen kunnen vieren en daarom maar de 10-0 erbij halen ten aanzien van Feyenoorders. True story.
Ja nou, dan zijn we het toch eens of watquote:Op zondag 17 april 2016 13:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Juist. Dat was ook exact mijn punt. Waarom ineens 343 spelen? Waarom ineens sinkgraven weer laten spelen en alles omgooien?
Waarom doet Frank dat verdomme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |