Dat is volledig juistquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar vrouwen laten dan ook geen scheten.
PSV - Vites en Hee - Ajax zijn wel leuk, ook zonder titelstrijd.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doordeweeks eigenlijk ook weinig potentievolle wedstrijden.
Mijn concurrenten hebben El Ghazi als topscorer. Ik heb dus de Jong en niemand heeft Janssen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:25 schreef Coco98 het volgende:
Het schijnt dat iemand geld aan het verliezen is.
Vitesse is enorm slecht. Ik snap ook niet wat iedereen heeft met Heerenveen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSV - Vites en Hee - Ajax zijn wel leuk, ook zonder titelstrijd.
Als je vóór dit seizoen had gezegd dat Janssen topscorer zou worden ben je ook niet helemaal goed snikquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn concurrenten hebben El Ghazi als topscorer. Ik heb dus de Jong en niemand heeft Janssen.
Op hoeveel doelpunten staat El Ghazi dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn concurrenten hebben El Ghazi als topscorer. Ik heb dus de Jong en niemand heeft Janssen.
Zuurpruim. Zijn altijd prima wedstrijden dit.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse is enorm slecht. Ik snap ook niet wat iedereen heeft met Heerenveen.
Die heb ik dus uit de manager gehaald en Ziyech opgesteldquote:
Ik doe al weken niks meer met de manager. Daarom sta je nu voor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die heb ik dus uit de manager gehaald en Ziyech opgesteld_!
Te weinigquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Op hoeveel doelpunten staat El Ghazi dan?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik doe al weken niks meer met de manager. Daarom sta je nu voor.
Ik zie oprecht niet het bijzondere aan Heerenveen. Alleen de vleugelspelers zijn leuk, maar doen niet heel veel onder voor de rest van het team. Matig elftal. Daar moet Ajax gewoon geen problemen mee hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zuurpruim. Zijn altijd prima wedstrijden dit.
Is soms ook helemaal niet nodigquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kijk maar, al een paar speelrondes niet gewisseld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |