ik pak volgende week wel een andere Cocu-uiquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heeft jouw UI wel wat weg van die van Stijn
Gezelligquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik pak volgende week wel een andere Cocu-ui
Voor mij niet. Ik had wel verwacht dat ze zich zo makkelijk snel veilig gingen spelen. FC Utrecht vind ik veel knapper, zeker na hun allerminst enerverende seizoensstart. De kritiek werd al snel aangepraat door de media.quote:
Utrecht staat wel ongeveer op de plek die ze zouden moeten hebben op basis van de kwaliteit in het team toch? Misschien paar plekjes te hoog.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ik had wel verwacht dat ze zich zo makkelijk snel veilig gingen spelen. FC Utrecht vind ik veel knapper, zeker na hun allerminst enerverende seizoensstart. De kritiek werd al snel aangepraat door de media.
Komt ie weer met zijn Utrechtquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ik had wel verwacht dat ze zich zo makkelijk snel veilig gingen spelen. FC Utrecht vind ik veel knapper, zeker na hun allerminst enerverende seizoensstart. De kritiek werd al snel aangepraat door de media.
Gezien hun defensie had ik het wel wat lager verwacht. Het is dat je momenteel de ene week 4e kunt staan en de andere week 9equote:Op zaterdag 16 april 2016 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Utrecht staat wel ongeveer op de plek die ze zouden moeten hebben op basis van de kwaliteit in het team toch? Misschien paar plekjes te hoog.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:07 schreef Tchock het volgende:
Prachtige assist Janssen, prachtige goal Dos Santos. Tot zo ver de spanning bij AZ - PEC.
Nog nietquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is je contract met Coca Cola afgelopen?
Het is echt waanzin wat Utrecht gepresteerd heeft. Derhalve ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik tipte het al in juni vorig jaar. Er is niets leukers dan je eigen gelijk halen.
Stijn, het is niet dat ze kampioen gaan worden. Ze halen een mooie plek in de middenmoot. Nou nou poe poe.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik tipte het al in juni vorig jaar. Er is niets leukers dan je eigen gelijk halen.
Ze doen het naar behoren, ik snap nog steeds niet hoe jij dan gelijk hebtquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen zeggen dat PSV nog een moeilijke wedstrijd krijgt tegen PEC.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:07 schreef Tchock het volgende:
Prachtige assist Janssen, prachtige goal Dos Santos. Tot zo ver de spanning bij AZ - PEC.
Lekker. Misschien heeft Roda dat wel even nodig. Mocht de 1-1 of 1-2 komen dan weet ik wie ik moet bedanken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga nu warme chocolademelk drinken.
Wat is jouw definitie van middenmootquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn, het is niet dat ze kampioen gaan worden. Ze halen een mooie plek in de middenmoot. Nou nou poe poe.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker. Misschien heeft Roda dat wel even nodig. Mocht de 1-1 of 1-2 komen dan weet ik wie ik moet bedanken.
PEC presteert de afgelopen jaren véél beter tegen PSV dan tegen AZ.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat PSV nog een moeilijke wedstrijd krijgt tegen PEC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |