ik pak volgende week wel een andere Cocu-uiquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heeft jouw UI wel wat weg van die van Stijn
Gezelligquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik pak volgende week wel een andere Cocu-ui
Voor mij niet. Ik had wel verwacht dat ze zich zo makkelijk snel veilig gingen spelen. FC Utrecht vind ik veel knapper, zeker na hun allerminst enerverende seizoensstart. De kritiek werd al snel aangepraat door de media.quote:
Utrecht staat wel ongeveer op de plek die ze zouden moeten hebben op basis van de kwaliteit in het team toch? Misschien paar plekjes te hoog.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ik had wel verwacht dat ze zich zo makkelijk snel veilig gingen spelen. FC Utrecht vind ik veel knapper, zeker na hun allerminst enerverende seizoensstart. De kritiek werd al snel aangepraat door de media.
Komt ie weer met zijn Utrechtquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ik had wel verwacht dat ze zich zo makkelijk snel veilig gingen spelen. FC Utrecht vind ik veel knapper, zeker na hun allerminst enerverende seizoensstart. De kritiek werd al snel aangepraat door de media.
Gezien hun defensie had ik het wel wat lager verwacht. Het is dat je momenteel de ene week 4e kunt staan en de andere week 9equote:Op zaterdag 16 april 2016 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Utrecht staat wel ongeveer op de plek die ze zouden moeten hebben op basis van de kwaliteit in het team toch? Misschien paar plekjes te hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |