SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uhm niet zo goedquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel he
er schijnen veel homo's te zijn daar, dus misschien vind ik mn ware daar wel
hoe is de liefde sof
Ik heb van nature de sea captain.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
anders had ik the hitler genomen
waarom doet dat plaatje mij aan een vagina denkenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
anders had ik the hitler genomen
Ik niet, te weinig haargroei man pff.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb van nature de sea captain.
heb niemandquote:
Oh balenquote:
jaquote:
hoe weet je datquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
hey ets je moet naar london komen voor grindr
daar zitten HELE aparte types
ik post hier toch de hele tijd mee, hoe kan ik de tijd hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:46 schreef Amarantha het volgende:
Ben je al Bates Motel aan het kijken Etsu?
matches op tinder betekent niet dat je liefde ontvangtquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe kan je dan niemand hebben
je bent knap vind ik
Tijd maken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik post hier toch de hele tijd mee, hoe kan ik de tijd hebben
hoezo nietquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
lol
ik wil niet meer naar londen denk ik
dacht dat hetero mannen naar uiterlijk kekenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
matches op tinder betekent niet dat je liefde ontvangt
Dan geldt Sofs opmerking nog steedsquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
dacht dat hetero mannen naar uiterlijk keken
Ik heb Engels ondertiteld.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
als t NL ondertiteld is, ga ik wel kijken
maar zal wel niet
dan nog steeds gekkiequote:Op zaterdag 16 april 2016 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
dacht dat hetero mannen naar uiterlijk keken
voor mij heb ik aan bepaalde plekken speciale herinneringen aan over gehouden waar ik niet meer terug wil keren. en daar is londen een vanquote:
lol financieel hoofdstad van europa niet meer in kunnenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
voor mij heb ik aan bepaalde plekken speciale herinneringen aan over gehouden waar ik niet meer terug wil keren. en daar is londen een van
wat moet ik daar doen behalve vakantie vierenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lol financieel hoofdstad van europa niet meer in kunnen
En leuk om je eenzame tijd mee te doden als je wat aandacht wiltquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen leuk om beetje te kijken hoe hoog je jezelf moet schalen
o ik reageeer nooit op iemandquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
En leuk om je eenzame tijd mee te doden als je wat aandacht wilt
ja goh je bent verloofdquote:
basicquote:
verbeteren.quote:
Oh excuses, dacht dat je lezen wel konquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
basic
[..]
verbeteren.
had op havo en vwo een 5 voor Engels, en normaliter ontwijk ik de Engelse teksten omdat ik het niet snap en ik wil het gewoon kunnen.
dus nee, geen Bates Motel met Engels subs voor mij. doe ik verder ook nooit, altijd NL. daarom loop ik ook n seizoen achter met greys anatomy
zou ook niet weten hoe ik moet reageren erpoquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:52 schreef supersof het volgende:
Tenzij je: alleen voor vriendschappen in je profiel hebt staan
dan kan het wel
hoezo nietquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb nooit tinder gedaan omdat ik toch geen matches zou krijgen.
wat is er chagrijnquote:
Ja, heel basic hoor. Ik kan me ook wel mondeling uitdrukken in het Engels, maar dat is dan echt heel beroerdquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh excuses, dacht dat je lezen wel konSorry.
ik doe ook maar watquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou ook niet weten hoe ik moet reageren erpo
oquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ten eerste manlet. Daarnaast vies dik.
Jij bent dan ook lang en slank.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o
ik krijg wel matches
maar ik like dan ook alles wat blank is
komt door de capsquote:
wel ectoquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook lang en slank.
Daar gaan die grotjes sowieso van druipen.
druk met van allesquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
wel hoorquote:
als je een lelijke kop hebt niet hoorquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
zullen we DNA test doen, je weet t niet hequote:Op zaterdag 16 april 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat hebben we toch veel gelijkenissen
Dan moet je wel echt foeilelijk zijn, als ik dat zo zie in het uitgaansleven.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
als je een lelijke kop hebt niet hoor
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
zullen we DNA test doen, je weet t niet he
6/10 ben ik dus das genoeg.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt foeilelijk zijn, als ik dat zo zie in het uitgaansleven.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou er iets HEEL vreemds gebeurt zijn
Hoe zou dat gegaan zijn danquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]zou je zo een soap over kunnen maken dan.
maar dan heb je wel een homo broer bij.
Gelukkig heb ik mijn innerlijk mee, anders was ik altijd maagd gebleven.quote:
Nou, dan zou mijn moeder jou hebben verwerkt als minderjarige in Polen en je ter adoptie naar Nederland hebben gestuurd.quote:
thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga zo patatje pinda en frikandel speciaal halen maar geen zin om aan te kleden
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, dan zou mijn moeder jou hebben verwerkt als minderjarige in Polen en je ter adoptie naar Nederland hebben gestuurd.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, dan zou mijn moeder jou hebben verwerkt als minderjarige in Polen en je ter adoptie naar Nederland hebben gestuurd.
ja kan, toen was mn vader nog niet met mn moeder namelijkquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:00 schreef supersof het volgende:
Of je vader was ergens anders op bezoek geweest
nu pas?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:01 schreef Etsu het volgende:
Ik probeer me nu echt serieus te bedenken hoe Inso uitziet nu ik weet dat hij 193 cm is
quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
in onze cultuur dan (nu ook jouw cultuur)
quote:
mwoah, als je zo met elkaar op FOK! praat, dan boeit t je wat minder, maar ik heb Ins sinds paar dagen op de app en hij heeft geen foto, en nu ik steeds meer dingen over hem weet, vraag ik t me wel af jaquote:
wat is dat.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, ik zie dat de Rumjacks naar Nederland komen.
Helaas moet ik die dag naar een bruiloft.
Wat een aids.
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
mwoah, als je zo met elkaar op FOK! praat, dan boeit t je wat minder, maar ik heb Ins sinds paar dagen op de app en hij heeft geen foto, en nu ik steeds meer dingen over hem weet, vraag ik t me wel af ja
wss zal ik sterven met deze onbeantwoorde vraag
hoezoquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Helaas wel ja
wel bijzonder dat je hem op app hebt zeg
dat was een grapquote:
Etsu is de eerste homo van FOK! op appquote:
o dit ken ik welquote:
Wie is de derde dan? BuitenEtsu en je kapperquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Etsu is de eerste homo van FOK! op app
En de 3e homo op mijn app
bedanktquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ohw
ik zal mezelf even corrigeren:
HHWUAHHUAHUAHUAHUWHAUshauhahahahaaaaaah.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie is de derde dan? BuitenEtsu en je kapper
jcquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
denk dat inso voor z'n huwelijk nog wat wil experimenterenquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Helaas wel ja
wel bijzonder dat je hem op app hebt zeg
oude klasgenootje van mequote:Op zaterdag 16 april 2016 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh okequote:Op zaterdag 16 april 2016 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]zie hem jelly zijn omdat hij niet hommo is
Maar goed, dan zit ik dus in pak naar saaie mensen te luisteren.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk dat inso voor z'n huwelijk nog wat wil experimenteren
Spannend welquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk dat inso voor z'n huwelijk nog wat wil experimenteren
quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oude klasgenootje van me
hij was eerst normaal hetero maar opeens niet meer.
ja dat kan gebeuren hequote:Op zaterdag 16 april 2016 21:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oude klasgenootje van me
hij was eerst normaal hetero maar opeens niet meer.
Goeie motoriek vooreen homo danquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Voetbalde nog in mijn team ook.
Raar he, dat homos ook voetballen
jaquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
nee moet hij wetenquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja
voel je je nu belazerd omdat hij toen kon meegenieten onder de douche?
quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:
Heb nog nooit homos ontmoet die een andere sport deden dan een vrouwensport of bodybuilder kast waren.quote:
Wat is een vrouwensport?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb nog nooit homos ontmoet die een andere sport deden dan een vrouwensport of bodybuilder kast waren.
vrouwensport is meer hockey oidquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat is een vrouwensport?
Vrouwen voetballen ook
nouja, hij koos er niet voor om homo te zijn en als hij nou eenmaal onder de douche staat met andere mannen, dan kan t wel best zo zijn dat hij dat best leuk vindtquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo niet
had ook niet kunnen douchen, wel vies
En volleybal?quote:
snap het wel als mensen dat leuk vinden met mij hoorquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja, hij koos er niet voor om homo te zijn en als hij nou eenmaal onder de douche staat met andere mannen, dan kan t wel best zo zijn dat hij dat best leuk vindt
is het dan een keuze?
niet douchen laten we buiten beschouwing
Insinueer je nu dat Stijn mogelijk homo is?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
snap het wel als mensen dat leuk vinden met mij hoor
LOL
ik voelde me ook een klein kind toen ik pijn had en hele dag op bankie lagquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:11 schreef supersof het volgende:
Ik ben de laatste tijd zo vermoeid. Voel me echt een klein kind als ik weer ga slapen tussendoor.![]()
Ik ken wel veel die diepe gym kasten hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:12 schreef Fok-it het volgende:
De meeste homos die ik ken sporten sowieso niet echt. Meer dan beetje hardlopen of fitness
Maar dan mag hetquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik voelde me ook een klein kind toen ik pijn had en hele dag op bankie lag
hoezo zou mij dat boeienquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:13 schreef Etsu het volgende:
oh wacht
Identiek klopt niet
uniek bedoelde ik
Zou er in de gym meer taboesfeer rond homozijn heersen dan op de voetbal?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken wel veel die diepe gym kasten hoor.
Minder denk ik.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou er in de gym meer taboesfeer rond homozijn heersen dan op de voetbal?
Daarom is denken ook niet strafbaarquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen moet vooral zelf weten wat ie denkt.
Nou als ik af e ntoe lees wat jij denkt dan mag dat wel veranderenquote:
Nu nog?quote:
Logisch dat je geen vriendin hebt met die stomme opmerkingen van jequote:Op zaterdag 16 april 2016 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als ik af e ntoe lees wat jij denkt dan mag dat wel veranderen
doei sofje babyquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:15 schreef supersof het volgende:
even friet halen en boodschappen doen ofzo
doeg
ja doe ik vaak rond dit tijdstipquote:
Dit gaat te verquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Logisch dat je geen vriendin hebt met die stomme opmerkingen van je
echtquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was ook een keer in een gaybar he Etsu.
Dat was best grappig.
Mocht binnen blowen
Hier in de Basic-Fit iss het vooral macho of tokkiequote:Op zaterdag 16 april 2016 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, in de gym is het eigenlijk best makkelijk denk ik.
Niemand boeit wat iemand anders is of doet.
Behalve in die hippe gyms met allemaal tutjes en yuppen
ja echtquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
echt
waarom was t grappig
ik heb 2x een gaydanser zeg maar geld gegeven zeg maar
heb er zelfs filmpje van, zien?
Nee, maar over 3 kwartier winkel al dichtquote:
Je moet ook gewoon die keiharde pomp gyms gaan met geen cardio apparatuur.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier in de Basic-Fit iss het vooral macho of tokkie
was dat in engelandquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja echt
gewoon grappig omdat ik binnen mocht blowen
Tijd zat.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar over 3 kwartier winkel al dicht
lolquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:18 schreef Insomnia_ het volgende:
En iedereen had toch door dat ik hetero was.
(was ook met vriendin, lol)
Truequote:
polen CHILL landquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, al langer dan Nederland niet.
In Polen wel.
Heb je het wel fijn als homo jaquote:
haha nee manquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True
Alleen broodschappen zijn altijd al leeg zowat als je zo laat gaat, dat is wel beetje minder.
Behalve die goedkope troep dan
Ja, dat zeg ik tochquote:
ohjaquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch
BROOD-schappen
Geen boodschappen
Niet verwachtquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Je hebt ERG veel gay clubs in Warschau
Nee, maarja.quote:
Nee? En als het gebeurd staan er overal wouten.quote:
Hoezo? Gebeurt in Nederland toch ook weleensquote:
Qua homogeweld? In Polen hebben wij geen moslims die over het algemeen toch wel wat negatiever tegenover staan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Gebeurt in Nederland toch ook weleensPolen is meer wilde westen wat dat betreft
Meeste in Nederland komt dan wel van Marokkanen ofzo ja, dat klopt inderdaadquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Qua homogeweld? In Polen hebben wij geen moslims die over het algemeen toch wel wat negatiever tegenover staan.
In Polen doen veel mensen gewoon alsof het niet bestaat, en bemoeien zich er ook niet zo mee.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meeste in Nederland komt dan wel van Marokkanen ofzo ja, dat klopt inderdaad
Dat is niet bepaald anti neequote:Op zaterdag 16 april 2016 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
En gekozen homoburgemeesters en kamerleden die trans zijn.
Ik denk eerder traditioneel bij de meesten dan echt tegen.quote:
In Polen houden we niet van ordinair gedrag, of je nou hetero of homo bent.quote:
Zijn Polen over t algemeen lelijker dan Nederlanders?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Polen houden we niet van ordinair gedrag, of je nou hetero of homo bent.
We maken alleen ordinaire Eurosong festival nummers.
De Polen die bij jullie werken zijn over het algemeen de onderklasse der samenleving.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn Polen over t algemeen lelijker dan Nederlanders?
Zie ze hier wel werken, en die zijn allemaal niet zo mooi maar geen idee hoe representatief dat is?
Ja, dat hoeft niks te zeggen over uiterlijk dus wil je mijn vraag beantwoorden zodat ik het kan weten?!quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De Polen die bij jullie werken zijn over het algemeen de onderklasse der samenleving.
Nou, over het algemeen is de onderklasse niet het mooist hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat hoeft niks te zeggen over uiterlijk dus wil je mijn vraag beantwoorden zodat ik het kan weten?!
oke, maar zijn polen over t algemeen nou minder mooi dan Nederlanders of niet?!quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, over het algemeen is de onderklasse niet het mooist hoor.
Ik vind beide landen niet echt heel mooi.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, maar zijn polen over t algemeen nou minder mooi dan Nederlanders of niet?!
Dat is nog steeds geen antwoordquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind beide landen niet echt heel mooi.
Ik denk niet dat je landen kan vergelijken eigenlijk.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je landen kan vergelijken eigenlijk.
Vind Polen die ik hier zie zelden knap ja.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
In Polen heb je meer oostblokkoppen die niet echt als iets positiefs worden gezien
Zelfde gelt voor man/vrouw hier vind ikquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als ik dan moet generaliseren denk ik dat de mannen in Polen minder knap zijn.
En de vrouwen knapper.
Veel roken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind Polen die ik hier zie zelden knap ja.
hoezoquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:58 schreef Amarantha het volgende:
Etsu zou fappen bij deze aflevering van Bates Motel.
Dat meisjequote:Op zaterdag 16 april 2016 22:07 schreef Etsu het volgende:
al ben ik nog steeds MAD dat hij heeft gebekt met dat meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:11 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou hem doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je je oren en neus meegeteld?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2016 22:12:57 ]![]()
Inso, wat vind jij
CUL / Uit eten in Londen. Duurder of goedkoper dan NLYour beauty never ever scared me.![]()
Robinookquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:12 schreef Amarantha het volgende:
Inso, wat vind jij
CUL / Uit eten in Londen. Duurder of goedkoper dan NLWat een kutwijf is dat zeg
Dat topic van haar dat ze bij slechte service 5 cent fooi wilde geven__
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
DM gestuurdquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
RobinookWat een kutwijf is dat zeg
Dat topic van haar dat ze bij slechte service 5 cent fooi wilde geven__
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan kies ik voor je anus, want ik hou van poep![]()
![]()
quote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
gezelligquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
rustig
ga straks als t goed is uit met een FOK!ker en nog wat mensen
daar![]()
Heb je al je eerste pint op Toto?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik drink nietquote:Daar gaan we vanavond achter komen. Wss alleen als je minstens een 6/10 bent. Don't qualifyquote:![]()
![]()
Daar moet je dan toch een keer vanaf nu jei n Uk Woontquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik drink niet
[..]
Daar gaan we vanavond achter komen. Wss alleen als je minstens een 6/10 bent. Don't qualify“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Man, die Britse mannen zijn kaololelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik drink niet
[..]
Daar gaan we vanavond achter komen. Wss alleen als je minstens een 6/10 bent. Don't qualify
Als je op de eilanden niet kunt scoren, kun je beter monnik worden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
kent iemand brooklyn nine-nine?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Dit klopt. Zeker boven London.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je op de eilanden niet kunt scoren, kun je beter monnik worden.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik moet niksquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moet je dan toch een keer vanaf nu jei n Uk WoontTijd om monnik te worden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Man, die Britse mannen zijn kaololelijk.
Als je op de eilanden niet kunt scoren, kun je beter monnik worden.![]()
![]()
best leuke serie denk ikquote:
ben nu de pilot aan het kijkenOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Waarom drink je niet dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik moet niks
[..]
Tijd om monnik te worden.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Is wel aardig, maar niet iets dat je over een maand nog hebt onthouden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
best leuke serie denk ik
ben nu de pilot aan het kijken
Heb er best veel gezien, maar zou geen een aflevering kunnen beschrijven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb er gewoon nooit behoefte aan gehad. Daarnaast wat dingetjes van vroeger. En medisch ook beter denk ik, evenals niet roken.quote:![]()
Zou dat moeten dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel aardig, maar niet iets dat je over een maand nog hebt onthouden.
Heb er best veel gezien, maar zou geen een aflevering kunnen beschrijven.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Nee.quote:
Maar van bijvoorbeeld Friends of South Park weet ik alles nog.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zou als ik een altijd open wond heb ook niet veel alcohol drinken trouwens.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Heb ik met HIMYMquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Maar van bijvoorbeeld Friends of South Park weet ik alles nog.
Kan al die afleveringen dromen“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Als ik die niet had nog niet denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou als ik een altijd open wond heb ook niet veel alcohol drinken trouwens.![]()
![]()
Fair enoughquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon nooit behoefte aan gehad. Daarnaast wat dingetjes van vroeger. En medisch ook beter denk ik, evenals niet roken.
Gaat het wel beter met je wonden?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dat vind ik zo'n saaie seriequote:Op zaterdag 16 april 2016 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik met HIMYM
Kan al die afleveringen dromen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: