SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal hem eens uitnodigen tot een saunabezoek.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
helaas is hij way out of my league
Dat ontblootte bovenlichaam van Pax.
Wie niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet hoe hij eruit ziet.
Ik weet alleen hoe hij er uit ziet, waar hij woont en dat hij op fatties valt.quote:
Uhm... ja dat is een klein iets ja...quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet alleen hoe hij er uit ziet, waar hij woont en dat hij op fatties valt.
Fatties en zwangere vrouwenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet alleen hoe hij er uit ziet, waar hij woont en dat hij op fatties valt.
Nu snap ik waarom hij elke keer vroeg hoe het met mijn chick ging toen ze nog zwanger was.quote:
Wat een vuilakquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom hij elke keer vroeg hoe het met mijn chick ging toen ze nog zwanger was.
jeetje zegquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom hij elke keer vroeg hoe het met mijn chick ging toen ze nog zwanger was.
Nouwja, Sked daarentegen, die vraagt iedere keer hoe het met mijn dochtertje is.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouwja, Sked daarentegen, die vraagt iedere keer hoe het met mijn dochtertje is.
Inb4 Elan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouwja, Sked daarentegen, die vraagt iedere keer hoe het met mijn dochtertje is.
Niet te vertrouwen die Duitser.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu je het zegt maakt ie ook wel erg vaak vuige moedergrapjes jegens mij
quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig oprecht geïnteresseerd in mij.
Dat is niet gemeend.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig oprecht geïnteresseerd in mij.
Braddie.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Vraag me af of er ook echt viesdikke FOK!kers zijn 200kg+
Die blijven inderdaad debiel lang in je kop hangenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Al een hele week liedje van frozen in me kop
quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Door de opmerking over disney weer, dankje fok-it.
Frozen in het Pools?quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:33 schreef Insomnia_ het volgende:
In 2 talen ook nog eens door elkaar.
Mijn hersenen vinden dit verwarrend.
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:36 schreef Etsu het volgende:
Ik heb Ins al een paar dagen op de app en we hebben tot nu toe iedere dag met elkaar gesproken
Het is ook een hele aardige en sociale jongen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:36 schreef Etsu het volgende:
Ik heb Ins al een paar dagen op de app en we hebben tot nu toe iedere dag met elkaar gesproken
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is ook een hele aardige en sociale jongen.
Wszystkim wbrew,quote:
lolquote:
Jammer dat ik het niet kan beluisterenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik spreek wel mooi accentloos Nederland, Ets
Jammer ja.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer dat ik het niet kan beluisteren
Ja, ga ik proberen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wszystkim wbrew,
na ten gest mnie stac
Co tam burzy gniew
Od lat coś w objęcia chłodu mnie pcha
misschien kun jij deze versie aan je dochter laten horen
Had je hem maar op whatsapp moeten hebben toen hij nog dronken was. Toen kreeg je waar voor je geldquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer dat ik het niet kan beluisteren
Alles.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Welke kinderliedjes zijn nog meer vervelend om in je hoofd te krijgen haags
Ben je dan niet meer doof?quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
daarom moet je ooit n keer naar NL komen
Maakt me niet uit, ik accepteer Ins zoals hij nu is. Dat jij dat niet doet, zegt meer over jouquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je hem maar op whatsapp moeten hebben toen hij nog dronken was. Toen kreeg je waar voor je geld
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik accepteer Ins zoals hij nu is. Dat jij dat niet doet, zegt meer over jou
Ik vind het wel leuk om te zingen voor mn zusje verder.quote:
Ik moest van mijn moeder altijd het zelfde zingen als aller laatste liedje.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit elke avond wel een kinderliedje te zingen voor ze gaat slapen. Elke keer een ander. Met wisselend resultaat.
Welk ga je vanavond doenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit elke avond wel een kinderliedje te zingen voor ze gaat slapen. Elke keer een ander. Met wisselend resultaat.
Ik ben blij dat mijn dochter nog niet goed doorheeft dat ik zo vals als de neten zing.....quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik vind zingen dan ook ERG leuk.
Ik ga t d'r verklappenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn dochter nog niet goed doorheeft dat ik zo vals als de neten zing.....
Trap lopen, winkel fietsen, lang in de rij staan bij de kassa.quote:
Door die rotzooi die jij hier post.quote:
Eten te kort denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Trap lopen, winkel fietsen, lang in de rij staan bij de kassa.
Doe normaalquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door die rotzooi die jij hier post.
Heb je geen wiet voor nodig
Coolquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit liedje is wel een hit bij mn zusje om in slaap te vallen
Lekker zegquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga ik zo doen. Ik heb Turks brood en kaas
YNWAquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder moet je vooral voetballiedjes zingen
Hoe oud is je zusje ook alweer?quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee grapje. Kan zelf ook niet zo goed zingen.
Het is aanhoorbaar en niet vals, maar daar is alles mee gezegd.
1 jaar, en 3 maand.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe oud is je zusje ook alweer?
Je moet goed die taalontwikkeling zettenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En standaard verhaaltje voorlezen voor het slapen gaan.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben nu het achterhuis van Anne Frank aan haar aan het voorlezen. Werkt goed wel. Nog geen nachtmerries.
Kafka voorlezen ja als ze nog geen 2 is?quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso op vroege leeftijd aan literatuur zetten.
Wat denk je dat ik vorige week heb gedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kafka voorlezen ja als ze nog geen 2 is?
Het werkt goed hoor, voorlezen op jonge leeftijd. Het is gewoon echt zoquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso op vroege leeftijd aan literatuur zetten.
Ben je ook gekke henkieals je dat doetquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn zusje is DOL op paarden.
Hopelijk moet ik over een paar jaar geen paard kopen voor dr.
Daar gaan je centenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
hoezoquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je ook gekke henkieals je dat doet
paar kquote:
Beter dan een vibrator.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon een my little pony kopenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je ook gekke henkieals je dat doet
LOLquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:53 schreef Etsu het volgende:
ik had vroeger een pony
BOBBIE heettie ie
hij leeft nog
Moet hij weten (lol)quote:
Ik was vroeger dol op Aladin. Toen kreeg ik die aap als knuffel. Die leeft niet.quote:
waarom vertel je me dit?quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was vroeger dol op Aladin. Toen kreeg ik die aap als knuffel. Die leeft niet.
Lekker zeg, ik moet ook nodig een koffiezetapparaat aanschaffenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja geen idee. Koekje erbij? Ik drink nu koffie.
Loop gewoon 6x per dag naar de AH, gratis koffie. Tattas be like.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lekker zeg, ik moet ook nodig een koffiezetapparaat aanschaffen
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik nog niet.
Een sukkel bedoel jequote:Op zaterdag 16 april 2016 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Elan is ook wel een droogkloot hoor af en toe.
Lekker met de zwervers.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Loop gewoon 6x per dag naar de AH, gratis koffie. Tattas be like.
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zeg je omdat jullie elkaar niet mogen.
Dan ben ik in jullie act getrapt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Ik mag Elan heel graag hoor
Hahaha graag gedaan XDquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben ik in jullie act getrapt.
Er zijn mensen in de KLB SC die dit ook over ons denken. Kan niet andersquote:
Alles is toch een grote trollquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zijn mensen in de KLB SC die dit ook over ons denken. Kan niet anders
ben je donkerbruin?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
In het echt ben ik een neger die op schaken lijkt.
En aan dammen doet?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
In het echt ben ik een neger die op schaken lijkt.
Dat jij nog niet tevreden bent over je lichaam maakt anderen geen trollquote:
Wil je mijn lichaam hierbuiten laten aub?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij nog niet tevreden bent over je lichaam maakt anderen geen troll
Zou meekijken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet met Inso ook maar eens een act op gaan zetten in de vbl SC.
Doei hequote:Op zaterdag 16 april 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar niet nu. Ga er zo vandoor
Ik mag jouw chick niet meer, zomaar geen rekening houden met Etsu die ook aandacht wil van dr vriendje.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Filmavondje met mijn chick. Had ik beloofd.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag jouw chick niet meer, zomaar geen rekening houden met Etsu die ook aandacht wil van dr vriendje.
En wat staat er daarna op het programma?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar goed, als eerste gaan we Bridge of spies kijken. Die lijkt mij facking goed!
Ik wil wel een filmavondje met jouquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag jouw chick niet meer, zomaar geen rekening houden met Etsu die ook aandacht wil van dr vriendje.
Denk Argo. Alleen die eerste duurt al best lang en die tweede al helemaal dus dat gaat nachtwerk worden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat staat er daarna op het programma?
Gewoon filmmarathon toch.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk Argo. Alleen die eerste duurt al best lang en die tweede al helemaal dus dat gaat nachtwerk worden.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik wil wel een filmavondje met jou
Als zij daar geen rekening mee houdt hou jij geen rekening met haar tochquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja wel tof, alleen mijn dochtertje houdt daar geen rekening mee![]()
lolquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als zij daar geen rekening mee houdt hou jij geen rekening met haar toch
Wat denkt ze wel
Volgend jaarquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:14 schreef Etsu het volgende:
Fokkie, wanneer denk je dat Ins aan de kids gaat beginnen?
Ik denk 2018 of 2019.
Jonge, ik rag je helemaal uit elkaarquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]alleen als we samen onder n dekentje gaan liggen
zomaar om niks?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Jonge, ik rag je helemaal uit elkaar
ik ooknie hoorquote:
blijft spannendquote:
Peettantequote:Op zaterdag 16 april 2016 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
blijft spannend
ik word peetoom, weet je t alvast
Ben je gedoopt danquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
blijft spannend
ik word peetoom, weet je t alvast
Gaat snel na huwelijkquote:
Mijn eerst zoon heet Kubaquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:21 schreef Etsu het volgende:
sowieso dat als het een hij is, dat je hem naar mij vernoemt he![]()
dat heb ik wel VERDIEND na zoveel jaar samen in een SC
Jij staat echt niet vooraan in de rijquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:21 schreef Etsu het volgende:
sowieso dat als het een hij is, dat je hem naar mij vernoemt he![]()
dat heb ik wel VERDIEND na zoveel jaar samen in een SC
(lol)quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij staat echt niet vooraan in de rij
Wie dan wel?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij staat echt niet vooraan in de rij
REAL GRTDquote:
hoiquote:
quote:
Neequote:
nahhhhquote:
hahahahahaquote:
zeg ik nietquote:
Ik heb pas 1 hc strafrecht gehadquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie stelt, bewijst. art. 150 Rv. zou je moeten weten sofje
Zoals?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet er wel gestopt worden met bepaalde zaken
de pilquote:
ja het vak heet straf(proces)rechtquote:
Ja dat was erg gezellig op whatsapp toenquote:
Rv is Rechtsvordering, dat is privaatrecht.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ja het vak heet straf(proces)recht
Ik dacht verkeerde gewoontes van Insoquote:
ohja sorryquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rv is Rechtsvordering, dat is privaatrecht.
art. 150 Rv is ook van toepassing op Sv.
da's wat anders, sof.
Die heeft ie niet tochquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht verkeerde gewoontes van Inso
wat denk jij dat voor rare gewoontes ik hebquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht verkeerde gewoontes van Inso
Je gaat toch wel stoppen met roken met kindquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat denk jij dat voor rare gewoontes ik heb
Zeker.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat was erg gezellig op whatsapp toen
ben al gestoptquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat toch wel stoppen met roken met kind
hoeveel gepriktquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:27 schreef supersof het volgende:
Ik had vandaag een volleybalwedsdtrijd en het ging vet goed en ik kreeg complimentjes en ik ben SUPER blij![]()
lolquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja sorry
ik las even helemaal verkeerd
maar dat heb ik ook niet gehad
ja johquote:
koop rechter gewoon omquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
lol
zit je zo in een rechtszaal en je stelt iets en de rechter zegt dat je het moet bewijzen want 150 Rv
jij zo:
'HEB IK NIET GEHAD!?!?!??!111"
alsof ik ooit in een rechtszaal ga zitten en iets moet bewijzen pffffquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
lol
zit je zo in een rechtszaal en je stelt iets en de rechter zegt dat je het moet bewijzen want 150 Rv
jij zo:
'HEB IK NIET GEHAD!?!?!??!111"
uhhhhquote:
juich nooit te vroegquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
alsof ik ooit in een rechtszaal ga zitten en iets moet bewijzen pffff
Je wordt gemist.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja joh
ik wilde even niet fokken
maar ik verveel me nu dus heb er maar aan toegegeven
ik zie er NIKS van terug op mycroftquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zie er NIKS van terug op mycroft
Ja ik weet wel weer aan wie ik wat heb pfffquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:30 schreef Etsu het volgende:
ik heb zelfs een ban gehad sofje, tijdens jouw afwezigheid
en ik werd wel gemist
Had niet eens door dat je ban hadquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:30 schreef Etsu het volgende:
ik heb zelfs een ban gehad sofje, tijdens jouw afwezigheid
en ik werd wel gemist
Maar ik heb dan weer seks, en jij niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:31 schreef supersof het volgende:
Maar in tegenstelling tot jou heb ik wel een leven en kan ik zonder fok![]()
Wat flauw dat ik nu niet eens kan vragen wat er dan wordt besprokenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het wordt slechts in dm's besproken.
Eergister zat je nog te klagenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik heb dan weer seks, en jij niet.
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik heb dan weer seks, en jij niet.![]()
heb al gefixt voor maandag of woensdagquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eergister zat je nog te klagen
(lol)
Even zonder dollen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat flauw dat ik nu niet eens kan vragen wat er dan wordt besproken
Dit is niet waarquote:
Aah wat liefquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even zonder dollen.
Ik miste je immer guitige aanwezigheid wel.
Primaquote:
Ja gaat goed. Bij jou ook?quote:
Ja dat heb ik nog wel een beetje meegekregen. Tijdelijk toch?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja gaat wel, ik ga in de VS wonen, wist je dat?![]()
hey jcquote:
ik heb vanochtend getrimtquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:35 schreef JanCees het volgende:
Straks uitwedstrijd #hype
Dat wordt een robbetje matten
ja, 10 maanden. leuk hequote:Op zaterdag 16 april 2016 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nog wel een beetje meegekregen. Tijdelijk toch?
hey amaaaaquote:
jcgod, waarom zo laat wedstrijdquote:
Nee sorry ik heb geen geldquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, 10 maanden. leuk he
kom je op bezoek
Alles goed? Wou je al bijna appen van de week of het goed gaat met je.quote:
jammerquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee sorry ik heb geen geld
waar gaat bella heen?
waarom app jij mij nooitquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles goed? Wou je al bijna appen van de week of het goed gaat met je.
Zelfde reden als ik Sof niet heb geappt. Hou niet zo van typen op een smartphone.quote:
Jaa gaat goed!! Met jou ook? Wat lief van jequote:Op zaterdag 16 april 2016 20:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles goed? Wou je al bijna appen van de week of het goed gaat met je.
Ik trim voor het eerst.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:40 schreef Etsu het volgende:
ik heb gister ook getrimd na 2 weken
ineens 1 cm ofzo naar 3 mm.
Leuk hoorquote:
Ja hoor, na een weekje ziek zijn voel ik mij momenteel wel weer oké. Nog steeds aan de volleybal lees ik? Leukquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa gaat goed!! Met jou ook? Wat lief van je
jawel hequote:
Echt hequote:Op zaterdag 16 april 2016 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
uh oke
dat is tamelijk laat joh halve idioot
ik weet t niet zo goed meerquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
uh oke
dat is tamelijk laat joh halve idioot
Oh wat heb je?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hoor, na een weekje ziek zijn voel ik mij momenteel wel weer oké. Nog steeds aan de volleybal lees ik? Leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |