SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik snap je probleem met haar blog hoorquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Kayotic: Ik vind haar persoonlijk vrij verschrikkelijk (tijdje op twitter gevolgd, maar werd er erg droevig van) en haar blog te veel tekst en foto's bevatten. Maar de recepten die ze verzamelt zijn over het algemeen prima.
Heerlijk ja!quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap je probleem met haar blog hoorMaar dit was het recept dat BE deelde, dus die gemaakt en was dus erg lekker.
Er zit soms wel héél veel blahblah bij voor je bij het recept bent. Vertellen waar je die heerlijke prei vandaan hebt, dat je opa die in de moestuin heeft en dat die moestuin leuke vlinders heeft en vlinders doen je denken aan het voorjaar en dat dat allemaal heel excited is.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Heerlijk ja!
En dat probleem heb ik met bijna alle foodblogs overigens. Ben gewoon niet zo'n foodblogfan. Wel receptenfan![]()
Echt hequote:Op zaterdag 16 april 2016 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zit soms wel héél veel blahblah bij voor je bij het recept bent. Vertellen waar je die heerlijke prei vandaan hebt, dat je opa die in de moestuin heeft en dat die moestuin leuke vlinders heeft en vlinders doen je denken aan het voorjaar en dat dat allemaal heel excited is.
Ja! Dat doet Kayotic ook zoveelquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Echt heOf 4x een foto van het eindproduct. 4x nagenoeg dezelfde foto.. why??
Heel vermoeiend. Dan haak ik echt af.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Dat doet Kayotic ook zoveelWeer een nieuwe hoek en dan nog een andere hoek en dan ingezoomd. Maar allemaal exact hetzelfde ding.
Hahaha helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb met eten een beetje hetzelfde als met sex: daar moet je niet te veel over lullen, je moet het gewoon doen![]()
Koffiebroodje!quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:48 schreef MutedFaith het volgende:
Zo heten die dingen in Limburg. Ik heb geen idee hoe de rest van Nederland ze noemt.
Het is deeg met rozijnen en glazuur en gevuld met pudding.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat wel heel lokaal. Uit mijn Limburg (tot 20 jr geleden, dat wel) ken ik die naam niet. Is volgens mij niet zo heel ver van jou.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:48 schreef MutedFaith het volgende:
Zo heten die dingen in Limburg. Ik heb geen idee hoe de rest van Nederland ze noemt.
Het is deeg met rozijnen en glazuur en gevuld met pudding.
[ afbeelding ]
Oh, dan is een sportschool en werken in een ziekenhuis wel erg handig. Dat bleek wel toen ik een week zonder douche zat wegens verbouwing. Echt heel vervelend als je niet kan douchen wanneer het jou uitkomt! Wanneer krijg je een nieuwe/wordt hij gemaakt?quote:Op zondag 17 april 2016 07:09 schreef Brighteyes het volgende:
Onze cv ketel is stuk, sinds woensdag, dus ik kan niet douchen, en dus ook niet hardlopen.![]()
Heb gisteren wel bij mijn ouders gedouched, maar om daar nu alweer aan te komen... En logistiek past het niet echt... Stom gedoe...
Ben de hele week nog niet geweest.
Ik ken het ook niet, ben toch echt een echte Limburgsequote:Op zondag 17 april 2016 06:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel heel lokaal. Uit mijn Limburg (tot 20 jr geleden, dat wel) ken ik die naam niet. Is volgens mij niet zo heel ver van jou.
Gut, ik hoopte morgen. Dan is woensdag nog best ver weg. En van wandelen ga je zweten!!quote:Op zondag 17 april 2016 07:23 schreef Brighteyes het volgende:
Hopelijk voor woensdag.
Ik kan idd ook douchen op mijn werk, maar ja, daar kom ik nu nog even niet.
Nou ja, dan maar weer flink eind wandelen vanmiddag
Zuid Limburg dan, in elk geval Heerlen en Maastrichtquote:Op zondag 17 april 2016 06:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel heel lokaal. Uit mijn Limburg (tot 20 jr geleden, dat wel) ken ik die naam niet. Is volgens mij niet zo heel ver van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |