De maan? Is dat het? M ligt nu ook net rustig in bed, Daar voor nie-slapen-nie..quote:Op woensdag 20 april 2016 21:35 schreef LuDann het volgende:
Oh tandjes, tof.
Wolk slaapt nog niet, helaas.Ze is vreselijk druk aan het doen zelfs. Last van de maan zeker.
Die van mij is ook in slaap gevallen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:08 schreef LuDann het volgende:
Oh jeetje, gedeelde smart dus Sillie en IMA.Gelukkig stortte ze net eindelijk in en ligt ze lekker te snurken.
Ik duik er ook zo in, het is al voorbij mijn bedtijd. En ik houd mijn vingers gekruist voor de nacht...
Jagar, wat een heerlijk uitzicht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even spammen hoor
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
* Stippelrientje zingtquote:
Ik ben dan wat oud. We hebben nu gezegd.... oke.. misschien ooit. We kijken over twee jaar wel waar we staan en maken dan wel een beslissing..quote:
1,5 jaar ertussen is ook leuk! Als je houdt van niet uitrusten overdag, heel veel tillen en heel veel luiers verschonenquote:
+1quote:Op woensdag 20 april 2016 23:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
1,5 jaar ertussen is ook leuk! Als je houdt van niet uitrusten overdag, heel veel tillen en heel veel luiers verschonen![]()
Deden wij ook.. Niet ivm leeftijd maar zeiden altijd 'we zien wel, misschien ooit een tweede, misschien wel niet'quote:Op woensdag 20 april 2016 22:24 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik ben dan wat oud. We hebben nu gezegd.... oke.. misschien ooit. We kijken over twee jaar wel waar we staan en maken dan wel een beslissing..
Ah. Dat verklaard e.a. Ben benieuwd wanneer er tandjes zichtbaar worden hier dan.quote:Op donderdag 21 april 2016 06:34 schreef Krisvc het volgende:
Ja, scheten als een volwassen vent van tandjes hier. Zo erg dat ze er soms van wakker wordt, onbedaarlijk krijst, een scheet laat en meteen weer in slaap valt. Vaak tegelijk met tandjesleed ja.voor alle nieslapennie mamma's.
L. ging om 7 uur naar bed, heeft om 22:00 en 4:00 een keer gedronken en ligt nu nog op één oor.
Koemelk, ei en pinda (ik mijd alle noten) inderdaad, maar omdat baby's die allergisch zijn voor koemelk, ook vaak hetzelfde reageren op soja (hun lichaampjes kunnen het onderscheid nog niet maken geloof ik) mijd ik dus ook soja. Hetzelfde geldt voor dingen als geitenmelk, paardenmelk en -kaas. Ik weet niet of je de koemelk op dit moment vervangt voor soja, maar het is wel het proberen waard om ook soja te mijden.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:34 schreef Xanteh het volgende:
Skip je koemelk, ei en pinda's LuDann? Heb niet meegekregen welk dieet je nu volgt. Via een diëtist? Top dat je dochter er goed op reageert
F heeft ook allergische reacties, alleen wij zijn er nog niet achter waar het van komt. Mijn koemelkvrije dieet lijkt weinig te helpen, misschien moet ik ook maar skippen met ei en pinda's. Gisteren overleg gehad met de huisarts, en zij stuurt ons door naar de kinderarts (had ik om gevraagd).
Ik gebruik ook geen soja. Scheelt dat ik geen melkdrinker ben. Maar eet je wel geitenkaas? Hier ook nog geen diëtist, heb ook geen idee of het (gedeeltelijk) vergoed wordt, moet ik nog uitzoeken.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:08 schreef LuDann het volgende:
[..]
Koemelk, ei en pinda (ik mijd alle noten) inderdaad, maar omdat baby's die allergisch zijn voor koemelk, ook vaak hetzelfde reageren op soja (hun lichaampjes kunnen het onderscheid nog niet maken geloof ik) mijd ik dus ook soja. Hetzelfde geldt voor dingen als geitenmelk, paardenmelk en -kaas. Ik weet niet of je de koemelk op dit moment vervangt voor soja, maar het is wel het proberen waard om ook soja te mijden.
Ik ben nog niet naar een dietist geweest, Hupje was zo lief om de informatie die zij van haar dietist had gehad te delen en op Facebook heb ik ook de nodige tips gehad van mensen die baby's hebben met allergieen. Ben wel van plan nog te gaan.
Wat rot dat zij ook allergische reacties heeft. Is het heftig? Wat gebeurt er dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |