SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:22 schreef silliegirl het volgende:
Huisarts; check. Mijn ouders (die me hebben opgepikt van werk en die W. hadden vandaag) hebben die van hen laten komen. Zelfde huisarts die ik "vroeger" had, dus die kende me nog. Diagnose; zware migraine. Triggers: stress en slaaptekort. Ja, check.
Ik heb speciale pijnstillers gehad, die hebben korte metten gemaakt met de pijn, maar nu voel ik me een soort van high. Ook niet alles. En ik mag dus nu niet voeden.
MigraineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap
Beetje gek misschien, maar laat maar weten als ik iets voor je kan doen.
quote:Op maandag 18 april 2016 22:15 schreef Bloesem. het volgende:
LB 14 maandenHahaha ik heb echt een klein kanon
Ze krijgt nu een klein slokje water uit een glas soms, verder niks extra's, maar een paar dagen geleden rukte ze het glas uit m'n handen om er even heel casual een slokje uit te nemen
Dus daar geven we nu maar af en toe aan toe.
LuDann, bluffen is ook nog een idee, al heeft dat me eerder een burnout opgeleverd. Ik moet heel erg mijn best doen om naar mijn gevoel te luisteren i.p.v. er overheen te denderen. Ik heb net afgesproken met mezelf dat ik het per les ga bekijken. Dus gewoon die ochtend beslis of ik wel of niet naar de les ga. Maar thuisblijfmoeder worden voelt helemaal zo gek nog niet
Razz, heel begrijpelijk dat het je zo bezighoudt. Lief dat je man je wat wil helpen, ik hoop dat hij daarmee wat druk kan wegnemen en dat jullie zo snel in een ritme komen.
Ja die liedjesDat je in je eentje in de supermarkt heel lief op een klein stationnetje staat te zingen en staat te wiegen (en nog net niet over je buik te aaien) Over kindjesliedjes gesproken: wie heeft er hier peutertjes en ander klein grut ietsje ouder dan baby's? Zal ik jullie eens een leuk cadeautje geven? Komt ie: Tsjoe tsjoe wa, tsjoe tsjoe wa, tsjoe tsjoe wa wa wa
Ja, die gaat met de klusploeg (die nog steeds aan het dak bezig zijn) mee naar de vuilstort.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:12 schreef pinquit het volgende:
Nohhh Silgelukkig ben je er nu achter gekomen zeg, wat naar. weg met die wieg
Gewoon vragen. Ze doen het graag. Bedenk ook dat jij hun kind bent he. Een nachtje slecht slapen hebben ze jaaaaren geleden ook vaak zat voor je over gehad + kleinkinderenquote:Op woensdag 20 april 2016 11:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Buhh Sillie, daar zou ik ook van huilen. Maar gelukkig ben je er nu achtergekomen! Dat is het belangrijkste toch. Niet te streng zijn voor jezelf hoor.
Ooh FF dat klinkt heel fijn! Genieten! Ik durf nu met twee kindjes niet meer zo goed te vragen of ze mogen logerenis nogal wat, wat ik dan van opa/oma vraag. En andere logeeradressen hebben we eigenlijk niet.
Vandaag is m'n grote Pluis naar het KDV. Ik heb al megaproductief de badkamer gepoetst en de rest van de dag ga ik kroelen met m'n baby. Als DHL nou even opschiet met de Kruidvatmegabestelling, dan kan ik 'm lekker in bad doen. Even aandacht voor kleine Tas die altijd maar moet wachten omdat z'n zus dan weer iets moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |