SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom niet? Zou filmpje minder boeiend vinden (en dus niet kijken) als ik geen last had van mijn verstandskies.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo'n filmpje kijken heeft toch niks te maken met er aan geloven?!!?!?
He heb je je uitslag al?quote:
Weet je wat de beste adagen zijn.quote:
Omdat je er niks mee opschiet om een filmpje te kijken en omdat een filmpje kijken niks te maken heeft met daadwerkelijk tanden trekken dus ook niks te maken heeft met 'er aan geloven'.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet? Zou filmpje minder boeiend vinden (en dus niet kijken) als ik geen last had van mijn verstandskies.
Dan kunnen we t over andere operaties hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:12 schreef Amarantha het volgende:
Oh ja we gingen het over iets anders hebben dan kiezen weg snijden of eruit laten trekken.
Lulquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kunnen we t over andere operaties hebben
Klinkt gezellig en slecht voor je beurs.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je wat de beste adagen zijn.
Dat je smiddags met 2 kratjes begint met zn 2en.
Beetje voetbal kijken.
Dan naar de kebabzaak bellen voor kebab en bier.
Dan de club in en wodka redbulls klappen.
Wat een tijd.
Ik had niet bepaald 1 op de planning eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kunnen we t over andere operaties hebben
Dat zeker.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt gezellig en slecht voor je beurs.
Ik ook niet echt. Dan zijn we klaar.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had niet bepaald 1 op de planning eigenlijk.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Dan zijn we klaar.Fok-it heeft geluk.
Hm nee, dat niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Zou je flauwvallen als ik die piercing zou doen Fok-it?
Ik ga zo pizza bestellen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Godver moet eigenlijk toch naar de supermarkt. Ik heb wel verdomd veel zin in eten gekregen.
Stelt niet zoveel voor joh.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee, dat niet.
Zitten wel wat gradaties in. Waarom weet ik niet, nooit een reden voor. Maar het ene medische onderwerp trek ik beter dan anderen dit dat
Maar ik zou wel flauwvallen alss bij mij gedaan werd denk ik. Helemaal met een tepelpiercing brr
hahaquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee, dat niet.
Zitten wel wat gradaties in. Waarom weet ik niet, nooit een reden voor. Maar het ene medische onderwerp trek ik beter dan anderen dit dat
Maar ik zou wel flauwvallen alss bij mij gedaan werd denk ik. Helemaal met een tepelpiercing brr
Al wil ik binnenkort wel n laserbehandeling doen ivm overmatig transpireren. Maar moet uit eigen zak betalen en het is enkel een spuitje in m'n okselsquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:14 schreef Fok-it het volgende:
Nu zou een Christina-piercing bij mij niet gezet worden denk ik. Maar een eikelpiercing dan. ofzoiets
Hoe duur is dit?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al wil ik binnenkort wel n laserbehandeling doen ivm overmatig transpireren. Maar moet uit eigen zak betalen en het is enkel een spuitje in m'n oksels
Den je dat mijdat niet staat ofzo?quote:
Een piercing bij mannen is toch wel zo ongelofelijk lelijk.quote:
Kan ik ook doen, genoeg pizza punten gespaard laatste 2 jaar ofzo (dus gratis pizzaquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga zo pizza bestellen.
Viesdik.
met kaasquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ik ook doen, genoeg pizza punten gespaard laatste 2 jaar ofzo (dus gratis pizza). Maar lijkt me niet meteen goed begin na 1 week niet eten
Ga hem volgende week wel eten. Welke ga je bestellen?
Duur grapje?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al wil ik binnenkort wel n laserbehandeling doen ivm overmatig transpireren. Maar moet uit eigen zak betalen en het is enkel een spuitje in m'n oksels
Hm, hoorde dat weleens dat sommige er flauwvan vielen omdat het flinke helse pijn is.quote:
Ik heb gehoord dat het ontzettend veel pijn doet als ie gepiercet wordt, maar als ie zit.. dan zit iequote:Op zaterdag 16 april 2016 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tepelpiercing zou ik wel trekken.
Eikel piercing. brrr. Veel te gevoelig daar.
Tepelpiercing doet meest pijn op het allerlaatst.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, hoorde dat weleens dat sommige er flauwvan vielen omdat het flinke helse pijn is.
Je tepel is wel wat gevoeliger dan andere lichaamsdelen
Jaquote:
Oh die vind ik nooit zo lekkerquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe duur is dit?
Laat even weten als het werkt aub
Ja, duur. 1800.quote:
Dit is ook helemaal waar ja. Had ik ook met mijn lippiercing.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het ontzettend veel pijn doet als ie gepiercet wordt, maar als ie zit.. dan zit ieen dan ook geen pijn meer.
Oke, laat maar zitten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ja, duur. 1800.
https://www.polikliniekde(...)gie/laser-liposuctie
Je hebt ook nog botox:
https://www.polikliniekde(...)ten/overmatig-zweten
Maar da's tijdelijk..
Voor de helft en toen zei mijn lijf: Ga slapen. Maar wou vanavond verder kijken. Ik was gebleven dat ze kip gingen eten langs de weg.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
hey ama had je gister ik vertrek gezien
Hm, lijkt mee te vallen dus, dat scheeltquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:17 schreef richolio het volgende:
[..]
JaOp zich is alles prima, het enige is dat er een onregelmatig bloedvaatje op mijn hersenschors zit (zoiets, weet het zelf niet eens meer zeker
)
Dus dinsdag weer een MRI en dan kijken wat het is.
En ze moesten in mijn slagader prikken in mijn pols
Ja, sorry.quote:
Ik vind bloedprikken het minst erge van alles met naaldenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, lijkt mee te vallen dus, dat scheelt
Oh ja, bloed prikken gaat ook hoogstwaarschijnlijk flauw vallen worden
Gelukkig nog niet hoeven te doen
Wel een kutje?quote:
Toch zou ik overslaan. Mijn arme eikeltjequote:Op zaterdag 16 april 2016 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het ontzettend veel pijn doet als ie gepiercet wordt, maar als ie zit.. dan zit ieen dan ook geen pijn meer.
Ik moet mezelf eens per maand prikken.quote:
Apart wel dat je daar dan op een of andere manier toch onderscheid in maakt met tats zettenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind bloedprikken het minst erge van alles met naalden
Ik ook. Ziekenhuispersoneel keek me donderdag weer gek aan toen ik dat zeiquote:
Hehe, ik zit ook erover te denken om een tattoo te nemenquote:
Wtf is dat voor een achterlijk ziekenhuis dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook. Ziekenhuispersoneel keek me donderdag weer gek aan toen ik dat zei
Emmen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wtf is dat voor een achterlijk ziekenhuis dan?
Ja, heel erg. Maar mn hele leven al, vanaf kleins af aan en al héél vaak voor naar de dokter geweest.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Heb je er ook last van dan? Afgelopen zomer werd ik echt helemaal gek door dat gezweet.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook. Ziekenhuispersoneel keek me donderdag weer gek aan toen ik dat zei
Ik kreeg angstconsult bij vaccinaties.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]Ik was bij de GGD voor de vaccinaties en heb ook tegen ze gezegd dat ik prikangst heb.. Hielden ze wel rekening mee hoor.
Kan me niet voorstellen dat ze dat niet doen in het ZH.
ze heeft veel piercingsquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In je normale ader valt het nog wel mee, maar als je er gevoelig voor bent kan ik me voorstellen dat je zo'n slagader prik niet leuk gaat vinden neequote:Op zaterdag 16 april 2016 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, lijkt mee te vallen dus, dat scheelt
Oh ja, bloed prikken gaat ook hoogstwaarschijnlijk flauw vallen worden
Gelukkig nog niet hoeven te doen
Ze verwachten het niet van iemand met tattoo's en piercings denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou, vandaar dat ze waarschijnlijk gek keken en niet omdat ze gewoon iemand was met angst voor naaldenquote:
Haha, wat een armoe.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze verwachten het niet van iemand met tattoo's en piercings denk ik![]()
Maar het is wel een pauper ziekenhuis.. nu we het er toch over hebben. Allemaal gaten in de muren enz van bedden die er 1000x tegen aan zijn geklapt. TV's uit de jaren 90. En zo nog wel meer. Vloer had allemaal putjes erin van al die jaren dat er over heen is gelopen.
Mag toch hopen als ik er over paar jaar weer eens lig dat het dan wel opgeknapt is
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:21 schreef richolio het volgende:
[..]
In je normale ader valt het nog wel mee, maar als je er gevoelig voor bent kan ik me voorstellen dat je zo'n slagader prik niet leuk gaat vinden nee
Ze zei ook nog echt dat het het gemeenste prikje is wat ze hebben
Oh, zo erg is het bij mij niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Maar mn hele leven al, vanaf kleins af aan en al héél vaak voor naar de dokter geweest.
Heb waarschijnlijk zo'n aandoening dat je overmatig zweet, want winter enzo maakt allemaal niet uit. En los van dat zweet onder je oksels lelijk is, heb ik er ontzettend veel last in de praktijk van mn zweethanden (ik ben links, dus schrijven is kut.. maar ook dingen als touchpad op laptop kan ik niet gebruiken, mobiel touchscreen kan ik niet gebruiken, schrijven gaat moeilijk omdat ik pen moeilijker kan vast houden etc etc etc) en mn halve tenen lijken wel aangevreten want eczeem want altijd nat.
Lekker dit, maar ja, ik heb hier mega last van. Eigenlijk nog het minst last van mn oksels dus zoveel zou ik er niet aan hebben. Minst last als in = het is enkel lelijk
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:22 schreef Amarantha het volgende:
Bedden waar het lak allemaal vanaf was.
Ik hoop echt dat ze de kamers een keer gaan aanpakken. Zat er nog aan te denken foto's te maken haha omdat ik mij toch verveelde. Soort bewijsmapje: Verpauperde ziekenhuis.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha, wat een armoe.
Beter in Warschau liggen dan
wat houdt dat in danquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kreeg angstconsult bij vaccinaties.
Ja, ik heb het dus ongeacht de inspanning die ik lever. Natuurlijk, net zoals bij ieder mens zweet ik meer bij inspaninng.. maar ik zweet standaard gewoon veel. En ik heb wel odorex voor okselzweet als ik een keer een ander shirtje aan wil doen dan wit of zwartquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, zo erg is het bij mij niet.En wel ietsje anders..
Als ik gewoon een stukje loop, dan heb ik het heel erg snel warm en ga ik transpireren.. Met 35+ graden zon is het helemaal een rampIn de winter hoef ik maar ook een stukje te fietsen, en dan zweet ik me ook rot..
Enkel bij mijn oksels en af en toe mijn voorhoofd/rug. Voor de rest valt het erg mee..
Maar toch is het schijtirritant, bezweet en beplakt thuiskomen na eventjes fietsen. Maar dat heb ik niet altijd.. Weet niet waar het aan ligt.
Dan gaan ze echt heel rustig alles doen, en rekening houden met je (lol)quote:
Ik wel uiteraard.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:24 schreef Fok-it het volgende:
Heb je de Hokjesman over Drenthenaren gezien Inso?
Nee. Was het watquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:24 schreef Fok-it het volgende:
Heb je de Hokjesman over Drenthenaren gezien Inso?
Vond je niet zo leuk zekerquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:24 schreef Insomnia_ het volgende:
In het ziekenhuis liggen is wel heel saai.
En ik schijn na de narcose heel idiote verhalen tegen de verpleegster gezegd te hebben
vroeg me gewoon afquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:25 schreef Amarantha het volgende:
Maar Inso wat was er met Ik Vertrek dan?
Ze deden het een beetje denigrerend af somsquote:
Ja, zal me benieuwen. Staat nog op mijn voornemenslijstje voor 2016. Al twee dingen van de vier voldaan, dus het moet binnenkort.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb het dus ongeacht de inspanning die ik lever. Natuurlijk, net zoals bij ieder mens zweet ik meer bij inspaninng.. maar ik zweet standaard gewoon veel. En ik heb wel odorex voor okselzweet als ik een keer een ander shirtje aan wil doen dan wit of zwart(
![]()
dat is wel kut, dat ik er mn kleren aan moet aanpassen maarja oke dann)
Maarja, wel lekker zo'n behandeling als het goed werkt.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan gaan ze echt heel rustig alles doen, en rekening houden met je (lol)
Was voor mij geboekt.quote:
Ik weet niet meer of ik je broertje zou doen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:25 schreef Fok-it het volgende:
Wie mijn broertje wil zzien moet ook de Hokjesman kijken trouwems, hij was in beeld
Huh? Welk stukje?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:25 schreef Fok-it het volgende:
Wie mijn broertje wil zzien moet ook de Hokjesman kijken trouwems, hij was in beeld
oh, ja dat is echt kut ja.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, zal me benieuwen. Staat nog op mijn voornemenslijstje voor 2016. Al twee dingen van de vier voldaan, dus het moet binnenkort.![]()
Witte shirtjes draag ik trouwens bijna niet meer.. Doordat de mouwen bij de oksels dus helemaal geel zijn geworden door zweet.![]()
Dan moet je kijken he!quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ik je broertje zou doen.
Niet over Drenthenarenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ik je broertje zou doen.
Is dat de nieuwste? Loop al hele week achter met dingen kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet over DrenthenarenOver professoren
Die schijnt reusachtig geschapen te zijnquote:
Uhuquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat de nieuwste? Loop al hele week achter met dingen kijken
Nieuwe aflevering was leuk wel jaquote:
Dat kan maar jij neukt alles wat los en vastzit man.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat nou? Zn broertje is ook hommo hoor.
Welk stukje is het dan? Dan zal ik erop letten. Vond die van vorige week ook wel boeiend.quote:
Ga ik even kijken, heb hem zelf ook niet gezienquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welk stukje is het dan? Dan zal ik erop letten. Vond die van vorige week ook wel boeiend.
Waar?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie kunnen volgende week mijn huis vermoedelijk zien he
Laster. TR gemaakt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat kan maar jij neukt alles wat los en vastzit man.
is dat zo?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:28 schreef Insomnia_ het volgende:
London marathon?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Bewijs willen we.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een piemol.
Gewoon even de polonaise doen metj e buren toch net als het oranjevolkquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ze komen praktisch door mn straat
ohjaquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fok-it en ik, we zitten in de hommocommissie.
Hier niet hoor!quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik emogif op het feit dat het sneeuwt in april
Dat is helemaal zo gek niet hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik emogif op het feit dat het sneeuwt in april
Oh, vertel me meer, Piet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is helemaal zo gek niet hoor.
Waarom zeggen ze datquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doete me denken toen m`n vinger gehecht moest worden.
Ja, ik ga je alvast voorbereiden. De verdovingsprik is waarschijnlijk de pijnlijkste die je tot nu toe gevoeld hebt
Ja, dat klopte welHand van die assistent er praktisch afgeknepen
okquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als de zon schijnt in mei, legt Etsu geen ei.
inderdaadquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die sloeg weer helemaal nergens op![]()
![]()
Ja, maar ja. Dit was ooki n het ziekenhuis in Emmen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze datDan word je alleen maar vet bang
Aids bedoel je? Gaat ook nooit wegquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat het ook was dat je had gekregen dan laatst.
Gewoon geheimhouden jatoch :$quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou trouwens nooit iemand met herpes daten :$
Denk je nou echt als iemand het heeft dat die dan gaat: JA IK!quote:
Etsu leeft nog.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:41 schreef Fok-it het volgende:
Bekende personen overleden aan aids
-Freddy Mercury
-Easy A
Bekende fokkers overleden aan aids:
-Etsu
Is toch niet zo raar/beschamend als je koortslip hebt?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk je nou echt als iemand het heeft dat die dan gaat: JA IK!
Etsu sterft aan stikken in zaad.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:41 schreef Fok-it het volgende:
-Freddy Mercury
-Easy A
-Etsu
Waarom zo``n teleurgestelde smiley erbij? VInd je dat zo jammer?quote:
Misschien wil Fylax het op FP plaatsenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:41 schreef Fok-it het volgende:
-Freddy Mercury
-Easy A
-Etsu
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien wil Fylax het op FP plaatsen
Ik kan het geen aanwinst noemen voor de mensheid nee.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zo``n teleurgestelde smiley erbij? VInd je dat zo jammer?
OMG JAAAAAAA OMG OMG OMG OMG OMG OMGOMGGGGGGGquote:
Zoveel zinquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OMG JAAAAAAA OMG OMG OMG OMG OMG OMGOMGGGGGGG
Ik heb echt zin in dekentjes en kussentjes en kaarsjes en kaasje en crackertje en lekker drinkie
Haha ik word serieus al een beetje gek als ik ergens het deuntje voorbij hoor komenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:43 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel, ik ben wel rete enthousaist met GoT. Ik hou mn mond wel tíjdens de aflevering, maar ervoor en erna word ik gek.
Hehehe.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:43 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel, ik ben wel rete enthousaist met GoT. Ik hou mn mond wel tíjdens de aflevering, maar ervoor en erna word ik gek.
meenemen?quote:dekentjes en kussentjes en kaarsjes en kaasje en crackertje en lekker drinkie
Ja iets van eten en drinken moet wel maar ik heb wel dekentje en kussentje en kaarsjes en eten en drinken moeten we nog even kijken. Want vooral met drinken is makkelijk als ik doe want ja, is zwaar en shitje en eten moeten we ook nog kijken wat we willen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Is goed.
Moet ik
[..]
meenemen?
omg jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik word serieus al een beetje gek als ik ergens het deuntje voorbij hoor komenLaatst nog met 3 op reis. Meteen zoveel zin dan om nieuwe seizoen te zien
Jij blij, volgende week route 99 week bij de AH. Super veel chille dingen in aanbieding zag ik vandaagquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja iets van eten en drinken moet wel maar ik heb wel dekentje en kussentje en kaarsjes en eten en drinken moeten we nog even kijken. Want vooral met drinken is makkelijk als ik doe want ja, is zwaar en shitje en eten moeten we ook nog kijken wat we willen?want ik wil misschien wel hapje of misschien chipsjes of meer snackjes of?! snapje
Kut, goed dat je het zegt. Moet nu nog naar de appie voor fanta en spulquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij blij, volgende week route 99 week bij de AH. Super veel chille dingen in aanbieding zag ik vandaag
Om beetje in de stemming te komen, zal ik wel wat mede meenemen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja iets van eten en drinken moet wel maar ik heb wel dekentje en kussentje en kaarsjes en eten en drinken moeten we nog even kijken. Want vooral met drinken is makkelijk als ik doe want ja, is zwaar en shitje en eten moeten we ook nog kijken wat we willen?want ik wil misschien wel hapje of misschien chipsjes of meer snackjes of?! snapje
Mijn voorraadkastje zit volgende week weer aardig volquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kut, goed dat je het zegt. Moet nu nog naar de appie voor fanta en spul![]()
![]()
![]()
Ja, ja ligt er ook aan of Fokkie wil komen. Maar hebben we nog wel over, als ik dit vergeet moet je mij even berichtje sturen ok? Want ik ben hier niet goed in hequote:Op zaterdag 16 april 2016 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om beetje in de stemming te komen, zal ik wel wat mede meenemen.
Maar laat maar weten wat er allemaal nodig is.
Ok ok, zal ik doen vrijdag of zaterdag, zodat ik nog tijd heb om dingen te halen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ja ligt er ook aan of Fokkie wil komen. Maar hebben we nog wel over, als ik dit vergeet moet je mij even berichtje sturen ok? Want ik ben hier niet goed in he.
Ik ook.quote:
Serie loopt nu toch voor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ook.
Stond vandaag op punt alle boeken te kopen :$
AH kaasplankjequote:Op zaterdag 16 april 2016 18:49 schreef Crack_ het volgende:
Nu ook lekkere kaasjes in de aanbieding bij Appie, hmm
Allemaal mensen daaronder: Ik loot graag mee.quote:Gratis uit Emmercompascuum.
Ik loot niet, ik kies zelf!
ja, dat is goedquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok ok, zal ik doen vrijdag of zaterdag, zodat ik nog tijd heb om dingen te halen.
[..]
Ik ook.
Stond vandaag op punt alle boeken te kopen :$
hahaquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Sommige mensen!!!!!!!
[..]
Allemaal mensen daaronder: Ik loot graag mee.
Ook echt 18 van de 20 reacties die dat zeggen. Lezen mensen niet ofzoquote:
Emmenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Sommige mensen!!!!!!!
[..]
Allemaal mensen daaronder: Ik loot graag mee.
Je zou toch zo yoghurt eten?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:53 schreef Amarantha het volgende:
Mensen ik weet niet waar ik zin in heb. Tosti? Crackers? Kaas?
Weet ik, maar ik wil het hele verhaal. Niet alles past nou eenmaal in de serie.quote:
Nee, niet gedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dat is goed!
En niet gedaan? Jij gaat ze uiteindelijk toch wel kopen, hoor je er nu zo vaak over..
[..]
haha
Doe ik hele dag al, vind ik niet lekker. Wil gewoon vast voer. Daar vraagt mijn maag om. Maar wel iets waar ik zin in hebquote:
Ik weet toch niet waar jij zin in hebt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik hele dag al, vind ik niet lekker. Wil gewoon vast voer. Daar vraagt mijn maag om. Maar wel iets waar ik zin in heb
Ja ik weet dat dus zelf ook niet zo goed. Maar tosti met kaas is wel goed idee.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar jij zin in hebt.
Met ketchup.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik weet dat dus zelf ook niet zo goed. Maar tosti met kaas is wel goed idee.
Ik las er wel snel iets over ja in topic maar niet echt precies gecheckt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:57 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat seizoen 7 en 8 waarschijnlijk korter gaan worden dan de vorige seizoenen?
Ze hebben het over de laatste 13 episodes tot de eindclimax van de seriequote:Op zaterdag 16 april 2016 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik las er wel snel iets over ja in topic maar niet echt precies gecheckt.
6quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben het over de laatste 13 episodes tot de eindclimax van de serie
Ik las het.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:57 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat seizoen 7 en 8 waarschijnlijk korter gaan worden dan de vorige seizoenen?
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat verklaart een en ander uit de trailer.
Orphan Black vind ik wat minder.. te ingewikkeldquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:59 schreef Amarantha het volgende:
En ondertussen is deze week een nieuw seizoen van Unbreakable Kimmy Schmidt (TV Series 2015– ) - IMDb op Netflix verschenen
En ben ook bezig met Orphan Black (net begonnen).
Orphan Black was debuutseizoen echt goed. Daarna vond ik het wat vervelend wordenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:59 schreef Amarantha het volgende:
En ondertussen is deze week een nieuw seizoen van Unbreakable Kimmy Schmidt (TV Series 2015– ) - IMDb op Netflix verschenen
En ben ook bezig met Orphan Black (net begonnen).
Ben nu bij 4 of 5, tot nu toe wel goed te volgen. Maar Kimmy Schmidt gaat voor want daar wacht ik al paar maanden opquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Orphan Black vind ik wat minder.. te ingewikkeld
Oh man.. dit gaat toch niet zo'n Lost of Prison Break praatje worden van iedereen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Orphan Black was debuutseizoen echt goed. Daarna vond ik het wat vervelend worden
Geen idee, ik ben gestopt in ieder geval. En Lost en Prison Break moet je gewoon kijken ondanks dat laatste seizoen minder is. Blijven briljante seriesquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh man.. dit gaat toch niet zo'n Lost of Prison Break praatje worden van iedereen?Dat ik geen zin meer heb om door te kijken omdat iedereen het begin zo geweldig vond.
Minder knappe acteurszekerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Kan me niet goed meer herinneren. Alleen Sawyer.quote:
Mijn oude UI. Ian Somerhalder.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me niet goed meer herinneren. Alleen Sawyer.
En die zwangere chick![]()
Emilie de ravin
Hij ging toch dood al heel snelquote:
Shannen/Shannon.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:09 schreef richolio het volgende:
Zijn "zus" was wel bloedvervelend op het begin
Die latino van dat andere kamp was pas kutquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:09 schreef richolio het volgende:
Zijn "zus" was wel bloedvervelend op het begin
Welke?quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die latino van dat andere kamp was pas kut
Die Shannon vermoordequote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Hmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Jon Snow?
Your beauty never ever scared me.
De schrijvers snapten er ook niks meer van.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:11 schreef Etsu het volgende:
Om eerlijk te zijn, heb ik het LOST-verhaal nooit echt gesnapt.. Ik heb alles wel 2/3x gezien ofzo. Maar het verhaal snap ik nog steeds niet![]()
Wat is dat ding achter het eiland dat voor die klok zorgt enzo?
Nee Sayid is een Egyptenaar volgens mijquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sayid dacht ik. Dat is geen latino. Een Irakees.
Ana Lucia Cortez?quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Sayid is een Egyptenaar volgens mijMaar die bedoelde ik niet
Die is tof
Een vrouw
Even opzoeken
Die jaquote:
Spannend hoor, veranderingen,quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:13 schreef JanCees het volgende:
vanavond naar feest in een plaats waar ik nog nooit ben geweest
Lekker wijfquote:
Volgens Wiki nietquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat die gozer die ook in Sense8 speelt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wel. Net maar even opgezochtquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens Wiki niet
https://nl.wikipedia.org/wiki/Naveen_Andrews
quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Wow nice dat jij wel goed opletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk echt veel te veel om dit allemaal te onthouden enz.
Your beauty never ever scared me.
Valt wel meequote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow nice dat jij wel goed opletIk kijk echt veel te veel om dit allemaal te onthouden enz.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Tijd om een paxcon te doen, lauw water en komkommer.
Ik zou hem ook wel doen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Tijd om een paxcon te doen, lauw water en komkommer.
Nou zegquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kotsen mag. Graag over Etsu heen.
helaas is hij way out of my leaguequote:
okquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
helaas is hij way out of my league
Dat ontblootte bovenlichaam van Pax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |