Is toch niet zo raar/beschamend als je koortslip hebt?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk je nou echt als iemand het heeft dat die dan gaat: JA IK!
Etsu sterft aan stikken in zaad.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:41 schreef Fok-it het volgende:
Bekende personen overleden aan aids
-Freddy Mercury
-Easy A
Bekende fokkers overleden aan aids:
-Etsu
Waarom zo``n teleurgestelde smiley erbij? VInd je dat zo jammer?quote:
Misschien wil Fylax het op FP plaatsenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:41 schreef Fok-it het volgende:
Bekende personen overleden aan aids
-Freddy Mercury
-Easy A
Bekende fokkers overleden aan aids:
-Etsu
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien wil Fylax het op FP plaatsen
Ik kan het geen aanwinst noemen voor de mensheid nee.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zo``n teleurgestelde smiley erbij? VInd je dat zo jammer?
OMG JAAAAAAA OMG OMG OMG OMG OMG OMGOMGGGGGGGquote:
Zoveel zinquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OMG JAAAAAAA OMG OMG OMG OMG OMG OMGOMGGGGGGG
Ik heb echt zin in dekentjes en kussentjes en kaarsjes en kaasje en crackertje en lekker drinkie
Haha ik word serieus al een beetje gek als ik ergens het deuntje voorbij hoor komenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:43 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel, ik ben wel rete enthousaist met GoT. Ik hou mn mond wel tíjdens de aflevering, maar ervoor en erna word ik gek.
Hehehe.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:43 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel, ik ben wel rete enthousaist met GoT. Ik hou mn mond wel tíjdens de aflevering, maar ervoor en erna word ik gek.
meenemen?quote:dekentjes en kussentjes en kaarsjes en kaasje en crackertje en lekker drinkie
Ja iets van eten en drinken moet wel maar ik heb wel dekentje en kussentje en kaarsjes en eten en drinken moeten we nog even kijken. Want vooral met drinken is makkelijk als ik doe want ja, is zwaar en shitje en eten moeten we ook nog kijken wat we willen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Is goed.
Moet ik
[..]
meenemen?
omg jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik word serieus al een beetje gek als ik ergens het deuntje voorbij hoor komenLaatst nog met 3 op reis. Meteen zoveel zin dan om nieuwe seizoen te zien
Jij blij, volgende week route 99 week bij de AH. Super veel chille dingen in aanbieding zag ik vandaagquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja iets van eten en drinken moet wel maar ik heb wel dekentje en kussentje en kaarsjes en eten en drinken moeten we nog even kijken. Want vooral met drinken is makkelijk als ik doe want ja, is zwaar en shitje en eten moeten we ook nog kijken wat we willen?want ik wil misschien wel hapje of misschien chipsjes of meer snackjes of?! snapje
Kut, goed dat je het zegt. Moet nu nog naar de appie voor fanta en spulquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij blij, volgende week route 99 week bij de AH. Super veel chille dingen in aanbieding zag ik vandaag
Om beetje in de stemming te komen, zal ik wel wat mede meenemen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja iets van eten en drinken moet wel maar ik heb wel dekentje en kussentje en kaarsjes en eten en drinken moeten we nog even kijken. Want vooral met drinken is makkelijk als ik doe want ja, is zwaar en shitje en eten moeten we ook nog kijken wat we willen?want ik wil misschien wel hapje of misschien chipsjes of meer snackjes of?! snapje
Mijn voorraadkastje zit volgende week weer aardig volquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kut, goed dat je het zegt. Moet nu nog naar de appie voor fanta en spul![]()
![]()
![]()
Ja, ja ligt er ook aan of Fokkie wil komen. Maar hebben we nog wel over, als ik dit vergeet moet je mij even berichtje sturen ok? Want ik ben hier niet goed in hequote:Op zaterdag 16 april 2016 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om beetje in de stemming te komen, zal ik wel wat mede meenemen.
Maar laat maar weten wat er allemaal nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |