hahaquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee, dat niet.
Zitten wel wat gradaties in. Waarom weet ik niet, nooit een reden voor. Maar het ene medische onderwerp trek ik beter dan anderen dit dat
Maar ik zou wel flauwvallen alss bij mij gedaan werd denk ik. Helemaal met een tepelpiercing brr
Al wil ik binnenkort wel n laserbehandeling doen ivm overmatig transpireren. Maar moet uit eigen zak betalen en het is enkel een spuitje in m'n okselsquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:14 schreef Fok-it het volgende:
Nu zou een Christina-piercing bij mij niet gezet worden denk ik. Maar een eikelpiercing dan. ofzoiets
Hoe duur is dit?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al wil ik binnenkort wel n laserbehandeling doen ivm overmatig transpireren. Maar moet uit eigen zak betalen en het is enkel een spuitje in m'n oksels
Den je dat mijdat niet staat ofzo?quote:
Een piercing bij mannen is toch wel zo ongelofelijk lelijk.quote:
Kan ik ook doen, genoeg pizza punten gespaard laatste 2 jaar ofzo (dus gratis pizzaquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga zo pizza bestellen.
Viesdik.
met kaasquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ik ook doen, genoeg pizza punten gespaard laatste 2 jaar ofzo (dus gratis pizza). Maar lijkt me niet meteen goed begin na 1 week niet eten
Ga hem volgende week wel eten. Welke ga je bestellen?
Duur grapje?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al wil ik binnenkort wel n laserbehandeling doen ivm overmatig transpireren. Maar moet uit eigen zak betalen en het is enkel een spuitje in m'n oksels
Hm, hoorde dat weleens dat sommige er flauwvan vielen omdat het flinke helse pijn is.quote:
Ik heb gehoord dat het ontzettend veel pijn doet als ie gepiercet wordt, maar als ie zit.. dan zit iequote:Op zaterdag 16 april 2016 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tepelpiercing zou ik wel trekken.
Eikel piercing. brrr. Veel te gevoelig daar.
Tepelpiercing doet meest pijn op het allerlaatst.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, hoorde dat weleens dat sommige er flauwvan vielen omdat het flinke helse pijn is.
Je tepel is wel wat gevoeliger dan andere lichaamsdelen
Jaquote:
Oh die vind ik nooit zo lekkerquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe duur is dit?
Laat even weten als het werkt aub
Ja, duur. 1800.quote:
Dit is ook helemaal waar ja. Had ik ook met mijn lippiercing.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het ontzettend veel pijn doet als ie gepiercet wordt, maar als ie zit.. dan zit ieen dan ook geen pijn meer.
Oke, laat maar zitten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ja, duur. 1800.
https://www.polikliniekde(...)gie/laser-liposuctie
Je hebt ook nog botox:
https://www.polikliniekde(...)ten/overmatig-zweten
Maar da's tijdelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |