Ok ok, zal ik doen vrijdag of zaterdag, zodat ik nog tijd heb om dingen te halen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ja ligt er ook aan of Fokkie wil komen. Maar hebben we nog wel over, als ik dit vergeet moet je mij even berichtje sturen ok? Want ik ben hier niet goed in he.
Ik ook.quote:
Serie loopt nu toch voor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ook.
Stond vandaag op punt alle boeken te kopen :$
AH kaasplankjequote:Op zaterdag 16 april 2016 18:49 schreef Crack_ het volgende:
Nu ook lekkere kaasjes in de aanbieding bij Appie, hmm
Allemaal mensen daaronder: Ik loot graag mee.quote:Gratis uit Emmercompascuum.
Ik loot niet, ik kies zelf!
ja, dat is goedquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok ok, zal ik doen vrijdag of zaterdag, zodat ik nog tijd heb om dingen te halen.
[..]
Ik ook.
Stond vandaag op punt alle boeken te kopen :$
hahaquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Sommige mensen!!!!!!!
[..]
Allemaal mensen daaronder: Ik loot graag mee.
Ook echt 18 van de 20 reacties die dat zeggen. Lezen mensen niet ofzoquote:
Emmenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Sommige mensen!!!!!!!
[..]
Allemaal mensen daaronder: Ik loot graag mee.
Je zou toch zo yoghurt eten?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:53 schreef Amarantha het volgende:
Mensen ik weet niet waar ik zin in heb. Tosti? Crackers? Kaas?
Weet ik, maar ik wil het hele verhaal. Niet alles past nou eenmaal in de serie.quote:
Nee, niet gedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dat is goed!
En niet gedaan? Jij gaat ze uiteindelijk toch wel kopen, hoor je er nu zo vaak over..
[..]
haha
Doe ik hele dag al, vind ik niet lekker. Wil gewoon vast voer. Daar vraagt mijn maag om. Maar wel iets waar ik zin in hebquote:
Ik weet toch niet waar jij zin in hebt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik hele dag al, vind ik niet lekker. Wil gewoon vast voer. Daar vraagt mijn maag om. Maar wel iets waar ik zin in heb
Ja ik weet dat dus zelf ook niet zo goed. Maar tosti met kaas is wel goed idee.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar jij zin in hebt.
Met ketchup.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik weet dat dus zelf ook niet zo goed. Maar tosti met kaas is wel goed idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |