Dan verdienen ze snel promotie.quote:Op zondag 17 april 2016 11:47 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Dat ze hun wangedrag fulltime kunnen etaleren komt doordat dat hun baan is.
Die krijgen ze ook. Als je tot de juiste doelgroep behoort: hoe meer je je wangedraagt, hoe meer hulp en subsidies er voor je klaar staan.quote:
ik durf wel te beweren dat er bij elke sport kutouders rondlopen jaquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet? Dit gedrag zien we ook bij volleybalwedstrijden of bij waterpolo?
Dat klopt, je doelt op microagressief gedrag van zogeheten slachtoffers:quote:Op zondag 17 april 2016 11:57 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Die krijgen ze ook. Als je tot de juiste doelgroep behoort: hoe meer je je wangedraagt, hoe meer hulp en subsidies er voor je klaar staan.
quote:DEN HOORN - De man die gisteren een scheidsrechter mishandelde die een wedstrijd floot bij voetbalvereniging SV Den Hoorn zit nog steeds vast. De 39-jarige Hagenaar wordt maandag voorgeleid aan de onderzoeksrechter.
De verdachte kwam tijdens de wedstrijd van de E-pupillen van SV Den Hoorn tegen het Rijswijkse Haaglandia het veld oplopen nadat hij al een paar opmerkingen gemaakt had tegen de scheidsrechter. Hij trok een mes en probeerde de scheidsrechter te steken. De scheidsrechter kon dit ontwijken maar kreeg wel een klap tegen zijn hoofd en raakte daarbij lichtgewond.
Er ontstond vervolgens een hoop commotie. Toeschouwers zagen kans om de agressieve man te overmeesteren. Tijdens deze schermutseling liep een omstander nog een schram op.
http://www.omroepwest.nl/(...)mishandelde-nog-vast
We hebben ook een naam Wienood M.quote:
Sowieso je zo druk maken om voetbal. Het is maar een spelletjequote:Op zaterdag 16 april 2016 17:18 schreef Enix het volgende:
Jezelf zo druk maken om een wedstrijd van de E-pupillen
Wienood is geen Nederlandse naam..quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:10 schreef Eklasse het volgende:
[..]
We hebben ook een naam Wienood M.
Ofwel een autochtoon![]()
Eis 12 maanden voor aanvallen scheids met mes
http://www.crimesite.nl/eis-12-maanden-aanvallen-scheids-mes/
Klopt, het is een Surinamer.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wienood is geen Nederlandse naam..
Maar wacht eens even, deze gast zou lichtgetint zijn en dus een bondkraagje volgens menig Tokkie-Fok en GS?quote:
Menig? Ik vind 1 reactie terug in dit topic.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 07:26 schreef Knudde het volgende:
[..]
Maar wacht eens even, deze gast zou lichtgetint zijn en dus een bondkraagje volgens menig Tokkie-Fok en GS?
FPquote:Op woensdag 12 oktober 2016 07:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Menig? Ik vind 1 reactie terug in dit topic.
Ahja. Daar kom ik eigenlijk niet.quote:
Ik zie wel veel reacties omtrent tokkie-ouders e.d. maar de man had helemaal geen kind op die vereniging.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 07:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Menig? Ik vind 1 reactie terug in dit topic.
Dus gewoon een psychopathische voetbaltokkie op zoek naar problemen? Wat moet die viezerik anders bij een wedstrijd van wat pupillen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:43 schreef hottentot het volgende:
maar de man had helemaal geen kind op die vereniging.
Was met een moeder mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:45 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dus gewoon een psychopathische voetbaltokkie op zoek naar problemen? Wat moet die viezerik anders bij een wedstrijd van wat pupillen.
Waarom zou ik dat doen als ik jou heb.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:47 schreef hottentot het volgende:
[..]
Was met een moeder mee.
(is het echt zo moeilijk om zelf ergens wat meer te lezen)
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:28 schreef TonT het volgende:
Het gelijk van Johan Derksen
Haaglanden D5
[ afbeelding ]
Wat heeft de D5 met een wedstrijd van de E-pupillen te maken? Of ben je gewoon alle teamfoto's langsgegaan en post je nu degene waar de meerderheid een kleurtje heeft?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:28 schreef TonT het volgende:
Het gelijk van Johan Derksen
Haaglanden D5
[ afbeelding ]
In overleg met Poetin lijkt me een survival experience in Siberie gedurende de winter een betere ervaring.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:56 schreef Brollebol het volgende:
Kunnen we dit soort types niet een geheel verzorgde natural survival experience geven met gelijkgestemden op Rottumeroog voor de komende 20 jaar? Iedereen weet dat dit toch nooit meer een positieve toevoeging aan de maatschappij gaat worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |