Snap ik met die vette stalpoten van je.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn benen zijn zo zacht kom en voel het
Ben je ongesteld godverdomme zoveel mixed signalsquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snap ik met die vette stalpoten van je.
Je oogst wat je zaait.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben je ongesteld godverdomme zoveel mixed signals
Nou heb er niks van gemerkt anders.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK WAS IN VORIGE TOPIC NOG VET LIEF TEGEN JOU KUTKAT
Het is aurlog tussen ons ja hoor je me ? OORLOGquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou heb er niks van gemerkt anders.
Stoer hoor die oude man met zijn zonnebril.quote:
Prima, ga meteen even met WCH bellen voor wapens. Met mijn vuisten kan ik niks.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is aurlog tussen ons ja hoor je me ? OORLOG
quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stoer hoor die oude man met zijn zonnebril.
Heb je stompjes? Ahwwwquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Prima, ga meteen even met WCH bellen voor wapens. Met mijn vuisten kan ik niks.
Vast weer een weekend weg. Zal meteen even Vikings spoileren voor hem.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Oke en nu even serieus, waar is hplgay
Ja maar kan heel goed dingen doen met mijn mond gelukkig.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Om te huilen het niveau hier.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar kan heel goed dingen doen met mijn mond gelukkig.
Zou een SC starten met Jimmy als ik jou was, als 1 topic zo veel kwaliteit kan verduren.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Om te huilen het niveau hier.
vechten met je tongquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goed idee.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou een SC starten met Jimmy als ik jou was, als 1 topic zo veel kwaliteit kan verduren.
Heyquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoi zustertjequote:
Konjou nietmissen lieverdquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dacht dat jij gestopt was met FOK!.
Leuk hoor, welke ben jij? Hihi.quote:
haha dat jaquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:08 schreef Catkiller het volgende:
Vlaggenroof heeft zo weinig game, zelfs Braddie is een casanova vergeleken met hem.
Pff hallo, jij kent zeker niet zijn avontuur waarin hij zijn vriendin na drie(!) hele dag al het hof maakte en haar aan zijn vlezige droeftoeter reeg.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:08 schreef Catkiller het volgende:
Vlaggenroof heeft zo weinig game, zelfs Braddie is een casanova vergeleken met hem.
Braddie gewoon eerste date tot midden in de nacht, bam!quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pff hallo, jij kent zeker niet zijn avontuur waarin hij zijn vriendin na drie(!) hele dag al het hof maakte en haar aan zijn vlezige droeftoeter reeg.Vlaggenroof de hosselkoning
Zalm met broccoli en pastaquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:09 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik ga denk ik pizza maken.
Echt?quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pff hallo, jij kent zeker niet zijn avontuur waarin hij zijn vriendin na drie(!) hele dag al het hof maakte en haar aan zijn vlezige droeftoeter reeg.Vlaggenroof de hosselkoning
Braddie bekeerde een christen binnen 2 dagenquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
100% TRUE VEGANquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Net falafel gehad met een aardbei/banaan/havermout smoothie![]()
![]()
Nee die jongen is vrij, hij laat zich niet binden gek.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Echt?
Heeft hij nog steeds die vriendin of is hij vrij
Oe lekker.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zalm met broccoli en pasta
Magere yoghurt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:09 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik ga denk ik pizza maken.
Dat klinkt wel nice.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zalm met broccoli en pasta
quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga een lekkere pizza margarita eten
Ik zou zelf wel 'ns falafel willen maken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Net falafel gehad met een aardbei/banaan/havermout smoothie![]()
![]()
Kan een vrouw die rond is wel waarderen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:13 schreef Oberkullie het volgende:
Ik pizza, net als gisteren.
En eergisteren.
Goed zo meissie.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:13 schreef Oberkullie het volgende:
En eergisteren.
Jijdoet wel echt enorm je best om braddies vriendin te worden he, zelfs zijn eetstijl neem je overquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:13 schreef Oberkullie het volgende:
En eergisteren.
Ik heb genoeg pizza punten bij de new york pizza voor een gratis pizzaquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:13 schreef Oberkullie het volgende:
En eergisteren.
Ik zou wel 'ns falafel van jou willen makenquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zou zelf wel 'ns falafel willen maken.
Dankje.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan een vrouw die rond is wel waarderen.
ook lekker!quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga een lekkere pizza margarita eten
gek ja dat je je af en toe beroerd voelt als je zo vaak al die rommel loopt te vretenquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb genoeg pizza punten bij de new york pizza voor een gratis pizzaVolgende week maar even inruilen.
Ik doe alles voor jouw waardering xquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan een vrouw die rond is wel waarderen.
dit jaquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Allemaal lekker vet en troep naar binnen werken en dan zeuren dat je lichaam lelijk is![]()
![]()
Ik heb kkr lekker lichaam.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Allemaal lekker vet en troep naar binnen werken en dan zeuren dat je lichaam lelijk is![]()
![]()
Die punten heb ik al een tijdje. Nooit ingeleverd omdat je eerst alleen kon kiezen tussen margarita of een knoflookbroodje. Maar sinds 3 maanden kun je met genoeg punten ook een chille pizza kiezen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:14 schreef zeer het volgende:
[..]
gek ja dat je je af en toe beroerd voelt als je zo vaak al die rommel loopt te vreten
Na een week kotsen vast wel. Nee grapje. Nee ben niet slank. Etsu kan dit bevestigen.quote:
Heel veel negerzaad, verder weet ik het niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zou meloewa's dieet zijn, zij heeft echt mooiste lichaam van heel fok.
hadquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Hmm nee oke ik hou niet zo van negers, even op zoek naar een ander dieet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heel veel negerzaad, verder weet ik het niet.
bijzonder dat je die data e.d. allemaal zo precies weetquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die punten heb ik al een tijdje. Nooit ingeleverd omdat je eerst alleen kon kiezen tussen margarita of een knoflookbroodje. Maar sinds 3 maanden kun je met genoeg punten ook een chille pizza kiezen.
Oké ik hap weer eens te erg
quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
pics?!quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:15 schreef Opsonisatie het volgende:
alsof het alleen om dik zijn gaat.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb kkr lekker lichaam.
Oke nu even uit frustraties mn pizza opeten want ben dik huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |