Echt?quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pff hallo, jij kent zeker niet zijn avontuur waarin hij zijn vriendin na drie(!) hele dag al het hof maakte en haar aan zijn vlezige droeftoeter reeg.Vlaggenroof de hosselkoning
Braddie bekeerde een christen binnen 2 dagenquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pff hallo, jij kent zeker niet zijn avontuur waarin hij zijn vriendin na drie(!) hele dag al het hof maakte en haar aan zijn vlezige droeftoeter reeg.Vlaggenroof de hosselkoning
100% TRUE VEGANquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Net falafel gehad met een aardbei/banaan/havermout smoothie![]()
![]()
Nee die jongen is vrij, hij laat zich niet binden gek.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Echt?
Heeft hij nog steeds die vriendin of is hij vrij
Oe lekker.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zalm met broccoli en pasta
Magere yoghurt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:09 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik ga denk ik pizza maken.
Dat klinkt wel nice.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zalm met broccoli en pasta
quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga een lekkere pizza margarita eten
Ik zou zelf wel 'ns falafel willen maken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Net falafel gehad met een aardbei/banaan/havermout smoothie![]()
![]()
Kan een vrouw die rond is wel waarderen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:13 schreef Oberkullie het volgende:
Ik pizza, net als gisteren.
En eergisteren.
Goed zo meissie.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:13 schreef Oberkullie het volgende:
Ik pizza, net als gisteren.
En eergisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |