Jawel, daarom dronk ik de laatste jaren sowieso niet zo vaak alcohol. Maar ja had mij zaterdag laten verleiden door gratis shotjes.quote:
Want je raakt in het ziekenhuis door shotjes?quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel, daarom dronk ik de laatste jaren sowieso niet zo vaak alcohol. Maar ja had mij zaterdag laten verleiden door gratis shotjes.
Kan hoor met alcoholvergiftiging.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Want je raakt in het ziekenhuis door shotjes?
Combi alcohol en wiet trek ik niet altijd even goed schijnbaar. Wat ik wel echt stom vind want zoals ik al zei drink ik laatste jaren nog amper en ken zoveel mensen die gekker doen dan mij en die kotsen alleen een keer na het zuipen, gaan slapen en alles is weer primaquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Want je raakt in het ziekenhuis door shotjes?
quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Etsu is de grootste fok slet.
Tja, dan moet je het ook niet doen hé.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Combi alcohol en wiet trek ik niet altijd even goed schijnbaar. Wat ik wel echt stom vind want zoals ik al zei drink ik laatste jaren nog amper en ken zoveel mensen die gekker doen dan mij en die kotsen alleen een keer na het zuipen, gaan slapen en alles is weer prima
Daarom vanaf nu geen druppel alcohol meer.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tja, dan moet je het ook niet doen hé.
Met mate is het geen probleem.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom vanaf nu geen druppel alcohol meer.
waarom niet?quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Dacht dat mijn mama langs zou komen. Zie haar nog niet bepaald verschijnen
Doe eens niet zo butthurt joh.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou m'n dochter ook in de steek laten als ze zou comazuipen.
Ze was donderdag nog bij mij in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou mijn dochter gewoon goed opvoeden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
hehequote:Op zaterdag 16 april 2016 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
Prima.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik drink het liever gewoon niet meer.
Ja maar dan als het dan zo mis zou gaan gewoon achterlaten en opnieuw beginnen toch?quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou mijn dochter gewoon goed opvoeden.
In het ziekenhuis belanden door wiet en drank is wel bijzonder sneu hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Coma zuipen.. nu overdrijven jullie het wel heel erg hoor.
Moest ze tekenen omdat je niet bevoegd bent of....?quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze was donderdag nog bij mij in het ziekenhuis.
Dingen die ik doe gaan niet mis.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar dan als het dan zo mis zou gaan gewoon achterlaten en opnieuw beginnen toch?
Lekker veroordelend zeg.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In het ziekenhuis belanden door wiet en drank is wel bijzonder sneu hoor.
Dat mag je vinden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In het ziekenhuis belanden door wiet en drank is wel bijzonder sneu hoor.
Nee gewoon even kijken hoe het gaat.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Moest ze tekenen omdat je niet bevoegd bent of....?
Gezellig.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Als ik het geweten had, was ik ook langs gekomen.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:35 schreef zeer het volgende:
[..]
pls het begon allemaal bij de conceptie
Ik win altijd alle discussies die ik voer op internet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Behalve discussies voeren met onbekenden op het internet?
Ja dunno, weet wel dat jij zo'n laffe natnek bent die gelijk gaat klikken als je zelf veroordeeld wordt, dus zeg jij het maarquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat is er mis met domme acties veroordelen?
Omdat je de enige bent die ze serieus neemt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik win altijd alle discussies die ik voer op internet.
master trololololololoquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
sow het zal je maar gezegd worden op zaterdagquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja dunno, weet wel dat jij zo'n laffe natnek bent die gelijk gaat klikken als je zelf veroordeeld wordt, dus zeg jij het maar.
Ja tuurlijk man.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat lul je nou weer dom man. Wil je weer zo nodig ruzie zoeken?quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja dunno, weet wel dat jij zo'n laffe natnek bent die gelijk gaat klikken als je zelf veroordeeld wordt, dus zeg jij het maar.
mag hem niet meer uitmaken voor naziquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sow het zal je maar gezegd worden op zaterdag
quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:40 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb niet zo'n zin in geruzie met gefrustreerde maagdjes dus ik negeer het maar weer.
Ehm nee, gewoon nee en je kunt niet altijd gelijk hebben in het leven.quote:
Vind ik altijd treurig om te lezen. Niemand die je mist.quote:Man ligt vier maanden dood in woning
Maar dan laat je hem winnen terwijl jij alles wint op het internet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:40 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb niet zo'n zin in geruzie met gefrustreerde maagdjes dus ik negeer het maar weer.
Altijd gelijk hebben in de KLB SC is verbazend gemakkelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ehm nee, gewoon nee en je kunt niet altijd gelijk hebben in het leven.
Hey 2NutZ.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Altijd gelijk hebben in de KLB SC is verbazend gemakkelijk.
Fyi Zeer is geen maagd hoorquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:40 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zie dit niet als een discussie, niet een inhoudelijke of relevante discussie in elk geval. Het is meer gescheld waar ik niet de behoefte heb om op in te gaan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar dan laat je hem winnen terwijl jij alles wint op het internet.
Ik kan dit bevestigen.quote:
Dit is wel ok.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond aan houses vragen.
Dit is ook wel ok.quote:
Jou neem ik al jaren niet meer serieus, niemand hier trouwens.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je speelt op de man trouwens. Sneu.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:49 schreef zeer het volgende:
[..]
WEL BEETJE HARIG HEH ZIJN DIT DE SIXTIES!?
Spreek vooral voor jezelf.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jou neem ik al jaren niet meer serieus, niemand hier trouwens.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Etsu is de grootste fok slet.
Nou zeg.quote:
Je moeder.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die jongen is helemaal de weg kwijt hoor.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die jongen is helemaal de weg kwijt hoor.
Zekers, kijk uit naar E17quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was weer een goede aflevering hè, vriend.
Nee, geen bal aan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was weer een goede aflevering hè, vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |