master trololololololoquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik win altijd alle discussies die ik voer op internet.
sow het zal je maar gezegd worden op zaterdagquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja dunno, weet wel dat jij zo'n laffe natnek bent die gelijk gaat klikken als je zelf veroordeeld wordt, dus zeg jij het maar.
Ja tuurlijk man.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik win altijd alle discussies die ik voer op internet.
Wat lul je nou weer dom man. Wil je weer zo nodig ruzie zoeken?quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja dunno, weet wel dat jij zo'n laffe natnek bent die gelijk gaat klikken als je zelf veroordeeld wordt, dus zeg jij het maar.
mag hem niet meer uitmaken voor naziquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sow het zal je maar gezegd worden op zaterdag
quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:40 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb niet zo'n zin in geruzie met gefrustreerde maagdjes dus ik negeer het maar weer.
Ehm nee, gewoon nee en je kunt niet altijd gelijk hebben in het leven.quote:
Vind ik altijd treurig om te lezen. Niemand die je mist.quote:Man ligt vier maanden dood in woning
Maar dan laat je hem winnen terwijl jij alles wint op het internet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:40 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb niet zo'n zin in geruzie met gefrustreerde maagdjes dus ik negeer het maar weer.
Altijd gelijk hebben in de KLB SC is verbazend gemakkelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ehm nee, gewoon nee en je kunt niet altijd gelijk hebben in het leven.
Hey 2NutZ.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Altijd gelijk hebben in de KLB SC is verbazend gemakkelijk.
Fyi Zeer is geen maagd hoorquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:40 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zie dit niet als een discussie, niet een inhoudelijke of relevante discussie in elk geval. Het is meer gescheld waar ik niet de behoefte heb om op in te gaan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar dan laat je hem winnen terwijl jij alles wint op het internet.
Ik kan dit bevestigen.quote:
Dit is wel ok.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond aan houses vragen.
Dit is ook wel ok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |