Ik denk dat het zo langzaamaan tijd wordt om te constateren dat jij bij dat groepje uitzonderingen zit dat deadlock aanhaalde.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik systematisch geconfronteerd wordt met poortjes en niet met paaltjes..
Ik zou op je stemmen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, behalve als je complete wereld aan de buitenkant van je oordopjes ophoudt. Maar zulke mensen mogen ook niet fietsen van mij
Op Sloterdijk moet ik er ook standaard aan denken uit te checken. Die palen staan soms wat weggemoffeld.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:10 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik ervaar het zelfde. Ik vergeet uit te checken als er geen poortjes zijn
Shit, van Fles mag ik niet meer fietsenquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, behalve als je complete wereld aan de buitenkant van je oordopjes ophoudt. Maar zulke mensen mogen ook niet fietsen van mij
Dat zal je lerenquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Shit, van Fles mag ik niet meer fietsen
Dat zijn mijn lievelingsreizigers want als zij niet uitkijken dan doe ik ook alsof ik ze niet zie. Gewoon rechtdoor blijven lopen en er tegenaan. Soms gaat die telefoon op de grond en dan kijken ze heel beteuterd. KIJK DAN WAAR JE LOOPT STOM VARKEN.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:21 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik zou haast willen zeggen 'en je ZIET toch ook dat andere reizigers naar een paaltje lopen en uitchecken' maar als je alleen naar je foon loopt te turen zie je dat natuurlijk ook niet
Kijk er meldt zich nog iemand voor het clubje wat ik eerder noemdequote:
boven of onderaan een roltrap stil blijven staan is gewoon vragen om een beukert. Maar vaak zijn het van die kutbejaardes met zo'n gebloemd boodschappentasje op wieltjes die in de afgelopen tweehonderd jaar blijkbaar niets geleerd hebben. Zo jammer allemaal weer.quote:
Of langzamer weglopen dan de roltrap je uitspuugt....quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:10 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Kijk er meldt zich nog iemand voor het clubje wat ik eerder noemde
Je moet een roltrap toch af en op? Op een plek waar je niet naar links of rechts kan? DAT stuk staan mensen fucking vaak stil en gaan dan om zich heen kijken. Die staan dus al stil op een stuk wat niet meer beweegt. Je snapt dat een roltrap een keer ophoudt eah?
Beter beuk je ze van het perron af.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
eigenlijk moet je gewoon een dag lang op Utrecht Centraal al die mensen die dat doen aan de kant beuken.
Dan sla je nog meer dan de helft over, misschien is een lijstje wie er wel naast je wil hebben wel handiger?quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:23 schreef Prins_Pils het volgende:
Hier is een lijstje van reizigers die ik haat.
· Vouwfietserts
· Mensen die je niet laten uitstappen
· Roltrapblokkeerders
· Mensen die op je kortingskaart mee willen
· Mensen die achter je meeglippen door het poortje
· Appel-eters
· Bellerts en schreeuwerts
· Dat degene die naast je zit stoïcijns blijft zitten op zijn foon te staren terwijl jij al duidelijk aanstalten aan het maken bent om uit te gaan stappen
· Zwervers
· Conducteurs die standaard hun riedeltje opdreunen inclusief 'korte stop' terwijl je tien minuten gaat wortel staan schieten
· KPK-Huishoudbeursvolk
Ja is het zover ja? Gebeurd dat nu eindelijk in NL? Heeft nog lang geduurd...quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:23 schreef Prins_Pils het volgende:
· Mensen die achter je meeglippen door het poortje
- Niemand.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:25 schreef bork het volgende:
[..]
Dan sla je nog meer dan de helft over, misschien is een lijstje wie er wel naast je wil hebben wel handiger?
Ja, op de boterham met pindakaas op de vroege ochtend na danquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Bellende mensen enzo, tja, ik kom nou niet echt bepaald voor mijn rust in de trein. Etende mensen ook; Hebbie honger? Mooi, eet smakelijk. De enige keren dat ik het niet echt op prijs kan stellen is als ik zelf honger heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |