abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161491372
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 05:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Erg knap. Maar dat is natuurlijk vaak zo op top niveau. Op mijn niveau speel je met dames ballen denk ik.
Ik laat meestal de dames met mijn ballen spelen.
  zondag 17 april 2016 @ 13:48:42 #52
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_161491810
Wat een topicwending zeg :')
graag op anoniem
pi_161492523
Dit probleem is er toch al decennia lang?
Weet nog goed dat we onder begeleiding en zonder te douchen direct naar de auto's zijn gegaan tegen zo'n fc mocro club.
De thuiswedstrijd hebben we afgezegd, evenals heel veel andere teams in de competitie.
  zondag 17 april 2016 @ 14:19:13 #54
117098 Hathor
Effe niet
pi_161493025
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 14:10 schreef jeanklop het volgende:
Dit probleem is er toch al decennia lang?
Weet nog goed dat we onder begeleiding en zonder te douchen direct naar de auto's zijn gegaan tegen zo'n fc mocro club.
De thuiswedstrijd hebben we afgezegd, evenals heel veel andere teams in de competitie.
Daarom is het ook zo raar dat niemand dit ooit aangekaart heeft, zelfs nu nog loopt de KNVB het te downplayen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_161493135
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 14:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Daarom is het ook zo raar dat niemand dit ooit aangekaart heeft, zelfs nu nog loopt de KNVB het te downplayen.
Waarom zetten clubs dan niet massaal christelijk voor hun naam en mag je alleen lid worden als je christen bent of zeg ander geloof.
dan hou je het tuig al buiten de deuren.
  zondag 17 april 2016 @ 14:23:20 #56
117098 Hathor
Effe niet
pi_161493194
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 14:21 schreef jeanklop het volgende:

[..]

Waarom zetten clubs dan niet massaal christelijk voor hun naam en mag je alleen lid worden als je christen bent of zeg ander geloof.
dan hou je het tuig al buiten de deuren.
Dan nog heb je de situatie dat zich Marokkaanse verenigingen gaan vormen, waartegen bepaalde clubs weigeren te spelen. Was het maar zo simpel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_161493285
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 14:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan nog heb je de situatie dat zich Marokkaanse verenigingen gaan vormen, waartegen bepaalde clubs weigeren te spelen. Was het maar zo simpel.
eigen competitie erbij?

Van de politiek hoef je geen oplossingen of aanpak verwachten.
dan kun je ze beter gaan uitsluiten zoals nu ook al in kroegen/clubs gebeurd (verkeerde schoenen en zo)
  zondag 17 april 2016 @ 14:33:59 #58
452920 OostenrijkseSchilder
Donderroede der Godwins
pi_161493601
Bijzonder dan dit mensen kan verbazen. Ik had nooit enige aanleg voor voetbal, heb ook weinig langs de lijn gestaan. Ik hoor echter genoeg verhalen over teams met een andere etnische achtergrond die zich misdragen. Marokkanen gaan daarbij voorop.
Ook de waarheid is een wapen.
pi_161493953
We zijn op een heel lastig punt beland waarbij grote groepen 3e en 4e generatie Marokkaanse Nederlanders zich buitengesloten voelen en zich actief en soms agressief afzetten tegen de maatschappij. Het zou niet echt een probleem zijn als maar ging om een honderdtal, maar we hebben het hier over duizenden jongeren. Het probleem van jihadisme komt daar nog eens bovenop.

Ik zat vroeger - 15 jaar geleden - al in een bijna compleet gekleurd elftal, gedomineerd door Marokkanen. Viel me toen al op hoe negatief die t.o.v Nederland waren. Zelf-reflectie en persoonlijke ontwikkeling bestaan niet in dat wereldje, als je al netjes je MBO opleiding afmaakt word je al uitgelachen omdat je een slaafje zou zijn van de blanke Nederlander. Ze hebben de mond vol van discriminatie, maar zien de samenleving zelf door een hele raciale bril. Voetballen konden ze wel, van teamspel hadden ze echter weinig kaas gegeten. Het zou me niks verbazen als de helft van hen op het criminele pad is gegaan.
pi_161494094
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 14:43 schreef Homey het volgende:
We zijn op een heel lastig punt beland waarbij grote groepen 3e en 4e generatie Marokkaanse Nederlanders zich buitengesloten voelen en zich actief en soms agressief afzetten tegen de maatschappij. Het zou niet echt een probleem zijn als maar ging om een honderdtal, maar we hebben het hier over duizenden jongeren. Het probleem van jihadisme komt daar nog eens bovenop.

Ik zat vroeger - 15 jaar geleden - al in een bijna compleet gekleurd elftal, gedomineerd door Marokkanen. Viel me toen al op hoe negatief die t.o.v Nederland waren. Zelf-reflectie en persoonlijke ontwikkeling bestaan niet in dat wereldje, als je al netjes je MBO opleiding afmaakt word je al uitgelachen omdat je een slaafje zou zijn van de blanke Nederlander. Ze hebben de mond vol van discriminatie, maar zien de samenleving zelf door een hele raciale bril. Voetballen konden ze wel, van teamspel hadden ze echter weinig kaas gegeten. Het zou me niks verbazen als de helft van hen op het criminele pad is gegaan.
Het is iedereen zijn schuld behalve van zichzelf.
tientallen jaren heeft de (linkse) politiek van alles geprobeerd om ze op weg te helpen. tot vlindervang vakanties in het buitenland toe.

Maar er is maar een conclusie;
Marokkanen en andere groepen met islamitische achtergrond passen niet in de westerse wereld.
dus je kan nu beter een beleid gaan maken dat je ze maar het land uit trapt. Weer richting hun oh zo geliefde thuisland waar alles beter is (behalve de uitkeringen).
pi_161494154
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 14:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het is niet raar als hij dat zo ziet. En er is een probleem met bepaalde Marokkanen. Het verhaal komt niet raar over.
pi_161494413
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 14:47 schreef jeanklop het volgende:

[..]

Het is iedereen zijn schuld behalve van zichzelf.
tientallen jaren heeft de (linkse) politiek van alles geprobeerd om ze op weg te helpen. tot vlindervang vakanties in het buitenland toe.

Maar er is maar een conclusie;
Marokkanen en andere groepen met islamitische achtergrond passen niet in de westerse wereld.
dus je kan nu beter een beleid gaan maken dat je ze maar het land uit trapt. Weer richting hun oh zo geliefde thuisland waar alles beter is (behalve de uitkeringen).
Ik denk niet zozeer dat de Islam het probleem is (Iraniers zijn voorbeeld veel beter geintegreerd), maar hun ultra-lage IQ en levenservaring. De berbers in Nederland komen oorspronkelijk uit het Rifgebergte waar het gemiddelde IQ onder de 80 zit, dat is enorm laag. De verwachting was dat hun kinderen en kleinkinderen, de huidige 3e generatie, zich vanzelf wel zouden opkrikken omdat ze Nederlands onderwijs genieten. Helaas is de realiteit weerbarstiger, een nogal lage IQ krik je niet zomaar op. Doe een IQ test onder Marokkaanse Nederlanders en je schrikt van de lage scores. Ook zijn ze onbereisd, meer dan Nederland en het dorp van hun oma en opa in Marokko kennen ze niet.

De oplossing? Erg lastig. Het fundamentele probleem is dat Marokkaanse Nederlanders grosso modo niet aan zelf-kritiek en persoonlijke ontwikkeling doen, waardoor ze nooit goeie banen kunnen scoren. Hun Engels is bijvoorbeeld ook beroerd.
pi_161494897
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 14:57 schreef Homey het volgende:

[..]

Ik denk niet zozeer dat de Islam het probleem is (Iraniers zijn voorbeeld veel beter geintegreerd), maar hun ultra-lage IQ en levenservaring. De berbers in Nederland komen oorspronkelijk uit het Rifgebergte waar het gemiddelde IQ onder de 80 zit, dat is enorm laag. De verwachting was dat hun kinderen en kleinkinderen, de huidige 3e generatie, zich vanzelf wel zouden opkrikken omdat ze Nederlands onderwijs genieten. Helaas is de realiteit weerbarstiger, een nogal lage IQ krik je niet zomaar op. Doe een IQ test onder Marokkaanse Nederlanders en je schrikt van de lage scores. Ook zijn ze onbereisd, meer dan Nederland en het dorp van hun oma en opa in Marokko kennen ze niet.

De oplossing? Erg lastig. Het fundamentele probleem is dat Marokkaanse Nederlanders grosso modo niet aan zelf-kritiek en persoonlijke ontwikkeling doen, waardoor ze nooit goeie banen kunnen scoren. Hun Engels is bijvoorbeeld ook beroerd.
Veel anders is het niet lijkt mij.
pi_161494910
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Veel anders is het niet lijkt mij.
Wat is anders?
pi_161494934
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:12 schreef Homey het volgende:

[..]

Wat is anders?
Anders dan je zegt. Ik ben het met je eens dus.
pi_161500086
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik kan geen boek lezen in korte tijd. Je hebt deels gelijk. Maar er zijn ook moslims die anders zijn. En veel.
Zeker - maar zijn die hier ? Nederland heeft immers in de vijver met kansarmen gevist - niet in de vijver met potentieeltjes.
pi_161500145
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:48 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Zeker - maar zijn die hier ? Nederland heeft immers in de vijver met kansarmen gevist - niet in de vijver met potentieeltjes.
Die zijn vast voor een deel hier. Ik heb ermee gewerkt. Voor de rest kan ik er ook niets mee. Het is moeilijk.
pi_161500307
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 14:57 schreef Homey het volgende:

[..]

Ik denk niet zozeer dat de Islam het probleem is (Iraniers zijn voorbeeld veel beter geintegreerd), maar hun ultra-lage IQ en levenservaring.
Zo dom is de gemiddelde Marokkaan nu ook weer niet. Het lijkt mij meer een cultuurverschil.

De Turken verwachten dat ze moeten werken en dat ze respect moeten verdienen - met de kanttekening dat ze boos worden als ze dat respect na hard werk niet krijgen.

De Marokkaanse Berbercultuur is er een waarin je dingen voor een ander uit "respect" doet. Men verwacht dus dat je hen "respect" geeft zonder dat ze er iets voor gedaan hebben, waarna men als het gevoel wederzijds is wellicht ook iets voor jou doet. Vandaar dat je ook ziet dat ze wel degelijk bereid zijn om van de bank af te komen als "een van hen" beledigd is.

De Turkse mentaliteit past simpelweg veel beter in onze cultuur.
pi_161500470
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Anders dan je zegt. Ik ben het met je eens dus.
:-)
pi_161500498
Ik wou nog even zeggen dat dit geen 'marokkanenprobleem' is, maar een 'marokkanen- en turkenprobleem'. Die laatste groep blijft nu lekker buiten schot, maar is minstens zo erg op het voetbalveld.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zondag 17 april 2016 @ 18:25:37 #71
Donderroede der Godwins
pi_161500845
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 18:07 schreef MrSalazar het volgende:
Ik wou nog even zeggen dat dit geen 'marokkanenprobleem' is, maar een 'marokkanen- en turkenprobleem'. Die laatste groep blijft nu lekker buiten schot, maar is minstens zo erg op het voetbalveld.
Je hebt volkomen gelijk.

http://www.dichtbij.nl/ro(...)en-niets-delen-.aspx

http://www.zamanvandaag.n(...)n-eigen-voetbalclubs

Vergeet ook het verhaal van Türkiyemspor Amsterdam niet. Met een voorzitter die werd omgelegd omdat hij in de heroļnehandel zat.

Die trotse jongens toch :')
pi_161500959
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 18:25 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

Je hebt volkomen gelijk.

http://www.dichtbij.nl/ro(...)en-niets-delen-.aspx

http://www.zamanvandaag.n(...)n-eigen-voetbalclubs

Vergeet ook het verhaal van Türkiyemspor Amsterdam niet. Met een voorzitter die werd omgelegd omdat hij in de heroļnehandel zat.

Die trotse jongens toch :')
Of zoiets compleet debiels:

http://www.powned.tv/nieu(...)deld_om_mexican.html

Dit mag best gezegd worden, want die mythe van 'marokkanen zijn kut en turken zijn harde werkers' begint me een beetje de keel uit te hangen.
  zondag 17 april 2016 @ 18:36:07 #73
Donderroede der Godwins
pi_161501053
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 18:31 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Dit mag best gezegd worden, want die mythe van 'marokkanen zijn kut en turken zijn harde werkers' begint me een beetje de keel uit te hangen.
Het is ook een domme gedachte. Gelukkig begint die weer te kantelen omdat Europa, met Merkel voorop, zich laat chanteren door Erdogan.

Een volk dat de mensenrechten zo minacht, dat teveel trots heeft om haar wandaden tegen de Armeniėrs te erkennen en zich zo afzet tegen Europa maar er wel maximaal van wil profiteren daar moeten we geen enkele zaken mee doen.
pi_161501712
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 11:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee hoor, degene die vooroordeelbevestigend bezig is ben jij echt zelf. Je laat immers niets je vooroordeel ontkrachten.
Maar er is ook niets om de vooroordelen te ontkrachten.
pi_161503540
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 18:31 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Kan ik mij voorstellen. Maar ze zorgen voor minder problemen.
pi_161503629
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Kan ik mij voorstellen. Maar ze zorgen voor minder problemen.
Nou het gaat hier over voetbal en ik denk dat het verschil wat dat betreft heel klein is.
pi_161503651
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:58 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nou het gaat hier over voetbal en ik denk dat het verschil wat dat betreft heel klein is.
Kan zo zijn. Dat weet ik niet. Maar dan neem er Derksen wel serieus.
pi_161503732
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Kan zo zijn. Dat weet ik niet. Maar dan neem er Derksen wel serieus.
Derksen weet niet zo gek veel van amateurvoetbal, die weet alleen dat daar problemen zijn met marokkanen. Hij weet echter veel van profvoetbal (althans in Nederland; hij weet geen zak van buitenlands voetbal, maar dat terzijde) en daar lopen weinig turken rond (weinig talent blijkbaar), maar wel veel marokkanen die voor problemen zorgen. Ik denk dat ie daarom die uitspraak heeft gedaan.
pi_161503786
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:02 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Derksen weet niet zo gek veel van amateurvoetbal, die weet alleen dat daar problemen zijn met marokkanen. Hij weet echter veel van profvoetbal en daar lopen weinig turken rond (weinig talent blijkbaar), maar wel veel marokkanen die voor problemen zorgen. Ik denk dat ie daarom die uitspraak heeft gedaan.
Dat zal zo zijn. Denk je ook dat hij het algemeen bedoelt? Ben je Marokkaans?
pi_161503988
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat zal zo zijn. Denk je ook dat hij het algemeen bedoelt? Ben je Marokkaans?
Hoe bedoel je algemeen? Je bedoelt als 'maatschappelijk probleem'? Die mening zal ie vast hebben, ja (hij is zelf verhuisd vanwege vervelende marokkanen in Gouda). Maar daar heeft ie zich geloof ik niet over uitgelaten en dat verwacht ik ook niet van hem aangezien hij sportjournalist is/was en in een voetbaltalkshow zit. Het is geen Peter R. de Vries die overal een mening over denkt te moeten hebben.
pi_161504014
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:10 schreef MrSalazar het volgende:

[..]
Het is geen Peter R. de Vries die overal een mening over denkt te moeten hebben.
Lol. Johan Derksen is nou juist hét schoolvoorbeeld van iemand die overal een mening over moet hebben en dan doet alsof hij er iets van weet. _O-
pi_161504078
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2016 20:11 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Lol. Johan Derksen is nou juist hét schoolvoorbeeld van iemand die overal een mening over moet hebben en dan doet alsof hij er iets van weet. _O-
Nee hoor. Hij zit wel eens bij Pauw enzo en geeft dan gewoon braaf antwoord als hem iets gevraagd wordt maar that's it. Qua voetbal heeft ie inderdaad wel overal een mening over en vaak lult ie maar wat. Dat ben ik met je eens.
pi_161504089
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:10 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Hoe bedoel je algemeen? Je bedoelt als 'maatschappelijk probleem'? Die mening zal ie vast hebben, ja (hij is zelf verhuisd vanwege vervelende marokkanen in Gouda). Maar daar heeft ie zich geloof ik niet over uitgelaten en dat verwacht ik ook niet van hem aangezien hij sportjournalist is/was en in een voetbaltalkshow zit. Het is geen Peter R. de Vries die overal een mening over denkt te moeten hebben.
Dat bedoelde ik.

Dat zij hij wel even. Niet verder de strekking van zijn verhaal.

Peter R. de Vries. Die is anders. Niet mijn ding. Maar mag je misschien niet zeggen. Ik kreeg daar problemen mee op een site van iemand die bekend is trouwens. Die zag mij als holmaat van de Vries. Ik ken de Vries uberhaupt niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jaroon op 17-04-2016 20:28:18 ]
pi_161504232
Johan Derksen heeft een punt. Diversiteit is erg belangrijk, maar stellen dat een club niet meer 'deftig' is omdat er teveel Nederlandse-Marokkanen lid zijn geworden slaat nergens op.

Wat is die deftigheid dan wel?
pi_161504806
Lol, die club HMC uit Den Haag, waarvan de voorzitter Ali Zoulali bij Pauw zat om uit te leggen dat er heul geen problemen zijn met allochtone voetballertjes is uit de competitie genomen door de KNVB:

http://www.voetbalrotterd(...)-hmc-uit-competitie/

:').
I´m back.
pi_161504845
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2016 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
Lol, die club HMC uit Den Haag, waarvan de voorzitter Ali Zoulali bij Pauw zat om uit te leggen dat er heul geen problemen zijn met allochtone voetballertjes is uit de competitie genomen door de KNVB:

http://www.voetbalrotterd(...)-hmc-uit-competitie/

:').
Ookvreemd idd.
pi_161504963
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:13 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nee hoor. Hij zit wel eens bij Pauw enzo en geeft dan gewoon braaf antwoord als hem iets gevraagd wordt maar that's it. Qua voetbal heeft ie inderdaad wel overal een mening over en vaak lult ie maar wat. Dat ben ik met je eens.
Standaard als 'ie bij Pauw, Knevel en Van den Brink etc aan tafel zit bemoeit 'ie zich overal tegen aan. Vervelende kerel.
pi_161504984
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:19 schreef hardewerker3 het volgende:
Johan Derksen heeft een punt. Diversiteit is erg belangrijk, maar stellen dat een club niet meer 'deftig' is omdat er teveel Nederlandse-Marokkanen lid zijn geworden slaat nergens op.

Wit.

Volgens hem he.
pi_161505011
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 20:47 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Wit.

Volgens hem he.
Dat zegt hij niet.
pi_161505132
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat zegt hij niet.
Hij had het duidelijk over blanke Nederlanders. Blanke Nederlanders zorgen voor deftigheid.
pi_161505184
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:52 schreef hardewerker3 het volgende:

[..]

Hij had het duidelijk over blanke Nederlanders. Blanke Nederlanders zorgen voor deftigheid.
Dat zegt hij dus niet zo. Het is geen racist. En dat kan gevoelig liggen bij mij. Dus reken maar dat ik weet wat hij dan roept.
pi_161505379
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat zegt hij dus niet zo. Het is geen racist. En dat kan gevoelig liggen bij mij. Dus reken maar dat ik weet wat hij dan roept.
Dat zei hij letterlijk.. _O-
  zondag 17 april 2016 @ 21:07:16 #93
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_161505749
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:52 schreef hardewerker3 het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Sommige 'blanke' clubs zijn net sociėteiten. Je hebt daarnaast 'blanke' clubs van bijvoorbeeld woonwagenbewoners.
De eerste groep clubs zijn minder bestand tegen een toevloed van Marokkaanse spelers, waardoor het karakter van zo'n club verandert en er bijvoorbeeld segregatie optreedt.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_161505856
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:19 schreef hardewerker3 het volgende:

Allochtonen zijn ook deftig vriend

pi_161505873
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:58 schreef hardewerker3 het volgende:

[..]

Dat zei hij letterlijk.. _O-
Zo bedoelt hij het niet. Hij heeft het over beschaving. Niet kleur.
  zondag 17 april 2016 @ 21:12:25 #96
168739 Red_85
'echt wel'
pi_161505949
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Bontkraag, lichtgetint, slis-accent. Beoordeel zelf maar
Vrij vreemd idd. Vooral die 3 + een mes en de scheids willen aanvallen.
Lastig te zien, maar alle kenmerken zijn er weer...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_161505985
quote:
2s.gif Op zondag 17 april 2016 21:07 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Sommige 'blanke' clubs zijn net sociėteiten. Je hebt daarnaast 'blanke' clubs van bijvoorbeeld woonwagenbewoners.
De eerste groep clubs zijn minder bestand tegen een toevloed van Marokkaanse spelers, waardoor het karakter van zo'n club verandert en er bijvoorbeeld segregatie optreedt.
Dat snap ik heel goed. Maar je kan simpelweg niet stellen dat de deftigheid van een club zal verdwijnen wanneer er 'teveel' Marokkanen lid worden.
pi_161506047
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 21:09 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Allochtonen zijn ook deftig vriend

Adjedonnie !
pi_161506145
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 21:13 schreef hardewerker3 het volgende:

[..]

Dat snap ik heel goed. Maar je kan simpelweg niet stellen dat de deftigheid van een club zal verdwijnen wanneer er 'teveel' Marokkanen lid worden.
Jawel dat kun je wel.
  zondag 17 april 2016 @ 21:21:28 #100
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_161506301
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 21:13 schreef hardewerker3 het volgende:

[..]

Dat kan dus wel in die gevallen waarin het ledenbestand van een club verandert en zodoende ook de clubcultuur.
Wat Derksen daarbij schetst is dat wanneer deze verhouding disproportioneel wordt 'witte' leden wegtrekken en er segregatie optreedt.
Vergelijkbaar met de problematiek met de witte en zwarte scholen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')