Nou het gaat hier over voetbal en ik denk dat het verschil wat dat betreft heel klein is.quote:Op zondag 17 april 2016 19:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen. Maar ze zorgen voor minder problemen.
Kan zo zijn. Dat weet ik niet. Maar dan neem er Derksen wel serieus.quote:Op zondag 17 april 2016 19:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nou het gaat hier over voetbal en ik denk dat het verschil wat dat betreft heel klein is.
Derksen weet niet zo gek veel van amateurvoetbal, die weet alleen dat daar problemen zijn met marokkanen. Hij weet echter veel van profvoetbal (althans in Nederland; hij weet geen zak van buitenlands voetbal, maar dat terzijde) en daar lopen weinig turken rond (weinig talent blijkbaar), maar wel veel marokkanen die voor problemen zorgen. Ik denk dat ie daarom die uitspraak heeft gedaan.quote:Op zondag 17 april 2016 19:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Kan zo zijn. Dat weet ik niet. Maar dan neem er Derksen wel serieus.
Dat zal zo zijn. Denk je ook dat hij het algemeen bedoelt? Ben je Marokkaans?quote:Op zondag 17 april 2016 20:02 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Derksen weet niet zo gek veel van amateurvoetbal, die weet alleen dat daar problemen zijn met marokkanen. Hij weet echter veel van profvoetbal en daar lopen weinig turken rond (weinig talent blijkbaar), maar wel veel marokkanen die voor problemen zorgen. Ik denk dat ie daarom die uitspraak heeft gedaan.
Hoe bedoel je algemeen? Je bedoelt als 'maatschappelijk probleem'? Die mening zal ie vast hebben, ja (hij is zelf verhuisd vanwege vervelende marokkanen in Gouda). Maar daar heeft ie zich geloof ik niet over uitgelaten en dat verwacht ik ook niet van hem aangezien hij sportjournalist is/was en in een voetbaltalkshow zit. Het is geen Peter R. de Vries die overal een mening over denkt te moeten hebben.quote:Op zondag 17 april 2016 20:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zal zo zijn. Denk je ook dat hij het algemeen bedoelt? Ben je Marokkaans?
Lol. Johan Derksen is nou juist hét schoolvoorbeeld van iemand die overal een mening over moet hebben en dan doet alsof hij er iets van weet.quote:Op zondag 17 april 2016 20:10 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Het is geen Peter R. de Vries die overal een mening over denkt te moeten hebben.
Nee hoor. Hij zit wel eens bij Pauw enzo en geeft dan gewoon braaf antwoord als hem iets gevraagd wordt maar that's it. Qua voetbal heeft ie inderdaad wel overal een mening over en vaak lult ie maar wat. Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 17 april 2016 20:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lol. Johan Derksen is nou juist hét schoolvoorbeeld van iemand die overal een mening over moet hebben en dan doet alsof hij er iets van weet.
Dat bedoelde ik.quote:Op zondag 17 april 2016 20:10 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je algemeen? Je bedoelt als 'maatschappelijk probleem'? Die mening zal ie vast hebben, ja (hij is zelf verhuisd vanwege vervelende marokkanen in Gouda). Maar daar heeft ie zich geloof ik niet over uitgelaten en dat verwacht ik ook niet van hem aangezien hij sportjournalist is/was en in een voetbaltalkshow zit. Het is geen Peter R. de Vries die overal een mening over denkt te moeten hebben.
Ookvreemd idd.quote:Op zondag 17 april 2016 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
Lol, die club HMC uit Den Haag, waarvan de voorzitter Ali Zoulali bij Pauw zat om uit te leggen dat er heul geen problemen zijn met allochtone voetballertjes is uit de competitie genomen door de KNVB:
http://www.voetbalrotterd(...)-hmc-uit-competitie/.
Standaard als 'ie bij Pauw, Knevel en Van den Brink etc aan tafel zit bemoeit 'ie zich overal tegen aan. Vervelende kerel.quote:Op zondag 17 april 2016 20:13 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij zit wel eens bij Pauw enzo en geeft dan gewoon braaf antwoord als hem iets gevraagd wordt maar that's it. Qua voetbal heeft ie inderdaad wel overal een mening over en vaak lult ie maar wat. Dat ben ik met je eens.
Wit.quote:Op zondag 17 april 2016 20:19 schreef hardewerker3 het volgende:
Johan Derksen heeft een punt. Diversiteit is erg belangrijk, maar stellen dat een club niet meer 'deftig' is omdat er teveel Nederlandse-Marokkanen lid zijn geworden slaat nergens op.
Wat is die deftigheid dan wel?
Dat zegt hij dus niet zo. Het is geen racist. En dat kan gevoelig liggen bij mij. Dus reken maar dat ik weet wat hij dan roept.quote:Op zondag 17 april 2016 20:52 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Hij had het duidelijk over blanke Nederlanders. Blanke Nederlanders zorgen voor deftigheid.
Dat zei hij letterlijk..quote:Op zondag 17 april 2016 20:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zegt hij dus niet zo. Het is geen racist. En dat kan gevoelig liggen bij mij. Dus reken maar dat ik weet wat hij dan roept.
Je snapt het niet. Sommige 'blanke' clubs zijn net sociëteiten. Je hebt daarnaast 'blanke' clubs van bijvoorbeeld woonwagenbewoners.quote:Op zondag 17 april 2016 20:52 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Hij had het duidelijk over blanke Nederlanders. Blanke Nederlanders zorgen voor deftigheid.
Allochtonen zijn ook deftig vriendquote:Op zondag 17 april 2016 20:19 schreef hardewerker3 het volgende:
Johan Derksen heeft een punt. Diversiteit is erg belangrijk, maar stellen dat een club niet meer 'deftig' is omdat er teveel Nederlandse-Marokkanen lid zijn geworden slaat nergens op.
Wat is die deftigheid dan wel?
Vrij vreemd idd. Vooral die 3 + een mes en de scheids willen aanvallen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bontkraag, lichtgetint, slis-accent. Beoordeel zelf maar
Dat snap ik heel goed. Maar je kan simpelweg niet stellen dat de deftigheid van een club zal verdwijnen wanneer er 'teveel' Marokkanen lid worden.quote:Op zondag 17 april 2016 21:07 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Sommige 'blanke' clubs zijn net sociëteiten. Je hebt daarnaast 'blanke' clubs van bijvoorbeeld woonwagenbewoners.
De eerste groep clubs zijn minder bestand tegen een toevloed van Marokkaanse spelers, waardoor het karakter van zo'n club verandert en er bijvoorbeeld segregatie optreedt.
Adjedonnie !quote:
Jawel dat kun je wel.quote:Op zondag 17 april 2016 21:13 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed. Maar je kan simpelweg niet stellen dat de deftigheid van een club zal verdwijnen wanneer er 'teveel' Marokkanen lid worden.
Dat kan dus wel in die gevallen waarin het ledenbestand van een club verandert en zodoende ook de clubcultuur.quote:Op zondag 17 april 2016 21:13 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed. Maar je kan simpelweg niet stellen dat de deftigheid van een club zal verdwijnen wanneer er 'teveel' Marokkanen lid worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |