Alcohol is nu al een gateway drug. Net als grey area wiet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Als je alcohol verbiedt en je dat alleen nog maar bij een junk kan halen die je gelijk ook heroïne probeert aan te smeren dan is alcohol ineens ook een gateway drug.
Dat gebeurt dan ook wekelijks.... Dat mensen in een after xtc dip zelfmoord plegenquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:20 schreef Villas__Rubin het volgende:
Xtc put je serotonine uit en daardoor ga je zelfmoord plegen!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:31 schreef Mani89 het volgende:
twitter:ArdvanderSteur twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:00:07@SjoerdJanssen2 ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn reageer retweet
Tja, van der Steur. Alsof iemand die kerel ook maar serieus neemt. Zelfs het parlement kotst hem uit.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:31 schreef Mani89 het volgende:
twitter:ArdvanderSteur twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:00:07@SjoerdJanssen2 ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn reageer retweet
En hyponatremia.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:59 schreef Twiitch het volgende:
Bij incidenteel gebruik, met een volwassen brein kan het (over het algemeen) vrij weinig kwaad inderdaad. Problemen ga je pas krijgen wanneer je over een langere periode veel en vaak gebruikt. De XTC-doden zijn eigenlijk bijna allemaal te wijten aan oververhitting.
"neergedaald"? Het zijn gassen, die mengen zich met de lucht en worden weggewaaid. Meeste hebben een redelijk sterke geur, als er noemenswaardige concentraties waren geweest had men het geroken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het verbod is pas gevaarlijk en slecht voor de gezondheid:
[..]
Al die tijd zijn de giftige dampen via de schoorsteen in de buitenlucht terecht gekomen. Omdat de schoorsteenpijp relatief kort is, zijn de stoffen waarschijnlijk neergedaald in de directe omgeving.
zo''n tabel zegt natuurlijk niet veel. Er zijn zoveel variabelen, dat er onmogelijk kan worden gezegd hoe schadelijk dat is.quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:22 schreef Physsic het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.pdf
Er horen dan ook 100 pagina's bij die o.a. beschrijven waar de resultaten op gebaseerd zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:52 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
zo''n tabel zegt natuurlijk niet veel. Er zijn zoveel variabelen, dat er onmogelijk kan worden gezegd hoe schadelijk dat is.
Ga maar lekker in discussie met het RIVM.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:52 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
zo''n tabel zegt natuurlijk niet veel. Er zijn zoveel variabelen, dat er onmogelijk kan worden gezegd hoe schadelijk dat is.
Dat is wat overdreven. Maar het kan wel de kans op depressie/angst en paniekkklachten vergroten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:20 schreef Villas__Rubin het volgende:
Xtc put je serotonine uit en daardoor ga je zelfmoord plegen!!!!!!!!!!!!!
Waarom dan niet gewoon van tevoren kopen? Scheelt gedoe, kan je ze nog eerst laten testen ook.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:17 schreef possetje het volgende:
Extreem lekkere drugs, xtc! maar in mijn geval was het ook erg verslavend!
Ik ben blij dat ik nu al 10 jaar gestopt ben, voor mij gold echt "eerst in een tent ene pil scoren, duurde echt altijd wel lang, en dan pas om me heen kijken of er leuke dames of mensen waren" , brrrrr.....
geen feest kunnen maken zonder ene pil? Pffff....
ik kende nooit een huisadres alleen maar scoren op feesten!quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:20 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon van tevoren kopen? Scheelt gedoe, kan je ze nog eerst laten testen ook.
Dus altijd de hoofdprijs betalen en nooit weten wat je krijgtquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:22 schreef possetje het volgende:
[..]
ik kende nooit een huisadres alleen maar scoren op feesten!
Ik ken genoeg mensen die hele voorraden meenemen naar feesten, festivals e.d. en ze gewoon voor een tientje per stuk allemaal kwijtrakenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:53 schreef Drug het volgende:
Hoofdprijs voor xtc? In Nederland? 5 eutjes ofzo
Hahah, inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die hele voorraden meenemen naar feesten, festivals e.d. en ze gewoon voor een tientje per stuk allemaal kwijtraken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |