Of Victoria naar huis toe laten gaan,quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:20 schreef freaky40 het volgende:
Die Laura wil ook gaan debateren, wordt een vriendinnetje van Vic denk ik. NIET in huis halen dus!
Drie oud-Utopianen naar huis en deze drie kandidaten erin.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:38 schreef DKUp het volgende:
Ik ben trouwens niet zo ontevreden over de drie dames
Ja, jij boft maar weer met al die blonde dames.quote:
quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Drie oud-Utopianen naar huis en deze drie kandidaten erin.
Het lijkt mij heel sterk dat zij het gaat worden. Ze is eigenaresse van een goedlopend café in het centrum van Apeldoorn. En die zou dan met het hoogseizoen voor de deur in Utopia gaan zitten?quote:
Zal ze vast wel iets voor hebben geregeld toch? Lijkt me sterk dat je je aanmeldt, door de selectie heen komt, blijft tot de laatste 3, met als kans dat je het wordt. Maar ja, van Utopia en het hele gebeuren eromheen weet ik niet meer wat echt en nep is. Misschien heb je wel gelijkquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel sterk dat zij het gaat worden. Ze is eigenaresse van een goedlopend café in het centrum van Apeldoorn. En die zou dan met het hoogseizoen voor de deur in Utopia gaan zitten?
ze kan de koeien doen en cees vervangenquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:36 schreef MacDeMarco het volgende:
Het gaat Marita worden.
Wat een bedrog eigenlijk, de filmpjes van mogelijk nieuwe bewoners. Heel actief bezig en zeggen wat ze allemaal gaan doen in utopia, maar als er een van hen uiteindelijk is uitgekozen dan gaat die mee in de dagelijkse utopia sleur. Daardoor blijft het erg saai
Er is een hoop nepquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zal ze vast wel iets voor hebben geregeld toch? Lijkt me sterk dat je je aanmeldt, door de selectie heen komt, blijft tot de laatste 3, met als kans dat je het wordt. Maar ja, van Utopia en het hele gebeuren eromheen weet ik niet meer wat echt en nep is. Misschien heb je wel gelijk
HiDiHo bedankt!quote:Op zondag 17 april 2016 03:59 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2016 15:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Poll: Welke aspirant bewoner zie jij wel zitten?
• Karin
• Laura
• Marita
Tussenstand:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:32 schreef Prisha het volgende:
Welke twee van de nieuwe Blonde Dolly's zullen binnenkomen?
Ik heb niet gestemd deze keer. Klopt toch geen hout van
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De historie leert dat die ouwe aan de beurt is..
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:37 schreef ndid het volgende:
Volgens Gina komt er een oudere dame (tussen de 50 en 60) en een mooie blonde chick binnen.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:41 schreef LLgetikt het volgende:
Marita moet er in komen
schat haar zeer scherp in.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:41 schreef Ghostbuster het volgende:
De hoop is gevestigd op Karinik hoop dat ze Bronno houden nu voor de lamstralen
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van mij mag het..... en dan die oudste eerst alle ballen op Bronno, daarna dumpen en verder gaan
met Cees..... Soort van Collie-taktiek
quote:Op woensdag 20 april 2016 09:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jong is al afgedekt door neukstertjes Do en Room, er moet weer wat ouds in, dat leert de historie nou eenmaal , en Jessie is al met boekhouders bezig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |