Misschien moeten we het betaald parkeren afschaffen op Fok!, dan stroomt het weer vol!quote:Op donderdag 21 april 2016 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij de V&D ging het ook zo toen de boel op de fles was.
Ik heb al 100 accounts 10 jaar geparkeerd staan.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien moeten we het betaald parkeren afschaffen op Fok!, dan stroomt het weer vol!
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso verstandig als ik me daar niet in ga frotten.
Agossiequote:Op vrijdag 22 april 2016 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Mijn voeten zijn stukwilden in Tokio die enorme toren in, leek niet ver weg. Gvd drie km lopen. Blijkt ie op zaterdag om negen uur dicht te gaan en wij dachten tien uur. Kunnen we weer terug. In record tempo. Die anderen zijn zo fit en snel
Gelukkig is het vrijdag 😉quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Mijn voeten zijn stukwilden in Tokio die enorme toren in, leek niet ver weg. Gvd drie km lopen. Blijkt ie op zaterdag om negen uur dicht te gaan en wij dachten tien uur. Kunnen we weer terug. In record tempo. Die anderen zijn zo fit en snel
Kou en regen!quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Nog twee dagenen dan weer de kou van nl in.
Skytree? Kon er ook niet in, wachtrij van drie uur.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Koningsdag met natte sneeuw en onweerquote:Op vrijdag 22 april 2016 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Nog twee dagenen dan weer de kou van nl in.
Hoe kan dit? Overal zijn stations in de buurtquote:Op vrijdag 22 april 2016 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Apa nogwatquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Skytree? Kon er ook niet in, wachtrij van drie uur.![]()
Was idd stukje lopen vanaf het hotel. Zelfde hotel? Iets met Villa in de naam?
De metro is voor mietjesquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kan dit? Overal zijn stations in de buurt
Ben in Japan ja? Wow, vet, nog aanraders die ik echt niet moet missen? ik wil binnenkort ook daarheenquote:
wat een onzin. Metroquote:
Alles. In Japan is alles tof.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:03 schreef McCarkhuir het volgende:
[..]
Ben in Japan ja? Wow, vet, nog aanraders die ik echt niet moet missen? ik wil binnenkort ook daarheen
QFT.quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 12:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
QFT.
En vooral Sylvana in een kernreactor.
Ik dacht, laat ik eens Pauw kijken en zien wat zij over Prince te melden hebben, zie de kop van Sylvana in beeld en dacht, jammer dan, ga wel verder RTL Late Night kijkenquote:Op zondag 24 april 2016 11:32 schreef Godtje het volgende:
Kan iemand Sylvana Simons in een kernreactor in Japan stoppen.
De enige manier om dat mens een keer niet te horen.
Een vervelend ik ik ik en prototype slachtofferrol.quote:Op zondag 24 april 2016 12:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens Pauw kijken en zien wat zij over Prince te melden hebben, zie de kop van Sylvana in beeld en dacht, jammer dan, ga wel verder RTL Late Night kijken
Ik dacht dat je een gangbang in een kernreactor bedoeldequote:Op zondag 24 april 2016 12:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
QFT.
En vooral Sylvana in een kernreactor.
Ik ga altijd met Shoestring, bevalt erg goed. Daarmee was CL ook naar Japan.quote:Op maandag 25 april 2016 10:49 schreef DrMarten het volgende:
Vraagje aan jullie ervaringsdeskundigen. Wat zijn goeie organisaties voor groepsreizen? En zijn er clubs waar je absoluut niet moet boeken?
zal her en der eens kijken wat het aanbid is. Zit te denken aan een weekje New York of een andere leuke stad of iets dergelijks.quote:Op maandag 25 april 2016 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga altijd met Shoestring, bevalt erg goed. Daarmee was CL ook naar Japan.Fox staat ook prima bekend. En vele anderen ook wel.
New York heb ik destijds zelf geregeld.quote:Op maandag 25 april 2016 11:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
zal her en der eens kijken wat het aanbid is. Zit te denken aan een weekje New York of een andere leuke stad of iets dergelijks.
Oh ja, sparen.quote:
Geld smelt.quote:Op maandag 25 april 2016 12:01 schreef DrMarten het volgende:
Dat sparen is ook nog wel een dingetje ja, geld is wel een beetje op, dus op hele korte termijn valt er eerst niks te plannen
Costa Ricaquote:Op maandag 25 april 2016 12:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, sparen.Naah. Ik krijg genoeg vakantiegeld om een tripje Costa Rica te kunnen betalen. Denk ik. Alleen voor die nieuwe 12"Macbook moet ik nog even wat langer sparen. Of wat organen verkopen.
Ik vond het tempo van Japan juist aardig laag.quote:Op maandag 25 april 2016 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Maar als het tempo van de afgelopen reis leidend is voor de andere reizen weet ik niet wat ik zal doenIk weet niet of ik dit nog een week had volgehouden.
Ik vermeed eerst Fox altijd omdat ik er zo'n bejaardengevoel/schoolreisjegevoel bij kreeg, maar heb er nu toch wel goede verhalen over gehoord. Maar best duur
Welkom terugquote:
Ik word helemaal scheel van je merkelplaatjequote:Op maandag 25 april 2016 15:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Welkom terug
Veel plezier met de cultuurschok
Merkelepticonquote:Op maandag 25 april 2016 15:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik word helemaal scheel van je merkelplaatje.
quote:Op maandag 25 april 2016 15:43 schreef Burdie het volgende:
Heb zelf ook maar even mijn hoofdpijnava weer aan gezet.
Yep, verdraaid lekker nummer naar mijn meningquote:Op maandag 25 april 2016 17:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoor ik nou goed dat Kenny B en Doe Maar een nederlandse 54 46 gedaan hebben?
quote:Op maandag 25 april 2016 15:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vond het tempo van Japan juist aardig laag.Laos/Vietnam/Cambodja in 3 weken was juist aardig heftig qua tempo.
Dat vond ik ook ja. Zat 'm te zoeken maar hij staat nog niet op youtube of zo.quote:Op maandag 25 april 2016 17:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep, verdraaid lekker nummer naar mijn mening
Wel lekkerder eten.quote:Op maandag 25 april 2016 17:54 schreef Q. het volgende:
Nee man, volgend jaar gewoon naar India gaan. Is bijna hetzelfde.
Jij hebt geen kind gebaard hèquote:Op maandag 25 april 2016 23:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
And it burns burns burns, a ring of fire, a ring of fire
* AirwiN mompelt iets over 'verder'...quote:
* Burdie mompelt iets over 2007...quote:Op maandag 25 april 2016 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN mompelt iets over 'verder'...
Volgens mij hebben we nu dezelfdequote:Op vrijdag 15 april 2016 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb daar destijds gewoon een USB gevalles gekocht bij een 7-11.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nu dezelfde
Vorige week nog ijsje eten in de zon, nu met winterjas en handschoenen door de sneeuwquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is er hier niet lekker aan dan? Lekker verfrissend vooral.
Dit weekend nog 2 keer met wintermuts op kop rondgelopenquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vorige week nog ijsje eten in de zon, nu met winterjas en handschoenen door de sneeuw
Fox?quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:32 schreef DrMarten het volgende:
Hmmm aardige reis gezien naar Philadelphia, washington, niagara falls en New york.... Ik zie wel dat ik ff flink moet gaan sparen voordat zoiets erin zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |