quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:20 schreef DrMarten het volgende:
Zo, ritje naar Drachten niet voor niks geweest. Volgende week nieuwe auto ophalen
Is niet meer nodigquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb je al bloesem uit een kersenboom geschud?
Dat is wel matig. Hier komen ze net in bloei. Mis je dat ook preciesquote:
Heb vorige week nog wat bloesems kunnen zien in Nederland. Dinsdag stonden nog wel de pruimenbomen in bloei, maar vandaag zaten er al vruchten aan. Gaat zo snel. Af en toe nog een verdwaalde kersenboom met bloesems, dus het is niet een en al kommer en kwel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel matig. Hier komen ze net in bloei. Mis je dat ook precies
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 april 2016 09:33 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga weer tante worden
Dat wilde ik even delen
Dank je! Zin inquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 17 april 2016 09:33 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga weer tante worden
Dat wilde ik even delen
Gefeliciteerd! Wat leuk!quote:Op zondag 17 april 2016 09:33 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga weer tante worden
Dat wilde ik even delen
quote:Op zondag 17 april 2016 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Gefeliciteerd!
Ik krijg voorlopig alleen food baby's. Godverdomme zeg.
Maar je overleeft wel aardbevingen alsof het niks is!quote:Op zondag 17 april 2016 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Gefeliciteerd!
Is die Japanse chocolade een beetje te eten?quote:Op zondag 17 april 2016 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Gefeliciteerd!
tig soorten kitkatsquote:Op maandag 18 april 2016 13:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is die Japanse chocolade een beetje te eten?
quote:
Veel met amandel en macadamias. Wat ik aanmoedig. Verder alleen KitKat met groene thee gezien en gekocht maar nog niet geproefd. Ik ga nu op jacht naar de KitKat cheesecake.quote:Op maandag 18 april 2016 13:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is die Japanse chocolade een beetje te eten?
Nee niet eens, alleen hele kleintjes.quote:Op maandag 18 april 2016 14:44 schreef Kuukske het volgende:
[..].
Honderden smaken Oreo's ook zeker?
Hoe bevalt de reis verder, op ranzige snoepjes na?quote:Op maandag 18 april 2016 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet eens, alleen hele kleintjes.
En kleine gedroogde visjes met amandel. En gedroogde octopus. Als snoephet is net kattenvoer. Maar dat was het dus niet.
KitKat Cheesecake OMGOMGOMGOMG.quote:Op maandag 18 april 2016 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel met amandel en macadamias. Wat ik aanmoedig. Verder alleen KitKat met groene thee gezien en gekocht maar nog niet geproefd. Ik ga nu op jacht naar de KitKat cheesecake.
*Bwork*quote:Op maandag 18 april 2016 15:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
KitKat Cheesecake OMGOMGOMGOMG.
Ik heb een collega die weer iemand kent bij de plaatselijke snoepfabriek waar Mentos wordt gemaakt. Daar worden ook smaken gemaakt die hier niet verkocht mogen worden, en de afgekeurde krijgen ze mee naar huis. En die smaken zijn soms lekker!
Die heb ik maar overgeslagen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet eens, alleen hele kleintjes.
En kleine gedroogde visjes met amandel. En gedroogde octopus. Als snoephet is net kattenvoer. Maar dat was het dus niet.
Vergeet geen matcha frappucino te halen bij de Starbucks!quote:Op maandag 18 april 2016 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Toch USB lader gehaald, schijnt ook in de VS gebruikt te kunnen worden dus prima.
Uitstekendquote:Op maandag 18 april 2016 15:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoe bevalt de reis verder, op ranzige snoepjes na?
Het ijs is inderdaad heerlijk, kunnen ze in nl nog wat van leren. Die hoorntjes zijn ook veel handiger.quote:Op maandag 18 april 2016 17:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vergeet geen matcha frappucino te halen bij de Starbucks!
En veel matcha (soft)ijsjes eten
zoek naar een rode t met een tweede horizontale streep erboven: dat is het logo van de Japanse post. Eentje weet ik er zeker: In Kyoto zit ie bv voor het station, als je eruit loopt (of van de grote roltrap komt) aan de linkerkant.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ijs is inderdaad heerlijk, kunnen ze in nl nog wat van leren. Die hoorntjes zijn ook veel handiger.
Waar zou ik trouwens postzegels kunnen halen? Heb nog geen postkantoor gezien. Ansichtkaarten doen ze hier ook niet echt aan.
Wanneer komt uncharted uit?quote:Op dinsdag 19 april 2016 05:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
zoek naar een rode t met een tweede horizontale streep erboven: dat is het logo van de Japanse post. Eentje weet ik er zeker: In Kyoto zit ie bv voor het station, als je eruit loopt (of van de grote roltrap komt) aan de linkerkant.
[ afbeelding ]
10 mei.quote:
Ik heb daar helemaal geen tijd en geld voor.quote:
Gewoon meer oude oma's beroven.quote:Op dinsdag 19 april 2016 08:44 schreef DrMarten het volgende:
Ik moet eerst een ps4, maar daar heb ik ff geen geld voor
Even wachten: 'PlayStation 4.5 krijgt NEO-modus'quote:Op dinsdag 19 april 2016 08:44 schreef DrMarten het volgende:
Ik moet eerst een ps4, maar daar heb ik ff geen geld voor
Ja, datquote:
Dat wint uncharted met 10 vingers in de neus, hands downquote:Op dinsdag 19 april 2016 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal geen tijd en geld voor.In dezelfde periode komt DOOM ook nog uit.
Even wachten? Gewoon nog een jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2016 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even wachten: 'PlayStation 4.5 krijgt NEO-modus'
maar je hebt er al 1quote:Op dinsdag 19 april 2016 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Even wachten? Gewoon nog een jaar.
Koop hem tzt wel. Nu doorknallen
Past goed bij mij.quote:Op dinsdag 19 april 2016 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat wint uncharted met 10 vingers in de neus, hands down
Doom is vergane glorie
Zwanger?quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zit de komende 9 maanden in Dark Souls 3.
Daar moet ik dan eerst ff de lening mee aflossen die ik heb om de auto te kunnen betalenquote:
Dank je, nu weet ik waar ik op moet letten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 05:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
zoek naar een rode t met een tweede horizontale streep erboven: dat is het logo van de Japanse post. Eentje weet ik er zeker: In Kyoto zit ie bv voor het station, als je eruit loopt (of van de grote roltrap komt) aan de linkerkant.
[ afbeelding ]
Het valt niet mee, zo'n auto afbetalenquote:Op woensdag 20 april 2016 08:06 schreef DrMarten het volgende:
Arbeiten jawohl!
Voor de tweede keer deze week om 8 uur beginnen. Mijn collega's vallen nog net niet van hun stoel van verbazing
Hier zit geen tempo inquote:
straks een weekje bijkomen van de vakantie?quote:Op woensdag 20 april 2016 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Soort van.
Het tempo zit er goed in.
Hard werken hier hoor. Heb nu m'n eerste blaarquote:Op woensdag 20 april 2016 11:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
straks een weekje bijkomen van de vakantie?
Vieze herten? Whut?quote:Op woensdag 20 april 2016 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hard werken hier hoor. Heb nu m'n eerste blaarvandaag weer vieze herten ontweken in het drukke Nara en een ijsje gegeten, en pizza gegeten
![]()
Dat doe je door takke-einden te lopen, goed bezig dusquote:en een takke eind gelopen. Moet echt wat aan m'n conditie doen.
Niet in die megatempel in Nara geweest? Daar staat een pilaar met een gat er in en als je daar doorheen kruipt ben he meteen verlicht ofzoquote:
Waarom dan niet geannuleerd?quote:Op woensdag 20 april 2016 17:36 schreef DrMarten het volgende:
Godvertyfushoerengraftakkezooi!!!
Bijna 2 maanden wachten op een bank, belt ie op dat ie er een binnen heeft, ga je kijken, is het de duurdere versie dan die besteld omdat ie die niet kan krijgen. Wordt ie bezorgd, zet je hem in elkaar, blijkt het de verkeerde maat te zijn
Bank dus weer retour
Nu afwachten of de bezorger de verkeerde bank heeft gepakt of dat de kleinere er uberhaupt niet is.
Dat gat heb ik ook niet gezien.quote:Op donderdag 21 april 2016 07:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet in die megatempel in Nara geweest? Daar staat een pilaar met een gat er in en als je daar doorheen kruipt ben he meteen verlicht ofzo
Wel geweest, niet gezienquote:Op donderdag 21 april 2016 07:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet in die megatempel in Nara geweest? Daar staat een pilaar met een gat er in en als je daar doorheen kruipt ben he meteen verlicht ofzo
ik koop hem bij een kennis van mij die een outletzaak heeft. Als ik hem elders bestel in het formaat dat ik wil hebben zit er doorgaans ook een levertijd aan van 6-8 weken en kost het me nogal wat meer.quote:
Bij de V&D ging het ook zo toen de boel op de fles was.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:34 schreef Cue_ het volgende:
Is een fok abo goedkoper geworden? Betaalde net 5 euro minder
Misschien moeten we het betaald parkeren afschaffen op Fok!, dan stroomt het weer vol!quote:Op donderdag 21 april 2016 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij de V&D ging het ook zo toen de boel op de fles was.
Ik heb al 100 accounts 10 jaar geparkeerd staan.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien moeten we het betaald parkeren afschaffen op Fok!, dan stroomt het weer vol!
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso verstandig als ik me daar niet in ga frotten.
Agossiequote:Op vrijdag 22 april 2016 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Mijn voeten zijn stukwilden in Tokio die enorme toren in, leek niet ver weg. Gvd drie km lopen. Blijkt ie op zaterdag om negen uur dicht te gaan en wij dachten tien uur. Kunnen we weer terug. In record tempo. Die anderen zijn zo fit en snel
Gelukkig is het vrijdag 😉quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Mijn voeten zijn stukwilden in Tokio die enorme toren in, leek niet ver weg. Gvd drie km lopen. Blijkt ie op zaterdag om negen uur dicht te gaan en wij dachten tien uur. Kunnen we weer terug. In record tempo. Die anderen zijn zo fit en snel
Kou en regen!quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Nog twee dagenen dan weer de kou van nl in.
Skytree? Kon er ook niet in, wachtrij van drie uur.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Koningsdag met natte sneeuw en onweerquote:Op vrijdag 22 april 2016 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Nog twee dagenen dan weer de kou van nl in.
Hoe kan dit? Overal zijn stations in de buurtquote:Op vrijdag 22 april 2016 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Apa nogwatquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Skytree? Kon er ook niet in, wachtrij van drie uur.![]()
Was idd stukje lopen vanaf het hotel. Zelfde hotel? Iets met Villa in de naam?
De metro is voor mietjesquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kan dit? Overal zijn stations in de buurt
Ben in Japan ja? Wow, vet, nog aanraders die ik echt niet moet missen? ik wil binnenkort ook daarheenquote:
wat een onzin. Metroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |