Het was een kutnummer. allang vergeten wanneer de man zich niet zo druk had gemaakt om zoiets onbenulligs.quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De vraag gaat over (van mijn kant) is dit nu humor? Dit kan ik ook.
Het is belachelijk dat Erdogan reageert op dat soort dingen. Dan sta je gewoon voor lul als staatshoofd. Daar kun je als komiek wel leuke dingen over bedenken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was een kutnummer. allang vergeten wanneer de man zich niet zo druk had gemaakt om zoiets onbenulligs.
Daar ben ik het helemaal met eens.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is belachelijk dat Erdogan reageert op dat soort dingen. Dan sta je gewoon voor lul als staatshoofd. Daar kun je als komiek wel leuke dingen over bedenken.
Nou, nee. Hij is heel duidelijk. Hij wilde gepijpt worden door Erdogan, maar Erdogan was blijkbaar een beetje egoïstisch. Dat soort dingen halen je gewoon een keer in. En dat moment is nu.quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hij kan soms grappig zijn. Maar is dit nu een juist antwoord op de Erdogan kwestie? Dit is gewoon grof zijn om het grof zijn. Wat bereik je hier mee?
Als bepaalde mensen dat lollig vinden......prima.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, nee. Hij is heel duidelijk. Hij wilde gepijpt worden door Erdogan, maar Erdogan was blijkbaar een beetje egoïstisch. Dat soort dingen halen je gewoon een keer in. En dat moment is nu.
Humor en NWS gaan niet goed samen. Het gebeurt meer dan eens dat grapjes bij Feedback eindigen of ze alsje-alsjeblieft verwijderd mogen worden. Dat is een teken aan de wand.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als bepaalde mensen dat lollig vinden......prima.
Maar dit is nieuws. Daar komt beheer ook niet onderuit.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Humor en NWS gaan niet goed samen. Het gebeurt meer dan eens dat grapjes bij Feedback eindigen of ze alsje-alsjeblieft verwijderd mogen worden. Dat is een teken aan de wand.
Al met al ben ik benieuwd of de ambassadeur van Turkije op het matje geroepen wordt om deze kwestie te bespreken. Het zal wel met een schikking eindigen dat meneer Teeuwen financiële genoegdoening krijgt.
Jaja, en Hitler praatte ook niet mee met de gevestigde orde, kwam op voor z'n volk, werkte hard en was ontzettend leuk met de kids. Een echte mensenmens.quote:Op zaterdag 16 april 2016 04:02 schreef Physsic het volgende:
[..]
Bovendien is hij echt een 'mensenmens'.![]()
[ afbeelding ]
Grappig he? Hihaho wat een gezellige boel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, nee. Hij is heel duidelijk. Hij wilde gepijpt worden door Erdogan, maar Erdogan was blijkbaar een beetje egoïstisch. Dat soort dingen halen je gewoon een keer in. En dat moment is nu.
In die redenatie vind ik 'een rechter moet bepalen of iets strafbaar is' niet zo gek.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
"Een jongenshoertje moet mannen bevredigen, een satiricus moet satire maken en een politicus moet het land besturen. En als dat door elkaar heen gaat lopen, wordt het een kliederboel"
Er zijn een hoop 'iets' jes. Die rechter krijgt het dan erg druk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
In die redenatie vind ik 'een rechter moet bepalen of iets strafbaar is' niet zo gek.
Klopt, er laten in deze ophef zich weer veel mensen meeslepen door de emotie. Al snap ik dat wel van de mensen die dit direct aangaat.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
In die redenatie vind ik 'een rechter moet bepalen of iets strafbaar is' niet zo gek.
Precies.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:57 schreef Physsic het volgende:
Ik vind dit stukje van Hans Teeuwen ook totaal niet grappig.
Dat betekent niet dat ik vind dat hij opgepakt moet worden.
Het is niet strafbaar. Al kun je je er vraagtekens bij stellen. Want jij en ik accepteren niet dat iemand dit over ons zegt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het gaat hier om het recht van de vrijheid van meningsuiting, niet over smaak. Waar ligt straks de grens? Een verbod op het beledigen van de Marokkaanse koning of verbod op kritiek op het Chinese staatshoofd? Echt ontoelaatbaar. Bovendien druipt het selectief aanklagen ervan af. Als diezelfde komiek een gedicht over Poetin had gemaakt dan had er geen hond naar gekraaid.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klopt, er laten in deze ophef zich weer veel mensen meeslepen door de emotie. Al snap ik dat wel van de mensen die dit direct aangaat.
Daar lijkt het naar toe te gaan. Dat zie je ook bij GS en Pownews.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:15 schreef Confetti het volgende:
Wat voor vreemd en naar mens moet je wel niet zijn om hier om te kunnen lachen.
De vrijheid van belediging is de vijand van de vrijheid van meningsuiting. Ik hoop dat ze allemaal de mond gesnoerd wordt zodat mensen die wel wat te vertellen hebben niet hoeven te lijden onder deze tirannie van niet grappige grappenmakers.
Er moet voor jezelf een grens liggen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het gaat hier om het recht van de vrijheid van meningsuiting, niet over smaak. Waar ligt straks de grens? Een verbod op het beledigen van de Marokkaanse koning of verbod op kritiek op het Chinese staatshoofd? Echt ontoelaatbaar. Bovendien druipt het selectief aanklagen ervan af. Als diezelfde komiek een gedicht over Poetin had gemaakt dan had er geen hond naar gekraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |