Graag gedaanquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dankje, ik snapte al niks van dit topic.
En dan ben je weer ongesteld?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Nog maar 3 nachtjes slapen
Precies. Ga eerst met de EK150 en dan met de EK418quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, anders pas je er niet in natuurlijk.
Dat lijkt me wel kut...quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Over ongesteld zijn gesproken: Ik lag vannacht letterlijk 2 uur wakker van de pijn. Zelfs 500 mg naproxen kon de pijn niet stillen. Dacht even dat ik ging bevallen
quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:51 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik heb er wel een oplossing voor hoor Snavelaar. Zuklencwe er samen voor zorgen dat je er maandenlang geen last meer van het rode gevaar hebt?
Zal ze blij mee zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:55 schreef Fylax het volgende:
De volgende keer dat mijn vriendin zegt dat ze pijncheeft door ongesteld zijn ga ik dit ook zeggen
Is die al ongesteld dan?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:55 schreef Fylax het volgende:
De volgende keer dat mijn vriendin zegt dat ze pijncheeft door ongesteld zijn ga ik dit ook zeggen
Zo word je nooit ontmaagdquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:55 schreef Fylax het volgende:
Laat es foto zien dan.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij is wel wat groot, maar hij ziet er mooi uit en is snel.Ben er blij mee.
Dit is wel een goede beschrijvinf om tóch ontmaagd te wordenquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij is wel wat groot, maar hij ziet er mooi uit en is snel.Ben er blij mee.
Heb je wel een boterhamzakje gebruikt?quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
dan weet je toch dat t allang gebeurd is
Mooi hoorquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:09 schreef Fylax het volgende:
DIG / Whatsapp Google Drive kan backup niet herstellen
Nee heb et al in huis en zou stom zijn om nu weer geld uit te geven. Al kan ik het ook zondag eten en nu bestellen...quote:
Gewoon met je dikke reet de keuken in, Fatima.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee heb et al in huis en zou stom zijn om nu weer geld uit te geven. Al kan ik het ook zondag eten en nu bestellen...
Nee.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gewoon met je dikke reet de keuken in, Fatima.
Het is verdomme al bijna half 9.
Dat kan alleen een man zeggen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:51 schreef YokiKater het volgende:
Ik zou dat best wel eens willen ervaren.
Weer zo'n spiraal lijkt me wel chill ja.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:51 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik heb er wel een oplossing voor hoor Snavelaar. Zuklencwe er samen voor zorgen dat je er maandenlang geen last meer van het rode gevaar hebt?
Nee joh, hier in Emmeloord heb je dat niet. Helemaal geen ketens.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Van Eazie. Ken je dat? Das met rijst noodles vlees en groenten
Jammer. hier loopt het echt goed. Tis ook niet duur.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee joh, hier in Emmeloord heb je dat niet. Helemaal geen ketens.
Kun je daar ook eten bestellen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
We krijgen wel een dikke filmset in het ziekenhuis hier.
We hebben hier niet eens een mac..quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer. hier loopt het echt goed. Tis ook niet duur.
http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/ab0mpZp_460s.jpgquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weer zo'n spiraal lijkt me wel chill ja.
Ik zou ze kopen van Njos.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/ab0mpZp_460s.jpg
ZOu je dit doen?
Dat mag toch gewoon? Ben ik best nieuwsgierig naar. Tegenwoordig heb je ook van dat gedoe wat de pijn van een bevalling zou moeten simuleren zodat je dat als man kan meemaken.quote:
Haha, denk het niet. Jij?quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/ab0mpZp_460s.jpg
ZOu je dit doen?
Tuurlijk mag dat. Hoe stimuleren ze dat? Jij hebt geen baarmoeder.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat mag toch gewoon? Ben ik best nieuwsgierig naar. Tegenwoordig heb je ook van dat gedoe wat de pijn van een bevalling zou moeten simuleren zodat je dat als man kan meemaken.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Hoe stimuleren ze dat? Jij hebt geen baarmoeder.
Heeft LTKVD die centen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zij zegt 12000. Das wel fucking veel geld.
Oja, dat had ik toen gezien. Tja.quote:
15 euro voor een standaard slipje.Niet slecht.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:40 schreef Fokker89 het volgende:
Er is behoorlijk wat aanbod hoor
http://www.speurders.nl/o(...)ery=gedragen+slipjes
Succes met de verkoop.quote:
Dat is wel een beetje onpersoonlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:50 schreef Fokker89 het volgende:
In Japan heb je zelfs automaten die die dingen verkopen
Ze is ook geen 16 meer.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:36 schreef anonymoussie het volgende:
Zooooo. Die Willeke is geplooid zeg.
Nou en.quote:
Die is 10 jaar jonger.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou en.
Niet iedereen plooit zo.
Ze is wel extreem geplooid hoor.
John sr. lijkt 20 jaar jonger joh.
Gaat dit over je vriendin?quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:36 schreef anonymoussie het volgende:
Zooooo. Die Willeke is geplooid zeg.
Daar ga ik toch zeker niet voor betalen.quote:
Enriquequote:Op zaterdag 16 april 2016 11:29 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd meid! Tijd voor een lekker nummertje.
Dankjequote:Op zaterdag 16 april 2016 11:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Gefeliciteerd yasmin![]()
![]()
![]()
23 is echt een super leeftijd!
Alweer.quote:
Oh wauw, eindelijk volwassen. Vanavond eerste drankje dus?quote:
Ja. Volgens mij nemen mijn ouders breezers meequote:Op zaterdag 16 april 2016 11:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wauw, eindelijk volwassen. Vanavond eerste drankje dus?
Ik haal het wel even weg.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel tof dat je dat hier neerzet Yoki.
Wel aardig dat haar wat jonger noemtquote:
je moederquote:Op zaterdag 16 april 2016 11:44 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen in dit topic is echt walgelijk oud.
Gewoon cadeautjes innen en weer buitenschoppen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Zo nu wachten op de genodigden. Hopen dat het snel voorbij is.
Preciesquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon cadeautjes innen en weer buitenschoppen.
Ben ik ook uitgenodigd?quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Zo nu wachten op de genodigden. Hopen dat het snel voorbij is.
Nee anders zou ik het niet vragenquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja had je al een bericht gestuurd toch?
Dankje welquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:19 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nee anders zou ik het niet vragen
PM je adres maar en wat je voor cadeau wil.
En gefeliciteerd
Heel soms wil ik hier nog wel eens rondkijken. Tijdje terug al wel weer ja.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb echt geen idee wie je bent trouwens.
Dat is KaBuf, een zogenaamde 'kommaneuker' oftewel 'spellchecker'.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb echt geen idee wie je bent trouwens.
Oeh voor de frontpage?quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is KaBuf, een zogenaamde 'kommaneuker' oftewel 'spellchecker'.
Yes ma'am.quote:
Leukquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:23 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Yes ma'am.
Niet voor het forum gelukkig![]()
Ook niet iets voor jou?quote:
quote:
Nog niet veel van te merken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mijn grammaticale kennis is echt beroerd.
Gelukkig maar :pquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:29 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nog niet veel van te merken.
(In die vijf minuten dat ik hier zit)
Komt omdat ze gewoon goed is ingeburgerdquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:29 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nog niet veel van te merken.
(In die vijf minuten dat ik hier zit)
Spellingscontrole van windows zelf werkt ook wel mee :pquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt omdat ze gewoon goed is ingeburgerd
Boeit dat?quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:37 schreef KaBuf het volgende:
Is hier het patatkamp of het frietkamp in de meerderheid?
Patat.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:37 schreef KaBuf het volgende:
Is hier het patatkamp of het frietkamp in de meerderheid?
Ik vind jou een stuk minder aardig opeens.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Patat.
Friet zeg je maar tegen je moeder.
Dat ging snelquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:38 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik vind jou een stuk minder aardig opeens.
Gewoon even benieuwd of hier een goede sfeer hangt.quote:
En die PM is ook nog niet binnen.quote:
Ja, dat je patat zegt.quote:
Het is dat je jarig bent ...quote:
Zo heeft ze wel meer vreemde eigenschappen, daar leer je gewoon mee omgaan.quote:
Gemiste kans.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat vreemd. Heb toch echt net mijn adres gestuurd.
Ik ben dan ook een Braboquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is ook gewoon patat. Alleen mensen met zo'n zachte g zeggen friet.
Geen idee, kreeg je die van mij net?quote:
In friet zit geen g.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is ook gewoon patat. Alleen mensen met zo'n zachte g zeggen friet.
Is ze niet gewoon 24/7 ongesteld?quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heeft ze wel meer vreemde eigenschappen, daar leer je gewoon mee omgaan.
Nou en. Ik zeg gewoon lekker frietquote:
Jammer.quote:
Ben je niet gewoon 24/7 ongesteld?quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie ook welles een wondje in je neus?
Je weet niet zo veel van het vrouwelijk lichaam he?quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:45 schreef SupHomie het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon 24/7 ongesteld?
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je weet niet zo veel van het vrouwelijk lichaam he?
Ja, vooral als ik veel mijn neus moet snuiten, zoals nu. Hooikoortsquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie ook welles een wondje in je neus?
Irritant he.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:46 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja, vooral als ik veel mijn neus moet snuiten, zoals nu. Hooikoorts
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat mijn neus toch echt een ander deel van het lichaam is...
Evenveel als jij blijkbaar.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat je niet zoveel weet van het vrouwelijk lichaam.
Ja.quote:
Maar van wie ben jij nou een kloon? Niet van Triggertje lijkt me, die is lang niet zo irritant.quote:
Baghdaddy.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar van wie ben jij nou een kloon? Niet van Triggertje lijkt me, die is lang niet zo irritant.
Vraag ik me ook af, krijg nog baklava van hem.quote:
Nee je moet het uitspreken als "friet".quote:
Ik ben toch geen Turk?quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:14 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nee je moet het uitspreken als "friet".
Nice!quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die heb ik verbrand man, ik heb vandaag nog maar 4 boterhammen met pindakaas gegeten.
Backdoor Sluts 4.quote:
Vind de verhaallijn na de eerste twee niet zo leuk meer.quote:
Geen spoilers aub, ben zelf pas bij 7.quote:
Dankjequote:Op zaterdag 16 april 2016 19:25 schreef anonymoussie het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Fatima!
Even de bikinilijn bijgewerkt?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Wat een heerlijk gevoel als je weer een nieuw scheermes gebruikt. Alles gaat zo makkelijk.
Nee. Alles bijgewerkt. En mezelf ondergedompeld in mijn heerlijke nieuwe afstershave.quote:
Alles? Als in: Hollywood style?quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee. Alles bijgewerkt. En mezelf ondergedompeld in mijn heerlijke nieuwe afstershave.
Hoe was je verjaardag?quote:
Heet dat zo? Ik hoef in ieder geval een maand niet te douchen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alles? Als in: Hollywood style?
quote:Op zondag 17 april 2016 00:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heet dat zo? Ik hoef in ieder geval een maand niet te douchen.
Ik denk overmorgen.quote:Op zondag 17 april 2016 01:10 schreef timmmmm het volgende:
Gaat fatima nou morgen of overmorgen met haar snor naar thailand
Harry heeft daar zeker gelogeerd.quote:
Denk het niet.quote:Op zondag 17 april 2016 01:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Harry heeft daar zeker gelogeerd.
Slaap ze, Mani.quote:Op zondag 17 april 2016 01:48 schreef Mani89 het volgende:
Onze korfballers zijn landskampioen geworden. En nu kan ik niet slapen.
Jij dus ook.quote:Op zondag 17 april 2016 01:36 schreef Specularium het volgende:
NWS / Homo pinguïnpaar verhuist naar dierentuin met mannetjesverblijf.
Elflettering heeft dit topic gewoon gelezen hoor.
Morgenquote:Op zondag 17 april 2016 01:10 schreef timmmmm het volgende:
Gaat fatima nou morgen of overmorgen met haar snor naar thailand
quote:HAASTRECHT - De 18-jarige Nick Nicolai uit Haastrecht gaat niet graag naar school omdat hij gepest wordt, maar vrijdagavond nam hij wraak met zijn optreden in Holland's Got Talent. Met zijn vertolking van At Last blies hij de jury omver.
'Niet normaal gewoon', reageerde een verbouwereerde Gordon. 'Wat een grote neus maak jij naar die pesters nu', zei Angela Groothuizen, die hem na afloop van de auditie het gouden ticket voor de finale van de talentenjacht overhandigde.
Nick wordt al jaren gepest vanwege zijn postuur. 'Ik ben vroeger heel vaak gepest en in het zingen kan ik eigenlijk altijd alles kwijt', vertelde hij. Tijdens de auditie kreeg hij het aanwezige publiek op de 'banken' en zijn optreden is inmiddels ook een YouTube-hit.
Nee Emirates. Ben ook gewoon maar een sloeber. Met wie vlieg jij?quote:Op zondag 17 april 2016 10:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vette shit. Ik ga over 11 dagen
Vlieg je met Royal Thai of zo? Die is knakerduur.
Als dat je plaatsaanduiding is, zou ik me wel zorgen maken ja. Welke stad?quote:Op zondag 17 april 2016 10:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor zover ik nu gepland heb in het zuiden.
Begin Bangkok en dan Koh Lipe en dan weet ik het nog niet.quote:Op zondag 17 april 2016 10:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als dat je plaatsaanduiding is, zou ik me wel zorgen maken ja. Welke stad?
quote:Op zondag 17 april 2016 10:56 schreef Yasmin23 het volgende:
In het Thailand topic zei iemand dat de temperaturen kunnen oplopen tot 44 graden nu. Dus ik ga gewoon dood.
40 graden in NL?quote:Op zondag 17 april 2016 10:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mja wel anders dan die 40 graden hier vorig jaar, dat was echt vies.
Qatar airlines.quote:Op zondag 17 april 2016 10:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee Emirates. Ben ook gewoon maar een sloeber. Met wie vlieg jij?
Niks van mee gekregen :pquote:Op zondag 17 april 2016 10:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, we hebben vorig jaar zo'n dag gehad.
Ja natuurlijk werkt dat ook.quote:Op zondag 17 april 2016 11:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb een ietswat technische vraag;
Ze hebben gister het doortrekmechanisme in mijn wc gesloopt.Nu zag ik vorig jaar in Thailand toiletten waar je dan een emmer water in de pot moest gooien en dan door een of andere natuurwet 'trok' die dan zelf door. Werkt dat hier ook?
In deze SC kijken we alleen naar de enige talentvolle Nick, Nick Carter.quote:
Het maken is trouwens niet zo heel moeilijk, dat moet JIJ zelfs kunnen, zoek gewoon even een filmpje op youtube, meestal is het maar 1 dingetje die je recht moet zetten.quote:Op zondag 17 april 2016 11:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke dat scheelt weer allemaal. Irritant allemaal.
Hmmm ja. De technische mannen heb het al geprobeerd maar konden het niet fixen.quote:Op zondag 17 april 2016 11:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het maken is trouwens niet zo heel moeilijk, dat moet JIJ zelfs kunnen, zoek gewoon even een filmpje op youtube, meestal is het maar 1 dingetje die je recht moet zetten.
Ja die waren natuurlijk bezopen gister.quote:Op zondag 17 april 2016 11:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm ja. De technische mannen heb het al geprobeerd maar konden het niet fixen.
Ja echt stomdronken idd...quote:Op zondag 17 april 2016 11:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja die waren natuurlijk bezopen gister.
Nee dat gelukkig nog niet :pquote:Op zondag 17 april 2016 11:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hebben ze in je stortbak staan zeiken?
Ik voelde mij veiliger daar dan hier.quote:Op zondag 17 april 2016 11:07 schreef timmmmm het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Crime_in_Thailand
Klinkt leuk, veilig ook
Want? in de wasbak kun je het tenminste wegspoelen.quote:Op zondag 17 april 2016 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee nee wel gewoon in het toilet. Zijn geen tokkies ofzo
Ja maar daar heb je weinig mocro's met petjes.quote:Op zondag 17 april 2016 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik voelde mij veiliger daar dan hier.
Wasbak is daar niet voor bedoeld.quote:Op zondag 17 april 2016 11:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Want? in de wasbak kun je het tenminste wegspoelen.
Het meeste wordt gestolen trouwens door andere toeristen.quote:Op zondag 17 april 2016 11:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar daar heb je weinig mocro's met petjes.
Neem gewoon je eigen scooter mee!quote:Op zondag 17 april 2016 11:11 schreef Yasmin23 het volgende:
En je moet eigenlijk geen Tuk Tuks meer nemen. En in Phuket wordt je zwaar opgelicht bij het huren van een jetski. Scooters huren kan ook voor problemen zorgen.
Amsterdam heeft meer moorden per 100.000 inwoners dan Bankokquote:Op zondag 17 april 2016 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik voelde mij veiliger daar dan hier.
Heb daar ook scooter gereden. Achteraf gezien was dat eigenlijk wel dom.quote:Op zondag 17 april 2016 11:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neem gewoon je eigen scooter mee!
Of nog beter, laat het vliegtuig staan, en ga er heen op de scooter.
Ik zal ze ook vragen om een filmpje voor de slowchat.quote:Op zondag 17 april 2016 11:14 schreef timmmmm het volgende:
Dus ik denk dat jd niet doodgaat. Maar als je dan toch doodgaat, zou ik onthoofd willen worden met een zwaard in de taxi. Dat klonk toch wel het meest fabulous
Of dat ze levend haar organen er uit halen voor de verkoop, lijkt me ook wel schattig.quote:Op zondag 17 april 2016 11:14 schreef timmmmm het volgende:
Dus ik denk dat jd niet doodgaat. Maar als je dan toch doodgaat, zou ik onthoofd willen worden met een zwaard in de taxi. Dat klonk toch wel het meest fabulous
Wat een baas!quote:Op zondag 17 april 2016 11:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Het grootste gevaar is een tsunami. LTVDK houdt 24/7 de sites in de gaten.
Ik zal een thailand-alert aanvragen bij frutselquote:Op zondag 17 april 2016 11:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Het grootste gevaar is een tsunami. LTVDK houdt 24/7 de sites in de gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |