quote:Op zondag 17 april 2016 10:56 schreef Yasmin23 het volgende:
In het Thailand topic zei iemand dat de temperaturen kunnen oplopen tot 44 graden nu. Dus ik ga gewoon dood.
40 graden in NL?quote:Op zondag 17 april 2016 10:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mja wel anders dan die 40 graden hier vorig jaar, dat was echt vies.
Qatar airlines.quote:Op zondag 17 april 2016 10:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee Emirates. Ben ook gewoon maar een sloeber. Met wie vlieg jij?
Niks van mee gekregen :pquote:Op zondag 17 april 2016 10:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, we hebben vorig jaar zo'n dag gehad.
Ja natuurlijk werkt dat ook.quote:Op zondag 17 april 2016 11:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb een ietswat technische vraag;
Ze hebben gister het doortrekmechanisme in mijn wc gesloopt.Nu zag ik vorig jaar in Thailand toiletten waar je dan een emmer water in de pot moest gooien en dan door een of andere natuurwet 'trok' die dan zelf door. Werkt dat hier ook?
In deze SC kijken we alleen naar de enige talentvolle Nick, Nick Carter.quote:
Het maken is trouwens niet zo heel moeilijk, dat moet JIJ zelfs kunnen, zoek gewoon even een filmpje op youtube, meestal is het maar 1 dingetje die je recht moet zetten.quote:Op zondag 17 april 2016 11:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke dat scheelt weer allemaal. Irritant allemaal.
Hmmm ja. De technische mannen heb het al geprobeerd maar konden het niet fixen.quote:Op zondag 17 april 2016 11:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het maken is trouwens niet zo heel moeilijk, dat moet JIJ zelfs kunnen, zoek gewoon even een filmpje op youtube, meestal is het maar 1 dingetje die je recht moet zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |