Kijk eens op de vorige paginaquote:
Misschien zijn die al verbonden aan andere merken? Jaspers had volgens mij ooit al een lijn bij Intratuin.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:43 schreef Cynix ® het volgende:
Aan je imago werken hoeft niet op een koopje, maar had dan Linda de Mol genomen. Of beter nog: Yvon Jaspers.
Briljant artikelquote:Op woensdag 27 april 2016 18:33 schreef __Saviour__ het volgende:
http://www.cracked.com/pe(...)-dying-retailer.html
Stukje op Cracked.com met medewerkers die vertellen hoe ze het hebben ervaren om een stervende winkel mee te maken
quote:Op woensdag 27 april 2016 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien zijn die al verbonden aan andere merken? Jaspers had volgens mij ooit al een lijn bij Intratuin.
Voor die mensen is het afbreukrisico (in Nederland) natuurlijk veel groter dat voor een Amerikaanse actrice. Of die nou in de praktijk veel duurder is dan Linda de Mol is maar de vraag.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:43 schreef Cynix ® het volgende:
Aan je imago werken hoeft niet op een koopje, maar had dan Linda de Mol genomen. Of beter nog: Yvon Jaspers.
Volgens mij toch algemeen bekend dat Amerikaanse sterren in Europa best en reclame willen doen maar niet in de USA?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:52 schreef Cynix ® het volgende:
Mwoa, het gaat niet alleen om de kosten, maar Yvon lijkt me beter bij de doelgroep te passen dan SJP. En welk afbreukrisico? Martijn Fischer, Peer Mascini of Jan Mulder heb ik nooit horen klagen.
En daarom gaat Blokker met SJP in zee?quote:Op donderdag 28 april 2016 16:30 schreef jajablahblah het volgende:
Volgens mij toch algemeen bekend dat Amerikaanse sterren in Europa best en reclame willen doen maar niet in de USA?
Sommige dingen zijn bij de Blokker wel beter hoor...quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:40 schreef quirina het volgende:
Blokker gaat net zo als V&D.
Die winkels van Blokker zijn rommelig, ze verkopen prullen en spullen die je bij de action voor minder geld koopt.
Voor koffiezetapparaten en stofzuigers en dat soort spul, kost bij mediamarkt weer minder.
Wat koop je bij blokker? Hooguit een kaasschaaf.
Oh wacht ook niet eens, die had ik ook voor weinig gekocht op de markt.
Nee Sarah Jessica Parker gaat Blokker niet redden. Ik ook niet.
Eens! Blokker mag niet weg. Wasmanden idd ook. Curverquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:03 schreef Aventura het volgende:
Ik weet niet zo snel waar ik dat zou moeten kopen als Blokker weg zou gaan.
dat hebben ze toch al tijden ingelijfd allemaal?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:48 schreef Zelfscanner het volgende:
BCC ook, die is nu iedereen aan het opeten. Winkels en webshop als deharensesmit, its, megapool mikro lijden allemaal naar bcc toe. Na dit gaan ze er een keer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |