Even gecontroleerd bij Collin, maar ik heb de betreffende betaling ook al gekregen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:36 schreef namliam het volgende:
Valt me zojuist op dat een betaling die ik normaal rond de 4e van de maand krijg van Collin, ik zojuist al heb binnen gekregen... Dus en 4 april en 22 april, zo een twee weken te vroeg
Ik weet dat we normaal alleen klagen over te late betalingen maar kon dit toch even ook niet laten.
Voor degene die ook de vorige aanvraag van de bakkerij willen zien :quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:58 schreef µ het volgende:
Druk weer. Bakkerij op gve.
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=14358
Whoa. Good find.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:11 schreef Thomas88 het volgende:
[..]
Voor degene die ook de vorige aanvraag van de bakkerij willen zien :
https://www.geldvoorelkaa(...)project.aspx?id=9747
In de pitch van vorig jaar schetste men de volgende omzetverwachting voor 2015 :
Negatief scenario
¤840.000
Neutraal scenario
¤1.060.000
Positief scenario
¤1.480.000
Is uiteindelijk ¤ 710.000 geworden als ik de nieuwe pitch mag geloven, oeps
Niet zo'n mijn ding, ik sla hem over.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:21 schreef Incitatus3 het volgende:
En de nieuwe IVM (Concrete Matter)? Ziet eruit als stabiele winstcijfers (wel recent lichte daling), met overwaarde op woning. Openen nieuwe winkel is ook een 'grote stap'.
Achteraf blij dat ik vandaag mijn kruit droog heb weten te houden want deze is toch best wel aantrekkelijk. Bestaande winstgevende bedrijfsformule. De omzet wordt door de tweede winkel sterk verhoogd, terwijl veel overheadkosten nauwelijks wijzigen. Buiten de crowdfunding hebben ze nauwelijks schulden. De screening door IVM is zoals vanouds uitgebreid en zorgvuldig.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:21 schreef Incitatus3 het volgende:
En de nieuwe IVM (Concrete Matter)? Ziet eruit als stabiele winstcijfers (wel recent lichte daling), met overwaarde op woning. Openen nieuwe winkel is ook een 'grote stap'.
Partner is ook hoofdelijk aansprakelijk voor de lening. Dat zit dus goed.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:10 schreef Piet__Piraat het volgende:
Die overwaarde is prettig, maar is de ondernemer wel in gemeenschap van goederen getrouwd? Als het huis op haar naam staat wordt het lastig de overwaarde binnen te slepen.
quote:Beide ondernemers alsmede de echtgenoot van Jacob Garvelink zijn hoofdelijk aansprakelijk voor de lening.
Die derde is toch een commanditaire vennoot? (geldschieter, werkt niet mee).quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:23 schreef Camogli het volgende:
Op de site van concrete matters wordt gesproken over drie ondernemers (Tim, Tomas en Jacob) In de pitch zijn er nog twee over (Tim is weg).
Ik lees daarover niets in de pitch.
Verder ziet het er wel goed uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |