SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sluitpost, maar toch blijvende vraag:
Ik weet dat er al talloze vragen over zijn gekomen, maar toch durf ik het nog een keer te vragen. Ik ben op zoek naar een horloge/garmin-achtige unit die mijn hartslag, afstand en tijd bijhoudt. Ik heb een budget van rond de 100 euro in gedachten. Welke systemen raden jullie mij in die marge aan? En waar moet ik op letten?![]()
Ben niet in Oslo en Frankfurt geweest, maar van de rest van het rijtje kan ik je Tallin het meest aanraden. Mooi (oud) centrum en hele aardige mensen. Hou er wel rekening mee dat het deze maanden er erg warm kan zijn in die hoek van europa.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:11 schreef Doncamatic het volgende:
Nu zat ik zelf te denken aan de marathons in Stockholm (juni), Helsinki (augustus), Oslo, Vilnius en Talinn (september) en Frankfurt (oktober), om er zo maar een paar te noemen. De reden dat ik deze noem is dat ik nog nooit in die steden ben geweest.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Je prijs zit wel erg aan de onderkant van hoeveel die horloges kosten, als je GPS en hartslag wil begint het meestal vanaf 150 euro, maar wie weet komt er een mooie aanbieding langs.quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:55 schreef schoonmams het volgende:
Ik weet dat er al talloze vragen over zijn gekomen, maar toch durf ik het nog een keer te vragen. Ik ben op zoek naar een horloge/garmin-achtige unit die mijn hartslag, afstand en tijd bijhoudt. Ik heb een budget van rond de 100 euro in gedachten. Welke systemen raden jullie mij in die marge aan? En waar moet ik op letten?
Verder waar je op moet letten; wat vind je belangrijk, batterijduur, navigatie, verschillende activiteiten mogelijk, koppeling aan muziek, hartslagmeting via de pols of met een borstband, hoe groot het horloge is. Er is niet echt één horloge wat iedereen geweldig vindt, je zult daar zelf keuzes in moeten maken.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik denk dat die er wel zijn, maar die zijn voor de meesten gewoon veel te duurquote:Op vrijdag 15 april 2016 16:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Er is niet echt één horloge wat iedereen geweldig vindt, je zult daar zelf keuzes in moeten maken.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Bedankt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:55 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ben niet in Oslo en Frankfurt geweest, maar van de rest van het rijtje kan ik je Tallin het meest aanraden. Mooi (oud) centrum en hele aardige mensen. Hou er wel rekening mee dat het deze maanden er erg warm kan zijn in die hoek van europa.
Het lijkt me een gaaf idee, hopelijk kan het binnenkort concreet worden! Even kijken wat planningtechnisch het beste uit gaat komen![]()
Donco, ik kan het alleen maar aanraden, in het buitenland een M lopen. Berlijn is ook mooi. Zelf heb ik ook Luxemburg op de wishlist staan, maar daar je loop je geen snelle tijd.
En ik kan binnenkort een oordeel geven over HamburgMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
@indepoeier:
Het begint zeker al te kriebelen. Ik had de afgelopen week wel genoeg afleiding, ik heb zo'n 60 uur gewerkt voor een rapportage die opeens een week eerder af moest zijn. Dus nu proberen zoveel mogelijk te ontspannen. En morgen nieuwe schoenen halen voor na de marathon.![]()
Begint bij mij nu ook te kriebelen, al is het wel stuk minder dan toen ik m'n eerste marathon in Eindhoven ging lopen. Voorbereiding is qua kilometers stuk minder geweest, maar heb bij halve marathon in Nijmegen en 25km midwintermarathon in Apeldoorn wel erg lekker gelopen. Weer lijkt in ieder geval geen excuus om lekker te lopen.![]()
Dit jaar wordt waarschijnlijk de vierde vakantie die ik om een loopje heen doen, en dat zal waarschijnlijk ook niet de laatste zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 15-04-2016 19:37:01 ]![]()
Het instapmodel van Garmin mét hartslagmeter is de Garmin Forerunner 15, die hier staat voor ¤ 139,-. http://hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1669.html. Ik zou dus nog even doorsparen voor dezequote:Op vrijdag 15 april 2016 16:55 schreef schoonmams het volgende:
Ik weet dat er al talloze vragen over zijn gekomen, maar toch durf ik het nog een keer te vragen. Ik ben op zoek naar een horloge/garmin-achtige unit die mijn hartslag, afstand en tijd bijhoudt. Ik heb een budget van rond de 100 euro in gedachten. Welke systemen raden jullie mij in die marge aan? En waar moet ik op letten?![]()
Of kijken of je hier of op MP een leuke tweedehands op de kop kunt tikken.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
@schoonmans Of de Polar m400. Ook een instapmodel. Maar dan ben je ook ca 150 euro kwijt.
Ben zelf heel tevreden over de m400. Wat ook leuk is, is dat er steeds nieuwe dingen aan het horloge of het platform worden toegevoegd, zoals cadans en hersteltijd.![]()
Jullie ook succes in enske, mctwente en Voccar!
Mctwente, spannend, een eerste marathon. Gelukkig had je weinig tijd voor pre race stress![]()
![]()
Ik slik nu een jaartje magnesium, omdat het zou helpen tegen kramp. En ik heb inderdaad bijna nooit kramp.
Nu slik ik gewoon de goedkoopste van het kruidvat. Magnesiumoxide, met vitamine d. Twee tabletten per dag, is 375 mg magnesium.
Nu zei een collega dat deze magnesium niet goed wordt opgenomen, en dat je eigenlijk magnesiumcitraat moet hebben. Maar die zijn veel duurder.
Nu ben ik zelf vrij nuchter, en mijn collega wat zweveriger, maar wie weet heeft ze een punt.
Oftewel, slikken jullie magnesium, en zo ja, welke vorm? Moet je inderdaad citraat hebben?![]()
Als je uberhaupt nooit kramp hebt, waarom zou je dan uberhaupt magnesium slkken, en al helemaal over moeten stappen naar een duurdere variant?quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:09 schreef steffelonio het volgende:
Ik slik nu een jaartje magnesium, omdat het zou helpen tegen kramp. En ik heb inderdaad bijna nooit kramp.
Nu slik ik gewoon de goedkoopste van het kruidvat. Magnesiumoxide, met vitamine d. Twee tabletten per dag, is 375 mg magnesium.
Nu zei een collega dat deze magnesium niet goed wordt opgenomen, en dat je eigenlijk magnesiumcitraat moet hebben. Maar die zijn veel duurder.
Nu ben ik zelf vrij nuchter, en mijn collega wat zweveriger, maar wie weet heeft ze een punt.
Oftewel, slikken jullie magnesium, en zo ja, welke vorm? Moet je inderdaad citraat hebben?
Ik slik ook magnesium maar alleen op dagen dat ik last heb van mijn spieren, en soms wat dagen daaromheen. Volgens mij heb ik geen citraat..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vandaag in een vergelijkbare tijd hetzelfde rondje van 3.5 km gelopen als eerder deze week, maar nu met t laatste stuk wind tegen. Zolang jk maar consequent 2-3 keer in de week loop is de vooruitgang duidelijk zichtbaar.
Met dit weekend en volgend weekend een ijshockeytoernooi (en een midweekse wedstrijd op woensdag) ga ik t komende week wel weer even rustig aan doen, maar daarna is t seizoen echt voorbij en mijn agenda heulemaal vrij.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.![]()
Slik gewone magnesium tabletten van de tuinen vrijwel dagelijks. Zelf heb ik wel het idee dat ik er minder kramp door heb.![]()
Ik heb vrijwel dezelfde, ook van de Kruidvat maar dan alleen magnesiumoxide (zonder vitamine D).quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:09 schreef steffelonio het volgende:
Oftewel, slikken jullie magnesium, en zo ja, welke vorm? Moet je inderdaad citraat hebben?
Bevalt mij prima, ik heb ook het idee dat ik veel minder last heb van mijn spieren na een zware inspanning.![]()
Ik gebruik het zelf niet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:09 schreef steffelonio het volgende:
Misschien zit het wel tussen de oren, maar het helpt, dus ik zou gewoon de goedkope nemen.
leef de leven![]()
Geen magnesium hier. Alleen vitamine D[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
tijdens het lopen heb ik nooit kramp maar als ik een tijdje geen magnesium slik kan ik er de klok op gelijk zetten dat ik na verloop van tijd midden in de nacht wakker wordt van enorme kramp in mijn kuitenquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als je uberhaupt nooit kramp hebt, waarom zou je dan uberhaupt magnesium slkken, en al helemaal over moeten stappen naar een duurdere variant?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Polar M400, ¤150,- met heartrate bandquote:Op vrijdag 15 april 2016 16:55 schreef schoonmams het volgende:
there is always the Beer Mile!quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Je kunt er blijkbaar prima lange afstanden mee lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heel herkenbaar. Het is een erg onprettige manier van wakker worden.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tijdens het lopen heb ik nooit kramp maar als ik een tijdje geen magnesium slik kan ik er de klok op gelijk zetten dat ik na verloop van tijd midden in de nacht wakker wordt van enorme kramp in mijn kuiten![]()
Ja ik heb ze net ook gezien. Echt gaaf he? Ik ga hem ook lopen! Dat word mijn doel om dan 11 km te lopenquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:38 schreef DavetheNL het volgende:
Filmpjes gezien van de Bloesemrun, die ga ik volgend jaar lopen![]()
![]()
Ja! Baal wel een beetje dat ik de eerste niet gelopen hebquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:17 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ja ik heb ze net ook gezien. Echt gaaf he? Ik ga hem ook lopen! Dat word mijn doel om dan 11 km te lopen
Mooi doel!![]()
Heb ik ook wel eens, zeker na intensieve trainingen. Maar ik ga geen magnesium slikken, beetje kramp moet kunnenquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tijdens het lopen heb ik nooit kramp maar als ik een tijdje geen magnesium slik kan ik er de klok op gelijk zetten dat ik na verloop van tijd midden in de nacht wakker wordt van enorme kramp in mijn kuitenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb vooral last van vastzittende voeten 's nachts.. heel raar gevoel.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
als ze los zaten, ja
Maar ik weet niet, kan het niet echt omschrijven maar het voelt gewoon alsof ze dan niet in de goede houding staan of zo. Geen enkele houding voelt ontspannen. Heb het ook al een paar keer los laten maken door de fysio als het echt erg werd maar het komt toch weer in mindere vorm terug..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gisteren zeer verantwoord gestapeld met een paar niet zo verantwoorde glaasjes rode wijn
Vandaag naar de beurs en de rest van de dag beetje misschien een beetje met de U-bahn wat gaan sightsee-en of zo
Hoe is het met de Enschede gangers?
Ook stuiter-de-stuiter?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja ik vind het ook een mooi doelquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:22 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Ja! Baal wel een beetje dat ik de eerste niet gelopen heb
Mooi doel!. En nog 1 jaar de tijd dus lekker rustig opbouwen naar de 10
.
Ik ga straks de Bloesemtocht wandelen. Is maar 8 km, maar blijft leuk.
Hoe gaat het met Quoi eigenlijk? Weet iemand dat? Hoop dat de zwangerschap goed verloopt![]()
![]()
Succes in het bijzonder voor Guard, Voccar & McTwente en natuurlijk ook voor de rest die de kortere afstanden aan gaan vallen dit weekend!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat was een lekker vlot rondje. Ik heb dit er maar van gemaakt: http://www.strava.com/activities/546629396![]()
Thanksquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Succes in het bijzonder voor Guard, Voccar & McTwente en natuurlijk ook voor de rest die de kortere afstanden aan gaan vallen dit weekend!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Jep, nog precies 24 uur tot de start... vandaag nog even een paar dingetjes doen en dan vanmiddag naar Twente.quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:34 schreef Guard het volgende:
Gisteren zeer verantwoord gestapeld met een paar niet zo verantwoorde glaasjes rode wijn
Vandaag naar de beurs en de rest van de dag beetje misschien een beetje met de U-bahn wat gaan sightsee-en of zo
Ook stuiter-de-stuiter?
Eerst nog even nieuwe hardloopschoenen scoren en dan door naar de expo, mijn startnummer ophalen.![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Succes in het bijzonder voor Guard, Voccar & McTwente en natuurlijk ook voor de rest die de kortere afstanden aan gaan vallen dit weekend!
En Voccar gefeilicteerd met je verjaardag. Dat wordt geen uitbundig feestje vanavond, vermoed ik.![]()
Dankjewel McTwente. Hoef me dit weekend in ieder geval niet te vervelen. Doe het gewoon lekker rustig aan vandaag.![]()
Je gaat toch niet op nieuwe schoenen lopen?!quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:03 schreef McTwente het volgende:
[..]
Jep, nog precies 24 uur tot de start... vandaag nog even een paar dingetjes doen en dan vanmiddag naar Twente.
Eerst nog even nieuwe hardloopschoenen scoren en dan door naar de expo, mijn startnummer ophalen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gewoon het juiste merk kopen, dan kan het primaquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op nieuwe schoenen lopen?!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat dacht die ene Keniaan ook toen, op de marathon van Berlijnquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Gewoon het juiste merk kopen, dan kan het prima*floep*, binnenzolen eruit
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat was dan ook niet het juiste merkquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat dacht die ene Keniaan ook toen, op de marathon van Berlijn*floep*, binnenzolen eruit
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het leed dat sponsorcontract heetquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet het juiste merk
Ik heb een Polar RC3 GPS met borstband/hartslagmeter en accessoire waarmee je hem op je fiets kan bevestigen in de aanbieding. Bevalt prima maar ik zou een nieuwe TomTom willen aanschaffen. Als je interesse hebt? Over de prijs kunnen we het vast wel eens wordenquote:Op vrijdag 15 april 2016 16:55 schreef schoonmams het volgende:
![]()
Succes! Niet te veel bratwursten eten, he.quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:34 schreef Guard het volgende:
Vandaag naar de beurs en de rest van de dag beetje misschien een beetje met de U-bahn wat gaan sightsee-en of zo![]()
Al zenuwachtig? Geen pijntjes?quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:03 schreef McTwente het volgende:
[..]
Jep, nog precies 24 uur tot de start... vandaag nog even een paar dingetjes doen en dan vanmiddag naar Twente.
Eerst nog even nieuwe hardloopschoenen scoren en dan door naar de expo, mijn startnummer ophalen.![]()
Succes, het wordt een mooie eerste marathon.
Voccar ook veel succes!![]()
Na zondag wel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op nieuwe schoenen lopen?!![]()
Nee, de schoenen voor zondag zitten al in de tas. Maar die zijn wel afgeschreven na zondag, dus dan heb ik natuurlijk wel nieuwe nodig.![]()
Zenuwachtig:quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Al zenuwachtig? Geen pijntjes?![]()
Succes, het wordt een mooie eerste marathon.
Voccar ook veel succes!![]()
Pijntjes: gelukkig niet
En morgen graag dit weer, maar dan windstil.![]()
![]()
Veel succes (en ook wel plezier) dit weekend, vooral - maar niet uitsluitend - Guard, Voccar en McTwente!
[ Bericht 19% gewijzigd door Mr.B. op 16-04-2016 12:13:51 ]![]()
Succes allen!
Zelf morgen Bathmen lopen. Was de vorige jaren een vrij pittig run, en ben nog niet helemaal zeker hoe fit ik ben na laatst ziek geweest te zijn.
Altijd weer spannend...It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Rustig aan dan maar. Hoe dan ook, succes!quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:04 schreef Cynic het volgende:
Succes allen!
Zelf morgen Bathmen lopen. Was de vorige jaren een vrij pittig run, en ben nog niet helemaal zeker hoe fit ik ben na laatst ziek geweest te zijn.
Altijd weer spannend...
En er wordt veel gelopen, dus ook veel succes voor Devv vandaag, DeLuna die sub 1.30 gaat lopen morgen, GooseFM die morgen de halve doet in Enschede, DavethNL en TLP die in Antwerpen lopen en last but certainly not least Guppy en Schanulleke in Hilversum.
En Guard ook nogmaals succes.![]()
Succes iedereen morgen, vooral McTwente en Voccar
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik wil geen druk. Ik loop morgen gewoon iets meer dan 16km in een lekker boeiende tijd.
Is een 10 EM überhaupt wel pijllproof?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Voor mij is een 10 EM de enige courante afstand tussen de 10 en de HM, 15 km telt gewoon niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil geen druk. Ik loop morgen gewoon iets meer dan 16km in een lekker boeiende tijd.
Is een 10 EM überhaupt wel pijllproof?
Maar ja ik woon dan ook in de stad waar jaar na jaar de beste wereldtijden op de 10 EM worden gelopen, dus wellicht komt de objectiviteit hier wat in het gedrang
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Halve Marathon loper hier voor morgen en ja.... flink wat wedstrijdkriebels!quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:34 schreef Guard het volgende:
Ook stuiter-de-stuiter?
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||![]()
Ik zag dat die wedstrijd tegenwoordig ook in handen is van Golazo...quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor mij is een 10 EM de enige courante afstand tussen de 10 en de HM, 15 km telt gewoon niet.
Maar ja ik woon dan ook in de stad waar jaar na jaar de beste wereldtijden op de 10 EM worden gelopen, dus wellicht komt de objectiviteit hier wat in het gedrang
Ja dat klopt, was vorig jaar al dacht ik.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zag dat die wedstrijd tegenwoordig ook in handen is van Golazo...
Blijft een mooie wedstrijd ondanks dat het nu in handen is van die prutsers...
Stukje over de korte heuvel in de laatste kilometer is altijd kippenvelMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Veel succes allemaal morgen!
Ik ben net bij de decathlon in Rotterdam geweest. Heb maar 2 dingen gekocht, best netjes toch? Misschien mede ingegeven door het feit dat ik kort daarvoor het opruimboek van marie kondo heb gekochtik roep nl al een flinke tijd dat mijn huis te klein is
/VrouwenpraatSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Succes allemaal morgen!![]()
Ik krijg ook al weer een beetje zin om
wedstrijdjes te lopen. Maargoed ik moet heel erg geduldig zijn. Best lastig, maar moet verstandig zijn.. Nog 10 weken en dan kan ik (als goed is) weer een halfuur achter elkaar rennen
.
![]()
Hopelijk lukt het!quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:54 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een mooi doel. En nog 1 jaar de tijd dus lekker rustig opbouwen naar de 10
.
Ik ga straks de Bloesemtocht wandelen. Is maar 8 km, maar blijft leuk.
Hoe gaat het met Quoi eigenlijk? Weet iemand dat? Hoop dat de zwangerschap goed verloopt
Was het weer een mooie tocht? Uiteindelijk niet gelopen, had nog een verjaardag in een uithoek van het land.![]()
Ja was prachtig! Ruim 28000 wandelaars waren het in totaal. Was wel een beetje modderiger dan normaal, maar niet hinderlijk. En niet al te onbelangrijk, het was droogquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:04 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het!
Was het weer een mooie tocht? Uiteindelijk niet gelopen, had nog een verjaardag in een uithoek van het land.![]()
![]()
Klinkt goed xMissi!
Iedereen ook veel succes/plezier morgen. Vanavond weinig doen en hopelijk helemaal fris een scherpe tijd neerzetten![]()
![]()
Jazeker. Dus ik ga je morgen afrekenen op je tijd.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:07 schreef DeLuna het volgende:
Is een 10 EM überhaupt wel pijllproof?![]()
daar gaat DeLuna's nachtrust.....quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:53 schreef pijll het volgende:
[..]
Jazeker. Dus ik ga je morgen afrekenen op je tijd.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Komt vast goed met DeLuna !![]()
Ik vraag me trouwens wat af, mijn hartslag is steeds hoog met hardlopen.. We moeten in zone 1 lopen, en voor mijn eigen gevoel loop ik dat. Ik kan ook gewoon een gesprek voeren. In zone 1 moet hij 145/155 zijn en dat hebben we berekend op basis van de hoogste hartslag die ik gehaald heb( 203 dacht ik zoiets). Nu geeft het horloge dus steeds 162 aan, en soms zelfs 174( maar dan ga ik wel te hard). Is dit gewoon omdat
ik dat ook weer moet opbouwen? En is het uberhaupt erg dat je gemiddeld 7 slagen boven je zone zit? Ik vind het allemaal wel intressant, maar weet het fijne er nog steeds niet helemaal van. Dus als iemand een antwoord weet,be my guest
Ps; hartslag zakt met wandelen wel weer erg snel. En als we dan weer gaan rennen zit die op 125/130. Maar dat is goed toch?![]()
Zojuist een PR op de 10km gelopen. Bij de vennenloop in Oisterwijk. Ik weet alleen mijn tijd nog niet, want ik durf mijn eigen horloge niet te vertrouwen, want op het eind verloor die paar keer de GPS. Hoop niet dat dit kwaaltje blijvend is, tot nu toe geen last ervan gehad.
Ik wilde op 4:50 in de eerste 2km uitgaan, dan 6km op 5:05, en dan versnellen in de laatste 2.
Het liep anders. Ik startte langzamer, NL pp 5:07 en had in het begin wat moeite met het tempo. Ik besloot wat achter groepjes te hangen, zolang die redelijk op tempo bleven, en vanaf km 6 voelde ik dat ik wel iets sneller kon. Toen ipv 5:00/km naar 4:46 gegaan. En de laatste 2km nog iets versneld.
Nu niet het gevoel dat ik helemaal kapot ben gegaan. Er zit dus nog meer in. Nu even wachten op de officiële tijd, denk 48-hoog. (PR was 51:16, november vorig jaar). Dus mooie stap vooruit.
Alle emmers en halve emmers veel succes morgen! Guard, Voccar, mctwente, en ...?(volgens mij vergeet ik nog wat mensen, sorry)
O ja, deluna: zo zie je maar dat je vaak sneller kan dan je zelf denkt (bijv sub 1.30).![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: